مطلب فعلی :

راهنما کامل حل مشکل نوتیفیکیشن می بند

رفتن به بالا

راهنما کامل حل مشکل نوتیفیکیشن می بند

نوشته admin

7 ماه قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
راهنما کامل حل مشکل نوتیفیکیشن می بند

راهنما کامل حل مشکل نوتیفیکیشن می بند

آیا با نوتیفیکیشن می بند خود دچار مشکل شده‌اید؟ نوتیفیکیشن‌ها برای شما نمایش داده نمی‌شوند؟ 💬 در این مطلب از کلاسیک وب قصد داریم به راهنما کامل حل مشکل نوتیفیکیشن می بند بپردازیم.

حل مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در می بند

How to Fix Issues Not Displaying Mi Band Notifications

به طور خلاصه به حل مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در می بند می‌پردازیم:

  • بررسی عدم غیر فعال سازی حالت سکوت Notify App.
  • عدم فعال سازی حالت Do Not Disturb در تنظیمات Mi Band.
  • بررسی دریافت صحیح نوتیفیکیشن‌ها از برنامه Notify.
  • فعال سازی نوتیفیکیشن تماس‌ها با گزینه Show Caller Name.
  • برای دریافت نوتیفیکیشن برنامه‌ها، از قسمت تنظیمات برنامه، گزینه Show Notification Text فعال کنید.
  • برای فعال سازی کامل نوتیفیکیشن‌ها، گزینه Enable Show Notification Text برای تمامی برنامه‌ها فعال کنید.
  • Mi Band Tools را بروز رسانی کنید.
  • تنظیم صحیح Notify Between و فعال سازی حالت Priority Override.
  • دسترسی به نوتیفیکیشن را از طریق Mi Band Tools > Settings > Notification Access فعال کنید.
  • عدم غیر فعال سازی Mi Band Tools از طریق Task Killer.
  • برای Mi Band Tools و Mi Fit، نصب کامل را انجام دهید.
  • فعال سازی GPS گوشی.
  • خاموش کردن و سپس فعال سازی مجدد بلوتوث.
  • حالت DND یا Android Doze را غیر فعال کنید.

در ادامه به بررسی دقیق‌تر این موارد می‌پردازیم.

توجه کنید برخی از تنظیمات ممکن است با توجه به سری می بند شما کمی متفاوت باشد، در صورت مغایرت بهتر است روش کار مدل خود را در اینترنت جستجو کنید.

پیش نیازها

۱) ابتدا برای بررسی عدم نمایش نوتیفیکیشن در می بند، چک کنید که حالت سکوت برنامه Notify یا تنظیمات اشتباه دیگری مانند زمان خواب را در تنظیمات عمومی نوتیفیکیشن‌های برنامه، فعال نکرده باشید.

۲) بررسی کنید که حالت Do Not Disturb را در تنظیمات Mi Band یا با استفاده از برنامه رسمی فعال نکرده‌اید.

راه اندازی نوتیفیکیشن ساعت هوشمند می بند

مشکل نوتیفیکیشن mi band حالت مزاحم 2

مشکل نوتیفیکیشن mi band حالت مزاحم 3

مشکل نوتیفیکیشن mi band حالت مزاحم 4

مشکل نوتیفیکیشن mi band حالت مزاحم 5

۳) در بخش راهنمای برنامه Notify می‌توانید بررسی کنید که آیا نوتیفیکیشن‌ها به درستی از تلفن دریافت می‌شوند یا خیر.

حل مشکل نوتیفیکیشن قسمت help

نحوه تنظیم نوتیفیکیشن تماس‌ها

تنظیمات تماس ورودی را باز کنید و گزینه Show Caller Name را فعال کنید. با نسخه رایگان برنامه، فقط نام تماس گیرنده را می‌بینید.

نحوه تنظیم نوتیفیکیشن‌های برنامه‌ها

تنظیمات برنامه را باز کنید و گزینه Show Notification Text را فعال کنید تا متن Whatsapp، Telegram، Gmail و … را در Mi Band خود مشاهده کنید.

مجوز PRO یا تبلیغات فعال برای دیدن نوتیفیکیشن‌های متنی مورد نیاز است.

نمایش ندادن نوتیفیکیشن واتساپ ، تلگرام و.. در می بند

مهم: اطمینان حاصل کنید که متن نوتیفیکیشن به درستی در تلفن شما نشان داده می‌شود (مخصوصاً زمانی که قفل است). برخی از قوانین امنیتی اندروید اجازه می‌دهد تا محتوای نوتیفیکیشن‌ها را برای حفظ حریم خصوصی/امنیت پنهان کنید، این ممکن است مانع از این شود که برنامه Notify بتواند نوتیفیکیشن متنی صحیح را به Mi Band ارسال کند.

فعال کردن نوتیفیکیشن‌ها

باز زدن گزینه Reset app list to default لیست برنامه‌ها را به تنظیمات پیش فرض ریست کنید، این کار، تنظیمات اشتباه تصادفی را برطرف می‌کند.

در قسمت Notifications Settings مطمئن شوید که گزینه Enable Show Notification Text را علامت بزنید.

فعال سازی نوتیفیکیشن می بند

موارد زیر را نیز چک کنید:

اگر اخیراً برنامه را بروز کرده‌اید، فقط گوشی را راه‌اندازی مجدد کنید.

اپلیکیشن Mi Band Tools را بروز کنید

آخرین نسخه Mi Band Tools موجود در Google Play را نصب کنید.

بعد از آن گوشی خود را ریستارت کنید.

زمان و شرایط اطلاع رسانی خود را بررسی کنید

به طور پیش فرض، نوتیفیکیشن‌ها فقط بین ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ انجام می‌شود. می‌توانید این مورد را در تنظیمات برنامه جهانی یا در تنظیمات هر نوتیفیکیشن تغییر دهید. لطفاً مطمئن شوید که Notify Between را درست تنظیم کرده‌اید و زمانی که در حال آزمایش نوتیفیکیشن‌ها هستید، در بازه زمانی درستی هستید. اگر از زمان‌های ۱۲ ساعته (صبح / بعد از ظهر) استفاده می‌کنید، لطفاً مطمئن شوید که a.m یا p.m خود را تنظیم کرده‌اید.

سعی کنید حالت Priority Override را فعال کنید (نوار نوتیفیکیشن را پایین بکشید و در نوار وضعیت ابزار Mi Band، نماد اول را چندین بار فشار دهید تا وارد حالت لغو اولویت شوید = علامت تعجب خواهید دید). وقتی حالت اولویت را فعال کردید، اکنون نوتیفیکیشن‌های خود را امتحان کنید. در صورتی که در حالت Priority فعال شوند، ۱۰۰٪ مطمئن باشید که نوتیفیکیشن‌ها را دریافت نمی‌کنید، زیرا به نحوی شرایط خود را به درستی تنظیم نکرده‌اید. آن‌ها را دوباره بررسی کنید.

دسترسی به نوتیفیکیشن را دوباره فعال کنید

به Mi Band Tools > Settings > Notification Access بروید.

علامت همه برنامه‌ها (از جمله Mi Fit) را بردارید.

۱-۲ دقیقه صبر کنید.

هر دو را بررسی کنید: Mi Fit و Mi Band Tools.

۱-۲ دقیقه صبر کنید.

تست لرزش کار نمی‌کند، سیستم عامل شما احتمالا اخیراً ارتقا یافته است:

گوشی خود را ریستارت کنید.

Mi Fit را باز کنید و دستبند خود را با Mi Fit همگام کنید.

Mi Band Tools را باز کنید و تست لرزش را انجام دهید.

راه‌اندازی مجدد گوشی در زمان استفاده از Task Killer

اگر از یک Task Killer برای متوقف کردن فرآیندهای پس‌زمینه استفاده کنید، نمایش اعلان‌های می بند نیز متوقف خواهد شد. هر بار که از چنین برنامه‌ای استفاده می‌کنید باید گوشی خود را مجددا برای ابزار Mi Band Tools راه‌اندازی کنید. اگر از چنین برنامه‌ای استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال تنظیماتی باشید که به شما امکان می‌دهد هیچ چیز مربوط به Mi Band Tools را غیر فعال نکنید (برای این برنامه استثنا اضافه کنید). می توانید برنامه اصلی Mi Band Tools را ببندید تا RAM ذخیره شود، اما سرویس اطلاع رسانی نباید متوقف شود.

حذف Task Killers

اگر نمی‌توانید گزینه‌ای برای اضافه کردن یک استثنا برای Mi Band Tools پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که Task Killers را برای حل مشکل نوتیفیکیشن حذف کنید.

اگر این مشکلات را دارید، همیشه Status Bar Notification را برای Mi Band Tools فعال کنید (به Mi Band Tools > Settings > Status Bar Notification بروید و آن را روشن کنید)، نوتیفیکیشن نوار استاتوس فعال سعی می کند از نابودی فرآیند Mi Band Tools توسط سیستم شما جلوگیری کند. .

نصب مجدد Mi Band Tools و Mi Fit را انجام دهید

Mi Band Tools را حذف نصب کنید.

دستبند خود را در Mi Fit غیر فعال کنید.

Mi Fit را حذف نصب کنید.

گوشی خود را ریستارت کنید.

Mi Fit را نصب کنید و آن را به دستبند خود متصل کنید.

دستبند خود را به طور کامل با برنامه اصلی Mi Fit همگام کنید.

Mi Band Tools را نصب کنید و تمام دستورالعمل‌ها را به دقت دنبال کنید (مانند همگام سازی نمایه، دسترسی به نوتیفیکیشن برای ابزار Mi Band، دسترسی به نوتیفیکیشن برای Mi Fit و غیره).

سعی کنید GPS را فعال کنید

برای قطع مکرر یا قطع اتصال، باید GPS (موقعیت) گوشی خود را فعال کنید.

بلوتوث را روشن/خاموش کنید

سعی کنید یک بار بلوتوث دستگاه خود را خاموش کنید.

چند ثانیه صبر کنید و آن را برگردانید.

علاوه بر این، می‌توانید دستگاه متصل شده را از Mi Band Tools یا گوشی خود جدا کنید و دوباره سعی کنید متصل شوید.

حالت Android Doze یا DND را بررسی کنید

همه دستگاه‌های اندرویدی دارای حالت DND یا Do Not Disturb هستند. این گزینه می تواند وظایف پس زمینه یا دسترسی به نوتیفیکیشن ها را در تلفن شما غیر فعال کند. در نتیجه برای حل مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن، مطمئن شوید که حالت DND یا Doze را خاموش کرده اید.

از طرف دیگر، می‌توانید در حالت DND یا Doze (Mi Band Tools و Mi Fit بر موارد استثنا اضافه کنید تا مشکلی برای برنامه های مخصوص می بند پیش نیاید.

سوالات متداول

چگونه نوتیفیکیشن می بند را فعال کنیم؟

برای فعال کردن نوتیفیکیشن‌ها بر روی Mi Band، می‌توانید از اپلیکیشن Mi Fit استفاده کنید. ابتدا نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن Mi Fit را انجام دهید. در بخش “Setting” یا مشابه آن، گزینه “Messages and Notifications” را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. در این بخش، می‌توانید برنامه‌هایی که می‌خواهید اعلان‌های آنها به Mi Band ارسال شود را انتخاب کنید.

چگونه نوتیفیکیشن را قطع کنیم؟

برای قطع کردن نوتیفیکیشن‌ها در گوشی آیفون (iOS) ابتدا به تنظیمات (Settings) بروید. سپس به بخش نوتیفیکیشن‌ها (Notifications) بروید. برنامه‌هایی را که می‌خواهید نوتیفیکیشن‌هاشان را قطع کنید، انتخاب کنید. سپس گزینه “Allow Notifications” را خاموش کنید یا تنظیمات دیگری که می‌خواهید را انجام دهید.

برای اندروید ابتدا به تنظیمات دستگاه خود بروید. به قسمت Apps یا Notifications بروید (در برخی دستگاه‌ها ممکن است با نام‌های مختلفی مانند “اطلاعیه‌ها” یا “اعلان‌ها” نامیده شود). برنامه‌ای که می‌خواهید نوتیفیکیشن‌هاش را قطع کنید را انتخاب کنید. گزینه‌ی “Show Notifications” را خاموش کنید.

جمع بندی

عدم نمایش نوتیفیکیشن در می بند، یکی از مشکلات رایج استفاده کنندگان آن می‌باشد. ابتدایی‌ترین کار برای حل این مشکل بررسی عدم غیر فعال سازی حالت سکوت برنامه Notify، عدم فعال سازی حالت Do Not Disturb در تنظیمات Mi Band و بررسی دریافت صحیح نوتیفیکیشن‌ها از برنامه Notify می‌باشد. بروزرسانی اپلیکیشن Mi Band Tools و راه‌اندازی مجدد گوشی در زمان استفاده از Task Killer نیز در بیشتر موارد راهکار مناسب حل مشکل است. در صورتی که با انجام این روش‌ها همچنان مشکل حل نشد، می‌توانید با نصب کامل Mi Band Tools و Mi Fit، فعال سازی GPS و خاموش و روشن کردن مجدد بلوتوث مشکل خود را کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا دریافت نوتیفیکیشن‌ها در می بند شما حل شد؟ چه روشی برای حل مشکل خود به کار برده‌اید؟ لطفا تجربیات و راهکارهای خود را با ما در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 7 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب