مطلب فعلی :

آموزش اتصال اپل واچ به گوشی سامسونگ، شیائومی و سایر اندرویدی ها

رفتن به بالا

آموزش اتصال اپل واچ به گوشی سامسونگ، شیائومی و سایر اندرویدی ها

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش اتصال اپل واچ به گوشی سامسونگ، شیائومی و سایر اندرویدی ها

آموزش اتصال اپل واچ به گوشی سامسونگ، شیائومی و سایر اندرویدی ها

اپل واچ برای کار با آیفون طراحی شده است، اما اگر کاربر اندروید هستید، با چند ترفند می توانید اپل واچ را به گوشی اندروید ⌚ متصل کنید.

در این مطلب از کلاسیک وب، به آموزش اتصال اپل واچ به گوشی سامسونگ، شیائومی و سایر اندرویدی ها می پردازیم.

آموزش نحوه اتصال اپل واچ به گوشی اندروید

How to Connect Apple Watch to Android Phone 

به طور خلاصه برای اتصال اپل واچ به گوشی اندروید باید مراحل زیر را طی کنید:

  • اپل واچ را با گوشی آیفون جفت کنید.
  • تمام دستگاه ها را خاموش کنید.
  • سیم کارت را از آیفون به گوشی اندروید انتقال دهید.
  • گوشی اندروید را روشن کنید و منتظر بمانید تا به شبکه مخابرات وصل شود.
  • اپل واچ را روشن کنید.

توجه داشته باشید که در صورت اتصال اپل واچ به گوشی اندروید، برخی از عملکردهای اپل واچ شما از دست می رود. برخی از برنامه های انحصاری iOS ممکن است هنگام استفاده از اپل واچ با گوشی اندروید به درستی کار نکنند. iMessage زمانی که از اپل واچ ارسال می شود، به درستی کار می کند اما پیام های SMS از کار می افتد. به دلیل در دسترس نبودن Apple Health، برنامه های نظارت بر تناسب اندام و سلامت در دستگاه اندروید همگام نمی شوند. همچنین به روز نگه داشتن اپل واچ با گوشی اندروید دشوار است.

در ادامه جزئیات نحوه اتصال اپل واچ به گوشی دیگر را بررسی می کنیم.

۱- برای اتصال اپل واچ به گوشی اندروید به چه چیزهایی نیاز است؟

برای وصل کردن اپل واچ به گوشی اندروید ابتدا به یک آیفون (حداقل آیفون ۶) و یک اپل واچ نیاز دارید. همچنین باید در مراحل اولیه، سیم کارت خود را به آیفون منتقل کنید. اگر آیفون ۱۳ و قدیمی تر دارید، برای بیرون آوردن و انتقال سیم کارت بین دستگاه هایتان، به ابزار سیم کارت نیاز خواهید داشت. علاوه بر این مطمئن شوید که گوشی اندروید و آیفون از سیم کارت هم اندازه استفاده می کنند. زیرا تمام گوشی های آیفون و اکثر گوشی های اندروید از سیم کارت نانو استفاده می کنند اما سیم کارت برخی از گوشی های اندروید، میکرو می باشد.

اتصا اپل واچ به گوشی اندروید

۲- تنظیم اپل واچ برای کار با گوشی اندروید

نحوه اتصال اپل واچ به گوشی شیائومی و دیگر اندرویدی ها به این صورت است که ابتدا باید ست کردن اپل واچ و آیفون را انجام دهید. اپل واچ خود را با گوشی آیفونی که به حساب iCloud شما وارد شده است، جفت کنید. این مرحله برای اتصال دستگاه به شماره تلفن شما و دانلود هر برنامه ای در اپل واچ، لازم است.

قبل از روشن کردن اپل واچ، مطمئن شوید که سیم کارت شما در آیفون قرار دارد.

هر دو دستگاه را روشن کنید و آنها را نزدیک یکدیگر قرار دهید. یک صفحه جفت شدن جدید ظاهر می شود. همچنین می توانید به برنامه Watch بروید و گزینه Pair New Watch را انتخاب کنید.

اتصال اپل واچ به اندروید

Set Up for Myself را انتخاب نمایید.

یک دایره آبی چرخان بر روی اپل واچ ظاهر می شود و دوربین Viewfinder در آیفون شما باز خواهد شد. گوشی را در مرکز دستگاه قرار دهید تا Viewfinder تصویر را بگیرد و پس از آن دستگاه ها شروع به همگام سازی می کنند.

Get to Know Your Watch را انتخاب کنید تا با نحوه عملکرد اپل واچ و انتخاب برنامه ها، بیشتر آشنا شوید.

نحوه اتصال اپل واچ به اندروید

تمام دستگاه های خود را خاموش کنید.

سیم کارت خود را از آیفون به گوشی اندروید انتقال دهید.

گوشی اندروید را روشن کنید و اجازه دهید تا به شبکه تلفن همراه وصل شود. سپس اپل واچ را روشن کنید.

در این مرحله، اپل واچ شما باید تماس ها را دریافت کند. اپل واچ و گوشی اندرویدی شما متصل نیستند، اما می توانید بدون آیفون، از عملکردهای اصلی اپل واچ استفاده کنید.

اگر پس از راه اندازی برنامه اپل واچ برای سامسونگ و دیگر اندرویدی ها، در پیام رسانی و یا تماس تلفنی مشکل دارید، دستگاه را دوباره با آیفون جفت کنید و آن را به روز نمایید. پس از اتصال اپل واچ با اندروید، برای کاهش عملکرد اپل واچ آماده باشید زیرا استفاده مداوم از LTE باتری اپل واچ شما را سریعتر از حد معمول تخلیه می کند.

سوالات متداول

بلوتوث اپل واچ کجاست؟

بلوتوث اپل واچ در بخش تنظیمات (Settings) قابل دسترس است. پس از ورود به این بخش، به قسمت Bluetooth بروید و بر روی آن تب بزنید. پس از فعال شدن بلوتوث می توانید دستگاه های دیگر را به آن متصل کنید.

اپل واچ به چه گوشی هایی وصل می شود؟

اپل واچ در اصل فقط با آیفون سازگار است. بنابراین برای استفاده از اپل واچ بهتر است از آیفون استفاده کنید. با این حال امکان اتصال اپل واچ به برخی از گوشی های اندرویدی نیز وجود دارد با این تفاوت که برخی از قابلیت های دستگاه، محدود می شود.

جمع بندی

در حالی که اتصال اپل واچ به گوشی اندروید امکان پذیر است، اما این تجربه به هیچ وجه به آیفون نزدیک نیست. زیرا دو دستگاه اندروید و اپل واچ از نظر فنی ناسازگار هستند. با این حال پس از اتصال، اپل واچ برای انجام برخی از عملکردهای اصلی خود نیازی به آیفون ندارد. برای اینکار ابتدا باید اپل واچ را با آیفون خود جفت کنید سپس سیم کارت را به اندروید انتقال دهید. پس از اتصال به شبکه، اپل واچ را روشن کنید تا اتصال برقرار شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آموزش اتصال اپل واچ به گوشی سامسونگ، شیائومی و سایر اندرویدی ها را بررسی کردیم. پس از اتصال می توانید از برخی از عملکردهای اپل واچ استفاده کنید. اگر شما از روش دیگری جهت اتصال اپل واچ به گوشی اندروید استفاده کرده اید، آن را به ما و دیگران در بخش نظرات این پست معرفی کنید.

  • نوشته admin
  • 2 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب