مطلب فعلی :

قفل دیجیتال درب ورودی + ۶ نکته مهم که در هنگام خرید باید بدانید

رفتن به بالا

قفل دیجیتال درب ورودی + ۶ نکته مهم که در هنگام خرید باید بدانید

نوشته admin

2 هفته قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
قفل دیجیتال درب ورودی

قفل دیجیتال درب ورودی + ۶ نکته مهم که در هنگام خرید باید بدانید

افزایش امنیت منزل اهمیت بسیار زیادی در بهبود آرامش خانواده و کیفیت زندگی دارد.

روش‌های مختلفی برای افزایش امنیت وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به نصب درب ورودی ضد سرقت، نصب دوربین مداربسته و استخدام نگهبان برای مجتمع مسکونی اشاره نمود.

اما اگر بخواهیم جدیدترین ابزار امنیتی را به شما معرفی کنیم، باید به مدلهای مختلف قفل دیجیتال درب ورودی اشاره کنیم. قفل دیجیتال در مدلها و برندهای مختلف در بازار موجود است که جایگزینی امن برای قفلهای مکانیکی قدیمی است. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با قفل هوشمند درب ورودی آشنا کنیم و نکاتی را یادآور شویم تا اگر تمایل به خرید این قفلها دارید بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید.

آشنایی بیشتر با قفل دیجیتال درب ورودی

قفل دیجیتال(Digital lock) که با عنوان قفل الکترونیکی هم در بازار شناخته می‌شود نمونه پیشرفته و امن در زمینه قفل ضد سرقت درب ورودی است. این قفل‌ها هم مانند سایر مدلهای قفل ضد سرقت دارای زبانه‌های فولادی متعدد هستند که در هنگام قفل نمودن درب در جهات مختلف وارد چهارچوب درب شده و امکان باز نمودن قفل بدون کلید و یا رمز تقریبا غیرممکن است.

مهمترین وجه تمایز قفل هوشمند با قفلهای مکانیکی قدیمی امنیت بسیار بالای این قفلها است. همچنین ظاهر بسیار شیک و امکان باز نمودن قفل بدون کلید مکانیکی از دیگر برتری‌های قفل درب دیجیتال نسبت به قفل مکانیکی قدیمی است.

در قفل‌های دیجیتال درب ورودی از یک برد الکترونیکی و حافظه استفاده شده که رمز ورود و دیگر برنامه‌های مورد نیاز برای کارکرد صحیح قفل بر روی آن نصب و ذخیره می‌شود.

این قفلها بر اساس تکنولوژی مورد استفاده دارای مدلهای کارتی، اثر انگشتی، رمزدار و تشخیص چهره هستند. هرچند مدلهای جدید قفل الکترونیکی به طور همزمان از تمام این روش‌ها برای دسترسی به قفل استفاده می‌کند. در اکثر مدلها یک کلید مکانیکی هم برای قفل ساخته شده که در مواقع ضروری می‌توان از آن استفاده نمود.

آشنایی بیشتر با قفل دیجیتال درب ورودی

۶ نکته مهم که در هنگام خرید قفل دیجیتال درب ورودی باید به آن دقت نمایید.

از این قفلها می‌توان برای درب ورودی و درب اتاق استفاده نمود و نصب و راه اندازی آنها بسیار آسان است. اما نکته مهم انتخاب یک قفل امن و مناسب با توجه به بودجه شما است. مدلهای مختلفی از این محصولات در بازار موجود است که هر کدام دارای امکانات خاص هستند. در ادامه به بررسی نکات مهم که در هنگام خرید این قفلها باید به آن دقت نمایید، می‌پردازیم:

۱. برای خرید قفل دیجیتال به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

مهمترین مساله برای خرید یک کالا، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر است. این موضوع در مورد قفل‌های هوشمند هم صدق می‌کند. مراجعه به یک فروشگاه معتبر و شناخته شده که در زمینه فروش انواع دستگیره و قفل دیجیتال فعالیت می‌کند، چند مزیت برای شما به همراه دارد. اول اینکه مدلهای مختلفی از محصولات را مشاهده و با بررسی و مقایسه محصولات مورد نظر می‌توانید بهترین مدل را خریداری نمایید. قیمت محصولات در این فروشگاه‌ها مناسب‌تر است و قادر به خرید محصولات اصل با گارانتی معتبر خواهید بود. برای خرید قفل دیجیتال به فروشگاه ایران لاک مراجعه و یا با شماره تماس بگیرید. ۰۹۹۰۵۲۸۰۱۵۵

۲. میزان بودجه برای خرید را مشخص نمایید.

بر اساس نوع تکنولوژی مورد استفاده و امکانات کار شده بر روی قفل، این محصولات دارای قیمت‌های مختلفی هستند. گران‌ترین مدل قفل هوشمند درب ورودی مدلهای تشخیص چهره هستند که از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای برای ساخت این محصولات استفاده شده است.

هم اکنون که در حال نقد و بررسی این محصولات هستیم گران‌ترین مدل قفل الکترونیکی، قفل اثر انگشتی دیجیتال ALOCK مدل +۹۱A است که حدود ۸۰ میلیون قیمت دارد و ارزان‌ترین مدل هم قفل هوشمند ایرانی کد E100 است که محصولی اقتصادی است و حدود ۷ میلیون تومان قیمت دارد.

۳. نوع دسترسی را مشخص نمایید.

روش‌های مختلفی برای دسترسی وجود دارد. باز نمودن درب با استفاده از کارت از قدیمی ترین روشهاست. نوع دسترسی میزان امنیت درب را نیز تعیین می‌کند و البته موجب اختلاف قیمت قفل دیجیتال هم خواهد شد. قفل تشخیص چهره امنترین و گرانترین مدل است.

۴. برند مورد نظر برای خریداری را مشخص نمایید.

برخی افراد تعصب زیادی به یک برند خاص دارند و می‌خواهند حتما محصول مورد نظر را از برند مورد اعتماد خود خریداری کنند. سامسونگ، فیلیپس، ای لاک، کاداس، روستیک و یوکا از برندهای معروف در زمینه طراحی و ساخت قفل دیجیتالی درب آپارتمان هستند.

۵. به امکانات قفل هوشمند و نیازهایتان دقت نمایید.

مهمترین دلیل برای خرید و نصب قفل دیجیتال بر روی درب ورودی، افزایش امنیت ساختمان است. حال ممکن است برخی از افراد علاوه بر امنیت به دنبال امکانات خاصی باشند. از جمله امکانات و ویژگی‌های قفل دیجیتال درب آپارتمان می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • امکان کنترل باز و بسته بودن درب از طریق تلفن همراه
  • امکان صدور رمز یک بار مصرف برای ورود مهمان
  • دارای قفل کودک
  • دارای سیستم ضد سرقت
  • دارای آلام و هشدار در مواقع وارد شدن ضربه به قفل
  • امکان ارسال پیام به صاحب خانه در مواقع ضروری
  • امکان گزارش گیری از تردد افراد

۶. قفل هوشمند با گارانتی و خدمات پس از فروش را خریداری نمایید.

برای خرید قفل هوشمند حتما به فروشگاه معتبر مراجعه نمایید و محصولاتی را خریداری نمایید که از یک برند شناخته شده هستند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می‌باشند.

قفل هوشمند با گارانتی و خدمات پس از فروش را خریداری نمایید

بررسی مدلهای پرفروش قفل دیجیتال در بازار

محصولات برند سامسونگ، فیلیپس و ای لاک در بازار از فروش خوبی برخوردار هستند و دلیل این امر هم کیفیت محصولات و اعتبار برند است. برخی از مدلها از فروش بسیار خوبی برخوردارند و از مدلهای محبوب بازار به شمار می‌روند. در ادامه به بررسی این محصولات می‌پردازیم.

نام محصول مشخصات
قفل سامسونگ مدل SHP-DP820
  • روش دسترسی: رمز، کارت و اثر انگشت
  • دارای سیستم حریم خصوصی، ضد سرقت و ضد حریق
  • مجهز به زبانه V شکل برای راحتی در عبور و مرور
  • ساخت کـره جنوبی و دارای استانداردهای معتبر جهانی
قفل سامسونگ مدل SHS-2920
  • روش دسترسی: رمز و کارت
  • دارای تابع خیالی برای افزایش امنیت
  • امکان گزارش گیری
قفل فیلیپس مدل DDL9200
  • روش دسترسی: رمز، اثر انگشت، کارت و کلید مکانیکی
  • دارای طراحی ارگونومیک همراه با مغزی فولادی سه زبانه
  • دارای طراحی شیک و منحصر به فرد
قفل ای لاک مدل LFTQTZSWQM
  • دارای Mega Memory با قابلیت ثبت ۱۰۰۰ نفر کاربر مختلف
  • امکان تعریف ۸۰۰ کارت + ۲۰۰ رمز عبور
  • تجهیزات به کار رفته در برد الکترونیکی ساخت ژاپن
  • منبع تغذیه داخلی ۶ ولت ( ۱.۵ * ۴ ولت باتری قلمی ) با عمر بیش از ۱.۵ سال

قفل دیجیتال درب حیاط، محصول جدید بازار

علاوه بر درب ورودی چوبی برای درب آهنی حیاط هم می‌توان از قفل دیجیتال استفاده نمود. این قفلها با استفاده از تگ، کارت و رمز قابلیت دسترسی دارند. همچنین می‌توان برای قفل درب حیاط ریموت هم تعریف تا به راحتی و از راه دور درب را باز و بسته نمایید. قفل هوشمند تسا از معروف ترین محصولات در این زمینه است که دارای امنیت بالا و مقاومت قابل قبولی هستند.

برای اتصال تلفن همراه به قفل باید اپلیکشن‌های مرتبط را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید. از مهمترین نرم افزارهای مورد استفاده در این زمینه می‌توان به Tuya Smart، برنامه TTLock، برنامه WisHome و برنامه USmart Go اشاره نمود.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 2 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب