مطلب فعلی :

آموزش حل مشکل Thanks for providing your info در اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش حل مشکل Thanks for providing your info در اینستاگرام

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش حل مشکل Thanks for providing your info در اینستاگرام

آموزش حل مشکل Thanks for providing your info در اینستاگرام

ارور Thanks for Providing Your Infoدر اینستاگرام ⚠️ در صورت فعالیت مشکوک به ربات کاربران اینستاگرام به نمایش در می آید.

در صورت نمایش این ارور، تا ۲۴ ساعت و یا بیشتر اجازه دسترسی به صفحه اینستاگرام خود را نخواهید داشت. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش حل مشکل Thanks for Providing Your Info در اینستاگرام می پردازیم.

رفع ارور اینستاگرام Thanks for Providing Your Info

? How to Solve “Thanks for Providing Your Info Problem in Instagram

به طور خلاصه برای رفع مشکل Thanks for Providing Your Info بر اساس اطلاعات کاربران Reddit ، شما باید ابتدا فرم گزارش غیر فعال شدن صفحه را تکمیل کنید. این فرم شامل نام، نام کاربری، آدرس ایمیل و دلیل بروز مشکل برای صفحه شما می باشد.

پس از تایید فرم از سوی اینستاگرام، شما باید عکسی از خودتان همراه با کد تاییدی که از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود، برای پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید. فرایند تایید درخواست رفع ارور و بازگردانی پیج شما ممکن است از ۲۴ ساعت تا چند ماه طول بکشد. در انتها ایمیل تایید بازگردانی صفحه، برای شما ارسال خواهد شد و می توانید به صفحه خود دسترسی پیدا کنید.

در ادامه این مطلب به بررسی دقیق راه های حل مشکل Thanks for Providing Your Info می پردازیم.

۱- دلایل نمایش ارور Thanks for Providing Your Info اینستاگرام

بروز مشکل و قطعی اینستاگرام به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. یکی از این دلایل ارور Thanks for Providing Your Info می باشد. معمولا ارور در حال بررسی اطلاعاتتان هستیم اینستاگرام زمانی به نمایش در می آید که شما از یک برنامه و یا ربات اتوماتیک برای افزایش مشارکت، لایک، کامنت و یا فالو (دنبال) کردن صفحات مختلف در پیجتان استفاده کنید و یا فرایند لایک و کامنت را در بازه زمانی کم به سرعت انجام دهید. در نتیجه این ارور، شما از سوی اینستاگرام ربات شناخته شده و به دنبال غیرفعال شدن صفحه اینستاگرام ، پس از تلاش برای ورود با بیرون پریدن از صفحه اینستاگرام خود مواجه می شوید.

۲- راه های حل مشکل Thanks for providing your info

برای حل مشکل We’re Reviewing Your Info و محدودیت از سوی اینستاگرام می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

۲-۱ فرم My Instagram Account Has Been Deactivated (گزارش غیرفعال شدن صفحه) را پر کنید

مشکل Thanks for providing your info

برای رفع این ارور نیاز است تا فرم My Instagram Account Has Been Deactivated (گزارش غیرفعال شدن صفحه) را پر کنید. این روش یکی از قانونی ترین راه های بازگردانی پیج و راستی آزمایی اینستاگرام می باشد. سعی کنید تکمیل این فرم را خودتان انجام دهید و این کار را به افراد دیگر نسپارید.

برای انجام این کار ابتدا فرم گزارش غیرفعال شدن صفحه را پر کنید. در این فرم از شما خواسته می شود که تمامی قسمت ها اعم از نام، نام کاربری اینستاگرامتان، آدرس ایمیلی که با آن به صفحه خود متصل هستید را وارد کنید. همچنین دلیل این مشکل از نظر شما را هم باید مشخصا تعیین کنید. البته در صورتی که از ربات و یا برنامه ای که مشارکت پیج را بالا ببرد استفاده کرده اید، این دلیل را به هیچ عنوان ذکر نکنید و به جای آن، دلیل این مشکل را نامشخص (Unclear Reason) و یا شک به اینکه شخصی صفحه شما را هک کرده است (I Think that Someone Hacked My Account) ذکر کنید.

مشکل Thanks for providing your info

در صورتی که در فرم بیان کنید که صفحه شما تاثیر زیادی بر بیزینس و تجارتتان دارد (My Account Is Affecting My Business) و این مشکل بر روی بیزینس شما تاثیر می گذارد، باعث می شود که هوش مصنوعی درخواست شما را در اولویت قرار دهد.

نمونه متن برای گزارش موضوع نمایش Thanks for providing your info به اینستاگرام

Hello Instagram Support Team,

I recently encountered an issue with my Instagram account. After submitting the required information, I received a message stating, “Thanks for Providing Your Info. We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours.”

However, it has been over 24 hours, and I am still unable to access my account. I rely on Instagram for business, and this disruption is causing significant inconvenience.

Could you please look into this matter and assist me in regaining access to my account as soon as possible?

Thank you for your prompt attention to this issue.

Best regards,

[Your Name]

[Your Instagram Username]

[Your Email Address Associated with the Account]

بخش ها داخل [] با اطلاعات شخصی خود پر کنید.

همچنین شما در این فرم می توانید اسکرین شاتی از صفحه اینستاگرام خود آپلود کنید. (این مورد اختیاری است) در انتها تیک گزینه Declaration را بردارید. (در صورتی که این گزینه فعال باشد بازیابی پیج شما با مشکل مواجه می شود) پس از تکمیل فرم و در انتها Send را بزنید.

مشکل Thanks for providing your info

۲-۲ برای راستی آزمایی اینستاگرام عکسی را همراه کد تایید ارسال کنید

پس از تکمیل فرم My Instagram Account Has Been Deactivated (گزارش غیرفعال شدن صفحه) ایمیلی مشابه عکس زیر  در صندوق ورودی ایمیلی که در فرم وارد کردید دریافت می کنید. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکرده اید صندوق Spam را بررسی کنید.

حل مشکل Thanks for providing your info

پس از دریافت ایمیل باید عکسی با کاغذی که کد تایید بر روی آن نوشته شده است برای پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید. (عکس را با همان ایمیلی که ثبت کردید ارسال کنید.)

۲-۳ تا واکنش اینستاگرام به درخواستتان صبر کنید

مرحله آخر و البته مهم رفع این ارور، صبر برای دریافت پاسخ از سوی اینستاگرام می باشد. در صورتی که صفحه شما بازگردانی شده باشد شما ایمیلی از سوی اینستاگرام دریافت می کنید که فعال شدن دوباره پیج را به شما اطلاع خواهد داد.

حل مشکل Thanks for providing your info

۳- مدت زمان بررسی و رسیدگی به درخواست کاربر از سوی اینستاگرام

بازه زمانی رسیدگی به درخواست شما از سوی اینستاگرام از ۲۴ ساعت تا ۳ روز و برخی اوقات یک هفته متغیر است. به گفته برخی کاربران حتی ممکن است رسیدگی و پاسخ، چند ماه طول بکشد.

هر فرم توسط یک کارشناس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در این فرایند آنها باید تمامی مدارک و دلایل و ارتباط آن ها با یکدیگر را مورد بررسی قرار دهند. در روز هزاران درخواست از سراسر دنیا برای اینستاگرام ارسال می شود که رسیدگی به تمامی آن ها در همان لحظه از سوی کارشناسان مربوطه امکان پذیر نمی باشد. بهتر است در صورتی که پس از سه روز ایمیلی دریافت نکردید یک بار دیگر فرم را تکمیل کنید.

سوالات متداول

Were reviewing your info یعنی چه؟

منعی این جمله این است که ما در حال بررسی اطلاعات شما هستیم این ارور زمانی نمایش داده می شود که اینستاگرام به فعالیت های زیاد شما مشکوک شده باشد. در این صورت دسترسی شما به صفحه را محدود کرده و ارور Were reviewing your info نمایش داده می شود. برای رفع این ارور باید فرم گزارش غیرفعال شدن صفحه را به اینستاگرام ارسال کنید.

پیج دیسیبل شده به چه معنی است؟

در صورت نقض برخی قوانین اینستاگرام  و یا مشکوک شدن این برنامه به شما پیج شما غیر فعال یا دیسیبل می شود. یکی از نشانه های دیسیبل شدن پیج شما خروج بی دلیل از برنامه و همچنین نمایش ارور و در نهایت عدم دسترسی به پیج می باشد.

جمع بندی

ارور Thanks for Providing Your Info و غیرفعال شدن پیج شما از سوی اینستاگرام می تواند آزاردهنده باشد. مخصوصا زمانی که پس  از تکمیل فرم و اطلاع دادن به اینستاگرام به درخواست شما با تاخیر رسیدگی شود. در این صورت هیچ گاه با فکر اینکه با تکمیل فرم بیشتر به درخواست شما زودتر رسیدگی می شود، پشت سر هم فرم ارسال نکنید. با این کار آدرس آی پی شما از سوی اینستاگرام بلاک می شود و دیگر قادر به بازیابی پیج خود نخواهید بود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به آموزش و ارائه راه های حل مشکل Thanks for Providing Your Info و محدودسازی صفحه از سوی اینستاگرام پرداختیم. در صورتی که تجربه مشابه این مشکل دارید و از روش دیگری برای رفع این ارور نتیجه گرفتید، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب