مطلب فعلی :

فیلم هایی که در تابستان امسال باید آن ها را تماشا کنید.

رفتن به بالا

فیلم هایی که در تابستان امسال باید آن ها را تماشا کنید.

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها

فیلم هایی که در تابستان امسال باید آن ها را تماشا کنید.

همانطور که میدانید فصل تابستان معمولا فصلی محسوب می شود که بیشتر افراد اوقات فراغت زیادی دارند.

به این ترتیب تعداد زیادی از افراد در این فصل وقتشان را با تماشای فیلم و سریال پر می کنند.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و قصد دارید یک خاطره خوب از تابستان امسالتان با تماشای فیلم و سریال بسازید، پیشنهاد ما این هست که حتما حتما این مقاله را بخوانید.

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ که تابستان امسال می توانید آن ها را تماشا کنید و لذت ببرید خواهیم پرداخت.

همچنین لازم است ذکر کنیم که شما میتوانید برای دانلود فیلم هایی که در این مقاله به معرفی شان میتوانید به وب سایت مدرن فیلم مراجعه کرده و به راحتی با جست و جوی نام آن ها دانلود فیلم یا تماشای آنلاین آن را آغاز کنید.

نبش قبر (Exhuma)

کارگردان:   Jae-hyun Jang

بازیگران: Choi Min-sik,Kim Go-eun,Lee Do-hyun

اکران: ۱۶ فوریه ۲۰۲۴

ژانر: ترسناک، دلهره آور

کشور: کره جنوبی

اگر به فیلم های کره ای علاقه دارید، یکی از فیلم هایی که میتوانید در تابستان امسال با تماشای آن حسابی لذت ببرید، فیلم نبش قبر است؛ این فیلم میتواند برای مدت زمان دو ساعت و ۴۳ دقیقه توجه شما را به خودش جلب کندو باعث شود احساس کنید در حال گذران لحظات خوبی هستید.

فیلم نبش قبر توانسته امتیاز ۷.۳ را در وب سایت IMDb از آن خودش کند که این مسئله نشان دهنده کیفیت بسیار بالای آن است و میتواند باعث شود شما متوجه شوید که ارزش تماشا کردن را دارد.

خوب است اطلاع داشته باشید این فیلم توسط سه کمپانی مختلف فیلم سازی تحت عنوان های MCMC و Pinetown Production و Showbox Entertainment ساخته شده است و فیلمنامه آن نیز به دست جانگ جائه هیون نوشته شده است.

اگر بخواهیم در ارتباط با داستان فیلم نبش قبر اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم باید بگوییم این فیلم در ارتباط با زندگی یک خانواده بسیار پولدار کره ای _ آمریکایی است.

این خانواده در راستای داستان دچار یک سری حوادث و وقایع عجیب و غریب می شوند که توضیحی برای آن ها وجود ندارد، اما با کمک گرفتن از افراد متخصص متوجه می شوند این حوادث مربوط به یکی از اجداد آن ها است. در این جاست که این خانواده تصمیم به نبش قبر یکی از اعضای خانواده شان می گیرند و داستان در این زمینه ادامه پیدا می کند.

با ما به پایان می رسد (It Ends with Us)

کارگردان:   Justin Baldoni

بازیگران:  Blake Lively,Justin Baldoni,Jenny Slate

اکران: ۱۹ آگوست۲۰۲۴

ژانر: درام،عاشقانه

کشور: آمریکا

اگر دلتان میخواهد یکی از روز های گرم تابستان خود را با تماشای یک فیلم آمریکایی و عاشقانه سپری کنید؛ پیشنهاد ما به شما فیلم با ما به پایان می رسد.

این فیلم توانسته امتیاز بسیار بسیار خوبی را در وب سایت IMDb از آن خودش کند و به این ترتیب میتوان نتیجه گرفت که ارزش تماشا کردن حداقل برای یک بار را دارد.

مدت زمان این فیلم دو ساعت و ۱۰ دقیقه است و توسط کمپانی های پرآوازه و بسیار معتبر saks Picture Company و Sony Pictures Television و Wayfarer Studiosساخته شده است.

داستان این فیلم در ارتباط با زندگی یک زن جوان به نام لیلی بلوم است، این زن داستان ها و فراز و نشیب های بسیار زیادی را در زندگی چشیده است و در ابتدای داستان این فیلم تلاش می کند جندگی جدیدی را در بوستون آغاز کند.

اما انگار لیلی حتی در این امر نیز موفق عمل نمیکند و با جراح مغز و اعصابی به نام رایل آشنا می شود و این آشنا شدن باعث ایجاد یک رابطه عاشقانه بسیار فوق العاده می شود؛ اما در این امر مشکلاتی به وجود می آید.

ناظران (The Watchers)

کارگردان: Ishana Shyamalan

بازیگران:  Dakota Fanning,Georgina Campbell,Olwen Fouéré

اکران: ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴

ژانر: ترسناک، فانتزی

کشور: آمریکا، ایرلند

یکی دیگر از فیلم هایی که قصد معرفی آن را داریم و توصیه میکنیم حتما آن را تماشا کنید، فیلم ناظران است این فیلم نیز داستان بسیار جذابی دارد و مدت زمان آن یک ساعت و ۴۲ دقیقه است.

این فیلم جذاب توسط کمپانی های Blinding Edge Pictures و Inimitable Pictures و New Line Cinemaتولید شده است؛ این فیلم در ارتباط با فردی هنرمند به نام مینا است؛ او در یکی از جنگل های ترسناک ایرلند گم شده است و اطلاعی ندارد که چگونه میتواند از ان جا نجات پیدا کند.

ناظران (The Watchers)

در این میان او در سه شب مختلف سه نفر متفاوت را ملاقات می کند که توسط موجودات عجیب و مرموزی در جنگل دنبال می شوند. بر اساس این داستان توصیه میکنیم اگر به مسائل فانتزی علاقه دارید این فیلم را حتما تماشا کنید، زیرا مطمئنا لذت زیادی خواهید برد.

جن و چل جلال الدین (Jatt Nuu Chudail Takri)

کارگردان: Vikas Vashisht

بازیگران: Gippy Grewal,Sargun Mehta,Roopi Gill

اکران: ۲۰۲۴

ژانر: کمدی

کشور: هند

اگر از ان دسته افرادی هستید که به فیلم های هندی علاقه دارید و دلتان میخواهید برای زمانی حدود ۲ ساعت و نیم از ته دل بخندید؛ پیشنهاد میکنیم فیلم جن و چل جلال الدین را حتما تماشا کنید.

در داستان این فیلم در ارتباط با فردی به نام جلال الدین است که در راستای یک مسافرت تلاش هایی میکند تا دوستش را وادار کند از خانمش طلاق گرفته و او را ترک کند.

گنج (Treasure)

کارگردان: Julia von Heinz

بازیگران:  Lena Dunham,Stephen Fry,Zbigniew Zamachowski

اکران:۱۷ فوریه ۲۰۲۴

ژانر: کمدی، درام

کشور: آلمان ، فرانسه

یکی دیگر از فیلم هایی که توصیه میکنیم آن را در تابستان امسال حتما مشاهده کنید، فیلم گنج است؛ مطمئن باشید حس بسیار خوبی از تماشای این فیلم دریافت خواهید کرد.

این فیلم توسط کمپانی های  Seven Elephants و ARTE و Bayerischer Rundfunk (BR)  ساخته شده است. نکته بسیار جالبی که در ارتباط با این فیلم وجود دارد این هست که داستان این فیلم بر اساس کتابی به نام too many man که در سال ۱۹۹۰ نوشته شده است، ساخته شده.

داستان این فیلم در ارتباط با یک روزنامه نگار آمریکایی است، نام این روزنامه نگار روث است ؛ پدر روث یک بازمانده از دوران هولوکاست و تلاش میکند چیزهایی در ارتباط با خانواده و نیاکانش کشف کند.

به این ترتیب به همراه روث به سفرهای مختلفی می روند و در این میان مشکلات متعددی برای انها به وجود می آید زیرا این پدر درطول سفرها خاطراتی تلخ برایش زنده خواهد شد و به این ترتیب سفر برای روث سختی های زیادی را به وجود می آورد.

یک رابطه خانوادگی (A Family Affair)

کارگردان: Julia von Heinz

بازیگران: Nicole Kidman,Zac Efron,Joey King

اکران:۲۸ ژوئن ۲۰۲۴

ژانر: درام، کمدی

کشور: آمریکا

فیلم دیگری که قصد معرفی آن را داریم و مطمئن هستین میتواند خاطرات خوشی را در این تابستان برایتان به جا بگذارد، فیلم یک رابطه خانوادگی است.

یک رابطه خانوادگی (A Family Affair)

لازم به ذکر است شما میتوانید این فیلم را به همراه خانواده تان تماشا کرده و لذت آن را دو چندان کنید؛مدت زمان این فیلم بسیار جذاب یک ساعت و ۵۱ دقیقه است و توسط کمپانی Roth/Kirschenbaum Films  تولید شده است. متاسفانه علی رغم داستان جذاب این فیلم امتیاز آن در وب سایت IMDb 5.5 است که این نشان دهنده کم لطفی تعداد زیادی از افراد به این فیلم است.

اگر بخواهیم در ارتباط با داستان این فیلم صحبت کنیم باید بگوییم، در این فیلم ما شاهد یک رابطه عاشقانه هستیم. اما این رابطه عاشقانه باعث ایجاد یک سری مشکلات ما بین دختر جوانی، مادر آن دختر و رئیس آن مادر که یک بازیگر سینماست می شود.

یک حرکت سریع (One fast move)

کارگردان:  Kelly Blatz

بازیگران: K.J. Apa,Eric Dane,Maia Reficco

اکران:۲۸ ژوئن ۲۰۲۴

ژانر: اکشن

کشور: آمریکا

دلتان یک فیلم اکشن میخواهد که در تابستان امسال با دیدن آن بتوانید لذت بیشتری از تابستان و تفریحاتش ببرید؟ پیشنهاد ما به شما فیلم یک حرکت سریع است.

مدت زمان این فیلم یک ساعت و ۵۸ دقیقه است و توانسته است امتیاز ۴.۸ را در وب سایت IMDb از آن خودش کند. خوب است بدانید داستان این فیلم در ارتباط با مردی به نام تس نیل است.

او پدر خودش را برای مدت طولانی است که از دست داده است و به دنبال پدرش می گردد، خوب است اطلاع داشته باشید که وس عاشق موتور سواری است و در راستای این جست و جو با دختری به نام کاملیا آشنا می شود.

کاملیا تلاش میکند کاری کند تا وس بتواند یک مغازه موتور سیکلت خریداری کند، اما تمام این اتفاقات باعث شدند وس با صاحب موتور فروشی یک رابطه ی خوبی برقرار کنند و به نوع مس تحت تعلیم او قرار بگیرد.

تماس (Touch)

کارگردان: Baltasar Kormákur

بازیگران: Egill Ólafsson,Kôki,Palmi Kormákur

اکران:۲۸ ژوئن ۲۰۲۴

ژانر: درام، عاشقانه

کشور: ایسلند، انگلیس

آخرین فیلمی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، فیلم تماس است. این فیلم در ارتباط با زندگی فردی به نام کریستوفر است؛ او تصمیم میگیرد به دنبال زنی برود که ۵۰ سال پیش او را در لندن ترک کرده و رفته است.

به این ترتیب اگر طرفدار داستان های این مدلی هستید، حتما آن را مشاهده کنید، مطمئن باشید که لذت زیادی از تماشای ان خواهید بود؛ وقت را به هیچ عنوان هدر ندهید و همین الان آن را دانلود کنید.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب