مطلب فعلی :

نگاهی به هتل های ۵ ستاره جزیره کیش

رفتن به بالا

نگاهی به هتل های ۵ ستاره جزیره کیش

نوشته admin

2 روز قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها

نگاهی به هتل های ۵ ستاره جزیره کیش

یکی از مهمترین فاکتورهایی که موجب می‌شود یک سفر به خاطره‌ای دلنشین تبدیل شود، امکانات و خدماتی است که محل اقامت انتخابی شما ارائه می‌دهد.

رزرو هتل های ۵ ستاره کیش شرایط یک سفر به‌ یادماندنی را در این جزیره زیبا فراهم می‌کند. وجود امکانات رفاهی و تفریحی عالی، سرو بهترین و متنوع‌ترین غذاها، نظافت بسیار مطلوب و پرسنل آموزش دیده و خوش‌برخورد، از ویژگی‌ هتل‌های ۵ ستاره کیش هستند.

انتخاب هر کدام از این هتل‌ها موجب می‌شود که مسافرین در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، امکانات باکیفیتی را دریافت نمایند. ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به هتل های ۵ ستاره جزیره کیش بیاندازیم و از خدمات و امکانات آن‌ها با شما صحبت کنیم. پس مطالعه این مطلب و آشنایی با هتل‌های معرفی شده، می‌توانید از طریق سایت اسنپ تریپ برای رزرو هتل ۵ ستاره به انتخاب اقدام کنید.

۱- هتل کوروش کیش

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش، هتل کوروش کیش است که با امکانات عالی و منحصربه‌فرد، شایسته دریافت یک ۵ ستاره رضایت شده است. این هتل از مجموعه‌های اقامتی و تفریحی نوساز محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده و از ۱۶ طبقه و ۱۹۸ اتاق با امکانات و تجهیزات متنوع و مدرن برخوردار است.

اتاق‌های هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش از اتاق‌های متنوعی برخوردار بوده که چشم‌اندازی به دریا و جزیره دارند. شما می‌توانید باتوجه به خط و حال و سلیقه خود یکی از این اتاق‌ها را با ویو دلخواه انتخاب کنید و یک اقامت رویایی را در این هتل تجربه نمایید. تمام اتاق‌های این مجموعه به عایق صدا مجهز هستند تا مانع رسیدن صدای سایر اتاق‌ها و ایجاد آزار برای مسافرین شود. از امکانات اتاق‌های مذکور می‌توان به مینی لار، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، تلفن و اینترنت رایگان اشاره کرد. تخت‌های موجود در تمام اتاق‌ها از نوع سایز کینگ و به‌صورت دبل هستند.

امکانات رفاهی هتل کوروش کیش

از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استقبال فرودگاهی، صبحانه رایگان، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، حوضچه آب سرد، حمام سنتی، خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. این هتل به‌عنوان یک هتل پنج ستاره کیش، از رستورانی با ظرفیت ۲۸۰ نفر برخوردار است که سه وعده غذایی را با بهترین و مطلوب‌ترین غذاها می‌توانید در آن سرو کنید

۲- هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره کیش، هتل مارینا است که از یک ساحل اختصاصی برخوردار بوده و همین موضوع محبوبیت و جذابیت آن را برای مسافرین دو چندان کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۰ راه‌اندازی شده و برای اضافه کردن امکانات بیشتر جهت رفاه حال مسافرین، در سال ۱۳۹۸ بازسازی مجدد شد.

اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک دارای اتاق‌های متعدد با امکانات متنوع است تا بتواند نیاز مسافرین را مرتفع ساخته و لحظاتی خاطره‌انگیز و پر از آرامش را برایشان رقم بزند. اتاق‌های دبل، تویین، استاندارد و همچنین سوئیت‌های متنوع از اتاق‌های این هتل هستند که از معماری لوکس و چشم‌انداز رو به دریا و محوطه هتل بهره می‌برند. تمام اتاق‌ها به مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و همچنین تخت‌های راحت، تلفن، ماهواره و تلویزیون مجهز هستند.

امکانات رفاهی هتل مارینا پارک کیش

مارینا پارک یکی از هتل‌های پنج ستاره با امکانات و خدمات کامل است. این مجموعه اقامتی تفریحی از رستوران ساحلی و کافی‌شاپ برخوردار بوده و شرایط پذیرایی از مسافرین با نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع و لذیذ را فراهم کرده است.

از سایر امکانات این هتل کیش می‌توان استخر، ساحل اختصاصی، جکوزی، سونا، سالن ماساژ و سالن ورزشی را نام برد. در کنار تمام موارد ذکر شده، فراهم بودن شرایط برای اجاره دوچرخه و لذت بردن از یک دوچرخه‌سواری پر هیجان در کیش نیز یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی هتل مارینا پارک کیش است.

۳- هتل شایگان کیش

یکی دیگر از نام‌آشناترین هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش، هتل شایگان است که در سال ۱۳۸۲ و در ۳ طبقه افتتاح شد. در سال ۱۳۹۶ این هتل برای ارائه خدمات بهتر و رفاه حال مسافران، مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات بیشتری به آن اضافه شد. در حال حاضر هتل شایگان ظرفیتی بالغ بر ۳۵۴ مسافر داشته و قابلیت خدمات دهی همزمان و مطلوب به تمام مسافرین را دارد.

اتاق‌های هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره از ۱۳۰ اتاق و سوئیت برخوردار است که تمام آن‌ها مجهز به وسایل و لوازم رفاهی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، تلفن و همچنین سرو صبحانه در اتاق هستند. تخت‌های راحت، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نیز از سایر ویژگی‌های اتاق‌های هتل شایگان کیش محسوب می‌شوند. ویو این اتاق‌ها رو به حیاط هتل شایگان بوده که بسیار زیبا و دیدنی است.

امکانات رفاهی تفریحی هتل شایگان کیش

هتل شایگان از اینترنت رایگان در لابی، باغ جذاب واقع در خارج از هتل، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ و رستوران برخوردار است. از سایر امکانات این مجموعه می‌توان به غرفه‌های لوازم آرایشی و پوشاک اشاره کرد که تجربه یک خرید خوب و لذت‌بخش را به شما هدیه می‌دهد. اگر اهل ورزش کردن هستید نیازی نیست نگران افتادن وقفه در تمرینات خود باشید، چرا که هتل شایگان تمام امکانات مورد نیاز شما را در باشگاه بدنسازی خود فراهم کرده و امکان استفاده از خدمات ماساژ، سونا، جکوزی و استخر نیز در این هتل وجود دارد.

امکانات رفاهی تفریحی هتل شایگان کیش

سایر هتل ‌های ۵ ستاره کیش

به دلیل حضور حجم انبوهی از مسافرین در کیش، در این جزیره چندین هتل ۵ ستاره راه‌اندازی شده که علاوه‌بر سه موردی که معرفی شد می‌توان به هتل ویدا کیش با ۱۲ طبقه و ۱۴۴ اتاق لوکس و همچنین هتل آرامیس پلاس کیش با ۱۷۱ اتاق مبله اشاره کرد. تمام این هتل‌ها از امکانات رفاهی و تفریحی منحصربه‌فرد و ایده‌آل برخوردار هستند و بهترین انتخاب برای شما مسافرین خواهند بود.

رزرو هتل ۵ ستاره کیش

در این مقاله سعی کردیم چند هتل ۵ ستاره کیش را برای کسانیکه قصد سفر به این جزیره زیبا و رویایی دارند معرفی کنیم تا با توجه به امکانات آن‌ها یکی را برای اقامت انتخاب کنند. برای رزرو هتل های کیش و سایر شهرستان‌ها می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کرده و متناسب با بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید، بهترین هتل را انتخاب نمایید. اسنپ تریپ تمام اطلاعات مربوط به هزینه رزرو هتل‌ها و همچنین امکانات آن‌ها را در اختیار مراجعین خود قرار خواهد داد.

جمع بندی

پر کردن اوقات فراغت با سفر، یکی از بهترین و رایج ترین کارهای ممکن است. سالیانه افراد بسیاری شهرهای خود را به مقصد جزیره کیش، ترک می‌کنند. از این رو ما در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل‌های ۵ ستاره موجود در این جزیره زیبا را معرفی کنیم، تا با رزرو این هتل ها مجلل و زیبا، لذت سفر خود را چنیدن برابر کنید.

  • نوشته admin
  • 2 روز قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب