مطلب فعلی :

آموزش تصویری ثبت مکان در نشان (مغازه ، فروشگاه و..)

رفتن به بالا

آموزش تصویری ثبت مکان در نشان (مغازه ، فروشگاه و..)

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش تصویری ثبت مکان در نشان (مغازه ، فروشگاه و..)

آموزش تصویری ثبت مکان در نشان (مغازه ، فروشگاه و..)

در دنیای امروز، ثبت مکان‌های مهم مانند مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در نقشه‌های آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است 🗺️ زیرا با ثبت لوکیشن فروشگاه یا مغازه خود در نشان، شانس دیده شدن کسب و کار شما افزایش می‌یابد و مشتریان محصول شما به راحتی به سمت شما هدایت می‌شوند.

در نتیجه ، در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش تصویری ثبت مکان در نشان (مغازه ، فروشگاه و..) می پردازیم.

نحوه ثبت موقعیت کسب و کار در نشان

?How to Register Business Location in Neshan Map

به طور کلی برای ثبت آدرس در نشان، می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد حساب کاربری خود شوید.
  • موقعیت مکانی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه “افزودن مکانی که در نقشه نیست” کلیک کنید.
  • سپس اطلاعات مورد نیاز را وارد و گزینه “ثبت” را بزنید.

شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید یک آدرس را پیدا کنید و دچار مشکل شده باشید یا شاید هم ساعت ها در ترافیک بوده اید و به دنبال پیدا کردن مسیر خلوتی برای عبور از ترافیک باشید. اپلیکیشن نشان به شما کمک می کند که در سریع ترین زمان ممکن به مقصد انتخابی خودتان برسید. این برنامه یک مسیریاب حرفه ای است که کار شما را راحت می کند و بدون اینکه نگران چیزی باشید می توانید مسیریاب دقیقی را با گوشی موبایل خودتان داشته باشید. همچنین می توانید نسبت به ثبت لوکیشن مغازه در نشان اقدام نمایید.

۱- آموزش ایجاد حساب کاربری در نشان

قبل از ثبت مکان مورد نظر خود در نشان ، ابتدا باید حساب کاربری در این برنامه ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری در نشان ابتدا باید برنامه نشان را دانلود کنید. اگر اپلیکیشن نشان را ندارید می‌توانید آن را از طریق سایت نشان یا گوگل پلی دانلود و سپس اجرا کنید. برای ایجاد حساب کاربری روی آیکون پایین سمت چپ کلیک کنید.

ثبت در نشان

سپس گزینه “ورود به حساب کاربری” را انتخاب کنید.

ثبت مغازه در نشان

در این مرحله شماره تلفن خود را وارد کنید و گزینه “ثبت شماره همراه” را بزنید.

ثبت لوکیشن مغازه در نشان

پس از وارد کردن شماره تلفن یک کد ۴ رقمی جهت تایید شماره تلفن شما پیامک می شود. در نهایت بعد از وارد کردن کد تایید ، حساب کاربری شما در نشان ایجاد خواهد شد.

ثبت آدرس در نشان رایگان

۲- آموزش ثبت مکان در نشان با موبایل

شما می‌تونید محل کسب و کار خودتان یا مکان‌هایی که روی نقشه، ثبت نیست رو اضافه کنید. دقت داشته باشید که برنامه نشان برای راهنمایی دقیق تر شما به موقعیت مکانی شما نیاز دارد. در نتیجه لوکیشن گوشی خود را روشن کنید. با روشن کردن لوکیشن خود می توانید موقعیت فعلی خود را روی نقشه ببینید.

نحوه ثبت مکان در نشان موبایل

برای ثبت مکان روی نقشه نشان، موقعیت دقیق مکانی که می خواهید ثبت کنید را پیدا کرده و سپس برای تایید نهایی، انگشت خود را چند ثانیه روی موقعیت نگه دارید. سپس یک پنجره در پایین صفحه باز می شود. از بین گزینه‌هایی که در این پنجره قرار دارند، بر روی گزینه “بیشتر” کلیک کنید.

ثبت آدرس در نشان

گزینه “افزودن مکانی که در نقشه نیست” را انتخاب کنید.

ثبت موقعیت در نشان

مکان دقیق خود را دوباره انتخاب کنید و بر روی دکمه “تایید” در بالای صفحه بزنید.

ثبت مکان مغازه در نشان

در این مرحله ، باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

ثبت آدرس در نشان رایگان

در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا عکسی از داخل فروشگاه یا محل کار خود را ثبت کرده و در این بخش اضافه کنید. اضافه کردن عکس باعث افزایش احتمال دیده شدن موقعیت مکانی شما در نشان می شود.

ثبت لوکیشن مغازه در نشان

در آخر توجه داشته باشید که بعد از ثبت آدرس در نشان ،  برای تأیید نهایی و نشان دادن آن در نقشه چند روز برای کامل شدن فرایند ثبت در نشان طول خواهد کشید.

۳- آموزش ثبت مکان در نشان با کامپیوتر

همانند ثبت مکان در نشان با موبایل ، با کامپیوتر هم می توانید ثبت موقعیت در نشان را انجام دهید. برای ثبت فروشگاه در نشان ، ابتدا به سایت نشان بروید و روی گزینه “نقشه شهر ها” کلیک کنید. سپس موقعیت مکانی محل کسب و کار خود را پیدا کنید. همچنین برای راحت تر بودن این عمل می توانید از بخش جستجو سایت کمک بگیرید.

 ثبت آدرس در نشان

سپس موقعیت مکانی مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه “افزودن مکانی که در نقشه نیست” کلیک کنید.

ثبت لوکیشن مغازه در نشان

در نهایت با وارد کردن اطلاعات همچون نام مکان، دسته بندی و اطلاعات تکمیلی مکان ، روی گزینه ثبت کلیک کنید و تا تایید نهایی ثبت مغازه خود در نشان منتظر بمانید.

ثبت در نشان

جمع بندی

برنامه نشان مانند یک نقشه تعاملی برای کاربران است. این مسئله برای اوقاتی که به شکل غیر منتظره و ناگهانی نیاز به استفاده از مراکزی چون مراکز درمانی یا خدماتی پیدا می‌کنید مناسب است. از قابلیت های برنامه نشان می توان به رابط کاربری ساده ، نمایش وضعیت آلودگی هوا و نمایش آنلاین ترافیک و دوربین‌های پلیس اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که ثبت آدرس در نشان رایگان است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب نشان، وجود یک نقشه‌خوان فارسی است که شما را قادر می‌سازد تا بدون حواس‌پرتی و نگاه کردن به صفحه گوشی هنگام رانندگی، از مسیری که نشان برایتان انتخاب کرده حرکت کنید. برای فعال کردن این ویژگی کافیه از قسمت تنظیمات من گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید. در آن صفحه، گزینه‌ “سخن‌گو” را بزنید. از بین صداهای هوشمند ، یکی را انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش تصویری ثبت مکان در نشان پرداختیم. شما از کدام پلتفرم برای استفاده از برنامه نشان استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب