مطلب فعلی :

آموزش ساخت کلیپ با کپ کات به زبان ساده (راهنما مبتدی تا حرفه ای CapCut)

رفتن به بالا

آموزش ساخت کلیپ با کپ کات به زبان ساده (راهنما مبتدی تا حرفه ای CapCut)

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش ساخت کلیپ با کپ کات به زبان ساده (راهنما مبتدی تا حرفه ای CapCut)

آموزش ساخت کلیپ با کپ کات به زبان ساده (راهنما مبتدی تا حرفه ای CapCut)

کپ کات 🎬 یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم و تولید محتوای ویدیویی است.

این برنامه قابلیت‌های متنوعی دارد و میتواند انتظارات شما را از یک اپلیکیشن ادیت ویدیو به خوبی برآورده کند؛ اما شاید استفاده حرفه ای از آن نیازمند برخی اطلاعات اولیه باشد. به همین خاطر در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ساخت کلیپ با کپ کات به زبان ساده میپردازیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید:
نمایش

آموزش ساخت ویدیو با کپ کات

How To Make a Video With CapCut

به طور خلاصه برای ادیت کلیپ با کپ کات، به معرفی ابزارهای زیر و نحوه استفاده از آنها میپردازیم:
  • مراحل اولیه کار با کپ کات و شروع ساخت ویدیو
  • ابزارهای Crop و Split برای بریدن ویدیو
  • استفاده از Canvas یا Background برای تغییر پس زمینه
  • تغییر اندازه، قرینه کردن و چرخاندن ویدیو با ابزارهای Transform
  • تغییر سرعت ویدیو با ابزار Speed در کپ کات
  • قرار دادن آهنگ روی ویدیو در کپ کات با ابزار Audio
  • تنظیمات صدا در بخش Audio
  • ویرایش و قرار دادن متن با ابزار Text
  • قرار دادن افت روی ویدیوها در کپ کات
  • انداختن عکس روی ویدیو در کپ کات با استفاده از ابزار Overlay
  • گذاشتن زیرنویس برای  ویدیو با ابزار Caption
  • قرار دادن فیلتر و تنظیمات رنگ و نور با ابزارهای Filter و Adjust
  • گذاشتن استیکر روی ویدیو در کپ کات با ابزار Sticker
  • گرفتن خروجی و ذخیره سازی ویدیو

به خاطر داشته باشید که برای استفاده از فیلترها و افکت‌های کپ کات حتما باید از برنامه های تغییر دهنده آی پی (VPN) و نسخه اصلی برنامه استفاده کنید.

شما میتوانید نسخه معتبر CapCut را از گوگل پلی برای اندروید و از اپ استور برای آیفون دانلود کنید. نسخه پرو این برنامه برای اندروید را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود نصب کنید.

مراحل اولیه کار با کپ کات

پس از نصب و باز کردن برنامه CapCut، لازم است تا روی آیکون به علاوه New Project ضربه بزنید. در این مرحله برنامه از شما میخواهد تا مجوزهای دسترسی به تصاویر و ویدیوها را بدهید. با زدن دکمه Allow میتوانید کار را ادامه دهید. حالا از نوار بالا photos (عکس) یا Videos (فیلم) را از آلبوم‌ها یا گالری انتخاب کنید. در نهایت با انتخاب مدارک مورد نظر و زدن دکمه Add میتوانید کار را شروع کنید. اگر نیاز به حذف برخی از تصاویر یا فیلم‌ها داشتید، با زدن علامت منفی کنارشان اینکار را انجام دهید.

شروع ساخت کلیپ با کپ کات

مدارکی که انتخاب میکنید، میتواند ترکیبی از تصویر و ویدئو باشد تا خروجی خلاقانه‌تری داشته باشید.

معرفی بخش‌های مختلف کپ کات

پس از آنکه ویدیو یا تصاویر مورد نظرتان را در برنامه آپلود کردید، وارد صفحه اصلی ویرایشگر آن میشوید. در این صفحه ابزارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید کارهای متنوعی را برای ادیت ویدیو انجام دهید. در ادامه به معرفی این ابزارها و نمایش یک نمونه ادیت با کپ کات میپردازیم تا به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

معرفی بخش‌های مختلف کپ کاپ

به طور کلی صفحه ویرایشگر برنامه کپ کات به چهار قسمت تقسیم میشود. بخش بالایی مربوط به تنظیمات ذخیره سازی ویدیو است. در قسمت پایینی شما میتوانید ویدیوی نهایی ویرایش شده را ببینید. با استفاده از نوار پایینی امکان بررسی فریم به فریم ویدیو و تغییرات اعمال شده روی آن، پخش و توقف، عقب جلو کردن و مشاهده تنظیمات بیشتر وجود دارد. در پایین ترین قسمت صفحه نیز نوار ابزارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید به سادگی ویدیوها را ادیت کنید.

روش بریدن ویدیوها با ابزار Crop و Split در کپ کات

اگر قصد بریدن بخش خاصی از یک فیلم را داشتید، پس از آپلود آن در برنامه به طور مستقیم و سریع‌تر از گزینه Crop در گوشه سمت چپ صفحه استفاده کنید. سپس با حرکت دادن نوار زرد رنگ دور فیلم محدوده مورد نظرتان را مشخص کنید و خروجی بگیرید.

بریدن ویدیوها در کپ کات

در صورتی که میخواهید اینکار را در فضای اصلی برنامه انجام دهید تا از سایر قابلیت‌های این ویرایشگر نیز استفاده کنید، پس از انتخاب ویدیو دکمه Add را بزنید و از نوار ابزارهای پایین صفحه آیکون قیچی Edit را انتخاب کنید. در این مرحله با جلو و عقب کشیدن نوار سفید رنگ جلو و عقب فیلم میتوانید شروع و پایان آن را مشخص کنید.

روش کراپ ویدیو با کپ کات

بریدن بخش میانی ویدیو با Split

اگر میخواهید قسمتی از میان ویدیوهایتان را ببرید و حذف کنید، میتوانید از ابزار Split استفاده کنید. برای اینکار مجددا وارد بخش Edit شوید. سپس به قسمت مورد نظر از ویدیو که قصد برش آن را دارید بروید و Split را انتخاب کنید. حال یک برش در آن قسمت ایجاد کرده‌اید که با کشیدن آن به جلو، میتوانید آن را تا جای مورد نظرتان جلو و عقب بکشید. شما همچنین میتوانید با مشخص کردن محدوده برش و زدن گزینه Delete نیز باعث حذف آن بخش از فیلم شوید یا با اضافه کردن Transition مختلف، باعث جذاب‌تر شدن آن شوید.

استفاده از ابزار Split در کپ کات

تغییر اندازه ویدیو با ابزار Ratio در کپ کات

در ادامه آموزش ساخت کلیپ با کپ کات به یکی از قابلیت‌های پرکاربرد آن میپردازیم. تغییر اندازه محتواهای ویدیویی مسئله مهمی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با کپ کات است که برای آن میتوانید از ابزار Ratio استفاده کنید. این ابزار به عنوان Aspect ratio در نوار ابزار اصلی پایین صفحه قرار دارد. تنها لازم است کمی ابزارها را  مرور کنید تا آن را ببینید. حال میتوانید ابعاد و اندازه‌های مختلفی را برای ویدیو‌ها انتخاب کنید. برخی از اندازه‌های آماده مثل پست و استوری اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و … از قبل وجود دارد که میتوانید برای سریع‌تر شدن کار از آنها استفاده کنید.

تغییر اندازه ویدیو با ابزار Ratio در کپ کات

با کشیدن دو انگشت روی ویدیو در این حالت، میتوان میزان آن را در ابعاد انتخاب شده بزرگ و کوچک کرد تا به بهترین شکل نمایش داده شود.

استفاده Canvas یا Background برای تغییر پس زمینه ویدیو

پس از استفاده از Ratio ممکن است برای هماهنگ کردن نسبت ویدیو با ابعاد انتخاب شده برخی از قسمت‌های آن را از دست بدهید یا نیاز به قرار دادن یک پس زمینه برای آن بوجود بیاید. در این مواقع شما میتوانید از ابزار Canvas یا Background استفاده کنید و یک پس‌زمینه به آن اضافه کنید. ابتدا لازم است Background را از بخش ابزارها انتخاب کنید. سپس از بین گزینه‌های Color (رنگ)، Image (تصویر) و Blur (محو) یکی را انتخاب کنید.

ساخت کلیپ با کپ کات

تغییر اندازه، قرینه کردن و چرخاندن ویدیو با ابزارهای Transform

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در زمان ساخت کلیپ با کپ کات به آن نیاز پیدا کنید، قابلیت چرخاندن، قرینه کردن و تغییر اندازه ویدیو است. این موارد برای کنترل بهتر محتوا و اصلاح آن بسیار موثر هستند. برای دسترسی به این قابلیت‌ها، وارد ابزار Edit شوید و بخش Transform را انتخاب کنید. در این بخش شما میتوانید سه ابزار کاربردی Rotate (چرخش)، Mirror (قرینه کردن) و Resize (تغییر اندازه) را ببینید و از آنها استفاده کنید.

ابزارهای Transform در کپ کات

در صورتی که تنها تمایل داشته باشید تغییرات transform را بر روی بخشی از ویدیو اعمال کنید کافی است روی همان فریم ضربه بزنید و پس از پرش آن، تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

تغییر سرعت ویدیو با ابزار Speed در کپ کات

یکی دیگر از مواردی که میتواند در زمان ساخت استوری موشن با کپ کات باعث حرفه‌ای‌تر شدن محتواهای ویدیویی شود، تغییر سرعت فیلم و کند یا تند کردن برخی از قسمت‌های آن است. برای استفاده از ابزار Speed ابتدا وارد Edit شوید و آیکون ثانیه شمار (Speed) را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این تغییرات تنها برای ویدیوها قاب اعمال است.

تنظیمات سرعت ویدیو در کپ کات

در مرحله بعد میتوانید دو قابلیت Normal یا Curve را مشاهده کنید. با استفاده از گزینه Normal سرعت ویدیو به صورت استاندارد و ثابت مثل ۲x، ۴x، ۸x و … افزایش یا کاهش پیدا میکند. اما با استفاده از حالت Curve شما میتوانید تنظیمات بیشتری را روی ویدیو اعمال کنید و افکت‌های جذابی را برای اینکار استفاده نمایید.

ساخت کلیپ با کپ کات

قرار دادن آهنگ روی ویدیو در کپ کات با ابزار Audio

اگر میخواهید روش ساخت کلیپ خفن با کپ کات را بدانید، قطعا نیاز به یادگیری روش قرار دادن آهنگ بر روی فیلم‌هایتان خواهید داشت. این کار در عین سادگی باعث جذاب‌تر شدن ویدیوهایتان میشود. ابزار Audio  در این برنامه قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید به وسیله آن کارهای مختلفی را انجام دهید. این ابزارها به طور خلاصه شامل موارد زیر هستند:

  • Sounds: اضافه کردن آهنگ به ویدیو
  • Copyright: بررسی کپی رایت موسیقی و آهنگ
  • Sound FX: افکت‌های صدا
  • Extract: استخراج صوت ویدیو برای استفاده در ویدیویی دیگر
  • Record: ضبط صدا از ویدیو

برای گذاشتن آهنگ ابتدا روی ابزار Audio بزنید و سپس Sound را انتخاب کنید. حال در بالای صفحه نمایش داده شده میتوانید برخی از آهنگ‌ها و صداهای خود برنامه کپ کات را با حال و هواهای مختلف بشنوید و استفاده کنید. اگر میخواهید خودتان یک آهنگ از گوشی انتخاب کنید، از پایین صفحه روی علامت پوشه بزنید و به قسمت Device بروید.

آپلود آهنگ در کپ کاپ

حال میتوانید در لیست نمایش داده شده تمامی آهنگ‌های گوشی را ببینید یا در صورت نیاز آنها را سرچ کنید. سپس علامت مثبت کنار آن را بزنید تا موسیقی مورد نظر شما انتخاب و آپلود شود. حال میتوانید با استفاده از بخش کنترلگر قرار گرفته در زیر فریم‌های ویدیو آهنگ را جلو عقب بکشید یا چند آهنگ را با یکدیگر ترکیب کنید.

قرار دادن آهنگ روی ویدیو در کپ کات با ابزار Audio

تنظیمات صدا در بخش Audio در کپ کات

پس از قرار دادن موسیقی در کپ کات شما میتوانید از قابلیت‌های مختلفی برای تنظیمات آن استفاده کنید. این تنظیمات با زدن روی نوار آبی رنگ موسیقی در زیر فریم ویدیو نمایش داده میشوند و به صورت خلاصه شامل موارد زیر هستند.

  •  Split: برش
  • Fade: محو شدن
  • Volume:میزان صدا
  • Audio effect: قرار دادن افکت صدا
  • Delete: حذف آهنگ
  • Enhance voice: بهبود صدا
  • Isolate voice: بهبود کیفیت صدا
  • Beats: اضافه کردن بیت
  • Speed: تغییر سرعت صدا
  • Reduce noise: کاهش نویز
  • Duplicate: دوتا کردن آهنگ

ویرایش و قرار دادن متن با ابزار Text

اضافه کردن متن به ویدیوها میتواند یک نکته مثبت برای آنها باشد. برای انجام اینکار میتوانید از ابزار Text استفاده کنید. در این بخش  به قابلیت‌های متنوعی دسترسی خواهید داشت. برای شروع کار پس از وارد شدن به ابزار Text، گزینه  Add text را بزنید و در کادر نمایش داده شده متن مورد نظر را بنویسید.

اضافه کردن متن به ویدیو در کپ کات

اگر میخواهید تایپ فارسی در کپ کات را انجام دهید، حتما آموزش فارسی نویسی در کپ کات را مطالعه کنید. در ادامه اینکار میتوانید اضافه کردن فونت فارسی و انگلیسی به کپ کات را  نیز یاد بگیرید تا امکان شخصی سازی بیشتر متن‌ها را داشته باشید.

روش ادیت متن در کپ کات

پس از وارد کردن متن و اعمال تغییرات فونت، استایل، انیمیشن و کادر، میتوانید آن را بالای فریم فیلم مشاهده کنید. برای ادیت بیشتر یا جا به جایی آن در طول ویدیو، مجددا ابزار تکست را  انتخاب کنید و روی متن نوشته شده بزنید. با استفاده از کادر سفید رنگ دور متن میتوانید آن را در طول فریم ویدیو جا به جا کنید یا با کشیدن دو طرف آن، مدت زمان نمایش آن را کم یا زیاد کنید.

ادیت متن در کپ کات

همچنین ابزارهای بیشتری در نوار پایین قرار دارد که شما میتوانید از آنها برای ادیت متن در زمان ساخت کلیپ با کپ کات استفاده کنید. در ادامه به صورت خلاصه به این ابزارها و کارکرد هر یک میپردازیم:

  • Add text: اضافه کردن متن جدید
  • Split: ایجاد یک شکاف در متن
  • Style: تغییر استایل نوشته
  • Text to speech: تبدیل متن به گفتار
  • Animation: انیمیشنی کردن متن
  • Delete: حذف متن
  • Select: انتخاب کردن چند متن مختلف برای اعمال تغییرات یکسان
  • Basic: موقعیت قرار گیری متن در صفحه
  • Layers: تغییر لایه های متن در ویدیو
  • Duplicate: گرفتن کپی از متن و دوتا کردن آن
  • lasting text: مدت زمان نمایش متن روی ویدیو
  • Effect: نوشتن متن با افکت‌های مختلف
  • Bubble: قرار دادن متن در کادر
  • Tracking: تغییر موقعیت متن بر اساس حرکت یک موضوع در ویدیو

توجه داشته باشید که برخی از این قابلیت ها ممکن است نیاز به حساب کاربری Pro داشته باشد.

تنظیمات متن و ابزار Text در کپ کات

بخش Text نیز مثل ابزار Audio دارای زیر گزینه‌های متفاوتی است که به شما امکان تنظیمات بیشتر متن را میدهد. این بخش‌ها میتوانند برای ساخت ریلز با کپ کات بسیار کاربردی باشند به همین دلیل لازم است به طور خلاصه آنها را معرفی کنیم:

  • Add text: اضافه کردن متن جدید
  • Sticker: قرار دادن استیکر روی ویدیو
  • Auto Captions: نوشتن اتوماتیک کپشن ویدیو
  • Text template: قالب نمایش متن
  • Auto lyrics: پیدا کردن اتوماتیک متن آهنگ گذاشته شده روی ویدیو

ساخت کلیپ با کپ کات

برخی از این قابلیت‌ها نیاز به اتصال به اینترنت یا VPN دارند به همین خاطر در صورتی که نتوانستید به آنها دسترسی پیدا کنید، نیاز به حل مشکل اینترنت کپ کات خواهید داشت.

قرار دادن افت روی ویدیوها در کپ کات

استفاده از افکت‌های مختلف در زمان ساخت کلیپ با capcut قطعا میتواند آن را جذاب‌تر کند. این قابلیت به عنوان ابزار Effects وجود دارد و شامل سه زیر گزینه پرکاربرد است. این گزینه‌ها شامل موارد زیر است:

  • Video Effects: افکت‌های مربوط به نمایش ویدیو
  • Body Effects: افکت‌های قرار گیرنده روی سوژه‌های ویدیو
  • Photo Effect: افکت‌هایی که روی تصاویر قرار میگیرند

لایه افکت‌ها در زیر فریم فیلم به رنگ بنفش نمایش داده میشود و شما میتوانید مجددا با رفتن به بخش Effect و انتخاب افکت مورد نظرتان را آن را تغییر بدهید یا تنظیمات بیشتری را روی آن اعمال کنید.

قرار دادن افکت در کپ کات

انداختن عکس روی ویدیو در کپ کات با استفاده از ابزار Overlay

اگر تصمیم دارید ویدیو یا عکس‌هایی را به ویدیوها اضافه کنید یا روی آنها بیندازید، میتوانید از ابزار Overlay استفاده کنید. ابتدا با Overlay را انتخاب کنید و دکمه Add overlay را بزنید. سپس بعد از انتخاب تصویر یا ویدیو مورد نظرتان و وارد کردن آن به برنامه، تنظیمات مربوط به آن را انجام دهید.

با قرار دادن انیمیشن، حذف پس زمینه یا استفاده از ابزارهای Transform میتوان کنترل بیشتری روی این بخش داشت. در نهایت تغییرات ادیت شده به شکل یک خط قرمز در بالای فریم فیلم قابل مشاهده است و شما میتوانید با زدن روی آن، مجددا این بخش را ویرایش کنید.

انداختن عکس روی ویدیو در کپ کات با استفاده از ابزار Overlay

گذاشتن زیرنویس برای  ویدیو با ابزار Caption

امروزه استفاده از زیرنویس‌ها برای ویدیو، یکی از عوامل افزایش بازدید در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام یا یوتیوب است. به همین خاطر شما میتوانید با این آموزش ساخت کلیپ حرفه ای با کپ کات با استفاده از ابزار Caption از زیرنویس‌ها نیز استفاده کنید. برای اینکار ابتدا به بخش Caption بروید. حال شما چندین راه برای قرار دادن زیرنویس دارید که به آنها خواهیم پرداخت:

  • Enter captions: وارد کردن دستی یا پیست کردن زیرنویس در کادر (برای جدا کردن هر قسمت از زیرنویس از خط فاصله استفاده کنید.)
  • Auto captions: قرار گرفتن زیرنویس به صورت خودکار (این مورد برای زبان فارسی پشتیبانی نمیشود)
  • Caption templates: قالب‌های نمایش زیرنویس
  • Auto lyrics: تشخیص خودکار متن آهنگ و قرار دادن آن
  • Import captions: وارد کردن فایل کپشن

ساخت کلیپ با کپ کات

قرار دادن فیلتر و تنظیمات رنگ و نور با ابزارهای Filter و Adjust

یکی دیگر از موارد مهم در آموزش ساخت کلیپ با کپ کات استفاده از ابزارهای Filter و Adjust برای ویرایش کردن رنگ و نور ویدیو است. انجام اینکار در مراحل پایانی ساخت کلیپ میتواند باعث یکدست‌تر شدن و اصلاح نواقص آن شود. اگرچه برای هر یک از این قابلیت‌ها نوار ابزار جداگانه‌ای در برنامه تعریف شده، اما با زدن بر روی یکی از آنها میتوان به دیگری نیز دسترسی داشت.

استفاده از قابلیت Filter

ابتدا ابزار Filter را فعال کنید و سپس از بین فیلترهای متفاوت، موارد مختلف را امتحان کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید. برخی از فیلترها تنها برای کاربران ویژه یا Pro قابل استفاده هستند. اما شما میتوانید در تمام دسته بندی‌های مختلف بخش Filter، از قالب‌های آماده و رایگان متنوعی استفاده کنید. پس از انتخاب فیلتر مورد نظر از بخش پایینی صفحه غلظت آن را کم و زیاد کنید. در نهایت علامت تیک را بزنید تا تنظیمات روی ویدیو اعمال شود.

استفاده از قابلیت Filter

پس از تایید، خط بنفش رنگ مربوط به فیلتر در زیر فریم فیلم قابل مشاهده است و از این طریق میتوانید مدت زمان اجرای آن را کم یا زیاد کنید. در صورت لزوم مجددا با انتخاب ابزار Filter ویرایش این بخش و تنظیمات آن امکان پذیر میباشد.

استفاده از قابلیت Adjust

با استفاده از ابزار Adjust میتوان به سادگی ادیت کلیپ با کپ کات را انجام داد. این بخش امکانات ویرایشی متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانید رنگ، وضوح، توازن رنگی، میزان سایه‌ها، سفیدی و سیاهی، کنتراست، نور و… را در ویدیوهایتان اصلاح کنید. در پایین صفحه امکان کم و زیاد کردن میزان این تغییرات وجود دارد. در نهایت با زدن علامت تنظیمات را اعمال کنید.

استفاده از قابلیت Adjust

قرار دادن استیکر روی ویدیو در کپ کات با ابزار Sticker

یکی دیگر از ابزارهای پرطرفدار و محبوب ساخت کلیپ با کپ کات، استفاده از استیکرها است. شما میتوانید این ابزار را در بخش‌های انتهایی نوار ابزار برنامه پیدا کنید و با زدن بر روی آن به صده ها استیکر مختلف دسترسی داشته باشید. برخی از این استیکرها به صورت حرکتی و برخی دیگر ثابت هستند. پس از انتخاب استیکرها، مجددا با وارد شدن به این ابزار آن‌ها را ویرایش و تنظیم کنید.

قرار دادن استیکر در کپ کات

گرفتن خروجی و ذخیره سازی ویدیو

در نهایت پس از انجام تمامی مراحل ویرایشی بر روی ویدیو، نوبت به ذخیره سازی آن میرسد. در قسمت بالایی صفحه میتوانید از تنظیمات ذخیره سازی ویدیو برخی موارد را مشخص کنید. توجه داشت باشید که زیاد کردن این تنظیمات به معنای افزایش حجم فایل نهایی و زمان بیشتر برای آماده سازی و آپلود آن است. گزینه‌های این بخش شامل موارد زیر است:

  • Resolution: کیفیت تصویر که از ۴۸۰p تا ۲k/4k قابل تنظیم است.
  • Frame rate: میزان نمایش فریم در ثانیه افزایش این بخش باعث پخش روان‎‌تر فیلم میشود.
  • code rate(Mbps): میزان کد و اطلاعات ویدیو که بر کیفیت آن تاثیرگذار است.

پس از این مرحله با انتخاب آیکون Export ویدیو ساخته شده را خروجی بگیرید. این فرایند میتواند بر اساس حجم فیلم و مدت زمان آن کمی زمانبر باشد.

ساخت کلیپ با کپ کات و ذخیره سازی ویدیو

پیشنهاد میکنیم قبل از خروجی گرفتن ویدیو تبلیغاتی کوتاه خود این برنامه را در انتها کلیپ ساخته شده حذف کنید و سپس خروجی بگیرید.

سوالات متداول

چرا کپ کات کار نمیکنه؟

دلیل کار نکردن برنامه کپ کات میتواند مشکلات نرم افزاری، عدم استفاده از VPN، عدم اتصال به اینترنت یا عدم استفاده از نسخه‌های قدیمی بدون مشکل برنامه باشد.

چرا کپ کات افکت نمیاره؟

برای دسترسی به بخش افکت‌ها لازم است به اینترنت متصل شده باشید و از ابزارهای تغییردهنده آی پی یا VPN استفاده کنید.

چرا کپ کات ارور اینترنت میده؟

این مورد میتواند به علت عدم اتصال به اینترنت پایدار، وصل نبوده به VPN، یا مشکلات مربوط به نرم افزار باشد. برای رفع این موضوع یکبار حالت پرواز را روشن و خاموش کنید، به یک اینترنت دیگر متصل شوید، برنامه را بروز رسانی کنید و از ابزارهای مناسب برای تغییر آی پی گوشی استفاده نمایید.

جمع بندی

در این آموزش کلیپ ساختن با کپ کات سعی کردیم با معرفی ابزارهای مختلف این برنامه و کاربرد آنها به شما کمک کنیم تا در چند دقیقه بتوانید روش استفاده از این برنامه را به خوبی یاد بگیرید. ابزارهایی مثل Edit، ،Split، Crop ،Ratio ،Background، Transform، Speed، Audio، Text، Effects، Sticker، Overlay Caption Filter و Adjust و همچنین نحوه ذخیره سازی ویدیو آموزش داده شد. شما میتوانید از این آموزش برای ساخت کلیپ تولد با کپ کات یا تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید برخی از این قابلیت‌ها ممکن است بر اساس نسخه مورد استفاده شما کمی متفاوت باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

برنامه کپ یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های ساخت کلیپ و ادیت ویدیو است. آیا تا به حال از برنامه CapCut استفاده کرده‌اید؟ اگر درباره کار با این برنامه تجربه‌ای دارید، لطفا نظراتتان را با ما و سایر خوانندگان در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب