یکی از ارورهایی که ممکن است در زمان ورود به اکانت خود در ویندوز ۱۰ دریافت کنید، We Can’t Sign Into Your Account ⚠️ است. این ارور به دلایل مختلفی رخ می دهد. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۸ روش حل مشکل We Can’t Sign Into Your Account در ویندوز ۱۰ میپردازیم.
رفع مشکل We Can’t Sign Into Your Account ویندوز ۱۰
?How to Fix “We Can’t Sign in to Your Account” Error on Windows 10
ارور We Can’t Sign Into Your Account در ویندوز ۱۰ به اکانت شما مربوط می شود. شما می توانید این مشکل را با روش های مختلف برطرف کنید. در این مطلب از کلاسیک وب روش های رفع ارور We Can’t Sign Into Your Account در ویندوز ۱۰ را آموزش می دهیم.
نکته ای برای قبل از حل مشکل We Can’t Sign Into Your Account
پیش از این که بخواهید برای حل مشکل We can’t sign into your account کاری انجام دهید، بهتر است از داده های خود بکاپ بگیرید یا کاری را که در میانه آن بودید، ذخیره کنید. مثلا اگر در حال نوشتن متنی در ورد بودید، کار خود را ذخیره کنید. از داده های خود هم در یک فلش یا هارد اکسترنال بکاپ بگیرید تا در صورت بروز مشکل، به آنان دسترسی داشته باشید.
حل مشکل Sign in ویندوز ۱۰ با ری استارت کردن
یک راه حل ساده این است که سیستم خود را ری استارت کنید. بسیاری از مشکلات با همین روش ساده برطرف می شود.
سیستم را ری استارت کنید و پس از روشن شدن آن، وارد اکانت شوید. اگر می توانید داده های خود را مشاهده کنید، مشکل حل شده است. در غیر این صورت این کار را برای چند بار دیگه (تا ۴-۵ بار) انجام دهید.
رفع مشکل ورود به اکانت مایکروسافت در ویندوز ۱۰ با ری استارت کردن سیستم در حالت Safe Mode
در این روش به Settings> Update & Security> Recovery بروید. سپس در بخش Advanced startup روی Restart now کلیک کنید.
حال روی Troubleshoot بزنید.
روی Advanced options بزنید.
روی Startup Settings کلیک کنید.
روی Restart بزنید.
حال دکمه F5 را فشار دهید.
وارد اکانت خود شوید. سپس فایل ها و تنظیمات را چک کنید. روی منوی استارت بزنید. سپس سیستم را ری استارت کنید.
حل مشکل Sign in در ویندوز ۱۰ با غیرفعال کردن آنتی ویروس
در بسیاری از مواقع این آنتی ویروس ها هستند که مشکل ساز می شوند و به دلیل بروز اختلالاتی در برنامه ها ارورهای مختلفی می دهند. در صورتی که آنتی ویروسی نصب کرده اید، آن را غیرفعال کنید. سپس مشکل را تست کنید. اگر مشکل رفع شد، باید آنتی ویروس را حذف و برنامه دیگری را نصب کنید.
البته ممکن است ویندوز دیفندر این ارور را بدهد که برای خود ویندوز است. این مورد را نمی توانید غیرفعال کنید زیرا پس از هر بار ری استارت دادن دوباره فعال می شود. برای همین قبل از انجام این کار باید Tamper Protection را غیرفعال کنید. برای این کار روی منوی استارت بزنید. سپس Windows Security را سرچ کنید و روی آن کلیک کنید. روی Virus & threat protection بزنید. در بخش Virus & threat protection settings روی Manage settings بزنید.
Tamper Protection را خاموش کنید.
حال می توانید ویندوز دیفندر را خاموش کنید. روی منوی استارت بزنید. سپس gpedit.msc را سرچ کنید و Local Group Policy Editor را باز کنید. به آدرس Computer Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Windows Defender Antivirus بروید. روی Turn off Windows Defender Antivirus دو بار کلیک کنید.
Enabled را انتخاب کنید. سپس روی Apply و OK بزنید. سیستم خود را ری استارت کنید. حال سعی کنید با اکانت خود وارد شوید. هر زمان که دیدید مشکل حل شد، می توانید همین مسیر را بروید و همه چیز را به حالت اولش برگردانید. فقط به جای Enabled باید Not configured را انتخاب کنید. سپس Tamper Protection را روشن کنید.
حل مشکل ورود به اکانت مایکروسافت در ویندوز ۱۰ با اسکن SFC
دکمه های Windows + R را فشار دهید. Cmd را تایپ کنید. سپس Ctrl + Shift + Enter را بزنید.
حال پنجره ای باز می شود. روی Yes بزنید. سپس در پنجره Command Prompt دستور sfc /scannow را وارد کنید.
صبر کنید تا اسکن انجام شود.
رفع ارور We can’t sign into your account Windows 10 با Registry Editor
Windows + R را فشار دهید و در کادر regedit را وارد کنید. سپس روی OK بزنید. در پنجره Registry Editor به ComputerHKEY_USERS.DEFAULTSoftwareMicrosoftIdentityCRLStoredIdentities بروید. پوشه ای با نام آدرس ایمیل اکانت خود پیدا کنید. روی آن راست کلیک کنید و Delete را بزنید.
Registry Editor را ببندید و سعی کنید بار دیگر وارد اکانت مایکروسافت شوید.
حل مشکل Sign in در ویندوز ۱۰ با CMD
سیستم خود را با Command Prompt در حالت سیف مود روشن کنید. سپس دستورات زیر را در Command Prompt وارد کنید:
net user /add useraccountname mypassword
net localgroup administrators useraccountname /add
net share concfg*C:\\/grant:useraccountname,full
net user useraccountname
در نهایت سیستم خود را ری استارت کنید.
حل مشکل Sign in در ویندوز ۱۰ با ساخت اکانت جدید: بخش اول
اگر با روش های گفته شده مشکل حل نشد و ارور را همچنان دریافت می کنید و در کنار آن ارور You’ve been signed in with a temporary profile هم دریافت می کنید، می توانید با ساخت اکانت جدید و انتقال تمامی داده ها به آن، مشکل را حل کنید.
برای ساخت اکانت جدید وارد تنظیمات شوید و سپس روی Accounts> Family & other users بزنید. در بخش Other users روی Add someone else to this PC کلیک کنید.
روی I don’t have this person’s sign-in information کلیک کنید.
روی Add a user without a Microsoft account بزنید.
نام کوتاهی را برای نام کاربری انتخاب کنید.
فعلا مراحل رمزگذاری را انجام ندهید. روی Next بزنید. در بخش Other users اکانت جدیدی را انتخاب کنید. روی Change account type بزنید.
از بخش Account type گزینه Administrator را انتخاب کنید.
روی OK بزنید.
از اکانت مشکل دار خارج شوید.
حال باید داده ها را به اکانت جدید منتقل کنید. وارد اکانت جدید شوید. سپس File Explorer را باز کنید. روی This PC بزنید. از بخش Devices and drives روی درایو سی دو بار کلیک کنید. پوشه Users را باز کنید. سپس پوشه پروفایل قدیمی را باز کنید.
اگر پیام You don’t currently have permission to access this folder را دریافت کردید، روی Continue بزنید. سپس در سربرگ Home روی Select all بزنید. سپس روی Copy بزنید.
به عقب برگردید. سپس روی پوشه پروفایل جدید دو بار بزنید. حال فایل ها را در این بخش Paste کنید. این دکمه در سربرگ Home قرار دارد.
سیستم را ری استارت کنید.
حال وارد اکانت جدید شوید و بخش های مختلف را چک کنید. ممکن است نیاز باشد برخی از برنامه ها را دوباره نصب و فعال کنید. حال باید اکانت قدیمی را حذف کنید.
حل مشکل Sign in در ویندوز ۱۰ با ساخت اکانت جدید: بخش دوم
وارد تنظیمات شوید. روی Accounts> Family & other users بزنید. در بخش Other users روی اکانت قدیمی کلیک کنید.
روی Remove بزنید و Delete account and data را انتخاب کنید.
حال اکانت شما حذف می شود.
اکنون باید اکانت Local را با مایکروسافت عوض کنید. به Settings> Accounts> Your Info> Sign in with a Microsoft account instead کلیک کنید.
اطلاعات کاربری را وارد کنید و روی Next بزنید.
رمز را وارد کنید. از آنجایی که رمز تعیین نکرده بودید، روی Next بزنید.
پین جدید را وارد کنید و روی OK بزنید.
در صفحه Your Info روی Verify بزنید.
حال باقی مراحل تایید اکانت را اجرا کنید.
اگر در ویندوز با ارور We Need to Fix Your Account مواجه می شوید، مطلب رفع مشکل پیغام We Need to Fix Your Account در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ را مطالعه کنید.
نظرات و پیشنهادات شما؟
در این مطلب از کلاسیک وب روش های حل مشکل We can’t sign into your account را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای رفع این خطا استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.
آخرین دیدگاه ها
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.