اینستاگرام یکی از برترین شبکه های اجتماعی با بیش از یک میلیارد دانلود از گوگل پلی است. با این حال، ممکن است هنوز هم مشکلاتی داشته باشد ? که باید آنها را به بخش پشتیبانی گزارش داد. حال این سوال پیش می آید که چگونه با اینستاگرام تماس بگیریم؟ برای آموزش ۴ روش تماس با پشتیبانی اینستاگرام (Instagram Support) با کلاسیک وب همراه باشید.
ایمیل ، شماره تماس و راه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام
How to Contact Instagram Support
قبل از هر چیز اگر در زمینه دریافت نکردن کد امنیتی اینستاگرام جهت وارد شدن به اکانت مشکل دارید، آن را حل کنید. تماس با اینستاگرام راه های مختلفی دارد که می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید. البته با توجه به تعداد زیاد پیام های ارسالی به بخش پشتیبانی، نباید انتظار پاسخ انسانی از سوی پشتیبانی اینستاگرام را داشت. اگر در هنگام ثبت نام در اینستاگرام ارور Signup Blocked را دریافت می کنید، نگران نباشید. چون این مشکل نیز قابل حل است.
نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام از طریق ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام
ایمیل دادن به پشتیبانی اینستاگرام یکی از راه های ارتباطی شما با این شبکه اجتماعی است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید: ایمیل اینستاگرام چیست ؟ آدرس ایمیل پشتیبانی اینستاگرام support@instagram.com است. توجه داشته باشید که این ایمیل مدتی است که غیر فعال شده و ممکن است پاسخی از آن دریافت نکنید.
تماس با پشتیبانی اینستاگرام در ایران با شماره تلفن
چگونه با اینستاگرام تماس بگیریم ؟ شماره ی پشتیبانی اینستاگرام این است: ۵۴۳-۴۸۰۰ (۶۵۰) توجه داشته باشید که این شماره تماس نیز مدتی است غیر فعال شده و شاید پاسخی دریافت نکنید.
همانطور که گفته شد متأسفانه دو روش بالا از کار افتاده و برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام، می توانید از روش های دیگر استفاده کنید.
نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام
شما می توانید گزارش مشکل اینستاگرام را با مراجعه به سایت آن و از بخش Help انجام دهید.
ابتدا به آدرس https://help.instagram.com بروید.
روی Privacy and Safety Center کلیک کنید.
برای گزارش مشکلات، تخلفات و… روی Report Something کلیک کنید.
یک دسته را انتخاب کنید:
- Hacked Accounts – اگر فکر می کنید حساب شما هک شده است ، این گزینه را انتخاب کنید.
- Impersonation Accounts – اگر شواهدی مبنی بر جعل هویت شما وجود دارد، این گزینه را انتخاب کنید.
- Underage Children – اگر فکر می کنید حسابی متعلق به شخص زیر ۱۳ سال پیدا کرده اید، روی این گزینه کلیک کنید.
- Hate Accounts – برای گزارش یک حساب کاربری که سخنان تنفرآمیز منتشر می کند، از این گزینه کلیک کنید.
- Exposed Information Private – اگر با کسی که اطلاعات خصوصی کاربر (مثلاً آدرس خانه) را ارسال می کند مواجه شدید، این گزینه را انتخاب کنید.
- Self-Enjury – برای گزارش پستهایی که کاربر دیگری به وضوح به خودش آسیب می رساند، روی این گزینه کلیک کنید.
- Abuse & Spam – برای گزارش توهین ، اسپم یا آزار و اذیت ، روی این گزینه کلیک کنید.
- Exploitation – برای گزارش قاچاق انسان و سوء استفاده از کودکان، این گزینه را انتخاب کنید.
- Other Types of Reports – اگر دلیل مورد نظر خود را برای تماس با اینستاگرام در این لیست نمی بینید، روی این گزینه کلیک کنید.
با توجه به انتخاب شما فرمی برای شما باز خواهد شد که باید در آن اطلاعات را به طور دقیق و کوتاه وارد کنید. پس از تکمیل فرم، روی Send کلیک کنید.
صبر کنید تا مشکل برطرف شود. شما به احتمال زیاد از اینستاگرام پیامی دریافت نمی کنید. اما بازخورد شما در نظر گرفته خواهد شد. اگر ظرف یک هفته مشکل برطرف نشد، می توانید دوباره آن را گزارش دهید.
راه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق برنامه اینستاگرام
ابتدا نرم افزار را باز کنید.
روی پروفایل خود در قسمت پایین ضربه بزنید.
سپس به تنظیمات بروید.
روی Report a Problem ضربه بزنید.
گزینه مورد نظر خود را با توجه به مشکل مورد نظر انتخاب کنید. ( معنی همه گزینه ها توضیح داده شده است)
دستورالعمل گزینه خود را دنبال کنید.
صبر کنید تا مشکل برطرف شود. شما به احتمال زیاد از اینستاگرام پیامی دریافت نمی کنید. اما بازخورد شما در نظر گرفته خواهد شد. اگر ظرف یک هفته مشکل برطرف نشد، می توانید دوباره آن را گزارش دهید.
اگر در زمینه تماس تصویری اینستاگرام مشکل دارید ، می توانید آن را با روش های ما حل کنید.
استفاده از پشتیبانی آنلاین اینستاگرام برای ریپورت کردن پست
اینستاگرام را باز کرده و روی پست مورد نظر بروید.
روی علامت سه نقطه در بالای پست ضربه بزنید.
روی Report ضربه بزنید.
دلیل ریپورت کردن خود را اینجا اعلام کنید:
It’s Spam : این پست اسپم ( ناخواسته) است – اگر پست مورد نظر تکراری است، یا سعی در فروش چیزی دارد، روی این گزینه ضربه بزنید.
It’s inappropriate : این پست، نامناسب است – اگر پست مورد نظر حاوی مطالبی است که اهانت آمیز، مستهجن یا خشونت آمیز است، به این گزینه ضربه بزنید.
ربات پشتیبانی اینستاگرام ، بلاک کننده
کاربران مورد نظر را مسدود کنید. اگر دائماً کسی در اینستاگرام شما را اذیت می کند، ساده ترین راه جلوگیری از آزار و اذیت او، مسدود کردن اوست.
اگر شخص مورد نظر آزار یا تهدید کاربران را ادامه می دهد، می توانید از مرکز راهنمایی اینستاگرام او را گزارش دهید.
اگر قابلیت های اینستاگرام برای شما فعال نمی شوند، می توانید دلیل آن را در کلاسیک وب بیابید.
نظرات و پیشنهادات شما؟
در مطلب امروز چهار روش مختلف برای برقراری تماس با پشتیبانی اینستاگرام را یاد گرفتیم. آیا توانستید با این بخش تماس بگیرید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.
آخرین دیدگاه ها
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.