پس از معرفی ترفندهای لاین و روش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام،فیس بوک و.. در این قسمت روش بازیابی و دسترسی مجدد به اکانت هک شده در نرم افزار چت لاین (Line App) را آموزش میدهیم.
قبل از شروع آموزش به نکات زیر توجه کنید
- استفاده از این روش به منزله بازگشت ۱۰۰% اکانت شما نیست
- سرعت عمل شما برای اقدام به ارسال درخواست بسیار تاثیر گذار است پس تا جایی که امکان دارد در اولین فرصت درخواست بازیابی اکانت را ارسال کنید.
- اطلاعات را به زبان انگلیسی وارد کنید
اگر در موقع اتصال پیدا کردن (لوگین) به اکانت لاین خود با پیامی مانند پیغام زیر رو برو شدید یا قادر نبودید به اکانت خود دسترسی پیدا کنید احتمال اینکه اکانت شما هک شده و شخص دیگری به آن اتصال پیدا کرده وجود دارد.
“.You cannot use this account. Since this account has been logged on in a different location, all information saved in this terminal will be deleted”
برای رفع این مشکل و بیرون کردن هکر از اکانت خود باید مراحل زیر را طی کنید و درخواست بررسی و بازگردانی اکانت را به پشتیبانی سرویس لاین ارسال کنید. توجه داشته باشید که در این مراحل درخواست شما توسط اپراتور های لاین خوانده و بررسی میشود پس نباید انتظار بازیابی سریع اکانت را داشت.برای این که بتوانید اکانت را بازیابی کنید نیاز است که بیشتر جواب ها و مدارک، معتبر و قابل باور باشد و مکاتبه شما باید به زبان انگلیسی صورت گیرد.
ابتدا به فرم گزارش مشکل به اپراتور های لاین مراجعه کنید.
در قسمت اول صفحه باز شده چهار لیست انتخاب را مشاهده میکنید که اینگونه هستند :
– Your device انتخاب نوع دستگاهی که با آن به اکانت خود متصل می شدید
– Service در این بخش تعیین میکنید که مشکلتان به کدام یک از سرویس های لاین مرتبط میشود. (گزینه Line را برای این تب انتخاب کنید)
– Category در این تب از شما میخواهد بخشی که مشکل در آن پیش آمده را برگزینید. (گزینه Stolen Accounts را انتخاب کنید)
– Details در آخرین تب جزئبات مشکلتان را مشخص کنید (گزینه Account is stolen را برگزینید)
در قسمت دوم (Reply Address) ایمیلی را از شما میخواهد تا اپراتور های لاین بتوانند پاسخ خود را به آن ایمیل ارسال کنند پس ایمیل معتبر خود را در کادر وارد کنید.
در بخش بعدی باید از منو Select Your Country کشور مورد نظر خود (کشوری که شماره تلفن شما مربوط به آن است)،در کادر Phone Number شماره تلفنی که از طریق آن وارد لاین می شدید و درکادر Your Registered Email ایمیلی که از طریق آن ثبت نام کرده اید یا بعدا به اکانت خود آنرا متصل کرده اید انتخاب و وارد کنید.(اگر ایمیل آدرسی تعیین نکردید کادر ایمیل را خالی بگذارید)
سپس باید با توجه به سوال اول What happened to make you think your LINE account was stolen? (چه شده که فکر میکنید اکانت لاین شما دزدیده شده؟) یکی از گزینه ها را انتخاب کنید
- ‘My friend told me that my account was stolen -دوستم به من گفت که اکانتم دزدیده شده
- I shared my phone number and verification code with a third party – شماره تلفن و کد امنیتی را توسط شخص یا برنامه سومی به اشتراک گذاشتم
- I didn’t do anything, but suddenly I was unable to use LINE – من کاری نکردم اما ناگهان دیگر نمیتوانم از لاین استفاده کنم
- Other – دلایل دیگر
با انتخاب گزینه Other میتوانید در کادر Please enter as much detail as possible کاملا به زبان انگلیسی توضیح دهید که چه اتفاقی برای اکانت شما افتاده است.پیشنهاد میکنیم توضیحات کوتاه و مختصر باشند و اگر مدرک یا سندی مثل زمان و اطلاعات ثبت نام و.. را به خاطر دارید حتما در اینجا عنوان کنید.
در قسمت بعد باید پاسخ سوال What is the information registered to the LINE account you are having trouble with? (اطلاعات ثبت شده مربوط به اکانت لاینی که با آن مشکل دارید چیست؟)
در سه کادر Phone Number , Email , Device باید به ترتیب مجددا شماره تلفن متصل به آی دی،ایمیل و دستگاهی که از طریق آن به لاین متصل می شدید را وارد کنید. (اگر ایمیل آدرسی تعیین نکردید کادر ایمیل را خالی بگذارید)
در قسمت چهارم باید به سوال When did the problem occur? (این اتفاق کی رخ داده است؟) پاسخ دهید،جواب را در کادر پایین همین بخش به صورت تاریخ میلادی همراه با زمان تقریبی وارد کنید مانند : Around 12 pm on February 26
در بخش پایانی بازیابی اکانت هک شده لاین با کلیک بر روی دکمه Attach میتوانید سه تصویر با فرمت های JPEG, GIF, PNG, or BMP تا حجم ۲ مگابایت به درخواست پشتیبانی خود اضافه کنید،این تصاویر بسیار میتوانید به شما برای برگرداندن اکانت کمک کند پس در انتخاب آنها دقت کنید و ترجیحا تصاویر از اکانت و تصویر شناسنامه یا گذرنامه که حاوی عکس شماست،ایمیل های یا کدهای امنیتی فرستاده شده لاین به شما و .. را انتخاب کنید.
پس از تکمیل بخش ها بر روی دکمه Send کلیک کنید تا درخواست به بخش پشتیبانی Line ارسال شود و در صورت نیاز با شما از طریق راه های ارتباطی که معرفی کردید تماس گرفته شود.پیشنهاد میکنم از ارسال درخواست های مکرر به پشتیبانی جلوگیری کنید و منتظر بمانید تا پاسخ ارسال شود.
تجربیات خود را در این زمینه از طریق بخش نظرات همین پست با ما به اشتراک بگذارید.
آخرین دیدگاه ها
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.