مطلب فعلی :

۱۲ ابزار فوق العاده ساخت کلیپ با هوش مصنوعی + آموزش کار

رفتن به بالا

۱۲ ابزار فوق العاده ساخت کلیپ با هوش مصنوعی + آموزش کار

نوشته admin

2 هفته قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
12 ابزار فوق العاده ساخت کلیپ با هوش مصنوعی + آموزش کار

۱۲ ابزار فوق العاده ساخت کلیپ با هوش مصنوعی + آموزش کار

ساخت کلیپ‌های متنوع و خلاقانه 📽️ در زمانی کوتاه یکی از فواید هوش مصنوعی است که بسیاری از افراد میتوانند از آن برای تولید محتوا استفاده کنند.

به همین خاطر در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی ۱۲ ابزار فوق العاده ساخت کلیپ با هوش مصنوعی به همراه روش کار با آنها میپردازیم.

آموزش درست کردن کلیپ با هوش مصنوعی

How to Create a Video By Using Artificial Intelligence Services

به طور خلاصه برای ساخت کلیپ با هوش مصنوعی رایگان میتوانید از ابزار و وبسایت‌های زیر استفاده کنید:

نام سرویس بهترین برای نقاط قوت نقاط ضعف
Descript ادیت فیلم با استفاده از اسکریپت امکانات تنوع و حرفه ای استفاده از این برنامه نیاز به تهیه اکانت پرمیوم دارد
Filmora بهبود و ویرایش ویدیو با استفاده از هوش مصنوعی داشتن آیتم‌های متنوع و حرفه ای واترمارک سایت بر روی خروجی رایگان باقی میماند
Runway تولید ویدیو با نوشتن پرامپت ارائه حدود ۵۰۰ امتیاز برای استفاده از سایت به صورت رایگان ممکن است استفاده از این سایت کمی گیج کننده و تخصصی باشد.
Fliki ساخت سریع ویدیوهای خلاقانه با نوشتن پرامپت و استفاده از قالب‌های آماده امکان شخصی سازی ویدیو و انعطاف پذیری، قابلیت ساخت ۵ ویدیو رایگان در ماه با کیفیت ۷۲۰p خروجی ویدیوهای رایگان باید زیر ۱ دقیقه باشند.
Visla تبدیل متن به ویدیو ویرایش ویدیو در زمینه‌های مختلف بوسیله ابزارهای متنوع باقی ماندن واترمارک بر روی اسلایدهای ساخته شده
Colossyan  ساخت کلیپ با استفاده از آواتار امکان استفاده از آوارهای مختلف و شخصی سازی آنها، پشتیبانی از زبان فارسی، تنوع در تمپلیت و اسلایدها ذخیره ویدیوها به صورت رایگان محدود به ۵ دقیقه است، برای حذف واترمارک سایت باید اشتراک پریمیوم خریداری کنید
Hour one ساخت کلیپ با استفاده از آواتار و هوش مصنوعی قالب‌ها و ابزارهای ویرایشی متنوع ، گرفتن خروجی از ویدیوهای ۳ دقیقه ای به صورت رایگان عدم پشتیبانی از زبان فارسی، محدودیت در فونت و استفاده از قابلیت‌ها به صورت رایگان
D-ID ساخت آواتار های هوشمند با قابلیت خواندن متن پشتیبانی از زبان فارسی، استفاده از GPT-3، امکان تغییر حالت چهره نیاز به اشتراک پرمیوم برای حذف واترمارک از ویدیو
Elai.io ساخت آواتار و سایر ابزارهای تولید کلیپ با هوش مصنوعی امکان ساخت اسلایدهای نامحدود، قالب‌های آماده متنوع پروسه ساخت حساب کاربری در سایت زمانبر است.
PICTORY ساخت ویدیو بر اساس پرامپت و سایر ابزارهای کاربردی قابلیت ساخت ویدیو به روش‌های متنوع، استفاده رایگان برای ۲ هفته رندر نهایی با واترمارک سایت خواهد بود، خروجی نهایی نیاز به ویرایش دارد
HeyGen تولید ویدیو با آواتارهای هوشمند امکان شخصی سازی و انعطاف پذیری بالا قرار گرفتن واترمارک در کنار خروجی نهایی
Deepbrain AI ساخت انواع محتواهای ویدیویی تنوع بالای ابزارها، امکان شخصی سازی آواتار از روی صورت خودتان عدم پشتیبانی از زبان فارسی

معرفی بهترین ابزارهای تولید کلیپ با هوش مصنوعی

امروزه تحولات زیادی در تولید محتوا اتفاق افتاده است که ازجمله آنها میتوان به حذف نویز صدا با هوش مصنوعی یا حتی ساخت آهنگ با هوش مصنوعی اشاره کرد. با وجود این موارد ممکن است ساخت محتواهای ویدیویی نیز نیاز به بهره‌مند شدن از چنین تغییراتی داشته باشد. به همین خاطر وبسایت‌ها یا نرم افزارهای معرفی شده در بخش پایین مجموعه‌ای از بهترین ابزارها برای ساختن کلیپ با هوش مصنوعی محسوب میشوند.

۱- سایت Descript

بر اساس گفته وبسایت Zapier، یکی از ابزارهای کاربردی که میتوانید از آن برای تولید ویدیو با هوش مصنوعی استفاده کنید، Descript است. این سایت کار تولید محتوا را با ویرایش ویدیو و صوت بسیار ساده‌تر میکند. بریدن قسمت‌هایی از ویدیو که آنها را نمیخواهید و چسباندن یا ویرایش بخش‌های مختلف آن از جمله ویژگی‌های این هوش مصنوعی است. برای استفاده از این ابزار ابتدا لازم است وارد سایت Descript  شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس لازم است برخی از سوالات درباره حوزه فعالیتی خودتان و نوع استفاده از این هوش مصنوعی را در صفحات اول پاسخ بدهد و روی دکمه Get started بزنید.

هوش مصنوعی Descript 

ویژگی‌های Descript

  • امکانات زیاد در رابطه با کنترل بصری محتوا
  • قابلیت ویرایش رونوشت‌های ویدیو
  • امکان تقسیم ویدیو به صحنه‌های مختلف
  • افزودن B-roll (ویدیوهای اضافه) و عناصر صوتی

نقاط ضعف

  • برخی اوقات در فرایند ویرایش محتوا اختلالاتی ایجاد میشود.
  • استفاده از این ابزار نیاز به خرید اشتراک پولی دارد و امتحان کردن آن به صورت رایگان امکان پذیر نیست.

ابزار Descript 

۲-  برنامه Wondershare Filmora

سایت Wondershare Filmora یکی از ابزارهای پر سابقه در زمینه ساخت فیلم با هوش مصنوعی و تولید محتوای ویدیویی است که ویژگی‌های مختلفی برای بهبود کیفیت ویدیوها و اصلاح آنها ارائه میکند. خوشبختانه استفاده از این نیاز به تخصص زیادی ندارد و مناسب افراد مبتدی تا حرفه ای است. برای امتحان کردن این ابزار به صورت رایگان میتوانید در صفحه اصلی روی دکمه  Get start free بزنید. سپس به صفحه ای منتقل میشوید و دانلود برنامه به صورت خودکار از طریق مرورگر انجام میشود. در مراحل بعدی باید این برنامه را روی سیستم نصب و فعالسازی کنید. نصب این برنامه روی دستگاه‌های ویندوزی، مک، آیفون و اندروید میباشد.

ساخت کلیپ با هوش مصنوعی Wondershare Filmora

ویژگی‌های Wondershare Filmora

  • برین اشیا از صحنه و نقاشی کردن روی نواحی مختلف با ابزار AI Smart Cutout
  • کنترل نویز پس‌زمینه در صدا با ابزار AI Audio Denoise
  • حذف پس زمینه و جایگزینی آن با تصویر دیگر
  • حذف مکث‌ها و ایجاد برش‌های سریع با قابلیت AI Silence Detection
  • تلفیق شدن ابزارهای ادیت ویدیو با ویژگی‌های هوش مصنوعی
  • شناسایی و تار کردن چهره‌ها برای حفظ حریم خصوصی
  • دارای قالب و تمپلیت‌های آمادهف موسیقی و…

نقاط ضعف

  • خروجی نسخه رایگان با واترمارک میباشد.

برنامه Wondershare Filmora

برای از بین بردن نام این سایت از روی فیلم میتوانید از ابزارهای حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی استفاده نمایید.

۳- سایت Runway

نرم افزار Runway یکی از روش‌های ساخت کلیپ با هوش مصنوعی است که امکانات بیشتری را برای ایجاد محتواهای جدید در اختیار افراد قرار میدهد. به همین دلیل برخلاف سایر ابزارهای معرفی شده، شما نیاز به اطلاعات و دانش بیشتری برای ادیت ویدیو با آن برای رسیدن به نتیجه بهتر خواهید داشت. با این وجود در صورتی که بتوانید به درستی از Runway استفاده کنید، نتیجه آن برای شما بسیار خیره کننده خواهد بود. برای استفاده این سایت پس از ورود به آن روی گزینه Try Runway بزنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس وارد صفحه اصلی شوید و تصویر مورد نظر را آپلود کنید و در بخش پایین دستور یا پرامپت مورد نظرتان را به انگلیسی بنویسید و دکمه Generate را بزنید.

هوش مصنوعی Runway برای ساخت ویدیو

ویژگی‌های سایت Runway

  • امکان تغییر یا حذف کامل پس زمینه ویدیو
  • استفاده از هوش مصنوعی و نوشتن پرامپت برای تبدیل متن به ویدیو یا تصویر به ویدیو
  • قابلیت تغییر اشیاء موجود در ویدیو یا تصویر به آیتم‌های دیگر
  • ارائه حدود ۵۰۰ امتیاز برای استفاده از سایت به صورت رایگان
  • رابط کاری حرفه‌ای

نقاط ضعف

  • ممکن است استفاده از این ابزار ابتدا برایتان کمی گیج کننده باشد.
  • در صورتی که برای نوشتن دستورات متنی و استفاده از سایت مهارت نداشته باشید، با ارور مواجه خواهید شد.

سایت Runway

۴- سایت Fliki

اگر به دنبال قالب‌های آماده، نوشتن پرامپت برای ساخت ویدیو یا ابزارهای خلاقانه متفاوت برای ساخت کلیپ با هوش مصنوعی هستید، Fliki میتواند یکی از گزینه های جذاب در این زمینه باشد. این سایت میتواند برای شبکه های اجتماعی و تولید استوری اینستاگرام بسیار کاربردی باشد. خوشبخانه استفاده از این ابزار بسیار ساده است.

برای شروع استفاده از آن پس از وارد شدن به سایت روی Start for free بزنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس در صفحه جدید میتوانید از قالب‌های آماده استفاده کنید یا با زدن کمه New file از بالای صفحه خودتان یک پروژه جدید ایجاد نمایید. در صفحه بعدی از شما خواسته میشود تا با دادن اطلاعات لازم درباره نوع نمایش ویدیو، تمپلیت، و نوشتن پرامپت انگلیسی، روی دکمه Submit بزنید و ساخت اسلایدها را شروع کنید. در مراحل بعدی میتوانید به طور دقیق خروجی را مشاهده کنید و آن را بر اساس نیاز و سلیقه خودتان شخصی سازی کنید.

ساخت کلیپ با هوش مصنوعی Fliki

ویژگی‌های سایت Fliki

  • قابلیت ساخت سریع ویدیو با نوشتن پرامپت
  • امکان شخصی سازی بیشتر خروجی و انعطاف پذیری بالا
  • محیط کاربری ساده
  • ارائه خروجی های با کیفیت
  • امکان ساخت ۵ ویدیو رایگان در ماه با کیفیت ۷۲۰p

نقاط ضعف

  • برخی از قابلیت‌های آن برای استفاده به صورت رایگان به شکل محدود یا غیر قابل استفاده هستند.
  • تولید ویدیو به صورت رایگان باید زیر ۱ دقیقه باشد.

سایت هوش مصنوعی Fliki

۵- سایت Visla برای ایجاد کلیپ با هوش مصنوعی

یکی دیگر از راه‌های ساخت کلیپ با هوش مصنوعی از طریق وبسایت Visla است. در زمان استفاده از این سایت میتوانید از اسکریپت‌های آماده برای تولید ویدیوهای حرفه ای استفاده کنید و با استفاده از محتواهای استوک آنها را هماهنگ کنید. در نهایت امکان ویرایش و انتشار ویدیو خروجی به سادگی وجود دارد.

برای استفاده از این ابزار لازم است روی گزینه Sign up for free بزنید و به سادگی یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس در محیط اصلی Visla از بین گزینه‌های Create video (ایجاد محتوا) و Upload to edit (آپلود ویدیو برای ویرایش) یکی را انتخاب کنید. اگر صورتی که قصد تولید محتوای جدید را داشته باشید، لازم است در باکس Describe the video you want to create پرامپت مورد نظرتان را به انگلیسی (یا فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی) وارد و ویدیو مورد نظرتان را توصیف کنید و روی دکمه Generate بزنید. در مراحل بعدی با انتخاب گزینه Edit میتوانید تغییرات بیشتری را روی متن ویدیو و صحنه‌های آن اعمال کنید.

ساخت کلیپ با هوش مصنوعی Visla

ویژگی‌های سایت Visla

  • حذف بخش‌های غیر ضروری و خالی از ویدیو با استفاده از سیستم هوشمند
  • امکان تولید محتوای استوک با دادن پرامپ و دستورالعمل متنی
  • دارای ابزارهای حرفه‌ای برای ویرایش بهتر
  • قابلیت مشاهده ویدیوهای آموزشی برای یادگیری بهتر نحوه استفاده
  • امکان استفاده رایگان برای ساخت ویدیو تا ۵۰ دقیقه و ۳ ساعت رونویسی

نقاط ضعف

  • باقی ماندن واترمارک بر روی اسلایدهای ساخته شده

سایت هوش مصنوعی Visla

۶- سایت Colossyan

وبه جرات میتوان گفت که وبسایت Colossyan یکی از ابزارهای کاربردی و بهبود یافته توسط هوش مصنوعی است که شما میتوانید از آن برای تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی یا ساخت دمو استفاده کنید. در این سایت شما میتوانید یک شخصیت را انتخاب کنید تا بر اساس متن مورد نظرتان صحبت کند و یا حتی با انتخاب تمپلیت و قالب‌های مختلف، ارائه های متفاوتی را برای کارتان تعریف کنید.

اگر میخواهید استفاده از سایت Colossyan را شروع کنید در صفحه اصلی آن روی دکمه Get Started بزنید و یک حساب ایجاد کنید. سپس قالب مورد نظرتان را برای ساخت ویدیو انتخاب کنید. در ادامه شما میتوانید فیلم‌های آموزشی بیشتر را نیز مشاهد کنید. حالا شما از پنل سمت چپ امکان مدیریت دقیق تر متن‌های قرار داده شده در هر صفحه، انتخاب شکل و زبان آواتار قرار دادن صدا و موزیک، شکل و رسانه‌های مختلف را دارید. خوشبختانه استفاده از این سایت بسیار ساده و سریع است.

سایت Colossyan

ویژگی‌های سایت Colossyan

  • امکان استفاده ساده از قابلیت‌های مختلف و شخصی سازی شده
  • قرار دادن یک آواتار برای صحبت کردن در ویدیو و مدیریت آن
  • پشتیبانی از زبان فارسی برای صحبت شخصیت ها
  • انعطاف پذیری بالای ویدیو برای شخصی سازی بیشتر
  • دارای بیش از ۳۰ کاراکتر AI و ۲۶ زبان مختلف

نقاط ضعف

  • برای حذف واترمارک نیاز به خرید اشتراک پریمیوم دارید.
  • ذخیره ویدیوها به صورت رایگان محدود به ۵ دقیقه است.
  • برخی اوقات آواتارها در خوانش زبان فارسی دچار مشکل میشوند.

هوش مصنوعی ساخت ویدیو Colossyan

۷- ساخت کلیپ با هوش مصنوعی با Hour one

یکی دیگر از فعالان ساخت کلیپ با هوش مصنوعی، پلتفرم Hour one است. به دلیل تنوع بالای ابزارها در این سایت از آن میتوان برای کارهای مختلف مثل ساخت ویدیو، پرزنتیشن، مدارک و یا ساخت آواتار استفاده کرد.

برای شروع کار با Hour one وارد سایت شوید و روی دکمه Create a free video از بالای صفحه اصلی بزنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. حالا در صفحه Home شما میتوانید امکانات و ابزارهای متنوعی را مشاهده کنید. با زدن گزینه Template شما میتوانید قالب‌های ارائه مختلف را مشاهده کنید و یکی از آنها را برای اعمال تغییرات بیشتر انتخاب کنید. سپس در نوار سمت راست میتوانید به بخش‌های مختلف دسترسی پیدا کنید و از بخش چپ آنها را به شکل دلخواهتان مدیریت کنید.

سایت Hour one

ویژگی‌های Hour one

  • داشتن ابزارهای مختلف برای ویرایش ویدیو
  • پشتیبانی از ۱۹ زبان و ۲۷ قالب آماده
  • قابلیت تغییر نوشته روی اسلایدها و تم رنگی آنها
  • امکان گرفتن خروجی از ویدیوهای ۳ دقیقه ای به صورت رایگان

نقاط ضعف

  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • محدودیت برخی از قابلیت‌ها در حالت رایگان
  • عدم امکان تغییر فونت‌ها
  • ادیت و تغییر بخش‌ها کمی طولانی و با تاخیر است

ساخت کلیپ با هوش مصنوعی Hour one

۸- سایت D-ID

اگر به دنبال یکی دیگر از ابزارهای مطرح برای ساخت کلیپ با هوش مصنوعی توسط آواتار هستید، میتوانید از وبسایت D-ID استفاده کنید. استفاده این سایت برای همه افراد بسیار ساده است و حتی افراد تازه کار نیز میتوانند از آن استفاده کنند.

شما میتوانید پس از ورود به آن و ایجاد حساب کاربردی روی دکمه Create a video بزنید و یکی از آوارتارها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که آواتارهای رایگان در پایین لیست قرار دارند. سپس از نوار سمت چپ به بخش Script بروید و متن خودتان را در باکس بنویسید و زبان را نیز از لیست انتخاب نمایید. خوشبختانه این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی میکند. با استفاده از گزینه‌های Background  و Text نیز میتوانید پس زمینه و  متن روی ویدیو را تنظیم کنید. سپس بعد از انجام تمامی تنظیمات روی دکمه Generate video در بالای صفحه بزنید تا ویدیو ساخته شود. در نهایت شما میتوانید ببینید که بر اساس تنظیمات انجام شده آواتار میتواند متن را به خوبی بخواند و دهان و بدنش را مطابق با آن تکان دهد.

وبسایت D-ID

ویژگی‌های سایت D-ID

  • امکان تولید متن با استفاده از GPT-3
  • پشتیبانی از ۱۱۹ زبان‌ مختلف از جمله فارسی
  • بهره گیری از هوش مصنوعی برای تغییر چهره شخیصت‌ها
  • ارائه نتیجه با کیفیت و خلاقانه
  • امکان استفاده به عنوان سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم

نقاط ضعف

  • برای حذف واتر مار سایت از روی ویدیو نیاز به تهیه اشتراک پریمیوم خواهید داشت.
  • قابلیت آپلود صدا یا استفاده از آواتارهای متنوع تر به صورت رایگان امکان پذیر نیست.

سایت هوش مصنوعی D-ID

۹- سایت Elai.io

وبسایت Elai.io یکی دیگر از ابزارهای کلیپ سازی با هوش مصنوعی است که اجازه میدهد با استفاده از نوشتن متن از طریق آواتار یک ویدیو خلاقانه بسازید. روش استفاده از این ابزار و ایجاد حساب کاربری ممکن است در ابتدا کمی سخت و زمانبر باشد اما شما میتوانید پس از انجام آن به سادگی از قابلیت‌های متنوع آن استفاده کنید.

به طور مثال شما میتوانید با ورود به بخش From templet شروع کنید و با انتخاب کی از قالب‌های آماده این سایت، سایر مراحل ساخت کلیپ با هوش مصنوعی را انجام دهید. در سمت راست شما میتوانید اسلایدها را ببینید و در زیر پنل نمایش نیز متن مورد نظر را پس از انتخاب زبان بنویسید. خوشبختانه سایت Elai.io از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند. در ادامه بوسیله تنظیمات بیشتر در سمت راست ویدیو را کامل کنید و جهت گرفتن خروجی نهایی روی دکمه Render بزنید. توجه داشته باشید که پیش از اینکار باید ایمیل خودتان را تایید کرده باشید.

ساخت کلیپ با هوش مصنوعی Elai.io

ویژگی‌های سایت Elai.io

  • انجام کارهای مختلف با توجه به تنوع ابزارها
  • قالب‌های آماده کاربردی در نسبت‌های مختلف
  • امکان ساخت اسلایدهای نامحدود
  • قابلیت گرفتن خروجی و رندر رایگان از ۳ پروژه مختلف

نقاط ضعف

  • زمانبر بودن پروسه ساخت حساب کاربری در سایت

سایت Elai.io

۱۰- سایت PICTORY

وبسایت PICTORY نیز یکی از ابزارهایی است که میتوانید با استفاده از آن ویدیوهای سریعی را با استفاده از نوشتن یک پرامپت خوب انگلیسی دریافت کنید. البته PICTORY ابزارهای متنوعی را برای ادیت و ساخت ویدیو ارائه میکند که میتواند برای شبکه های اجتماعی و یا استفاده های تحصیلی بسیار مناسب باشد. برای استفاده از آن ابتدا لازم است به چند سوال پاسخ دهید و یک حساب کاربری بسیاری سپس از بین ابزارهای Script to video(تبدیل متن به ویدیو)، article to video (تبدیل مقاله به ویدیو)، edit recorded video with AI (ادیت ویدیو ضبط شده با هوش مصنوعی), visual to video (تبدیل المان های بصری به ویدیو) یکی را انتخاب کنید. در صفحات مختلف این بخش‌ها ابزارهای مدیریتی مختلفی وجود دارد که میتوانید از آنها برای ویرایش محتواهایتان استفاده کنید.

 سایت PICTORY

ویژگی‌های سایت PICTORY

  • ابزارهای پر تنوع برای تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی رایگان
  • قابلیت ساخت ویدیو برای مقالات تنها با قرار دادن آدرس سایت
  • امکان نوشتن پرامپت و تعیین موضوع برای تصویرسازی ویدیویی
  • کاربران سایت میتوانند به مدت ۲ هفته به شکل رایگان از سایت استفاده کنند.

نقاط ضعف

  • خروجی بدست آمده از این سایت نیاز به ادیت زیادی دارد.
  • رندر نهایی ویدیوها با واترمارک خواهد بود.

ساخت کلیپ با هوش مصنوعی با سایت PICTORY

۱۱- سایت ساخت کلیپ با هوش مصنوعی HeyGen

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی در زمینه ساخت ویدیو با استفاده از آواتارها HeyGen است. شما از طریق این ابزار تهیه کلیپ با هوش مصنوعی میتوانید ویدیوهای متنوعی را خلق کنید. نکته متمایز این سایت با سایر ابزارهای معرفی شده تنوع بیشتر آواتارها و تغییر حالت صورت و بدنی و موقعیت قرارگیری آنها است. امکان استفاده از آواتارهای سفارشی شده و شخصی سازی چهره آنها نیز یکی از نکات مثبت HeyGen محسوب میشود.

برای استفاده این ابزار ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس چند سوال را برای افزایش بازدهی این سرویس پاسخ دهید. سپس میتوانید نوع فعالیتتان را مشخص کنید. ابزارهای تولید ویدیو در سمت چپ صفحه قرار دارد و شما میتوانید ابتدا با انتخاب آواتار شروع کنید. سپس وارد قسمت Script شید و متن مورد نظرتان را وارد کنید. با زدن روی گزینه زبان امکان انتخاب زبان‌های مختلف وجود دارد که زبان فارسی هم در این لیست دیده میشود. پس از آن میتوانید به اسلایدها متن یا سایر المان‌های دیگر را اضافه کنید و برای گرفتن خروجی نهایی روی Submit بزنید.

سایت هوش مصنوعی HeyGen

ویژگی‌های سایت HeyGen

  • امکان شخصی سازی آواتارها و تنوع بالای آنها در حالت‌های مختلف و حتی به شکل انیمیشنی
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • انعطاف پذیر پلتفرم و آسان
  • امکان استفاده از تمپلیت های آماده

نقاط ضعف

  • در صورت رایگان بودن حساب کاربری امکان دانلود خروجی تنها با کیفیت ۷۲۰p میباشد.
  • در کنار ویدیو نهایی واترمارک سایت قرار میگیرد.

سایت HeyGen

۱۲- سایت Deepbrain AI

وبسایت Deepbrain AI یکی از پلتفرم‌های پیشرفته ای است که ابزارهای زیادی را برای تولید محتواهای ویدیویی ارائه میدهد. به طور مثال شما میتوانید با استفاده از قابلیت Article to video یک مقاله را ارسال کنید تا بتوانید خروجی ویدیویی آن را دریافت نمایید و یا از بخش Topic to video استفاده کنید تا با دادن موضوعات مختلف و نوشتن پرامپت کلیپ آن را دانلود کنید.

برای استفاده از این سایت نیز مانند تمامی سایت‌های دیگر لازم است یک حساب کاربری ایجاد کنید و در صفحه اصلی ابزار مورد نظرتان را انتخاب کنید. در هر یک از این بخش‌ها شما میتوانید به سادگی ابزارهای مختلفی را برای تنظیمات بیشتر ببینید و از آنها استفاده نمایید.

ویژگی‌های  سایت Deepbrain AI

  • امکان ساخت آواتار اختصاصی با استفاده از اسکن صورت خودتان از طریق وبکم یا دوربین
  • ارائه قابلیت‌های متنوع ساخت و ویرایش محتوای ویدیویی
  •  ساخت کارت ویزیت متحرک و استفاده از قالب‌های آماده مختلف
  • رابط کاربری ساده که آن را برای افراد مبتدی نیز ابزاری مناسب میکند

نقاط ضعف

  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • وجود محدودیت در نسخه رایگان

ساخت کلیپ با هوش مصنوعی Deepbrain AI

سوالات متداول

کدام ابزار رایگان است؟

به طور کلی هیچ یک از ابزارهای هوش مصنوعی به صورت کاملا رایگان و نامحدودی نیستند. اما شما اغلب میتوانید آن را با وجود محدودیت‌هایی به صورت رایگان استفاده کنید.

چرا برخی سایت ها با ای پی ایران وصل نمیشوند و کار نمیکنند؟

در بسیاری از مواقع محدودیت‌های ایجاد شده از جانب سایت‌های خارجی و یا عامل داخلی باعث میشود تا برای اتصال به سرور برخی از سایت‌ها و استفاده از قابلیت آنها نیاز به تغییر آی پی داشته باشید.

جمع بندی

به طور کلی در صورتی که قصد ساخت آواتار و استفاده از تمپلیت‌های مختلف در کنار آن را دارید، بهتر از ابزارهایی مثل Colossyan، D-ID یا Deepbrain AI استفاده کنید. برای ادیت و ویرایش ویدیوها هم سایت Descript و برنامه Wondershare Filmora از بهترین مواردی هستند که میتوانید از آنها استفاده کنید. اگر قصد تبدیل متن به ویدیو را  دارید، سایت‌های Runway، Fliki و Visla میتوانند برای شما مفید باشند.

این نکته را در زمینه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به خاطر داشته باشید، که نمیتوانید از آنها انتظار عملکرد کامل به صورت رایگان داشته باشید. زیرا استفاده رایگان از اکثر آنها به این شکل، همیشه با محدودیت‌هایی همراه است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا تا به حال نیازی به هوش مصنوعی ساخت ویدیو داشته اید؟ در صورتی که از موارد گفته شده استفاده کردید یا ابزارهای کاربردی دیگری را در این زمینه میشناسید، لطفا نظرات و تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب