مطلب فعلی :

چه لپ تاپ گیمینگ بخریم؟

رفتن به بالا

چه لپ تاپ گیمینگ بخریم؟

نوشته admin

3 روز قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
خرید لپ تاپ گیمینگ

چه لپ تاپ گیمینگ بخریم؟

لپ تاپ‌های گیمینگ از ویژگی‌های خاصی برخوردارند و همین ویژگی‌ها باعث وجه تمایز آن‌ها با سیستم‌های دیگر می‌شود.

این محصولات امکان نصب بازی‌های مختلف با حجم بالا و گرافیک پیشرفته را فراهم می‌کنند. این در حالی است که لپ تاپ‌های معمولی، ظرفیت کافی برای نصب چندین بازی با گرافیک قوی و حجم بالا را ندارند. چنین سیستم‌هایی بعد از مدت کوتاهی خراب شده یا مدام هنگ می‌کنند و لذت بازی را از شما می‌گیرند.

اگر یک pc گیمر هستید و قصد دارید یک سیستم خوب خریداری کنید، به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید. در ادامه، تصمیم داریم نکات و فاکتورهای مهم برای خرید انواع لپ تاپ گیمینگ را بررسی کنیم. همچنین، چند مدل لپ تاپ گیمینگ خوب را برای این منظور به شما معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید انواع لپ تاپ گیمینگ

برای اینکه یک سیستم گیمینگ حرفه‌ای داشته باشید، لازم است فاکتورهای خاصی را در نظر بگیرید. در اینجا، برخی از نکات مهم برای خرید این محصولات را به شما آموزش می‌دهیم. به‌این‌ترتیب، فقط کافی است در زمان خرید به ویژگی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم توجه داشته باشید تا بتوانید نزدیک‌ترین محصول به خواسته و انتظارات خود را خریداری کنید.

پردازنده

به احتمال زیاد، می‌دانید که پردازنده مثل مغز متفکر لپ تاپ عمل می‌کند و وظیفه کنترل عملکرد بخش‌های دیگر سیستم را برعهده دارد؛ پس شما باید به دنبال محصولی باشید که مغز متفکر آن از قدرت کافی برخوردار باشد. در حال حاضر، پردازنده‌های شرکت اینتل و AMD بهترین محصولات موجود در بازار هستند. توصیه می‌کنیم در زمان خرید انواع لپ تاپ گیمینگ، به سراغ محصولاتی بروید که پردازنده‌های نسل جدید این دو برند روی آن‌ها نصب شده باشد.

کارت گرافیک

این قطعه وظیفه پردازش تصاویر بازی روی صفحه‌نمایش را به‌عهده دارد. درصورتی‌که کارت گرافیک سیستم شما از قدرت کافی برخوردار نباشد، کیفیت بازی پایین می‌آید و نمی‌توانید لذت لازم را از انجام آن تجربه کنید. درواقع می‌توان این قطعه را مهم‌ترین نکته‌ای دانست که باید در زمان خرید انواع لپ تاپ گیمینگ به آن توجه داشته باشید؛ پس حتما سیستمی با گرافیک بالا بخرید.

رم (RAM)

این قطعه حافظه کوتاه‌مدت سیستم شماست و وظیفه اجرای برنامه‌های مختلف را برعهده دارد. درصورتی‌که ظرفیت رم شما بالا باشد، سرعت پردازش برنامه‌های مختلف با آن بیشتر می‌شود. بهتر است لپ تاپ مخصوص گیم شما از حافظه رم با ظرفیت ۸ گیگابایت برخوردار باشد؛ البته اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید ظرفیت‌های بالاتر هم امتحان کنید.

فضای ذخیره‌سازی

اکثر بازی‌های رایانه‌ای از حجم بالایی برخوردارند و باید سیستم شما ظرفیت ذخیره‌سازی کافی را برای پشتیبانی از آن‌ها داشته باشد. فضای ذخیره‌سازی یا همان هارددیسک لپ تاپ، در دو نوع HHD و SSD به بازار عرضه شده‌است که نوع SSD سرعت بیشتری دارد، ولی قیمت آن هم بالاتر است.

صفحه‌نمایش

صفحه‌نمایش هم یکی دیگر از نکات مهم برای خرید انواع لپ تاپ گیمینگ به‌شمار می‌رود. رزولوشن نمایشگر این لپ تاپ‌ها باید حداقل از نوع Full HD باشد. اگر هزینه برایتان مطرح نیست، محصولاتی با رزولوشن نمایشگر ۴K UHD هم انتخابی فوق‌العاده خواهند بود.

قیمت لپ تاپ گیمینگ

انواع لپ تاپ گیمینگ

در حال حاضر، مدل‌های متنوعی از لپ تاپ‌های گیمینگ در بازار وجود دارد که از رنج قیمت گسترده‌ای هم برخوردارند. ما در اینجا چند مدل از بهترین انواع این محصولات از سه برند مطرح بازار یعنی لنوو، ایسوس و اچ‌پی را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید لپ تاپ لنوو

برند لنوو در حال حاضر جزو بهترین و معروف‌ترین برندهای حوزه لپ تاپ به‌شمار می‌رود. این برند سیستم‌های متنوعی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد به بازار ارائه کرد‌است. مدل‌های گیمینگ آن هم بسیار متنوع و پرطرفدار هستند و در قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. برخی از مدل‌های گیمینگ برای خرید لپ تاپ لنوو عبارت‌اند از:

  • Lenovo LOQ i7 13620H 16GB 512GB SSD 8GB RTX 4060

  • LOQ 15IRH8 ME 13420H 2023 Lenovo i5 8GB 1TB SSD 6GB RTX 3050 Full HD 144Hz WHITE KB

  • LOQ 15IRH8 W 12450H 2023 Lenovo i5 16GB 512GB SSD 4GB RTX 2050 Full HD 144Hz White KB

  • Legion Pro 5 i7 13700HX 16GB 1TB SSD 8GB RTX 4060 Lenovo

خرید لپ تاپ ایسوس

ایسوس یک برند قدیمی و قدرتمند است و همواره توانسته در صدر برندهای برتر حوزه تکنولوژی قرار بگیرد. محصولات گیمینگ این برند، قدرت فوق‌العاده‌ای دارند؛ اما اگر میانگین قیمت آن‌ها نسبت‌به برند لنوو را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که قیمت محصولات ایسوس کمی بیشتر است. ازجمله بهترین محصولات مخصوص گیم این برند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • FX507ZI i7 12700H 16GB 1TB SSD 8GB RTX 4070 ASUS

  • Asus TUF Gaming F15 FX506HF i5 11400H 8GB 512GB SSD 4GB

  • FX507ZC i5 12500H 8GB 512SSD 4GB 3050 ASUS

  • FX506HE Core i7 11800H 16GB 512SSD 4GB 3050TI Asus TUF Gaming F15 15

خرید لپ تاپ اچ‌پی

یکی دیگر از برندهای معروف و باسابقه در حوزه تکنولوژی و رایانه، برند اچ‌پی است. این برند هم محصولات متنوعی دارد و اگر قصد خرید انواع لپ تاپ گیمینگ را دارید، بد نیست برخی از مدل‌های آن را هم بررسی کنید. بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های مخصوص گیم این برند، شامل موارد زیر هستند:

  • HP Victus 15 FA1093DX i5 13420H 8 512SSD 6 3050 FHD

  • Victus Gaming 15 FA1093DX i5 13420H 16GB 512GBSSD 6GB RTX3050 HP

  • Victus Gaming Laptop 15 FB1013DX Z 2023 HP R5 7535HS 8GB 512GB SSD 4GB RTX 2050 Full HD 144Hz

قیمت لپ تاپ گیمینگ در ایمالز

خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ از ایمالز

در این مطلب، سعی کردیم نکاتی درخصوص خرید انواع لپ تاپ گیمینگ در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ همچنین، چند مورد از بهترین مدل‌های این نوع سیستم را از برندهای مطرحی مثل لنوو به شما معرفی کردیم. حال سوال اینجاست که چنین سیستم‌هایی را از کدام فروشنده تهیه کنیم که هم قیمت خوبی داشته باشند و هم خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهند. برای این منظور، توصیه ما این است که به موتور جستجوی کالای ایمالز سری بزنید. در این سایت می‌توانید بهترین فروشندگان انواع لپ تاپ‌های گیمینگ را مشاهده کرده و به مقایسه محصولات و قیمت‌ها در هر فروشگاه بپردازید. به‌این‌ترتیب، راحت‌تر می‌توانید سیستم موردنظرتان را پیدا کرده و به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 3 روز قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب