مطلب فعلی :

راهنما مرجع و آموزش کامل حل مشکل برنامه ایتا (از قطعی تا نصب و..)

رفتن به بالا

راهنما مرجع و آموزش کامل حل مشکل برنامه ایتا (از قطعی تا نصب و..)

نوشته admin

2 روز قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
راهنما مرجع و آموزش کامل حل مشکل برنامه ایتا (از قطعی تا نصب و..)

راهنما مرجع و آموزش کامل حل مشکل برنامه ایتا (از قطعی تا نصب و..)

ایتا یکی از پیامرسان‌های ایرانی 💬 است که در سال‌های اخیر مورد توجه افراد قرار گرفته است.

بر اساس گزارشات برخی از کاربران این برنامه، ایرادات و ارورهای مختلفی در حین استفاده از این سرویس ایجاد میشود. به همین خاطر در ادامه این مطلب از کلاسیک وب به راهنمای مرجع و آموزش کامل حل مشکل برنامه ایتا می پردازیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید:
نمایش

مشکل برنامه ایتا چیست؟

How to Fix Eitaa App Problems?

به طور خلاصه اگر میخواهید بدانید روش حل مشکل برنامه ایتا چیست، بهتر است موارد زیر را بررسی کنید:

  • اطلاعات قطعی سرور را پیگیری کنید.
  • حافظه کش ایتا را از طریق تنظیمات گوشی یا خود برنامه را پاک کنید.
  • با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید.
  • برنامه را بروزرسانی کنید.
  • اتصالات VPN را قطع کنید.
  • ساعت و تاریخ گوشی را تنظیم و بروز رسانی کنید.
  • از نسخه وب استفاده کنید.
  • تلفن همراهتان را ری استارت کنید.
  • اتصال به اینترنت را بررسی کنید.
  • حالت هواپیما را یکبار روشن و خاموش کنید.
  • مجوز دسترسی برنامه به اینترنت را بدهید.
  • آنتی ویروس و فایروال را به صورت موقتی غیر فعال کنید.
  • حالت Power saver را خاموش کنید.
  • تنظیمات Notification را بررسی کنید.
  • برنامه را حذف و مجددا نصب نمایید.
  • از حساب کاربری خارج و مجددا وارد شوید.
  • سازگاری سیستم عامل با نسخه برنامه را چک کنید.
  • فعالیت برنامه‌های بلاک کننده را بررسی نمایید.
  • قابلیت نصب از منابع ناشناخته را فعال کنید.
  • گوشی را ریست کنید.

۱- اطلاعات قطعی سرور را پیگیری کنید

یکی از مواردی که میتواند در بررسی مشکل برنامه ایتا امروز به شما کمک کند، بررسی بخش اطلاعیه‌های وبلاگ ایتا است. به این صورت شما میتوانید با در جریان قرار گرفتن آخرین اخبار عملکردی سایت، متوجه اختلالات آن شوید. بنابراین در صورتی که مدتی است برنامه به خوبی کار نمیکند، بهتر است با بررسی این مورد از عملکرد سرورهای برنامه مطلع شوید.

بررسی قطعی سرور ایتا

۲- حافظه کش برنامه را پاک کنید

یکی از راهکارهایی که میتوانید به منظور آزاد سازی فضای تلفن و بهبود عملکرد اپلیکیشن‌های مختلف انجام دهید، حذف اطلاعات کش آنها میباشد. اینکار در گوشی‌های اندرویدی ممکن است بر اساس مدل و نسخه سیستم عامل متفاوت باشد اما به طور کلی مراحل به یک شکل انجام میشود.

ابتدا وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید و Apps را انتخاب کنید. سپس برنامه ایتا را از لیست اپلیکیشن‌ها جستجو و انتخاب کنید. در مرحله بعد به قسمت Storage بروید و با استفاده از گزینه‌های Clear cache و Clear data اطلاعات کش و دیتای ایتا را پاک کنید.

پاک کردن و دیتای برنامه ایتا

توجه داشته باشید با اینکار هیچ یک از پیام ها یا اطلاعات مهم خود برنامه حذف نخواهد شد.

پاک کردن کش از طریق خود ایتا

شما همچنین میتوانید با انجام تنظیمات خاصی پاک کردن کش را بوسیله خود برنامه نیز انجام دهید. برای اینکار ابتدا آن را باز کنید و علامت سه خط گوشه صفحه بزنید. سپس وارد Settings و Storage Usage شوید. در مرحله بعد به Data and storage بروید و Storage Usage را انتخاب کنید. سپس با زدن Clear Eitaa cache میتوانید حافظه کش برنامه را پاک کنید.

حل مشکل ایتا با پاک کردن کش برنامه

در نسخه فارسی برنامه نیز ابتدا وارد تنظیمات شوید و داده‌ها و ذخیره سازی را انتخاب کنید. سپس روی گزینه میزان استفاده از حافظه و دکمه پاک کردن حافظه پنهان ایتا بزنید.

پاک کردن کش از طریق برنامه ایتا

۳- با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید

یکی دیگر از روش‌هایی که میتوانید به واسطه آن مشکلات ایجاد شده برای این برنامه را پیگیری و برطرف نمایید، ارتباط با بخش پشتیبانی ایتا است. شما در صفحه پشتیبانی ایتای من میتوانید سوالات یا مشکلات خودتان را از بین مطالب جستجو کنید یا به وسیله دکمه شروع ارتباط، با کارشناسان این سرویس صحبت نمایید.

ارتباط با پشتیبانی برای حل مشکل برنامه ایتا

۴- برنامه را بروزرسانی کنید

از دیگر مواردی که برای حل مشکل برنامه ایتا میتواند موثر باشد، آپدیت برنامه به آخرین نسخه است. در نسخه‌های جدید هر برنامه ایرادات و باگ‌های مربوط به آن برطرف شده و امکانات جدیدی به آن اضافه میشود. بنابراین با اینکار برخی از مشکلات ایجاد شده برای ایتا را برطرف خواهید کرد. شما میتوانید این برنامه را از طریق سرویس‌های داخلی مثل بازار، مایکت، چارخونه یا وبسایت ایتا برای گوشی‌های اندرویدی دانلود نمایید.

بروز رسانی برنامه ایتا

۵- اتصالات VPN را قطع کنید

استفاده از ابزارهای تغییر دهنده آی پی و VPN میتواند موجب اختلال در عملکرد برخی از اپلکیشن‌های ایرانی شود. این برنامه‌ها با نشان دادن آدرس اینترنتی سایر کشورها مورد قبول برنامه‌ای ایرانی نیستند و ممکن است باعث کاهش عملکرد آنها شوند. به همین خاطر پیش از استفاده از پیام رسان‌هایی همچون ایتا، بهتر است اتصال به وی پی ان را قطع نمایید.

۶- ساعت و تاریخ گوشی را تنظیم و بروز رسانی کنید

تنظیمات بخش Date and time تلفن همراه مولفه مهمی در عملکرد اپلیکیشن‌های مختلف هستند. زمانی که تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی شما بر اساس موقعیت مکانی به درستی تنظیم نشده باشد، عدم مطابقت اطلاعات موجب ناسازگاری در عملکرد برنامه‌ها میشود. به همین خاطر اگر میخواهید بدانید چرا برنامه ایتا بالا نمیاد، بهتر است با رفتن به این بخش تنظیمات لازم را بررسی و در صورت نیاز بروزرسانی کنید.

ابتدا وارد تنظیمات گوشی بشوید و قسمت General management را انتخاب کنید. سپس به Date and time بروید و گزینه‌های  Automatic date and time و Automatic time zone را فعال یا خاموش و روشن کنید. در نهایت با اتصال به اینترنت تنظیمات گوشی به طور کامل بروزرسانی خواهد شد.

حل مشکل برنامه ایتا با تنظیمات ساعت و تاریخ

۷- از نسخه وب استفاده کنید

خوشبختانه در حال حاضر علاوه بر اپلیکیشن ، شما میتوانید از نسخه وب اپلیکیشن ایتا نیز استفاده کنید. در صورتی که با مشکلات مربوط به تلفن همراه مواجه شده‌ باشید، ورژن وب این سرویس میتواند دقیقا با امکاناتی مشابه به اپلیکیشن برای شما کاربردی و مفید باشد. برای استفاده از آن تنها لازم است در صفحه ورود شماره تلفن را وارد کنید و پس از دریافت پیامک احراز هویت آن را در کادر مربوطه وارد کنید.

نسخه وب برنامه ایتا

۸- تلفن همراهتان را ریستارت کنید

یکی دیگر از راهکارهایی که به شما برای حل مشکل برنامه ایتا می‌کند ریستارت کردن گوشی است. با این روش بسیاری از ایرادات نرم افزاری سیستم برطرف خواهد شد و با راه اندازی مجدد شبکه و نرم افزارها میتوانید بعد از مدتی عملکرد برنامه را امتحان کنید. برای ریستارت کردن تلفن‌های همراه اندرویدی دکمه پاور را برای چند لحظه فشار دهید و از بین گزینه‌ها Restart را انتخاب کنید.

ریستارت کردن تلفن همراه

۹- اتصال برنامه به اینترنت را بررسی کنید

اگر شما هم با سوال چرا برنامه ایتا کار نمی کند مواجه شده‌اید، بهتر است یکبار اینترنتتان را بررسی کنید. زیرا اتصال به شبکه از موارد مورد نیاز برای ارتباط با سرور و بروز شدن اطلاعات برنامه برای ارسال و دریافت پیام‌ها است. در این مورد بهتر است حجم باقی مانده از بسته اینترنت و قرارگیری در محدوده اتصال پایدار به اینترنت را نیز در نظر داشته باشید.

همچنین در صورتی که اینترنت شما به وسیله اتصال به وای فای تامین میشود، آن را به موبایل دیتا تغییر داده و عملکرد برنامه را مجددا بررسی کنید یا برعکس اینکار را امتحان کنید. همچنین ریستارت کردن مودم در زمان استفاده از وای فای نیز میتواند روش موثری برای راه اندازی مجدد شبکه باشد.

بررسی اتصال به اینترنت

۱۰- حالت هواپیما را یکبار روشن و خاموش کنید

در ادامه روش‌های گفته شده برای تقویت و اتصال بهتر به اینترنت، میتوانید حالت پرواز یا Flight mode گوشی را یکبار فعال و غیر فعال کنید. اگر نمیدانید چرا ایتا میزنه در حال بروزرسانی ولی آپدیت تکمیل نمیشود؛ اینکار به شما کمک میکند تا بتوانید با قطع دسترسی و اتصال مجدد به شبکه، اینترنت را یکبار دیگر به شیوه مناسبی راه اندازی کنید. این قابلیت با نام‌های Flight mode یا Airplane mode شناخته میشود و میتوانید با استفاده از تنظیمات سریع و پایین کشیدن صفحه گوشی آن را فعال و پس از چند دقیقه خاموش کنید.

۱۱- مجوز دسترسی برنامه به اینترنت بدهید

یکی دیگر از مواردی که میتواند باعث عدم دسترسی برنامه‌ها به اینترنت شود، محدود شدن اتصال با استفاده از تنظیمات یا نرم افزارهای خاصی است. برخی از گوشی‌ها دارای قابلیتی هستند که بوسیله آن میتوان تنظیمات بیشتری را بروی اتصال شبکه اعمال کرد و ممکن است به طور اتفاقی برنامه‌هایی نظیر ایتا، دچار چنین محدودیت‌هایی شوند.

برای انجام اینکار در گوشی‌های اندرویدی به بخش Apps بروید و برنامه ایتا را انتخاب کنید. سپس به قسمت Restrict data usage یا Data Usage بروید و از فعال بودن تیک گزینه های Wi-Fi و Mobile Data مطمئن شوید.

مجوز دسترسی به اینترنت به برنامه در ایتا

۱۲- آنتی ویروس و فایروال را به صورت موقتی غیر فعال کنید

گاهی اوقات وجود برنامه‌های جانبی مثل آنتی ویروس‌ها بر روی تلفن همراه، باعث ایجاد محدودیت‌هایی در روند عملکردی اپلیکیشن‌ها شوند. همچنین ممکن است پیامرسان‌هایی مثل ایتا را در دسته ویروس‌ها قرار بدهد که این مسئله برای ادامه فعالیت این برنامه مشکل زا خواهد بود. به همین خاطر شما میتوانید با غیر فعال کردن موقت این برنامه‌ها محدودیت‌های ایجاد شده را برطرف کنید.

۱۳- حالت Power saver را خاموش کنید

غیر فعال کردن حالت Power saver در گوشی‌ها میتواند تاثیر مثبتی بر عملکرد برخی برنامه‌ها داشته باشد. روشن بودن این قابلیت برای صرفه جویی در مصرف باتری گوشی اجرای برنامه‌ها در پس زمینه را متوقف میکند و این مسئله ممکن است باعث تاخیر در عملکرد آنها شود. به همین دلیل با غیرفعال شدن حالت Power Saver، محدودیت‌های مربوط به پردازش‌های پس‌زمینه و استفاده از داده‌ها کاهش می‌یابد، که می‌تواند به بهبود سرعت و کارکرد برنامه‌ها منجر شود.

برای اینکار ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید و به بخش Battery and device care بروید و از غیر فعال شدن Power saving مطمئن شوید.

حل مشکل برنامه ایتا با خاموش کردن Power saver

۱۴- تنظیمات Notification را بررسی کنید

اگر از خودتان میپرسید چرا برنامه ایتا صدا ندارد، میتوانید با بررسی بخش اعلان‌ها یا Notification دسترسی بیشتری به این تنظیمات داشته باشید. برای این منظور لازم است ابتدا وارد مسیر Settings⟩ Apps شوید و از لیست برنامه‌ها ایتا را پیدا کنید. سپس وارد بخش Notification شده و Allow notification را روشن کنید. در ادامه حالت آن را روی Allow sound and vibration قرار دهید تا بتوانید با دریافت پیام جدید از طریق صدا متوجه آن شوید.

روشن کردن نوتیفیکیشن ایتا

فعال کردن صدای اعلان‌ها از طریق خود برنامه ایتا

یکی دیگر از روش‌هایی که به وسیله آن میتوانید صدای نوتیفیکیشن برنامه ایتا را باز کنید، از طریق خود اپلیکیشن آن است. این برنامه با داشتن قابلیت‌های مختلف به شما این امکان را میدهد تا صدای رسیدن پیام از گروه‌ها، چت‌های خصوصی یا کانال‌ها را روشن یا خاموش کنید. برای اینکار پس از باز کردن برنامه علامت سه خط کنار آن را بزنید تا تنظیمات بیشتر نمایش داده شود سپس به روی Settings بزنید و وارد Notification and sounds شوید. در این مرحله میتوانید با فعال کردن گزینه‌های زیر آنها را فعال کنید:

  • Private chats: چت‌های خصوصی
  • Groups: گروه‌ها
  • channels: کانال‌ها

باز کردن صدای اعلان‌های ایتا

آموزش تصویری همین مراحل به زبان فارسی را میتوانید در عکس زیر ببینید.

حل مشکل برنامه ایتا و باز کردن صدای اعلان‌ها

۱۵- برنامه را حذف و مجددا نصب کنید

اگر همچنان با راهکارهای حل مشکل برنامه ایتا، موفق به اینکار نشدید، میتوان پاک کردن برنامه و نصب مجدد آن را امتحان کنید. اینکار باعث حذف کامل اطلاعات مربوط به برنامه و دریافت مجدد اطلاعات آنها میشود. به این صورت دیگر ایرادات احتمالی در برنامه‌های مشکل‌دار حذف خواهد شد و شما میتوانید با نصب برنامه از طریق مراجع معتبر مجددا به خوبی از برنامه استفاده کنید. برای اینکار دستتان را به مدت چند لحظه روی برنامه نگه دارید تا گزینه‌های بیشتر برایتان نمایش داده شود. سپس گزینه Uninstall را انتخاب و تایید کنید.

حذف نصب ایتا

همچنین در ادامه میتوانید با حذف اکانت ایتا برای همیشه ساخت یک حساب کاربری دیگر با یک شماره تلفن جدید را امتحان کنید.

۱۶- از حساب کاربری خارج و مجددا وارد شوید

برای حل مشکل برنامه ایتا، خروج از حساب کاربری و وارد شدن مجدد به آن راهکار موثر و ساده‌ای است که میتوانید در عرض چند دقیقه آن را امتحان کنید. برای اینکار وارد تنظیمات حساب کاربری شده و گزینه Log Out یا خروج از حساب کاربری را انتخاب کنید. پس از آن برای ورود دوباره، شماره تلفن را بزنید و کد احراز هویت را وارد کنید تا بتوانید به اکانت دسترسی پیدا کنید.

خروج از حساب کاربری ایتا

آموزش تصویری همین مراحل به زبان فارسی را میتوانید در عکس زیر ببینید.

خارج شدن از حساب کاربری ایتا

۱۷- سازگاری سیستم عامل با نسخه برنامه را چک کنید

هر تلفن همراه بر اساس نسخه سیستم عامل محدودیت‌های در زمینه نصب برنامه‌ها دارد. در صورتی که تلفن همراه شما قدیمی باشد یا مدت زمان زیادی آن را بروز رسانی نکرده‌ باشید، شاید ناهمخوانی آن با برنامه باعث ایجاد مشکل در نصب شود. بنابراین بهتر است پیش از انجام فرایند نصب یا بروز رسانی برنامه، مشخصات مربوط به آن را مطالعه کنید.

۱۸- برنامه‌های بلاک کننده را چک کنید

گاهی اوقات تنظیمات تلفن‌های همراه یا اپلیکیشن گیرنده پیامک، برخی اس ام اس‌ها را به عنوان اسپم شناسایی و بلاک میکند. به همین خاطر در صورتی که از برنامه‌های این چنینی بر روی تلفن همراهتان استفاده میکنید، بهتر است آن را در صورت ایجاد مشکل نصب برنامه ایتا یا دریافت پیامک احراز هویت آن بررسی نمایید.

۱۹- قابلیت نصب از منابع ناشناخته را فعال کنید

معمولا در زمان نصب پیامرسان‌هایی همچون ایتا توصیه میشود تا از منابع معتبرترین همچون بازار یا مایکت استفاده کنید. زیرا در غیر اینصورت ممکن است با نصب برنامه از طریق وبسایت‌های دیگر با پیام‌های اخطاری مواجه شوید. یکی از این پیام‌ها درباره دریافت اجازه نصب برنامه از طریق منابع ناشناخته است. به این صورت شما با دادن مجوز و زدن گزینه Allow یا Ok میتوانید ادامه فرایند را انجام دهید.

۲۰- گوشی را ریست کنید

نهایتا آخرین راهکار موجود برای رفع مشکلات گوشی در زمینه نصب برنامه‌ها ریست فکتوری کردن آن است. به این شکل شما میتوانید تمامی تنظیمات و اطلاعات گوشی را به حالت کارخانه برگردانید و ایرادات مربوط به آن را رفع کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که با اینکار تمامی اطلاعات، برنامه‌ها و تنظیمات از روی تلفن حذف خواهد شد.

عیب یابی و حل مشکل برنامه ایتا

در ادامه به برخی از رایج‌ترین مشکلات و سوالات کاربران این برنامه و روش حل آن میپردازیم. شما با استفاده از راهکارهای گفته شده میتوانید ایرادات مختلف این برنامه را برطرف نمایید:

پیامک ورود به ایتا را دریافت نمیکنم

چرا برنامه ایتا کد نمیده، یکی از سوالات متداول بسیاری از کاربران ایتا در هنگام ساخت حساب کاربری یا ورود به آن میباشد. در این مواقع ابتدا مطمئن شوید شماره تلفن به شکل درستی وارد شده است به خاطر داشته باشید که پس از انتخاب ایران به عنوان کشور، نیازی به وارد کردن پیش شماره تلفن همراه نیست. به طور مثال شماره را باید این صورت وارد کنید: ۹۱۲۷۶…. بنابراین صفر ابتدایی شماره تلفن نباید نوشته شود.

وارد شدن به حساب ایتا و دریافت پیامک

همچنین همانطور که قبل‌تر گفته شد، باید مراقب بلاک شدن و شناسایی اس ام اس‌های این برنامه به عنوان اسپم باشید.

در صورتی که از قبل در ایتا حساب کاربری ساخته باشید، کد فعالسازی را میتوانید به صورت درون برنامه‌ای نیز دریافت کنید. اما برای دریافت کد به صورت پیامکی نیز میتوانید از دکمه send code via SMS یا دریافت کد از طریق پیامک بزنید.

نمیتوانم به کسانی که در لیست مخاطبان من نیستند پیام بدهم

گاهی اوقات ممکن است حتی نتوانید به افرادی که میدانید در ایتا فعال هستند پیام دهید. در صورتی که نمی توانید آنها را در لیست مخاطبان ببینید یا به جای نام و شکل پروفایل تنها شماره تلفن آنها نمایش داده میشود، چند راهکار دارید:

  • مطمئن شوید که نسخه ایتای شما کاملا بروزرسانی شده است.
  • سپس برنامه را ببندید و دوباره باز کنید.
  • در ادامه نام مخاطب مورد نظرتان را از طریق دفترچه تلفن کمی تغییر دهید و آن را مجددا ذخیره سازی کنید.
  • مطمئن شوید شماره بر روی سیمکارت داده شده برای ایتا ذخیره شده باشد.
  • در صورت لزوم میتوانید یکبار از حساب کاربری خارج و مجددا وارد شوید.
  • در نهایت اگر مشکل برطرف نشد، با استفاده از پشتیبانی ایتا مشکل را گزارش دهید.

زبان برنامه ایتا چگونه فارسی میشود

زمانی که برنامه ایتا را نصب میکنید، زبان پیشفرض آن انگلیسی است و ممکن است این محیط برای برخی از کاربران نا آشنا باشد. به همین خاطر لازم است بدانید با استفاده از چه مراحلی میتوانید زبان برنامه را به فارسی تغییر دهید. برای اینکار ابتدا برنامه ایتا را باز کنید و و علامت سه خط بالای صفحه را بزنید. سپس وارد Settings شوید و Language را انتخاب نمایید و از لیست زبان‌ها فارسی را انتخاب نمایید.

تغییر زبان ایتا

چرا نوتیفیکیشن و صدای پیام‌ها نمی‌آید

یکی دیگر از مسائل مهم در حل مشکل برنامه ایتا، نیامدن صدا یا اعلان پیام‌های جدید است. برای رفع این موضوع علاوه بر روش‌های گفته شده درباره روشن کردن نوتیفیکیشن‌ها در تنظیمات گوشی و خود برنامه ایتا، میتوانید اتصال پس زمینه و اعلان اتصال پس‌زمینه را روشن کنید تا به این وسیله به طور مداوم در جریان عملکرد و پیام‌های دریافت شده برنامه قرار بگیرید. برای اینکار پس از زدن آیکون سه خط در صفحه اصلی، وارد تنظیمات (Settings) شوید. سپس Notification and sound یا اعلان و صداها را انتخاب کنید و در بخش پایین صفحه دو گزینه اتصال پس‌زمینه (Background Connection) و اعلام اتصال پیش‌زمینه (Foreground Connection Notification) را روشن کنید.

حل مشکل برنامه ایتا

در نسخه انگلیسی برنامه نیز میتوانید با توجه به تصویر زیر عمل کنید:

روش حل مشکل برنامه ایتا

سوالات متداول

دلیل حذف نشدن پروفایل ایتا چی هست؟

برای حذف اکانت ایتا تنها پاک کردن برنامه کافی نیست و باید وارد سایت ایتای من شوید و پس از زدن شماره موبایل موارد برنامه در تلفن شوید. سپس کد دریافتی از ایتا را وارد کند و در پنل مدیریتی حذف اکانت ایتا شوید و دلیل پاک کردن اکانت را بنویسید. در پایان کد ارسال شده به اکانت را کپی و در سایت ایتای من وارد کنید و روی دیلیت اکانت بزنید.

چرا ایتا وصل نمیشه؟

این مسئله میتواند به دلیل مشکلات سرور، اتصال به VPN، عدم وجود اینترنت، استفاده از ورژن‌های قدیمی برنامه یا مشکلات مربوط به گوشی ایجاد شود.

ایتا کی وصل میشه؟

شما میتوانید مشکلات مربوط به ایتا را از طریق وبسایت رسمی این سرویس پیگیری نمایید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا با موثرترین راهکارهای حل مشکل ایتا به بهبود عملکرد آن برای کاربران بپردازیم. روش‌هایی مثل بررسی وضعیت سرور، قطع کردن VPN، اتصال مناسب به اینترنت و بروز رسانی اپلیکیشن از مواردی هستند که باید در گام نخست انجام دهید. در مراحل بعدی نیز با تنظیماتی مثل پاک کردن حافظه کش، روشن کردن نوتیفیکیشن‌ها، بروزرسانی تاریخ و ساعت و ری استارت کردن تلفن همراه را امتحان کنید. در صورت نیاز میتوانید از نسخه وب برنامه استفاده کنید یا مشکل ایجاد شده را به پشتیبانی گزارش دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما هم در زمان استفاده از ایتا با ارور مواجه می شوید؟ به نظر شما موثرترین راهکارهای حل مشکل برنامه ایتا چیست؟ اگر در این زمینه تجربه یا روش‌های دیگری میشناسید، نظراتتان را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 2 روز قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب