مطلب فعلی :

سری گلکسی S23 سامسونگ؛ تجربه‌ای فراتر

رفتن به بالا

سری گلکسی S23 سامسونگ؛ تجربه‌ای فراتر

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
سری گلکسی S23 سامسونگ؛ تجربه‌ای فراتر

سری گلکسی S23 سامسونگ؛ تجربه‌ای فراتر

سامسونگ بالاخره از گلکسی اس ۲۳ اولترا، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ پایه رونمایی کرده و وارد دوره جدیدی از تجربه گوشی‌های پرچم‌دار خود شد. دوربین حماسی سامسونگ گلکسی اکنون آزادی بیشتری به کاربران می‌دهد تا بتوانند خلاقیت خود را کشف کرده و امکان ضبط ویدیوهای شبانه و سینماتیک را با هوش مصنوعی متحول کننده داشته باشند. اکنون تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل دوم برای گلکسی پیاده سازی شده و با خرید گوشی سامسونگ می‌توانید به هوش مصنوعی برتر، ویژگی‌های گیمینگ جدید و همچنان گرافیک سریع دسترسی داشته باشید.این بهترین تجربه‌ای است که یک گوشی اندرویدی در اختیار شما می‌گذارد.

کاربرانی که با سری گلکسی سامسونگ آشنا هستند، همواره دوست دارند که امکانات بیشتری در زمینه بهره وری، یادداشت برداری، سرگرمی و موارد دیگر داشته باشند. تمام نوآوری‌های جدید مجموعه گلکسی اس ۲۳ در زمینه تنظیم استاندارد در یک طراحی خیره کننده قرار گرفته است و شرکت هم تعهد بالایی در زمینه پایداری گوشی‌های خود ارائه می‌کند. گویا سامسونگ قطعات بیشتری را با مواد بازیافتی ساخته و نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند گلکسی، در این زمینه وضعیت بهتری را تجربه می‌کند. رئیس بخش موبایل سامسونگ می‌گوید: «ارزش فناوری تاثیرگذار نه‌تنها با آن‌چه امروز در اختیار کاربران می‌گذارد، سازگار است، بلکه برای کمک به آینده بهتر هم سنجیده می‌شود».

خرید گوشی سامسونگ سری اس ۲۳

او ادامه داد: «کل سری گلکسی اس ۲۳ استانداردهای جدیدی از تجارب قابل اعتماد گوشی‌های پرچم‌دار را ارائه می‌کند. ما ماموریت داریم تا با گرد هم آوردن نوآوری‌های قدرتمند و پایدار، اوج عملکرد را بار دیگر تعریف کنیم». دوربین گلکسی سامسونگ اکنون با مگاپیکسل بیشتر و کنترل‌های خلاقانه و گسترده، می‌تواند از روز تا شب جزئیات بالایی را در تصاویر ثبت کند. گلکسی اس ۲۳ اولترا امکان ثبت محتوای خارق العاده را برای هر سطحی از عکاس آسان‌تر می‌کند. چه یک مبتدی بوده یا حرفه‌ای باشید، با خرید گوشی سامسونگ می‌توانید بهترین تجربه از عکس‌برداری را حس کنید.

اگر بودجه لازم برای قیمت گوشی آیفون جدید و تجربه عکس‌برداری حرفه‌ای را ندارید، سری اس ۲۳ می‌تواند یک جایگزین عالی برای آن باشد. این سیستم پیشرفته‌ترین سیستم دوربین سامسونگ گلکسی بوده و برای تقریبا هر شرایط نوری طراحی شده و می‌تواند جزئیات باورنکردنی را در اختیار شما گذارد. قابلیتی به نام Nightography را هم داریم که اکنون بهبود یافته و نحوه بهینه سازی عکس‌ها و ویدیوهای سری گلکسی اس را در طیف وسیعی از شرایط محیطی تغییر می‌دهد. فیلم‌برداری از پخش یک آهنگ در کنسرت، گرفتن سلفی در آکواریوم یا گرفتن عکس دست جمعی از دوستان هنگام شام، همگی با این دوربین به لول بعدی ارتقا پیدا می‌کند.

خرید گوشی سامسونگ سری اس ۲۳

تجربه‌ای فراتر با سری اس ۲۳ سامسونگ

اکنون کاربران با خرید گوشی سامسونگ اس ۲۳ می‌توانند تصاویر و ویدیوهای واضح‌تری را ثبت کنند. الگوریتم پردازش سیگنال تصویر که جزئیات اشیا و تن رنگ را بهبود می‌بخشد، بهینه سازی شده است. اس ۲۳ اولترا به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های تطبیقی مجهز شده و لحظات حماسی را با دقتی باورنکردنی ثبت می‌کند. از سیستم پیکسل بینینگ برای پشتیبانی همزمان از چندین سطح پردازش با وضوح بالا استفاده شده و از آن‌جایی که دوربین‌های سلفی بیش از هر زمان دیگری در نحوه برقراری ارتباط اهمیت دارند، سری اس ۲۳ سامسونگ می‌تواند فوکوس خودکار سریع را در کنار اولین دوربین سلفی مجهز به Super HDR معرفی کند.

به این ترتیب، پرش از سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به ۶۰ فریم بر ثانیه به راحتی انجام شده و جلوه‌ای قابل توجه به تصاویر و ویدیوهای ثبت شده با دوربین جلویی خواهد داد. کاربرانی هم که خواهان کنترل و سفارشی سازی خلاقیت هستند، می‌توانند از سری اس ۲۳ همراه با مجموعه‌ای از ابزارهای طراحی بهره ببرند که تجربه عکاسی را به‌طور متمایز ارائه می‌کند. برنامه Expert RAW را هم داریم که به‌طور انحصاری در سری گلکسی استفاده شده و ویرایش تصاویر به سبک DSLR را در فرمت‌های RAW و JPEG فراهم می‌کند.

تجربه‌ای فراتر با سری اس ۲۳ سامسونگ

بررسی قیمت گوشی آیفون در وب سایت مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی ارائه کننده به‌روزترین گوشی‌های موبایل در کشور بوده و می‌توانید برای بررسی قیمت گوشی آیفون در سری‌های مختلف، به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید. طرح‌های رنگی متنوع همراه با پیکربندی‌های مختلف در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید با یک مقایسه دقیق بین مدل‌ها، بهترین انتخاب خودرا داشته باشید. برای خرید گوشی سامسونگ هم به تنوع بالایی از گوشی‌ها دسترسی داشته و می‌توانید از بین سری A و M در کنار سری پرچم‌دار گلکسی اس هم انتخاب کنید. همه گوشی‌ها با مناسب‌ترین قیمت بازار ارائه شده و به مرجعی دقیق برای بررسی قیمت‌ها دسترسی خواهید داشت.

با خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا به بهترین گوشی اندرویدی بازار دسترسی داشته و رقیب اصلی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل را در دستان خود خواهید داشت. اگر علاقه‌مند به پلتفرم اندروید هستید، با این انتخاب، چندین سال بدون مشکل می‌توانید آپدیت‌های نرم افزاری و امنیتی را دریافت کرده و به بهترین فناوری ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب