مطلب فعلی :

۶ ابزار قوی تنظیم آنلاین سایز عکس برای پروفایل ، لاتاری و…

رفتن به بالا

۶ ابزار قوی تنظیم آنلاین سایز عکس برای پروفایل ، لاتاری و…

نوشته admin

2 هفته قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
6 ابزار قوی تنظیم آنلاین سایز عکس برای پروفایل ، لاتاری و…

۶ ابزار قوی تنظیم آنلاین سایز عکس برای پروفایل ، لاتاری و…

گاهی برای بارگذاری عکس 🧑 در برخی از سایت ها نیاز است که سایز عکس را تغییر دهید.

علاوه بر تبدیل سریع و آسان سایز عکس، حفظ کیفیت تصویر هم از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما هم به دنبال ابزار تنظیم آنلاین اندازه عکس هستید. در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی ۶ ابزار قوی تنظیم آنلاین سایز عکس برای پروفایل ، لاتاری و… می پردازیم.

بهترین سایت های تنظیم سایز عکس آنلاین

The Best Image Resizer for Profile Picture

به طور خلاصه برای تنظیم سایز عکس به صورت آنلاین بنا بر پیشنهاد کاربران سرویس ردیت و.. از سرویس های زیر می توان استفاده کرد:

ابزار تنظیم آنلاین سایز عکس ادیت و تغییر سایز تنظیم کیفیت و رزولوشن تنظیم میزان حجم فایل  تبدیل از فرمت های غیر از jpeg
Image Resizer ✔️ ✔️
ReduceImages ✔️ ✔️
Resize Pixel ✔️
Fotor ✔️ ✔️
Iloveimg ✔️ ✔️
Promo ✔️

در ادامه این مطلب به بررسی دقیق سرویس ها و ابزارهای آنلاین تنظیم سایز عکس خواهیم پرداخت.

۱- تنظیم اندازه عکس در سایت Image Resizer

سایت Image Resizer ، یک سایت خوب در زمینه تنظیم اندازه آنلاین عکس می باشد. این سایت به صورت رایگان و در زمان کم، به روشی ساده سایز عکس را تغییر می دهد. در این سایت علاوه بر تغییر سایز، امکان تغییر حجم عکس به میزان مورد نظر کاربر وجود دارد. برای استفاده از این سایت ابتدا بر روی Select Image کلیک کنید و عکس مورد نظرتان را انتخاب کرده و open را بزنید تا عکس آپلود شود.

سرویس تنظیم آنلاین ابعاد عکس

در این قسمت امکان تغییر سایز و بریدن فضای اطراف عکس و همچنین تنظیم حجم فایل به میزان دلخواه کاربر وجود دارد. برای تغییر سایز عکس، عدد Width (طول) و Height (عرض) را وارد کنید.

تغییر سایز عکس

برای وارد کردن طول و عرض به صورت درصدی، بر روی گزینه As Percentage کلیک کنید و سپس میزان سایز مورد نظرتان را تعیین کنید.

تنظیم آنلاین سایز عکس

پس از تنظیم آنلاین ابعاد عکس گزینه Resize Image را انتخاب و سپس بر روی Download Image بزنید تا عکس ذخیره شود.

تنظیم سایز عکس

۲- سایت ReduceImages

سرویس تنظیم آنلاین ابعاد عکس ReduceImages علاوه بر امکان تغییر سایز عکس، امکان تنظیم رزولوشن به صورت آنلاین و کیفیت تصویر (Quality) را دارد.

برای ایجاد تغییرات در سایز و کیفیت عکس ابتدا Select Image را بزنید و عکس مورد نظرتان را آپلود کنید. پس از آپلود عکس شما می توانید در قسمت Width و Height سایز عکس دلخواه تان را وارد کنید.  همچنین می توانید در قسمت Resolution وضوح تصویر را تعیین کنید. منظور از DPI تعداد نقطه های هر اینچ از تصویر است که در کیفیت چاپ تصاویر هم تاثیر گذار خواهد بود. همچنین امکان کنترل کیفیت عکس در بخش Quality هم برای شما فراهم است.

تنظیم سایز عکس آنلاین

با کلیک بر روی Resize Image فایل نهایی آپلود شده و می توانید آن را دانلود کنید.

۳- سایت Fotor

سایت Fotor یک سایت پر امکانات است که علاوه بر امکان تنظیم سایز عکس، امکانات زیاد دیگری هم دارد. برای انجام  تغییر سایز عکس و استفاده از امکانات سایت حتما وارد حساب کاربری خود (گوگل و …) شوید.

تنظیم آنلاین سایز عکس

سپس اسکرول کنید و گزینه Edit a Photo را انتخاب کنید.

تنظیم سایز عکس آنلاین

بر روی Open Image کلیک کرده و عکس مورد نظرتان را آپلود کنید.

تغییر سایز عکس

از لیست سمت چپ گزینه Resize را انتخاب کنید و اندازه

سرویس تنظیم آنلاین عکس

بر روی Download کلیک کرده و عکس را دانلود کنید.

سرویس تغییر سایز آنلاین عکس

۴- تنظیم سایز عکس با سایت Resize Pixel به صورت آنلاین

سرویس Resize Pixel یکی از ساده ترین سرویس های تنظیم آنلاین سایز عکس می باشد. شما می توانید در قسمت Upload Image عکس مورد نظرتان را بارگذاری کنید.

سایت آنلاین تغییر سایز عکس

در این قسمت با انتخاب میزان Width و Height می توانید سایز عکس را انتخاب کرده و سپس در پایین صفحه روی Go to Download کلیک کنید.

سرویس تغییر سایز آنلاین عکس

در صفحه جدیدی که باز شد گزینه Download Image را انتخاب کنید.

سایت تنظیم سایز عکس آنلاین

۵- سایت Iloveimg

سایت Iloveimg علاوه بر امکان تغییر سایز عکس این امکان را برای GIF هم فراهم کرده است. برای استفاده از امکان تنظیم سایز عکس یا GIF، گزینه Select Images را در وسط تصویر انتخاب کنید.

سرویس آنلاین تغییر سایز عکس

پس از انتخاب عکس میزان Width و Height را در کادر مورد نظر وارد کرده و سپس Resize Images را بزنید و عکس را دانلود کنید.

تنظیم آنلاین ابعاد عکس

۶- تنظیم آنلاین سایز عکس سایت Promo

سرویس آنلاین Promo علاوه بر دیگر امکانات خود قابلیت تنظیم سایز عکس را هم ارائه می دهد. این سایت علاوه بر تنظیم عکس دلخواه شما به سایز مورد نظرتان نمونه هایی به عنوان سایز استاندارد پروفایل و … را هم در سایت ارائه می دهد.

برای تنظیم عکس به سایز دلخواه خود از قسمت Browse عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما در این قسمت همچنین می توانید لینک اینترنتی عکس را در قسمت Import From URL

وارد کرده و عکس را آپلود کنید.

تنظیم آنلاین اندازه عکس

پس از آپلود عکس می توانید میزان سایز و طول و عرض را تعیین کنید. همچنین برای استفاده از نمونه های آماده تغییر سایز داده شده برای برنامه های فیس بوک و اینستاگرام و… اسکرول کنید و بر روی نمونه مورد نظر خود کلیک کنید.

تنظیم آنلاین سایز عکس

پس از کلیک بر روی عکس مورد نظر، بر روی گزینه Download کلیک کرده و عکس را دانلود کنید. (برای استفاده از سایت باید وارد حساب کاربری خود در قسمت Log In شوید)

سوالات متداول

سایز عکس در اینستاگرام چقدر است؟

بهترین ابعاد برای استوری اینستاگرام  1080 پیکسل در 1920 پیکسل می باشد. این میزان همچنین در بعضی برنامه ها به صورت 9:16 مشخص می شود.

ابعاد مناسب برای پست به صورت افقی، 1080 در 608 پیکسل (1:1) و در پست به صورت عمودی، 1080 در 1350 پیکسل (4:5) می باشد.

سایز عکس پروفایل تلگرام چقدر است؟

ابعاد عکس پروفایل تلگرام بهتر است در سایزهای 512 در 512 پیکسل آپلود شود علاوه بر برش نخوردن اطراف تصویر، کیفیت عکس هم تغییری نکند.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی سرویس های آنلاین تنظیم سایز عکس پرداختیم. این سایت ها با اراِئه تجربه کاربری آسان، به ذخیره انرژی و زمان شما کمک خواهند کرد. نکته مهم در رابطه استفاده از این سرویس ها این است که تغییر سایز عکس موجب افت کیفیت عکس نشود. با در نظر گرفتن این نکات میتوانید سایت مناسب را انتخاب و تجربه خوبی از استفاده از این سرویس های آنلاین داشته باشید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم که توسط ابزار بالا توانسته باشید تنظیم آنلاین سایز عکس برای پروفایل ، لاتاری و.. را براحتی انجام دهید. اگر تجربه استفاده از هر کدام از این سرویس ها را دارید، حتما دیدگاه خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب