مطلب فعلی :

۵ تا از بهترین سرویس های آی پی ایران رایگان و پولی (برای کارهای بانکی و..)

رفتن به بالا

۵ تا از بهترین سرویس های آی پی ایران رایگان و پولی (برای کارهای بانکی و..)

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
5 تا از بهترین سرویس های آی پی ایران رایگان و پولی ( برای کارهای بانکی و..)

۵ تا از بهترین سرویس های آی پی ایران رایگان و پولی (برای کارهای بانکی و..)

اکثر خدمات دولتی و بانکی داخل کشور فقط با آی پی ایران 🌐 در دسترس هستند و برای مسافران خارج از کشور یا اشخاصی که در خارج ازکشور زندگی میکنند داشتن سرویس آی‌پی ایران یکی از دغدغه‌های اصلی آنها است.

همچنین داشتن یک آی‌پی معتبر و با امنیت مناسب و پایدار در اولویت است. در این مطلب از کلاسیک وب، به بررسی ۵ تا از بهترین سرویس های آی پی ایران رایگان و پولی برای کارهای بانکی و.. می‌پردازیم.

بهترین VPN و سرویس آی پی ایران کدام است؟

Best Iran IP address VPN Providers

بسیاری از سایت های داخل ایران به دلیل سیاست ها و قوانین داخلی، بر روی آی پی های خارجی مسدود شده اند و این امر مشکلاتی را برای مسافران, تاجران و دانشجویان خارج از کشور به وجود می آورد. در نتیجه استفاده از سرویس های آی پی ایران می تواند به کاربران این امکان را بدهد که آی پی خود را به آی پی ایران تغییر داده و کار های خود مانند ثبت نام در دانشگاه ها یا امور بانکی را انجام دهند.

به طور کلی برای تغییر آی پی ایران خود می توانید از سرویس های زیر استفاده کنید:

  • سرویس ایران آی پی
  • سرویس Surftunnels
  • سرویس وی پی ان ایران
  • سرویس آی پی ایران
  • سرویس FarsiVPN

در ادامه به معرفی و توضیح ویژگی ها و نقاط ضعف هر یک از این سرویس ها می پردازیم.

توجه کنید که تیم کلاسیک وب هیچگونه مسئولیتی در قبال تایید دائمی امنیت سرویس‌های معرفی شده نمی‌پذیرد. این پست صرفاً جنبه معرفی داشته پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از استفاده از سرویس‌های معرفی شده خودتان نیز امنیت آنها را بررسی کنید.

۱- ایران آی پی

ایران آی پی یک سرویس امن و ساده است برای اینکه هموطنان خارج کشور بتوانند برای انجام کارهای خود مانند ثبت نام در دانشگاه ها، امور بانکی یا انجام کارهای اداری, آی پی خود را به آی پی ایران تغییر داده و بدون دغدغه به انجام امور شخصی و کاری خود بپردازند. پس از تهیه اکانت مناسب با نیاز خود شما قادر خواهید بود توسط پروتکل امن و استاندارد وی پی ان L2TP و یا OpenVPN به سرور های این سرویس متصل شوید. پس از اتصال, آی پی شما به آی پی های تنظیم شده بر روی سرورهای داخل ایران تغییر خواهد کرد و میتوانید به سایت های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

اتصال به آی پی ایران

ویژگی های ایران آی پی

  • سرعت بالا و سادگی فرآیند خرید و ثبت نام
  • قابلیت احراز هویت در اشتراک کارهای بانکی

نقاط ضعف

  • رابط کاربری نه چندان مناسب و جذاب
  • پولی بودن تمام اشتراک های سرویس

۲- سرویس آی پی ایران Surftunnels

یکی دیگر از بهترین سرویس های آی پی ایران، Surftunnels است. این سرویس آی پی ایرانی مرجعی برای خرید VPN با لوکیشن ایران است. این سرویس با توجه به سرعت و امنیت بالایی که دارد، موجب استفاده راحت کاربران از آن جهت انجام کارهای بانکی و اداری خود می شود. همچنین Surftunnels برای هر نوع پلتفرم یا هر دستگاه در دسترس شما مناسب بوده و می‌توانید از این آی پی برای دستگاه های خود به راحتی استفاده کنید. به علاوه این سرویس با استفاده از سیستم های رمز گذاری متفاوت ، از کلیه اطلاعات کاربران به صورت ایمن نگه داری می کند.

ای پی ایران برای اندروید

وبژگی های Surftunnels

  • مناسب هر نوع پلتفرم اعم از موبایل، لپ تاپ، ویندوز
  • سرعت و امنیت بالا
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • دسترسی به تمامی سایت های ایران

نقاط ضعف

  • امکان تست ندارد
  • رایگان نبودن سرویس

۳- وی پی ان ایران

از دیگر سرویس های آی پی ایران ، سرویس وی پی ان ایران است. این سرویس توسط پروتکل امن و استانداردهای وی پی ان L2TP، PPTP و OPENVPN به سرور ها متصل می شود و بر روی تمام دستگاه ها از جمله کامپیوتر ها, لپ تاپ و انواع تبلت و گوشی, با سیستم عامل های گوناگون مانند ویندوز, مک, اندروید، iOS و لینوکس قابل استفاده می‌باشد. همچنین با وی پی ان ایران می توانید به کلیه سایت های ایرانی از جمله همراه بانک و اینترنت بانک ها خارج از کشور و سامانه ثنا و کلیه سایت ها و سرویس های داخل کشور دسترسی داشته باشید.

آی پی ایران برای ایفون

ویژگی های وی پی ان ایران

  • استفاده از پروتکل های امن و استاندارد
  • عدم محدودیت حجم بر روی این سرویس

نقاط ضعف

  • امکان تست سرویس وجود ندارد
  • رابط کاربری دشوار سایت برای خرید

۴- آی پی ایران

یکی دیگر از این سرویس های خوب ، IP Iran است. آی پی ایران با هدف ارائه وی پی ان ایران با امنیت، کیفیت و پایداری بالا به کاربران خارج از کشور جهت دسترسی به بانک ها، سایت ها و سرویس های داخل کشور به کلیه کاربران ایرانی خارج از کشور می باشد. این سرویس توانایی پایداری کامل اتصال آی پی ایران و ارائه آی پی اختصاصی ایران به هر کاربر به صورت جداگانه را دارد. این سرویس از ۳ روش برای اتصال به وی پی ان ایران استفاده می کند. روش PPTP/L2TP، روش CISCO یا OPENCONNECT و روش OPENVPN است.

خرید سرویس آی پی ایران

ویژگی های آی پی ایران

  • دسترسی به کلیه سایت ها
  • گارانتی بازگشت وجه
  • اطلاعات کاربران به صورت رمزگذاری ارسال می شود

نقاط ضعف

  • امکان تست وجود ندارد

۵-  Farsi VPN

سرویس FarsiVPN از دیگر سرویس ها است که از طریق وب سایت یا اپلیکیشن قابل دسترسی خواهد بود. Farsi VPN توانایی ایجاد محیطی امن و رمزگذاری شده برای باز کردن تمامی سایت های داخلی مانند بانک، بورس و سازمان های دولتی و … را دارد. با توجه به اینکه در FarsiVPN تمامی اطلاعات رمزگذاری شده است، در نتیجه هیچ خطری برای کاربران ندارد و می توانند با خیالی آسوده کار خود را انجام دهند. از مزیت های این سرویس داشتن آی پی ایران رایگان اندروید و آی پی ایران رایگان ویندوز است. نسخه آی پی ایران رایگان برای ایفون و Mac به زودی خواهد آمد.

آی پی ایران با Farsi VPN

ویژگی های Farsi VPN

  • رایگان بودن یکی از اشتراک ها
  • سرعت اتصال بالا
  • استفاده از سیستم های رمزنگاری
  • پشتیبانی کاربران

نقاط ضعف

  • ضد فیلتر نیست
  • عدم ارائه سرویس های تحریم شده

سوالات متداول

چرا برای کارهای بانکی داخل کشور به آی پی ایران نیاز داریم؟

از مهمترین دلایل این موضوع، جلوگیری از حمله هکرها و افزایش سطح امنیت در سیستم بانکداری ایران است. در نتیجه توصیه می شود از آی پی ایران استفاده کنید.

با وی پی ان های رایگان ایران امکان دسترسی به سایت بانک ها را داریم؟

خیر ، با توجه به مسائل امنیتی و احراز هویت اشخاص حین استفاده از سیستم های بانکداری ، اتصال با وی پی ان های رایگان امکان پذیر نیست.

آیا تنظیم آی پی ایران امنیت دارد؟

بله ، سرویس های آی پی ایران از سیستم های رمزنگاری و پروتکل های امنیتی متعددی استفاده می کنند. همچنین امکان ردیابی فعالیت های آنلاین شما پس از دریافت آدرس آی پی ایران وجود نخواهد داشت.

چند نوع آی پی ایران داریم؟

به طور کلی در شبکه‌های محلی یا اینترنت، دو نوع آدرس IP داریم. آدرس IP عمومی (Public IP Address) و آدرس IP خصوصی (Private IP Address)

جمع بندی

این سرویس ها دارای اشتراک های متفاوتی هستند که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند نسبت به خرید هر کدام اقدام نمایند. از بین سرویس های ارائه دهنده آی پی ایرانی، تنها سرویس FarsiVPN دارای آی پی ایران رایگان است. این نکته را به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این سایت‌ها نیاز به ایجاد یک حساب کاربری خواهید داشت و حتما امنیت آنها را بررسی کنید.

با توجه به اینکه ارائه خدمات آی پی ایران به کاربران خارج از کشور حساس است و پایدار بودن این سرویس ها از اهمیت خاصی برخوردار است، شرکت های ارائه دهنده آی پی ایران ، تمام تلاش خود را کرده اند که به هیچ عنوان هیچ وب سایت یا اپلیکیشن یا سرویس ایرانی را بلاک نکنند تا ایرانیان خارج از کشور با آرامش خاطر از سرویس VPN ایران بتوانند استفاده کنند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در آخر شما از چه سرویسی برای آی پی ایران استفاده می کنید؟ چه نوع اشتراکی از  آنها را خریداری کرده اید؟ می توانید نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب