مطلب فعلی :

آموزش مدیریت کسب و کار

رفتن به بالا

آموزش مدیریت کسب و کار

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش مدیریت کسب و کار

آموزش مدیریت کسب و کار

مربی کسب و کار چه کسی است؟

بیزینس کوچینگ در سال­های اخیر رشد زیادی داشته و در کشور ما نیز بیزینس کوچ­های زیادی وجود دارند. اما پیش از اینکه بخواهیم وارد هر بحثی بشویم باید توضیح داده شود که مربی کسب و کار دقیقا چه کسی است و چه کاری انجام می­دهد؟

در یک عبارت مربی کسب و کار کسی است که به صاحبان کسب­وکار کمک می­کند تا به اهداف استراتژیک خود برسند.

مربی از ترکیب ابزار و تخصص خود استفاده می­کند تا بهترین فیدبک­ها برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین­شده ارائه دهد.

بسیاری از مواقع ما به­عنوان صاحبان یک بیزینس دید درستی از فعالیت خود نداریم. متوجه این موضوع هستیم که قسمتی از کار دچار مشکل شده و به­همین دلیل نمی­توانیم رشد کنیم.

اما دقیقا نمی­دانیم مشکل از کجاست و چگونه باید این مشکل را از سر راه برداشت. یک مربی خوب شرایط شما را بررسی می­کند با توجه به دانش خود راهکار­های عملی ارائه می­دهد تا شما موانع را از سر راه بردارید.

وظیفه بیزینس کوچ چیست؟

وظیفه بیزینس کوچ چیست؟

بیزینس کوچ باید نقاط قوت و ضعف یک کسب­وکار را تشخیص بدهد و سپس کارآفرین را برای رسیدن به هدفش هدایت کند. هر فردی زمانی قابلیت رشد خواهد داشت که بتواند نقاط قوت و ضعفش را به­درستی تشخیص بدهد. عادت­های بد تنها مختص به زندگی ما نیستند. گاهی ما در کسب­وکار نیز عادت­های بد داریم و همین موضوع جلوی پیشرفت و رشد ما را خواهد گرفت. یک مربی خوب عادت­های بد کسب­وکار شما را شناسایی خواهد کرد و به شما خواهد گفت که چگونه می­توانید از شر آنها رهایی بیابید.

چرا برون­سپاری رشد، یک استراتژی موفق است؟

یکی از سوالاتی که مدیران و صاحبان یک کسب و کار مدام از خود می­پرسند این است که چرا باید برای رشد خود به سراغ مربی برویم؛ زمانی که خودمان می­توانیم مشکلات و عوامل مختلف را تشخیص دهیم؟

نکته قابل توجه این است که رشد یک کسب و کار دشوار است و مدیران با تجربه به­خوبی این موضوع را می­دانند. صاحبان بیزینس در مرحله­ای از کار ممکن است که خسته شوند و دیگر توان ادامه مسیر را نداشته باشند.

زمانی که یک اکوسیستم توان ادامه نداشته باشد بخشی از کارش را برون­سپاری خواهد کرد. اما برون­سپاری به چه معناست؟ یعنی اینکه شما بخشی از فعالیت­های خود را به سراغ گروهی ببرید که خارج از اکوسیستم شما مشغول به فعالیت هستند.

کار آنها نیز دقیقا همین است. آنها به کسب­وکار­هایی که برای یک بخش نیاز به برون­سپاری دارند خدمات ارائه می­دهند. اما چرا این برون­سپاری را در سطح بزرگ­تر و برای رشد کسب­وکار اجرا نکنیم؟

اینجاست که مدیران با تجربه متوجه می­شوند برون­سپاری رشد، یک استراتژی موفق و کارآمد است. در این استراتژی مدیر توان مدیریت خواهد داشت و از طرفی موانع توسط فرد متخصص دیگری شناسایی خواهد شد.

بهترین دوره آموزش مدیریت کسب و کار موجود کدام است؟

دوره­های مختلفی در طول سال برگزار می­شوند و افراد مختلف می­توانند در آنها شرکت کنند. درحال حاضر نیز دوره اورانیوم جامع‌ترین دوره کسب‌وکار از نگاه مدیران و کارآفرینان برتر است.

این دوره از سال ۱۳۹۷ مشغول برگزاری است و تنها در سال ۱۴۰۱ تعداد شرکت­کنندگان آن به ۲۴۱ نفر رسید. این دوره جامع دارای سرفصل­های زیادی است که در ادامه مقاله درباره آنها توضیح خواهیم داد.

دوره اورانیوم توسط بیزنس مستر حسین طاهری برگزار خواهد شد و او سرفصل­های مختلف را پیش خواهد برد. به کمک این دوره صاحبان کسب­وکار می­توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و برای رشد بیزینس برنامه­ریزی کنند.

سرفصل­های دوره شامل چه مواردی هستند؟

سرفصل­های این دوره شامل ۵ زیرشاخه:

  • توسعه فردی
  • توسعه سازمانی
  • کمپین بازاریابی
  • برند­سازی شخصی و سازمانی
  • کمپین افزایش فروش

دوره اورانیوم چه دستاوردی برای ما خواهد داشت؟

شما با شرکت در این دوره می­توانید خط تولید مشتری خود را داشته باشد. مشتریان به­شکل اتوماتیک برای کسب­وکار شما تولید می­شوند و تولید سود خواهند کرد.

با استفاده از آموزش­های این دوره شما می­توانید مشتریانی وفادار بسازید و سود بیشتری برای خود رقم بزنید. می­توانید نرخ ساعتی سازمان را بالا ببرید و راندمان بیشتری داشته باشید.

با کمپین­های بازاریابی موفق هزینه کمتری صرف بازاریابی کنید و این مسیر را به­شکلی هدفمند ادامه دهید.

مربی کسب و کار می­تواند ایده­هایی ناب برای طراحی کمپین فروش به­شما ارائه کند که منجر به تسهیل روند فروش خواهند شد. یکی از مشکلات سازمان­های بزرگ پرورش افراد متخصص است که در این دوره آن را یاد خواهند گرفت.

چه مشاغلی می­توانند در این دوره شرکت کنند؟

تا به امروز مشاغل رستوران، چاپ و بسته­بندی، کیک، اپتیک، لوستر و کالای برق، سیستم حفاظتی، شرکت تبلیغاتی، صنایع شیمیایی، سلامت و تندرستی، پلاستیک، صادرات و واردات، بازرگانی، موبایل، خدمات درمانی و پزشکی، لوازم دیجیتال، چوب، خدمات خودرو، مبلمان، مسکن ساختمان، مالی و مالیاتی، آجیل و خشکبار، مواد غذایی، آموزش، ریسندگی و بافندگی، پوشاک، لوازم خانگی، فرش و ماشین آلات صنعتی اشاره کرد که در دوره اورانیوم شرکت داشته­اند.

حسین طاهری، بیزینس کوچ دوره را بیشتر بشناسیم

حسین طاهری به­عنوان بیزنس کُوچ، هکر رشد و نویسنده و مترجم حوزه توسعه کسب‌وکار در ۱۹ سال سابقه اجرایی خود توانسته در بیش از ۴۳۶ شرکت مشاوره و مدیریت کمپین­های عظیم بازاریابی را داشته باشد. حسین طاهری دانش­آموخته مدیریت کسب­وکار از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است و مدیریت اجرایی و علمی بیش از ۴۰ کنفرانس معتبر در حوزه کسب­وکار بر عهده حسین طاهری بوده و او توانسته سربلند از پس اجرای آنها بربیاید. دوره آموزشی اورانیوم چکیده تجربه و دانش چندین و چند ساله حسین طاهری به­عنوان یک مدرس کسب و کار در حوزه رشد بیزینس­های مختلف است.

حسین طاهری، بیزینس کوچ دوره را بیشتر بشناسیم

چگونه می­توانیم در دوره آموزش مدیریت کسب و کار اورانیوم نام­نویسی کنیم؟

در وبسایت حسین طاهری شما می­توانید در دوره جامع اورانیوم نام­نویسی کنید و اطلاعات لازم درباره این دوره را به­راحتی به­دست بیاورید.

در این وبسایت مطالب بسیار زیادی از جمله ویدیو­های آموزشی مختلف، پادکست­ها، مطالب آموزشی و دیگر موارد برای شما فراهم آمده تا پیش از خرید دوره و نام­نویسی در آن از آنها استفاده کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب