مطلب فعلی :

از کجا بفهمیم کجا کامنت گذاشتیم؟ (دیدن تمام کامنت خود در اینستاگرام)

رفتن به بالا

از کجا بفهمیم کجا کامنت گذاشتیم؟ (دیدن تمام کامنت خود در اینستاگرام)

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
از کجا بفهمیم کجا کامنت گذاشتیم؟ (دیدن تمام کامنت خود در اینستاگرام)

از کجا بفهمیم کجا کامنت گذاشتیم؟ (دیدن تمام کامنت خود در اینستاگرام)

حتما برای شما هم پیش آمده است که قصد دیدن یا پیدا کردن پست‌هایی که زیر آن کامنت 💬 گذاشته بودید را داشته باشید.

خوشبختانه اینستاگرام میتواند سوابق فعالیت شما را در زمینه لایک کردن پست‌ها و یا کامنت گذاشتن زیر آنها را نشان دهد. به همین دلیل در این مطلب از کلاسیک وب ما به سوال پر تکرار از کجا بفهمیم کجا کامنت گذاشتیم، پاسخ خواهیم داد و مسیر دیدن تمام کامنت‌های اکانت تان در اینستاگرام را نشان میدهیم.

چگونه کامنت هایی که در اینستا گذاشتم را پیدا کنیم؟

How to find the comments I posted on Instagram

به طور خلاصه برای استخراج کامنت های اینستاگرام میتوانید روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • استفاده از بخش Your Activity: در سریع‌ترین روش وارد بخش پروفایلتان در اینستاگرام شوید و روی علامت سه خط بالای صفحه بزنید. حالا Your activity و سپس Comments را انتخاب کنید.
  • دانلود دیتا اینستاگرام: برای دسترسی به تاریخچه فعالیت‌های اینستاگرام، اپلیکیشن را باز کرده و به بخش Account center و سپس Your information and permission بروید. سپس گزینه Download your information را انتخاب کنید تا اطلاعات شما دانلود شود. در صفحه Create file to download می‌توانید جزئیات مانند بازه زمانی و فرمت را مشخص کنید و در نهایت با وارد کردن رمز عبور، اطلاعات را دانلود کنید.
  •  دیدن پست‌های لایک شده در اینستاگرام: برای مشاهده پست‌های لایک شده در اینستاگرام، به پروفایل بروید، روی سه خط بالای صفحه بزنید، وارد قسمت Activities شوید و گزینه Likes را انتخاب کنید.

بر اساس نظرات کاربران سایت Quora درباره پیدا کردن کانت‌های گذاشته شده زیر پست‌های اینستاگرام، روش‌های مختلفی برای اینکار وجود دارد. به خاطر داشته باشید که ورژن‌های مختلف اینستاگرام تفاوت‌های زیادی از بابت گزینه‌ها و تنظیمات دارند. آموزش داده شده در این مطلب مربوط به آخرین نسخه منتشر شده اینستاگرام و ورژن ۳۴۴.۱.۰.۴۲.۹۲ در اندروید است. بنابراین در صورتی که از نسخه‌های قدیمی‌تر این برنامه استفاده میکنید میتوانید با بروزرسانی این برنامه به آخرین نسخه تنظیمات گفته شده را مشاهده کنید. این روش ممکن است در نسخه iOS اینستاگرام کمی تفاوت داشته باشد. شما با این روش میتوانید حذف کامنت در اینستاگرام یا ویرایش آنها را انجام دهید.

۱- از بخش Your Activity استفاده کنید

به گفته صفحه Help اینستاگرام، یکی از ساده و رایج‌ترین روش‌ها برای دیدن سوابق فعالیتی یک پیج اینستاگرامی از طریق بخش Your Activity است. بنابراین شما میتوانید از این قسمت مشاهده کامنت های لایک شده در اینستاگرام را انجام دهید و تاریخچه کامنت‌های گذاشته شده زیر پست‌ها را ببینید.

برای دسترسی به این قسمت پروفایل اینستاگرامتان را باز کنید و روی علامت سه خط بالای صفحه از سمت راست بزنید.

باز کردن بخش تنظیمات اینستاگرام

حالا میتوانید از بین گزینه‌ها Your activity را انتخاب کنید.

وارد شدن به بخش Your activity

سپس شما میتوانید از بین زیر گزینه‌های قسمت Interactions، مواردی مثل تاریخچه Like, comment, note و … را مشاهده کنید. برای دیدن پست‌هایی که زیر آن کامنت گذاشته‌اید تنها کافی است روی Comment بزنید.

از کجا بفهمیم کجا کامنت گذاشتیم

توجه کنید اگر بر روی All Dates تپ کنید میتوانید نمایش تاریخ هایی که کامنت گذاشته اید را فیلتر کنید.

بنابراین اگر سوال از کجا بفهمیم زیر کدام پست و برای کی کامنت گذاشتیم، برایتان پیش آمده این روش ساده‌‌ترین راهکار برای بررسی این موضوع است.

۲- دانلود دیتا اینستاگرام برای دیدن تمام کامنت ها

یکی دیگر از روش‌های مشاهده همه کامنت های گذاشته شده در اینستاگرام، از طریق داده‌های ذخیره شده در آن است. اگرچه این روش میتواند کمی زمانبر و تخصصی‌تر از روش قبلی باشد اما، تاریخچه کاملی از فعالیت‌های شما در این برنامه را ارائه میکند. این اطلاعات شامل پیام‌های گذاشته شده و مشاهده نظرات قبلی در اینستاگرام است.

دانلود تاریخچه فعالیت‌های اینستاگرام از طریق Account center

برای دسترسی به این بخش اپلیکیشن اینستاگرام را در تلفن همراهتان باز کنید و در صفحه اصلی پروفایل آیکون سه خط را برای رفتن به بخش تنظیمات بزنید.

حالا وارد بخش Account center و سپس your information and permission شوید. در این مرحله شما میتوانید از دو گزینه برای استخراج تاریخچه فعالیت‌هایتان استفاده کنید:

  • Download your information: با اینکار اطلاعات شما دانلود میشود.
  • Transfer a copy of your information: انتقال یک کپی از اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام.

این دو روش تا حدودی مراحل مشابهی دارند اما ما بیشتر به شیوه از استفاده از بخش Download your information میپردازیم.

دیدن تاریخچه کامت ها از طریق دانلود دیتا اینستاگرام

در صفحه Download your information، از پایین Current activity را انتخاب کنید و دکمه Download or transfer information را انتخاب نمایید. سپس در بخش بعدی باید مشخص کنید که چه اندازه اطلاعات و چه اطلاعاتی را میخواهید ببینید. برای بررسی سوابق کامنت یا لایک‌های اینستاگرام Some of Your Information را انتخاب کنید و از بین گزینه های صفحه بعد تیک موارد مورد نظرتان را فعال کنید و روی Next بزنید.

از کجا بفهمیم کجا کامنت گذاشتیم

حالا در اینجا شما میتوانید مشخص کنید تمایل دارید اطلاعات را به صورت دانلود شده در یک فایل داشته باشید یا قصد انتقال آن به یک مقصد مشخص دارید. برای دانلود کردن اطلاعات میتوانید از گزینه Download to device استفاده کنید و روی Next بزنید. در صفحه Create file to download امکان مشخص کردن جزئیات بیشتر مثل بازه زمانی، فرمت ذخیره سازی و کیفیت آن امکان پذیر است. در نهایت دانلود اطلاعات مورد نظر از طریق صفحه Download your information امکان پذیر خواهد بود. البته شما باید در مرحله آخر برای تامین امنیت دریافت اطلاعات، رمز عبورتان را وارد نمایید.

از کجا بفهمیم کجا کامنت گذاشتیم

پیدا کردن یک کامنت به صورت دقیق

در صورتی که فرمت دانلود فایل شما HTML باشد، میتوانید آن را به سادگی با دوبار کلیک باز کنید اما برای دسترسی به فایل‌های با فرمت JSON باید آن را به فرمت‌های دیگر تبدیل نمایید. همچنین در صورتی که در این لیست به دنبال یک کامنت خاص در سریع‌ترین زمان ممکن هستید، میتوانید فایل را به کامپیوتر انتقال داده و با استفاده از کلیدهای Ctrl + F در ویندوز و Command + F در macOS آن را به سادگی جستجو کنید.

در تلفن‌های همراه نیز اکثرا میتوانید با استفاده از تنظیمات یا گزینه‌هایی مثل Find in page یا Search in browser به کامنت مورد نظرتان در زمان کوتاهی دست پیدا کنید.

۳- دیدن پست‌های لایک شده در اینستاگرام

دیدن پست‌های لایک شده نیز مثل کامنت‌ها از بخش Interactions قابل انجام است. برای این منظور در زبانه پروفایل برنامه اینستاگرام روی علامت سه خط از بالای صفحه، سمت راست بزنید. حالا وارد قسمت Activities شوید و از اینجا روی گزینه Likes بزنید.

دیدن پست‌های لایک شده در اینستاگرام

تنظیمات و ترتیب کامنت ها در اینستاگرام

اگر این سوال برایتان برای پیش آمده که از کجا بفهمیم کجا کامنت گذاشتیم، احتمالا تا اینجا به پاسخ خودتان رسیده‌اید. اما در صورتی که به حال کامنت‌های زیادی گذاشته باشید، پیدا کردن کامنت مورد نظرتان برایتان کمی دشوار باشد. به همین خاطر لازم است چند نکته مهم درباره تنظیمات مشاهده کامنت های خودم در اینستاگرام بدانید تا بتوانید به شکل ساده و سریع تری چیز یکه به دنبال آن هستید را پیدا کنید.

برای اینکار مجددا وارد پروفایل و شوید و علامت سه خط بالای صفحه را بزنید. سپس به مسیر Your activity> Comments بروید. در بالای این صفحه شما میتوانید ابزارهای مدیریتی بیشتری را برای فیلتر کردن نتایج مشاهده کنید. این گزینه ها شامل موارد زیر هستند:

  • Sort by: مرتب کردن پست‌هایی که زیر آن کامنت گذاشته اید بر اساس جدید به قدیم (Newest to oldest) یا قدیم به جدید (Oldest to newest)
  • Filter by date: فیلتر کردن محتواها بر اساس بازه زمانی
  • Filter by author: فیلتر کردن محتوا بر اساس نگارنده
  • Shared to facebook: نمایش محتواهایی که در فیسبوک هم اشتراک گذاری شده‌اند.

تنظیمات و ترتیب کامنت ها در اینستاگرام

سوالات متداول

علت دیده نشدن کامنت ها در اینستاگرام چیست؟

این مسئله اغلب ممکن است به دلیل مشکلات اینترنت، بلاک شدن توسط اینستاگرام، یا محدودیت‌های حساب کاربری باشد.

چگونه کامنت هایی که در اینستا گذاشتم را پاک کنیم؟

برای اینکار لازم است روی کامنت خودتان نگه دارید و گزینه “Delete” را انتخاب کنید.

برگرداندن کامنت پنهان شده در اینستاگرام چگونه است؟

برای برگرداندن کامنت پنهان شده، به تنظیمات پست بروید و گزینه “Unhide” یا مشابه آن را انتخاب کنید.

از کجا بفهمیم کجاها کامنت گذاشتیم؟

ابتدا وارد صفحه پروفایلتان شوید و روی علامت سه خط از بالای صفحه بزنید. سپس از بخش Interactions در قسمت Activities در تنظیمات اینستاگرام، با رفتن به بخش Comments، کامنت‌های گذاشته شده را مشاهده کنید.

جمع بندی

به طور کلی اگر میخواهید بدانید از کجا بفهمیم زیر کدام پست و برای کی کامنت گذاشتیم، ساده ترین روش رفتن به صفحه پروفایل اینستاگرام، زدن روی آیکون سه خط بالای صفحه، ورود به بخش Your activity و انتخاب گزینه Comments است. در صورتی که نیاز به گزارش دقیق و کامل‌تری از تاریخچه کامنت‌ها یا لایک‌های انجام شده‌تان داشتید، میتوانید دیتای آن را از طریق Account center دانلود کنید. به این شکل اطلاعات لازم به همراه تاریخ، ساعت، متن پیام و… برایتان لیست و قابل دانلود خواهد شد. به خاطر داشته باید که مدیریت و بررسی کامنت‌ یا لایک‌‌ها برای پیج‌های حرفه‌ای میتواند بسیار موثر کاربردی باشد.

نظرات و پیشنهادات شما

آیا نیاز به مشاهده همه کامنت های گذاشته شده در اینستاگرام دارید؟ امیدواریم تا راهکارهای گفتهه شده در این مطلب موفق به انجام اینکار شده باشید. در صورتی که در این زمینه تجربه‌ای دارید، لطفا نظراتتان را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب