مطلب فعلی :

آیا سرفیس برای بازی مناسب است؟

رفتن به بالا

آیا سرفیس برای بازی مناسب است؟

نوشته admin

2 هفته قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
سرفیس ایرانیان

آیا سرفیس برای بازی مناسب است؟

از آنجایی که سرفیس صفحه کوچکی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بسیاری از گیمرها ترجیح می‌دهند از این سیستم‌ها برای انجام بازی‌های خاص استفاده نکنند.

ولی آمار نشان می‌دهد از نظر سخت‌افزاری، سرفیس نسبت به بسیاری از کامپیوترها قدرتمندتر بوده و کاربران می‌توانند بازی‌های بسیار سنگینی را بر روی ین سیستم‌ها اجرا کنند. به دلیل مزیت سخت افزاری سرفیس‌ها است که امروزه بسیاری از گیمرها تمایل دارند از این سیستم ها برای بازی کردن استفاده کنند. امروز قصد داریم از نظر سخت‌افزاری تمامی مزیت‌های سرفیس‌ها را با شما ارزیابی کرده و کمک کنیم تصمیم درستی را برای خرید سرفیس اتخاذ کنید.

چرا سرفیس انتخاب مناسبی است؟

از آنجایی که سرفیس از نظر سخت‌افزاری نسبت به تمامی محصولات بازار مزیت رقابتی دارد، برای افرادی که قصد دارند به صورت مستمر گیم‌های مد نظر خود را دنبال کرده و همزمان آنها را استریم کنند، گزینه فوق العاده به حساب می‌آید. علاوه بر این تمامی سرفیس‌ها همراه با صفحه نمایش لمسی روانه بازار می‌شوند که این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ارتباط کاربری بهتری با بازی‌های خود برقرار کرده و در فضای یوتیوب یا توییچ  تعامل بهتری داشته باشید. به همین منظور خرید سرفیس برای گیمرها می تواند سود دهی بسیار خوبی داشته باشد.

مزیت سرفیس برای انجام بازی

اصلی‌ترین مزیتی که خرید سرفیس‌ برای گیمرها به همراه دارد، استریم فوق العاده با کیفیت بازی همراه با تصویر شما است. با خرید تمامی محصول‌ها، این فرصت را دارید که در هر شرایطی بازی‌های مد نظر خود را از طریق اینترنت انجام داده و به صورت همزمان آنها را استریم کنید. کلیدی‌ترین مولفه‌ای که سبب می‌شود تا بتوانید بازی‌های متفاوتی را بر روی سرفیس خود اجرا کنید، سازگاری بالای سخت‌افزاری این سیستم‌ها است که سبب می‌شود ویندوز، راحت‌تر بر روی آنها اجرا شود. علاوه بر این با معرفی پورت های جدید، امکان نصب کارت‌های گرافیکی اکسترنال نیز بر روی سرفیس‌ها میسر شده که می‌تواند یکی از چالش‌های اصلی را برای گیمرها از میان ببرد.

تست گیمینگ سرفیس

بر اساس تست گیم Red Dead Redemption 2 که توسط مایکروسافت اجرا شده است، سرفیس ۸ و ۹ بدون کوچک‌ترین خطایی این بازی را اجرا کرده‌اند و سرعت آن نسبت به تمامی لپ‌تاپ‌های موجود در بازار بیشتر است. عمده دلیل اصلی موفقیت سرفیس‌ها در اجرای این بازی، بالا بودن عملکرد سی پی یو این لپ‌تاپ‌ها است که سبب می‌شود قوی‌ترین بازی‌ها نیز بر روی سرفیس اجرا شود. بر اساس نظراتی که کاربران ردیت ثبت کرده‌اند، سرفیس در اجرای بازی‌های بسیار سنگین نیز نمره ۹ از ۱۰ را گرفته که برای بسیاری از گیمرها اصلی‌ترین دلیل برای خرید سرفیس به حساب می‌آید.

امکان نصب کارت گرافیک اکسترنال

تحت تاثیر اتکای بسیار زیاد بازی‌های کامپیوتری به کارت گرافیک در طی چند وقت اخیر، مایکروسافت تصمیم گرفته اتصال کارت‌های گرافیک اکسترنال بر روی سرفیس‌ها را میسر کرده تا گیمرهایی که قصد دارند کارهای متنوعی را بر روی سیستم‌های خود اجرا کنند، تمایل زیادی نسبت به خرید سرفیس داشته باشند. این امکان فرصت بسیار خوبی را فراهم آورده تا نه تنها گیمرها بلکه کاربران سیستم‌های حرفه‌ای نیز تمایل به خرید سرفیس داشته باشند.

سرفیس مناسب برای بازی

خرید سرفیس

از میان تمامی سرفیس‌هایی که در بازار وجود دارند، برخی از نظر سخت‌افزاری و اجرای نرم‌افزارها به حدی قدرتمند هستند که به شما این فرصت را می‌دهند هر بازی را که دوست دارید بتوانید اجرا کرده و لذت زیادی از انجام آن ببرید. حالا زمان آن رسیده که بهترین سرفیس‌ها برای بازی را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم:

  •         مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو
  •         مایکروسافت سرفیس استودیو ۲
  •         مایکروسافت سرفیس پرو ۹
  •         مایکروسافت سرفیس بوک ۳

سرفیس با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید سرفیس دارید، مجموعه سرفیس ایرانیان را باید به عنوان معتبرترین وارد کننده محصولات سرفیس در نظر بگیریم که در طی چندین سال فعالیت خود، توانسته انواع سرفیس مایکروسافت را با بهترین قیمت ها عرضه کند. در صورت اینکه تمایل به خرید سرفیس دارید، مجموعه سرفیس ایرانیان به روزترین محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند با خیال آسوده نسبت به ثبت خرید خود اقدام نمایید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 2 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب