مطلب فعلی :

۱۰ روش حل مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی موبایل (تست شده)

رفتن به بالا

۱۰ روش حل مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی موبایل (تست شده)

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
10 روش حل مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی موبایل ( تست شده)

۱۰ روش حل مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی موبایل (تست شده)

کالاف دیوتی (Call of Duty) 🔫 یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین محسوب میشود.

با این وجود برخی از کاربران این برنامه از بروز مشکلات و ارورهایی در زمان لاگین کردن به آن خبر داده‌اند. این مسئله میتواند روند بازی را مختل و برگشتن به اکانت سابق و دسترسی به دستاوردهای قبلی را سخت کند. به همین دلیل در این مطلب از کلاسیک وب به ۱۰ روش حل مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت تا شما بتوانید هرچه سریع‌تر دوباره به روند بازی برگردید.

رفع مشکل ورود به اکانت کالاف دیوتی موبایل

Fixing The Problem of Logging Into Call of Duty Mobile Account

به طور خلاصه روش‌های حل مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی موبایل شامل موارد زیر است:

  • از وارد کردن پسورد درست مطمئن شوید.
  • مشکل اینترنت کالاف دیوتی موبایل را بررسی کنید.
  • پاک کردن کش بازی Call of Duty را امتحان کنید.
  • بازی را آپدیت کنید.
  • برنامه را حذف و مجددا نصب کنید.
  • دسترسی‌های کالاف دیوتی را چک کنید.
  • گوشی را ریستارت کنید.
  • تنظیمات تاریخ و زمان تلفن را بررسی کنید.
  • عملکرد سرور بازی را بررسی کنید.
  • به پشتیبانی برنامه گزارش دهید.

در زمان انجام بازی‌هایی مثل کالاف دیوتی، بهتر است حتما به ایک ابزار تغییر دهنده آی پی (VPN) و یا DNS بازی آنلاین متصل باشید و از عملکرد صحیح آنها مطمئن شوید. ارور authorization error کالاف دیوتی عموما در زمان وارد شدن به حساب کاربری با اکانت فیسبوک نمایش داده میشود. این مشکل که به دلیل خطای لاگین کالاف دیوتی موبایل است، میتواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که در ادامه به راهکارهای رفع آن‌ می پردازیم.

۱- از وارد کردن پسورد درست مطمئن شوید

اولین موردی که باید در زمان مواجه با خطای authorization error در کالاف دیوتی به آن توجه داشته باشید، وارد کردن پسورد صحیح در بازی است. در صورتی که رمز اشتباهی را در زمان ورود به حساب کاربری وارد کنید ممکن است با ارورهای مختلفی مواجه شوید یا در صورت تکرار این اشتباه، اکانت تان را دچار مشکل کنید. بنابراین بهتر است به وارد کردن حروف کوچک، بزرگ و یا گذاشتن علائم درست در زمان وارد کردن رمز توجه داشته باشید. در صورتی که رمزتان را به خاطر ندارید، میتوانید آن را بازیابی کنید و یک رمز عبور جدید برای آن تعریف کنید.

۲- مشکل اینترنت کالاف دیوتی موبایل را بررسی کنید

اتصال به یک اینترنت پایدار از موارد ضروری برای استفاده از بازی کالاف دیوتی و اتصال به سرورهای آن است. بنابراین در صورتی که نمیتوانید به درستی از این برنامه استفاده کنید اتصال به شبکه را بررسی کنید. در صورت نیاز گوشی را یکبار روی حالت پرواز قرار دهید و بردارید تا سیمکارت‌ها و اینترنت یکبار خاموش و مجددا روشن شوند. برای انجام سریع اینکار در گوشی‌های اندرویدی نوار ابزار بالای صفحه را به پایین بکشید و تا به تنظیمات مختلف وای فای و موبایل دیتا دسترسی پیدا کنید.

تغییر تنظیمات اینترنت در تلفن همراه

اگر همچنان نتوانستید مشکل مربوط به اینترنتتان را برطرف کنید، از WiFi استفاده کنید یا بالعکس به شبکه Mobile data متصل شوید. این مسئله میتواند در ارور Loading Timeout کالاف دیوتی نیز تاثیرگذار باشد. علاوه بر آن توصیه میشود به منظور تغییر آی پی از VPN رایگان و نامعتبر تا جای ممکن استفاده نکنید و از عدم وجود نشت DNS یا  DNS Leak مطمئن شوید.

۳- پاک کردن کش بازی Call of Duty را امتحان کنید

یکی از مواردی که میتواند به شما برای رفع بسیاری از مشکلات نرم افزاری کمک کند، پاک کردن حافظه کش آنها است. حافظه کش بخشی از اطلاعات برنامه‌ها را در اختیار دارد. گاهی جمع شدن داده‌های معیوب در این بخش میتواند باعث بروز مشکلات مختلف یا ارورها در برنامه شود. شما میتوانید پاک کردن کش برنامه در گوشی‌های اندرویدی و آیفون را از طریق روش زیر انجام دهید.

پاک کردن کش کالاف دیوتی در اندروید

ابتدا به تنظیمات (Setting) گوشی بروید و وارد بخش Apps شوید. در این قسمت بازی Call of Duty را در لیست پیدا کنید یا نام آن را از بالای صفحه جستجو کنید. پس از روی روی آن میتوانید از پایین صفحه گزینه Clear data را پیدا کنید یا وارد بخش Storage شوید و از گزینه‌های Clear cash و Clear data در پایین صفحه استفاده نمایید.

پاک کردن کش بازی کالاف دیوتی

پاک کردن کش کالاف دیوتی در آیفون

برای برطرف کردن مشکل لودینگ کالاف دیوتی موبایل و وارد شدن به حساب کاربری در گوشی‌های آیفون نیز بهترین راهکار قابل ارائه پاک کردن کش برنامه است. برای این منظور ابتدا وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. سپس به بخش General بروید. حالا iPhone Storage را انتخاب کنید. برنامه Call of Duty را از این قسمت انتخاب کنید و در صفحه نمایش داده شده روی گزینه Offload بزنید. این قابلیت برخی از اطلاعات کش برنامه و فضای ذخیره سازی آن را پاک میکند بنابراین لازم است برای استفاده دوباره از برنامه آن را مجددا نصب کنید.

پاک کردن کش کالا دیوتی در آیفون

اگر میخواهید یکبار برنامه را به طور کامل حذف و مجددا نصب کنید، روی گزینه Delete App بزنید و آن را تایید کنید.

۴- بازی را آپدیت کنید

یکی از موارد مهمی که میتواند در بسیاری از خطاها و ارورهای بازی تاثیرگذار باشد، استفاده از ورژن‌های قدیمی یا مشکل دار برنامه است. اگر بازی را از منبع نامعتبری دانلود کرده‌اید، آن را پاک و مجددا از طریق گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای آیفون دانلود کنید. این کار به شما کمک میکند تا بتوانید از نسخه بهینه برنامه استفاده نمایید.

بروز رسانی بازی کالاف دیوتی

۵- برنامه را حذف و مجددا نصب کنید

در صورتی که روش بروز رسانی و سایر راهکار قبلی مشکل بازی را برطرف نکرد، میتوانید آن را یکبار به طور کامل حذف و مجددا نصب نمایید. دقت داشته باشید که مشخصات لازم برای نصب بازی همچون سیستم عامل، با مشخصات گوشی شما مطابقت داشته باشد. در بسیار از مواقع پایین‌تر بودن شرایط لازم برای نصب برنامه در گوشی باعث بروز خطاهای مختلف برای عملکرد آن میشود.

۶- دسترسی‌های کالاف دیوتی را چک کنید

یکی از مواردی که میتواند در زمینه عملکرد برنامه‌ها و مشکل لاگین شدن در کالاف دیوتی موبایل تاثیرگذار باشد، مجوزها و دسترسی‌های آن است. اینکار از بخش Permission یا مجوزها قابل بررسی است. برای دسترسی به این بخش ابتدا وارد Settings شوید. سپس به قسمت Apps بروید و از بین لیست برنامه‌ها Call of Duty را پیدا کنید. حالا وارد تنظیمات Permission یا مجوزها شوید و در این دسترسی‌های اینترنت و لوکیشن را بدهید.

مجوزهای بازی کالاف دیوتی

۷- گوشی را ری استارت کنید

یکی دیگر از روش‌هایی که ممکن است برای رفع مشکل ورود به بازی کالاف دیوتی موبایل موثر باشد، ری استارت کردن تلفن همراه است. علاوه بر مسائل نرم افزاری، ری استارت کردن میتواند برای داشتن یک اتصال بهتر به اینترنت نیز موثر باشد و شانس شما را برای بازگشتن به بازی افزایش دهد.

۸- تنظیمات تاریخ و زمان تلفن را بررسی کنید

به هم خوردن تنظیمات مربوط به ساعت و تاریخ (Date and Time) در برخی از تلفن‌های همراه میتواند باعث ایجاد مشکل در روند عملکردی برخی از برنامه‌ها شود. به همین خاطر لازم است که حتما تاریخ و زمان تلفن شما روی حالت درستی قرار گرفته باشد.

برای حل این مشکل در گوشی‌های اندرویدی میتوانید به بخش تنظیمات بروید. سپس وارد بخش General Management شوید و Date and time را انتخاب کنید. در این قسمت گزینه‌های Automatic date and time و Automatic time zone را فعال کنید. در صورتی که این گزینه‌ها از قبل فعال هستند، آنها را روشن و خاموش کنید. وجه داشته باشید که این مراحل ممکن است بر اساس مدل گوشی و سیستم عامل کمی متفاوت باشد.

مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی با تنظیمات ساعت و تاریخ

۹- عملکرد سرور بازی را بررسی کنید

برخی اوقات ممکن است ایراد اصلی مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی از سمت سرورهای ارائه دهنده این بازی باشد. در این موقعیت میتوانید با استفاده از وبسایت‌هایی مثل Downdetector این موضوع را بررسی کنید تا ببینید مشکل از سمت شما یا خود بازی است.

بررسی عملکرد سرور بازی کالاف دیوتی

۱۰- به پشتیبانی برنامه گزارش دهید

آخرین راهکاری که میتوانید برای حل مشکل وصل نشدن به سرور کالاف دیوتی موبایل انجام دهید، گزارش این مشکل از طریق بخش Support در برنامه یا بخش پشتیبانی وبسایت Call of Duty گزارش کنید. در این سایت پس از انتخاب Call of Duty: Mobile میتوانید از لیست مشکلتان را انتخاب کنید و آن را گزارش دهید. در این بخش لازم است اطلاعاتی همچون نام، نام کاربری، شناسه و غیره را نیز وارد کنید.

مشکل لاگین نشدن کالاف دیوتی

سوالات متداول

چرا کالاف دیوتی موبایل میپره بیرون؟

اگر در زمان بازی کالاف دیوتی از آن بیرون می پرید، این مشکل میتواند به دلیل مشکلات اتصال به اینترنت، عدم استفاده از نسخه بروز رسانی شده یا نیاز به اتصال به ابزارهای تغییر دهنده آی پی باشد.

چرا کالاف دیوتی موبایل وارد بازی نمی شود؟

وارد نشدن به بازی عموما به دلیل مشکلات پیش آمده برای اینترنت، انجام آپدیت‌های ناقص، پر شدن حافظه گوشی، بروز مشکلات در سرور بازی و یا بروز ناسازگاری در نرم افزارها ایجاد میشود.

چرا کالاف دیوتی موبایل آپدیت نمیشه و ارور میده؟

مشکل آپدیت نشدن کالاف دیوتی میتواند به علت استفاده از منابع نامعتبر برای دانلود برنامه، مشکلات اتصال به اینترنت، پر بودن فضای داخلی گوشی یا ناهماهنگی مشخصات تلفن همراه و سیستم عامل آن با مشخصات مورد نیاز برای نصب برنامه باشد.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین راهکارهای حل مشکل authorization error (2 11) در بازی کالاف دیوتی موبایل را مثل بررسی اینترنت، اتصال به VPN، پاک کردن کش برنامه، بررسی تنظیمات ساعت و زمان، بروز رسانی برنامه و ارائه دسترسی‌های لازم را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این موارد به احتمال زیاد خواهید توانست این مشکل را برطرف کنید در غیر این صورت بهتر است با پشتیبانی برنامه از طریق اپلیکیشن یا وب سایت تماس بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما هم تا به حال با مشکل اینترنت کالاف دیوتی موبایل مواجه شده‌اید؟ با استفاده از چه روشی موفق به حل این موضوع شدید؟ اگر توانستید از راهکارهای گفته شده استفاده کنید یا تجربه‌ای در این زمینه دارید، لطفاً نظراتتان را با ما و سایر خوانندگان در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب