مطلب فعلی :

آموزش حل مشکل ارور Blocked در ضبط ماشین (تست شده)

رفتن به بالا

آموزش حل مشکل ارور Blocked در ضبط ماشین (تست شده)

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش حل مشکل ارور Blocked در ضبط ماشین (تست شده)

آموزش حل مشکل ارور Blocked در ضبط ماشین (تست شده)

بسیاری از کاربران ممکن است با مشکلاتی مانند ارور Blocked در ضبط ماشین ⛔ خود مواجه شوند.

این ارور معمولاً به دلایل مختلفی از جمله وارد کردن اشتباه رمز تنظیمات نادرست یا مشکلات نرم‌افزاری ضبط ایجاد می‌شود. در این مطلب از کلاسیک وب، به آموزش حل مشکل ارور Blocked در ضبط ماشین خواهیم پرداخت.

آموزش رفع بلاک ضبط ماشین

?How to Solve Car Media Player Blocked Error Problem

هنگام استفاده از ضبط ماشین ، ابتدا باید یک Pin (رمز چهار رقمی) را وارد کنید و بعد از ضبط استفاده کنید. اما در مواقعی ممکن است رمز آن را فراموش کنید و با وارد کردن رمز اشتباه با ارور Blocked مواجه شوید. یا در مواقعی که باتری ماشین را عوض کنید با همچین اروری مواجه می شوید. به طور کلی برای حل ارور Blocked در ضبط ماشین مراحل زیر را انجام می دهیم.

  • ابتدا ضبط را با نگه داشتن دو دکمه ریست کنید.
  • سپس در صفحه pin کد مربوطه را وارد کنید (این کد برای هر ماشین متفاوت است).
  • در نهایت دکمه Power را بزنید تا ضبط از حالت Blocked خارج شود.

البته توجه داشته باشید که بسته به مدل ماشین گزینه های این مراحل متفاوت است و ممکن است رمز پیشفرض نیز تغییر داده شده باشد.

۱-  رفع ارور Blocked ضبط ماشین ۲۰۶

هنگامی که باتری ماشین شما از کار می افتند یا رمز ضبط ماشین خود را فراموش کرده اید و سه بار فرصت وارد کردن رمز ضبط را اشتباه وارد کردید، ضبط ماشین در حالت Blocked قرار می گیرد.

رفع ارور Blocked ضبط ماشین ۲۰۶

برای رفع ارور Blocked ضبط ماشین ۲۰۶ روش های متعددی وجود دارد. اما اکثر این روش ها کارآمد نبوده و کاربر را با مشکل مواجه می کند. راهکار اصلی برای حل مشکل ارور Blocked ضبط ماشین ۲۰۶ ، نگه داشتن همزمان دو دکمه Eject CD و دکمه Power ضبط است.

آموزش حل مشکل ارور Blocked در ضبط ماشین (تست شده)

این دو دکمه را به مدت چند ثانیه نگه دارید.

آموزش رفع ارور Blocked ضبط ماشین

در نهایت ضبط ماشین شما از حالت Blocked خارج خواهد شد.

حل ارور Blocked ضبط ماشین

۲- رفع مشکل قفل شدن ضبط سمند

به‌طور معمول وارد کردن رمز اشتباه ضبط خودروها افراد را با کدهای خطا مواجه می‌کند و پس از نمایش این کدها انجام هرگونه پخش موسیقی ، رادیو و حتی در بعضی مواقع ریست کردن ضبط ماشین سمند نیز غیرممکن می‌شود.

برای حل این مشکل ابتدا باید کلید Radio و کلید RPT/1 را به‌طور همزمان با هم چند ثانیه نگه دارید تا پیام ****PWD بر روی صفحه نمایشگر ضبط ظاهر شود. سپس کد رمز ۱۱۱۱ را وارد کنید تا صفحه وارد کردن کد رمز جدید نمایش داده شود. بعد از وارد کردن رمز جدید باید دکمه SETUP/AUDIO را بزنید تا نمایشگر رمز جدید را مجدداً از شما درخواست کند. بعد رمز جدید خود را دوباره وارد کنید و دکمه SETUP/AUDIO بزنید تا پیام PWD Reset ظاهر شود و دستگاه آماده ریست و راه‌اندازی مجدد با رمز جدید شود.

۳- رفع ERROR2 ضبط ماشین های ایرانی

در بعضی از ضبط خودرو های ایرانی ممکن است با Error 2 در ضبط مواجه شوید.

رفع Error 2 ضبط ماشین

برای حل این ارور کد ۶۳۴۱۵۲ را وارد کرده و سپس گزینه انتخاب را بزنید. این کد حل ارور ۲ ضبط های ماشین است. پس از وارد کردن این کد، ضبط به صفحه PWD می رود.

حل مشکل Blocked ضبط ماشین

سپس رمز ۱۲۳۴ را وارد کنید و دکمه انتخاب را بزنید. در نهایت ضبط از حالت Error 2 خارج می شود.

خارج شدن از ارور Blocked ضبط ماشین

۴- رایج ترین دلایل ارور ضبط ماشین

خرابی در تنظیمات و قطعات سخت افزاری دوتا از رایج ترین دلایل ارور ضبط ماشین هستند. اگر تنظیمات سیستم به درستی انجام نشود یا قطعات سخت افزاری به درستی عمل نکنند، ممکن است با مشکلات عملکردی روبرو شوید. همچنین قطعات سخت افزاری نیز ممکن است به دلایل مختلفی خراب شوند که ممکن است باعث روشن نشدن ضبط ماشین شما شود. یکی دیگر از دلایل ارور ضبط ماشین، سازگاری نداشتن فرمت‌های فایل صوتی با فرمت قابل پخش سیستم است. در این صورت باید از نرم افزارهای تبدیل فرمت استفاده کنید. همچنین مشکلات مربوط به آنتن و اتصالات یا تداخل با سیگنال‌های الکترونیکی باعث کاهش کیفیت صدا، ایجاد نویز، قطع و وصلی یا حتی عدم دریافت سیگنال صحیح می‌شود.

سوالات متداول

چرا ضبط ماشین ارور میده؟

ارور ضبط ماشین میتواند به دلایل مختلفی همچون خرابی در تنظیمات و قطعات سخت افزاری ، سازگاری نداشتن با فرمت های فایل صوتی و مشکلات مربوط به آنتن و اتصالات باشد.

چرا ضبط ماشین ۲۰۶ روشن نمیشه؟

از دلایل روشن نشدن ضبط ماشین ۲۰۶ اشتباه نصب کردن ضبط ، سیم کشی نامناسب ، خرابی فیوز ها (سوختن، شل شدن و… ) و استفاده کردن از قطعات بی کیفیت است.

چرا ضبط ماشین خاموش نمیشه؟

شایع‌ترین علت خاموش نشدن ضبط ماشین ، سیم کشی نامناسب آن است.

کد پخش ضبط فابریک را از کجا پیدا کنیم؟

با توجه به اینکه کد پخش فابریک ماشین ها با یکدیگر متفاوت است ، با جستجو در اینترنت میتواند کد فابریک مخصوص هر ماشین را پیدا کنید.

جمع بندی

ارور Blocked در ضبط ماشین می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله نقص در کارت حافظه، تنظیمات نادرست یا مشکلات نرم‌افزاری یا از کار افتادن باتری ماشین ایجاد شود. یک نکته مهم که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت فایل‌ برای نظارت بر وضعیت کارت حافظه ضبط ماشین است. نرم افزار های مدیریت فایل می‌توانند به شما کمک کنند تا فضای اشغال شده و خالی را مشاهده کرده و در صورت نیاز، فایل‌های غیرضروری را حذف کنید. همچنین، این ابزارها می‌توانند سلامت کارت حافظه را بررسی کنند و در صورت بروز مشکلات، هشدار دهند. این کار می‌تواند به پیشگیری از بروز ارور Blocked در ضبط ماشین کمک می کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش حل مشکل ارور Blocked در ضبط ماشین با روش های تست شده در ماشین های مختلف پرداختیم. شما از کدام روش دیگر برای رفع این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب