مطلب فعلی :

آموزش بهترین روش دیدن یوتیوب در تلگرام + دانلود بدون دردسر آنها

رفتن به بالا

آموزش بهترین روش دیدن یوتیوب در تلگرام + دانلود بدون دردسر آنها

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش بهترین روش دیدن یوتیوب در تلگرام + دانلود بدون دردسر آنها

آموزش بهترین روش دیدن یوتیوب در تلگرام + دانلود بدون دردسر آنها

کاربران یوتیوب 🎞️ همواره تمایل دارند که ویدیوهای مورد علاقه شان را دانلود و در آرشیو خود نگه دارند.

اما در برنامه یوتیوب امکان دانلود ویدیو وجود ندارد. استفاده از ربات های تلگرام یکی از راه های دیدن و دانلود ویدیوهای یوتیوب می باشد. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش دیدن یوتیوب در تلگرام و دانلود ویدیوهای آن خواهیم پرداخت.

دیدن ویدیو های یوتیوب در تلگرام

How to See and Download YouTube Videos in Telegram

به طور خلاصه به نقل از سایت رسمی تلگرام ،کاربران می توانند به وسیله کد دستوری vid@ هم به عنوان ربات و هم به عنوان کد دستوری در چت، موضوع ویدیو مورد نظر خود را سرچ کرده و ویدیو را در تلگرام دریافت کنند. از دیگر ربات های تلگرامی برای دانلود از یوتیوب می توان از ربات های زیر نام برد.

در این ربات ها با ارسال لینک ویدیو در ربات، فایل ویدیو را دریافت خواهید کرد. در ادامه این مطلب به بررسی  دقیق تر و آموزش بهترین روش های دانلود ویدیوهای یوتیوب از تلگرام می پردازیم.

نحوه برداشتن لینک ویدیو از یوتیوب

برای دسترسی به لینک ویدیوهای یوتیوب اگر از مرورگر گوشی و یا کامپیوتر وارد یوتیوب شده اید، از نوار جستجو آدرس را کپی کنید.

دانلود ویدیو یوتیوب از تلگرام

همچنین برای کپی آدرس از برنامه یوتیوب در گوشی، ابتدا بر روی گزینه Share در زیر ویدیو بزنید.

دانلود یوتیوب از تلگرام

سپس  پنجره جدید، گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

دانلود ویدیو یوتیوب از تلگرام

 ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

یوتیوب علی رغم محبوبیت بالا و محتوای کاربردی، مشکلاتی  دارد. از این مشکلات می توان به تبلیغات متعدد در هنگام پخش ویدیو (حتی گاهی کاربر امکان رد کردن آن ها را ندارد) اشاره کرد. یکی دیگر از این مشکلات عدم امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب می باشد. این امکان برای کاربران نسخه پولی یوتیوب فراهم شده است، اما متاسفانه هزینه خرید اشتراک یوتیوب برای کاربران ایرانی بالاست و افراد امکان خرید اشتراک را ندارند.

یکی از امکاناتی که در جهت دیدن ویدیو های یوتیوب و دانلود آن ها برای کاربران وجود دارد، ربات های تلگرام می باشد که در این بخش به معرفی آن ها می پردازیم.

قبل از تست روش ها دقت کنید که در ایران محدودیت دسترسی وجود دارد. کاربران داخل کشور باید برای نصب یا استفاده از برنامه های تغییر دهنده آی پی یا سرویس های تحریم شکن استفاده کنند. حتما از یک روش تغییر آی پی مطمئن استفاده و از صحت کارکرد تغییر دهنده خود و DNS Leak مطمئن شوید.

ربات  YouTube Search (@vid)

پرامپت ها کدهای دستوری هستند که به کمک هوش مصنوعی امکاناتی را برای کاربر فراهم می کنند. با استفاده از کد دستوری vid@ می توانید به ویدیوهای یوتیوب دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال کانال شخصی را سرچ کنید و به ویدیوهای آپلودی او دسترسی پیدا کنید.

ربات YouTube Search یا کد دستوری vid@ به شما اجازه می‌دهد داخل تلگرام با وارد کردن قسمتی از عنوان فیلم به فارسی یا انگلیسی، فیلم مرتبطی در یوتیوب بیابید و لینک آن را دریافت کنید.

دانلود یوتیوب از تلگرام

به عنوان مثال در تصویر بالا پس از انتخاب اگر بر روی ویدیو مورد نظرتان کلیک کنید، ویدیو و لینک آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو یوتیوب از تلگرام

از این ربات می توان در داخل چت و گفتگو هم استفاده کرد. در واقع اگر در هنگام چت خواستید لینک ویدیوی مد نظرتان را برای شخص مقابل بفرستید، به جای اینکه داخل برنامه شوید و لینک را دریافت کنید، می توانید کد دستوری را تایپ کنید و در جلو آن مشخصات ویدیو را بنویسید.

ربات YouTube Downloader bot

ربات Youtube Downloader Bot برای دانلود ویدیو از یوتیوب کاربرد دارد. برای گوشی های اندرویدی با Tap بر روی ذره بین بالای صفحه تلگرام و در کاربران آیفون با Tap بر روی باکس Search، لینک کانال را سرچ کنید و پس از ورود به بات، لینک ویدیو را در قسمت پیام ارسال کنید.

دانلود یوتیوب از تلگرام

در این ربات پس از ارسال لینک ویدیو یوتیوب، امکان انتخاب کیفیت ویدیو برای کاربر وجود دارد.

دانلود ویدیو یوتیوب از تلگرام

پس از انتخاب کیفیت مورد نظرتان ، لینکی برای دانلود ویدیو یوتیوب برای کاربر ارسال می شود.

دانلود ویدیو یوتیوب با ارسال لینک به تلگرام

همچنین در این ربات می توانید با کد  ثانیه پایان:ثانیه شروع cut/ ویدیو را به دلخواه برش دهید. به عنوان مثال با نوشتن cut 60:90/ ، ویدیو از ثانیه ۶۰ تا ۹۰ برش داده می شود. این ربات همچنین امکان نامگذاری بر ویدیو با کد نام شخص:عنوان tag/ را دارد.

ربات YouTube Music/Video Downloader برای دانلود یوتیوب از تلگرام

یکی از جدیدترین ربات های دانلود از یوتیوب در تلگرام، ربات YouTube Music/Video Downloader می باشد. این ربات می تواند فایل های موجود در یوتیوب و همچنین آهنگ از یوتیوب را از هر فرمت فایلی باشند، دانلود کند.

این برنامه سازوکاری کاملا مشابه با برنامه بالا دارد و به این صورت که شما لینک را در قسمت پیام می نویسید و سپس ربات از کاربر درباره ی کیفیت انتخابی ویدیو میپرسد. فقط توجه داشته باشید اگر میخواهید فایل را با کیفیت بالا مثل ۱۰۸۰ دانلود کنید باید حساب کاربری خود را ارتقا بخشید.

ربات Youtube Downloader

Youtube Downloader یکی دیگر از بات‌های تلگرام دانلود از یوتیوب است. در این ربات امکان دانلود ویدئو ها با رزولوشن و کیفیت ۴۸۰p ،‌۷۲۰p ،‌۱۰۸۰p وجود دارد. همچنین، امکان برش فیلم با کد cut/ و تبدیل ویدیو به فایل صدا با این ربات هم وجود دارد.. به طور کلی تمامی مراحل این ربات شبیه ربات های معرفی شده بالا می باشد. گزینه های آخر کیفیت های پیشنهادی، فایل صوتی MP3 می باشد.

دانلود ویدیو یوتیوب از تلگرام

ربات Utuberabot

ربات تلگرامی Utuberabot برای دانلود فیلم از یوتیوب کاربرد دارد و امکان دانلود فیلم‌ها با کیفیت‌های مختلف را فراهم می‌کند و قابلیت تبدیل آن‌ها به فرمت MP3 را نیز دارد. مشابه آنچه گفته شد، لینک صفحه‌ی یوتیوب فیلم مدنظرتان را کپی و در صفحه‌ی ربات در تلگرام ارسال کنید. برای پردازش لینک نیاز است در کانال robots@ عضو باشید و سپس دوباره تلاش کنید. پس از ارسال لینک لیستی از کیفیت‌های پیشنهادی فیلم برای شما ارسال می‌شود که با انتخاب هر‌کدام، فیلم با همان کیفیت برای شما ارسال می شود.

ربات ایرانی uVidBot

uVidBot یکی دیگر از ربات‌های تلگرامی دانلود فیلم از یوتیوب می باشد. این ربات توسط سازندگان ایرانی ساخته شده است که  امکان دانلود فیلم با کیفیت‌ و حجم‌های مختلف را در‌اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته لازم به ذکر است که برای استفاده از قابلیت های اضافی این ربات باید اشتراک ماهانه، دو ماهه و یا سه ماهه بگیرید.در این ربات هم با پرامپت vid@ و هم با ارسال لینک از یوتیوب می توانید ویدیو را دانلود کنید. پس از ارسال لینک ربات ابتدا درباره کیفیت ویدیو از شما سوال خواهد کرد.

دانلود ویدیو یوتیوب از ربات تلگرام

سپس لیستی از کیفیت های مختلف برای شما ارسال می شود. در این ربات امکان دانلود دمو هم وجود دارد. پس از انتخاب کیفیت دو امکان دریافت لینک ۲ ساعته و ۶ ساعته به کاربر پیشنهاد می شود.

دانلود ویدیو یوتیوب از ربات تلگرام

پس از انتخاب مدت زمان دسترسی به لینک دانلود، لینک برای شما ارسال خواهد شد و می توانید از طریق آن ویدیو یوتیوب را دانلود کنید.

دانلود یوتیوب با لینک از تلگرام

سوالات متداول

چرا ربات @‌vid ویدیوها را دانلود نمیکند؟

ربات vid@ همانطور که از اسمش (YouTube Search) پیداست، وظیفه پیدا کردن ویدیو را بر عهده دارد و لینک ویدیو را برای کاربر پیدا می کند. این ربات امکان تغییر کیفیت و دانلود ویدیو را برخلاف باقی ربات های مشابه ندارد.

جمع بندی

به طور کلی از روش های دانلود یوتیوب، استفاده از ربات های تلگرامی می باشد. در ربات های تلگرامی با دسترسی به لینک ویدیو مورد نظرتان و یا برخی اوقات با استفاده از کد دستوری vid@ می توانید ویدیو مورد نظرتان در یوتیوب را در برنامه تلگرام جستجو کنید. نکته مهم در دانلود ویدیو این است که حتما از ربات های تلگرامی مطمئن استفاده کنید و سعی کنید  کیفیت و حجم خیلی بالا برای دانلود انتخاب نکنید تا فرایند دانلود برای شما راحت و سریع تر باشد و به صورت رایگان بتوانید ویدیو مورد نظرتان را دانلود کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به آموزش روش های دیدن و دانلود ویدیو یوتیوب از تلگرام پرداختیم. امیدواریم که روش های این مطلب برای شما موثر بوده باشد. اگر تجربه ای و یا نظری مرتبط با موضوع این مطلب دارید حتما در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب