مطلب فعلی :

دقیق ترین و بهترین تنظیم اسکوپ پابجی بدون لرزش (دوربین نشانه گیری)

رفتن به بالا

دقیق ترین و بهترین تنظیم اسکوپ پابجی بدون لرزش (دوربین نشانه گیری)

نوشته admin

2 روز قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
دقیق ترین و بهترین تنظیم اسکوپ پابجی بدون لرزش (دوربین نشانه گیری)

دقیق ترین و بهترین تنظیم اسکوپ پابجی بدون لرزش (دوربین نشانه گیری)

امروزه محبوبیت بازی های موبایل با افزایش استفاده تلفن همراه در بین مردم، با سرعت زیادی در حال پیشرفت است.

یکی از بازی های موبایلی محبوب بین کاربران، بازی پابجی نام دارد. در این بازی کاربر باید دشمنان خود را با شلیک در کمترین زمان از بین ببرد. به همین علت در بازی پابجی دقت نشانه گیری برای شلیک بسیار اهمیت دارد. 🔫در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش تنظیم اسکوپ پابجی بدون لرزش خواهیم پرداخت.

تنظیم اسکوپ پابجی بدون لرزش

? How to Set Scope in PUBG Game

به طور خلاصه برای تنظیم اسکوپ پابجی بدون لرزش به نقل از بخش پشتیبانی سایت رسمی بازی پابجی، برای تنظیم قابلیت تعویض اسکوپ با لمس صفحه، می توانید گزینه Scope Quick Switch و همچنین برای تحت نظر گرفتن اطراف و باز کردن اسکوپ ها به ترتیب از گزینه های Peek & fire و Peek & open scope را در بخش Basic تنظیمات فعال کنید. دیگر تنظیمات اسکوپ پابجی به شرح زیر می باشد:

  • رفع لرزش تیراندازی و تنظیم دوربین و اسکوپ با استفاده از تنظیمات Sensitivity
  • فعال سازی Aim Assist در رفع مشکل بازی پابجی موبایل در بخش Basic
  • تنظیم جایگاه، رنگ و دقت نشانگر ماوس (نشانه شلیک) در بخش Scope تنظیمات
  • تنظیم کنترل ها اسکوپ پابجی موبایل و جایگذاری آن ها به صورت چهار انگشتی
  • ورود درصد های مشخص گزینه های تنظیمات بازی پابجی، برای تنظیم دقیق حساسیت اسکوپ، دوربین و ژیروسکوپ

در ادامه این مطلب به آموزش دقیق تر تنظیم اسکوپ پابجی بدون لرزش خواهیم پرداخت.

نحوه تنظیم دوربین یا اسکوپ اسلحه در پابجی موبایل

برای تنظیم دوربین در پابجی موبایل، کاربر می تواند پس از ورود به برنامه پابجی در قسمت Basic، سه مورد از تنظیمات که غیرفعال هستند را به حالت Enable (فعال) تغییر دهد. پیش از هر چیز نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که، اسکوپ در واقع دوربین اسلحه می باشد و هیچ چیز به اندازه یک اسکوپ حرفه ای نمی تواند در بازیهای تیراندازی دقت شلیک شما را بالا ببرد.

این تنظیمات به ترتیب زیر می باشند:

در ابتدا گزینه Quick Scope Switch که امکان سوئیچ اسکوپ (برداشتن و تغییر اسکوپ با لمس صفحه) را برای کاربر فراهم می کند. بر روی این گزینه، در قسمت Canted Sight Button بزنید تا انتخاب شود. با انتخاب این گزینه، این قابلیت فعال خواهد شد.

تنظیم اسکوپ پابجی

سپس گزینه Peek & fire را فعال کنید. با این گزینه زمانی که در پشت سنگر، دیوار، درخت یا هر چیز دیگری استتار کرده اید، می توانید اطراف را تحت نظر بگیرید.

تغییر تنظیمات اسکوپ پابجی

در آخر نیاز است که گزینه Peek & open scope را فعال کنید. با انتخاب این گزینه، زمانی که در استتار هستید می توانید ، اسکوپ های خود را باز کنید.

تنظیمات تغییر اسکوپ پابجی

همچنین با جمع کردن یوسی در این بازی و خرید اسلحه های به روز تر، می توانید مشکلات اسلحه در بازی را رفع کنید.

رفع لرزش تیراندازی و تنظیم دوربین و اسکوپ

زمانی تنظیمات نشانه گیری پابجی موبایل درست می شود که شما در هنگام تیراندازی، کمترین لرزش را داشته باشید و بتوانید به درستی به هدف بزنید.

برای این کار، از قسمت تنظیمات به منوی Sensitivity بروید. (تنظیمات برای انواع اسکوپ می تواند متفاوت باشد. در این مطلب به بررسی تنظیمات اسکوپ های شش و چهار پرداخته شده است.) سپس در سربرگ ADS Sensitivity، مقدار ۴x AC06 Scope VSS را در عدد ۲۸ برای اسکوپ ۴x تنظیم کنید. با تنظیم این عدد در زمان تیراندازی، لرزش دوربین شما تا حد زیادی رفع خواهد شد.

تنظیم اسکوپ پابجی

برای تنظیم اسکوپ ۶x فقط کافی است در هنگام تیراندازی در اسکوپ ۶، غلطک کناری آن را از ۶ به ۳ برسانید و در هنگام تیراندازی، سر تفنگ را کمی خم نگه دارید.

تغییر تنظیمات اسکوپ پابجی

تنظیم Aim Assist در رفع مشکل بازی پابجی موبایل

تنظیم اسکوپ پابجی

یکی از راه های موثر در رفع مشکل بازی پابجی فعال سازی گزینه Aim Assist می باشد. این قابلیت به نشانه گیری بهتر بازیکنان و کم کردن خطای آن ها کمک می کند. اما اگر طرفدار  هیجان و کنترل بازی به دست خودتان هستید این قابلیت برای شما مناسب نیست. این قابلیت فرایند بازی را آسان تر و به برد شما در بازی کمک می کند. پیشنهاد ما این است که این قابلیت را فقط برای مراحل حساس بازی فعال کنید.

تنظیم جایگاه نشانگر ماوس

تنظیم اسکوپ پابجی

بسیاری از بازیکنان موقعیت های مهم بازی را به علت نشانه گیری و جایگذاری اشتباه نشانه تفنگ (ماوس) بر روی سوژه از دست می دهند. این مشکلات با تغییر شکل و جایگاه نشانگر در بخش Scope تنظیمات رفع خواهد شد. با نشانه گیری در زاویه ۹۰ درجه می توانید به درستی به سر دشمن شلیک کنید.

تنظیم کنترل ها اسکوپ پابجی موبایل

برای عملکرد بهتر در بازی پابجی، باید دکمه اسکوپ را برای کنترل ها تنظیم کنید. یکی از تنظیمات موثر برای کنترل بازی پابجی اجرای تنظیمات چهار انگشت می باشد.

تنظیم اسکوپ پابجی

در این قسمت، دکمه اسکوپ را روی Classic mode و Area mode تنظیم کنید. بهتر است که دکمه اسکوپ را در لبه های سمت چپ یا راست قرار دهید تا دسترسی به آن راحت تر باشد و همچنین بهتر است اندازه دکمه ها را بزرگ و شفاف در نظر بگیرید.

تغییر تنظیمات اسکوپ پابجی

تنظیم حساسیت اسکوپ پابجی موبایل

تنظیم حساسیت دوربین

تنظیمات دوربین و اسکوپ پابجی

Camera ۹۵-۱۰۰ %
TPP ۹۵-۱۰۰ %
FPP ۷۰-۷۵ %

تنظیم حساسیت دوربین یکی از اولین تنظیماتی است که در قسمت تنظیمات پابجی با آن مواجه می شوید. شما می توانید زاویه دید خود در بازی را در این بخش تنظیم کنید. تنظیم حساسیت دوربین می تواند باعث افزایش سرعت و همچنین بهبود گرافیک بازی در زمانی که بازیکنان به اطراف نگاه می کنند شود. بهترین تنظیمات برای بازیکنان، تنظیمات پیش فرض است. در این تنظیمات پیش فرض، حساسیت دوربین برای زاویه دید FPP (اول شخص) باید ۷۰ تا ۷۵ درصد و برای TPP (سوم شخص) باید ۹۵ تا ۱۰۰ درصد باشد. اما بازیکن می تواند بسته به سرعت اینترنت و سرعت دستگاه و سایر موارد موثر در بازی، تنظیمات این بخش را تغییر دهد.

در واقع در بازی هایی مثل پابجی کنترل بازیکن بر روی اجزای بازی از اهمیت بالایی برخوردار است. هر گونه سرعت پایین و یا عدم تسلط می تواند باعث باخت بازیکن شود. دز آخر پس از تنظیم حساسیت می توانید می توانید تغییرات را در Training Mode و یا حین بازی مشاهده کنید.

تنظیمات دوربین + اسکوپ پابجی

TPP with no scope ۹۵-۱۰۰ %
FPP with no scope ۸۵-۹۰ %
Red Dot, Holographic, Aim Assist ۵۰-۵۵ %
۲x Scope ۳۰-۳۵ %
۳x Scope ۲۰-۲۵ %
۴x Scope, VSS ۱۵-۱۸ %
۶x Scope ۱۰-۱۳ %
۸x Scope ۱۰-۱۳ %

هر چقدر سرعت دوربین را بالاتر باشد، می تواند دقت و نمایش جزئیات در بازی را کم تر کند. یک اشتباه در تنظیم این قسمت می تواند در عملکرد بازیکن در کل بازی تاثیر بگذارد. پس بهتر است که بازیکن تعادل را در تنظیم این قسمت رعایت کند. تنظیمات هر بخش باید مطابق آنچه در جدول بالا آورده شده تنظیم شود.

تنظیمات حساسیت نشانه گیری به هدف (ADS)

تنظیم نشانه گیری اسکوپ پابجی

TPP with no scope ۹۵-۱۰۰ %
FPP with no scope ۸۵-۹۰ %
Red Dot, Holographic, Aim Assist ۵۵-۶۰ %
۲x Scope ۳۷-۴۲ %
۳x Scope ۳۰-۳۵ %
۴x Scope, VSS ۲۵-۳۰ %
۶x Scope ۲۰-۲۳ %
۸x Scope ۱۰-۱۳ %

ADS مخفف «Aim Down Sights» به معنی هدف‌گیری با دوربین است. در واقع این عبارت به معنی بالا آوردن اسلحه‌ای در سطح چشم و هدف‌گیری با دوربین می باشد. این تنظیمات به افزایش دقت و کنترل شما در زمان شلیک کمک می کند. برای انجام تنظیمات مطابق اطلاعات جدول بالا پیش بروید.

 تنظیمات حساسیت ژیروسکوپ

تنظیم اسکوپ پابجی

TPP with no scope ۹۵-۱۰۰ %
FPP with no scope ۹۵-۱۰۰ %
Red Dot, Holographic, Aim Assist ۹۰-۹۵ %
۲x Scope ۱۲۰-۱۲۵ %
۳x Scope ۶۰-۶۵ %
۴x Scope, VSS ۵۰-۵۵ %
۶x Scope ۴۰-۴۵ %
۸x Scope ۳۰-۳۵ %

شما با استفاده از تنظیمات این قسمت می توانید بهترین حرکات و کنترل بر روی بازی داشته باشید. در واقع ژیروسکوپ قابلیتی است که کاربر هنگامی که گوشی خود را حرکت میدهد، می تواند بازیکن را نیز حرکت دهد. با استفاده از این قابلیت، بازیکنان می توانند بدون استفاده از انگشت و فشار شست شلیک کند.

تنظیمات قسمت ژیروسکوپ در برنامه پابجی، دو تنظیم تکمیلی هم دارد:

TPP (سوم شخص) : اگر به تازگی از قابلیت ژیروسکوپ استفاده می کنید حتما در جهت تسلط بیشتر بر حرکات در بازی تمرین کنید. تنظیمات جدول زیر به شلیک و تسلط بهتر شما بر روی بازی کمک خواهد کرد.

TPP with no scope ۲۲۱ %
FPP with no scope ۲۲۱ %
Red Dot, Holographic, Aim Assist ۱۸۱ %
۲x Scope ۱۵۱ %
FPP Aim ۱۲۱ %
۳x Scope ۱۲۱ %
TPP Aim ۱۲۱ %
۴x Scope, VSS ۹۱ %
۶x Scope ۵۱ %
۸x Scope ۲۶ %

تنظیم حساسیت ژیروسکوپ در هنگام شلیک: انجام تنظیمات جدول زیر در بهبود دقت شلیک در حالت ژیروسکوپ کمک کننده خواهد بود.

TPP with no scope ۲۸۱ %
FPP with no scope ۲۸۶ %
Red Dot, Holographic, Aim Assist ۳۰۱ %
۲x Scope ۳۰۱ %
FPP Aim ۱۱۱ %
۳x Scope ۲۳۶ %
TPP Aim ۱۱۱ %
۴x Scope, VSS ۱۷۱ %
۶x Scope ۱۰۱ %
۸x Scope ۷۶ %

سوالات متداول

چگونه در پابجی نشانه گیری دقیق داشته باشیم؟

گزینه Aim Assist را روشن کنید. این گزینه به شلیک‌ دقیق‌تر شما کمک می کند. اگر هدف‌گیری قوی‌ای ندارید، می‌توانید به تنظیمات بازی مراجعه کرده و این گزینه را فعال کنید.

چگونه اسکوپ پابجی را فعال کنیم؟

برای این کار باید به بخش تنظیمات کنترل برنامه بروید. سپس دکمه اسکوپ را روی Classic mode و Area mode تنظیم کنید.

جمع بندی

در این مطلب به آموزش دقیق ترین و بهترین تنظیمات اسکوپ پابجی بدون لرزش (دوربین نشانه گیری) پرداختیم. این بازی هم امکان بازی تک نفره و هم بازی چند نفره (با دوستان) را دارد. از تنظیمات اسکوپ در برنامه پابجی می توان به امکان تعویض سریع اسکوپ با Quick Scope Switch، امکان تسلط بیشتر به محیط اطراف با گزینه Peek & Fire در بخش Basic تنظیمات بازی نام برد. همچنین در این بازی با تغییر تنظیمات بخش Sensitivity کاربر می تواند میزان حساسیت اسکوپ را تنظیم نماید.

از دیگر امکانات این بازی همچنین می توان به تنظیم نشانگر شلیک به صورت دلخواه و گزینه Aim Assist و تنظیم کنترل بازی بر روی حالت ژیروسکوپ اشاره کرد. با قابلیت ژیروسکوپ کاربر می تواند بدون استفاده از دکمه ها با تکان دادن گوشی بازیکن را حرکت دهد. اما به طور کلی تنظیمات این بازی علی الخصوص قابلیت ژیروسکوپ، می تواند در بین دستگاه های مختلف متفاوت باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم که از این مطلب و آموزش تنظیم اسکوپ پابجی استفاده کرده باشید. اگر شما از تنظیم دیگری برای نشانه گیری در بازی استفاده می کنید و تجربه دیگری در رابطه با این مطلب دارید، حتما با ما در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 2 روز قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب