مطلب فعلی :

آموزش استفاده از قابلیت جدید پیام به خود واتساپ

رفتن به بالا

آموزش استفاده از قابلیت جدید پیام به خود واتساپ

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش استفاده از قابلیت جدید پیام به خود واتساپ

آموزش استفاده از قابلیت جدید پیام به خود واتساپ

احتمالا زمانی که میخواهید یک پیام، فیلم، عکس یا فایل صورتی را در واتساپ گوشی خود ذخیره کنید 💾 اولین سوالی که از خود میپرسید این است که چگونه یک صفحه با شماره خودمان در واتساپ درست کنیم؟ تا این موارد را مانند تلگرام در آنجا ذخیره کنیم. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش استفاده از قابلیت جدید پیام به خود واتساپ میپردازیم.

چگونه در واتساپ آیفون ، اندروید و وب به خودمان پیام دهیم؟

?How to Message Yourself on WhatsApp 

واتساپ یکی از پیامرسان هایی است که کاربران زیادی دارد و در هر آپدیت خود قابلیت جدیدی به برنامه اضافه میکند تا کاربران از آن استفاده کنند. به دلایل مختلفی ممکن است شما بخواهید در واتشاپ پیامی را ذخیره کنید. در این مواقع میتوانید از قابلیت جدید واتساپ استفاده کنید و به خودتان پیام دهید. در ادامه روش های پیام دادن به خود واتساپ را بررسی میکنیم.

ارسال پیام به خود واتساپ در اندروید و آیفون

برای ساخت پیوی شخصی در واتساپ ابتدا وارد برنامه واتساپ در گوشی اندرویدی و یا آیفون خود شوید. بعد از آن روی آیکن گفت گوی جدید ضربه بزنید. این آیکن در اندروید در پایین صفحه گوشه سمت راست است. آیکن گفت گو جدید در آیفون در بالای صفحه گوشه سمت راست قرار دارد.

چگونه در واتساپ آیفون ، اندروید و وب به خودمان پیام دهیم؟

در صفحه باز شده شما میتوانید لیست مخاطبین خود را مشاهده کنید. در زیر بخش Contacts on WhatsApp نام خود را تایپ کنید. سپس یک پیام تایپ کنید و روی آیکن ارسال ضربه بزنید تا ارسال شود. بعد از ارسال اولین پیام، صفحه چت به صفحه چت های شما منتقل میشود.

چگونه در واتساپ پیام های ذخیره شده درست کنیم

در صورتی که در زیر بخش Contacts on WhatsApp نام و لینک پیام به خود در واتساپ را نمیتوانید پیدا کنید ابتدا باید شماره خود را در مخاطبین گوشی ذخیره کنید. برای ذخیره شماره خود در برنامه مخاطبین برنامه Contacts را باز کنید. روی Create new Contact ضربه بزنید. سپس شماره تماس و نام خود را بنویسید و روی Save ضربه بزنید تا ذخیره شود. سپس میتوانید مراحل بالا را تکرار کنید.

ارسال پیام به خود در واتساپ بدون ذخیره شماره

اگر میخواهید به سایر افراد بدون ذخیره شماره آن ها در واتساپ پیام دهید میتوانید مطلب ۷ روش جدید تماس و پیام به شماره دیگران در واتساپ بدون ذخیره شماره را مطالعه کنید.

نحوه چت با خود در واتساپ دسکتاپ

همچنین اگر امکان این را ندارید که از طریق گوشی وارد واتساپ شوید و یا اینکه عادت به استفاده از دسکتاپ دارید میتوانید از طریق نسخه وب واتساپ به خودتان پیام دهید. برای این کار ابتدا وارد WhatsApp Web شوید. سپس شماره خود را وارد کنید و یا کد QR را اسکن کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید. پس از وارد شدن به اکانت واتساپ خود روی آیکن گفت گوی جدید در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید.

چگونه در واتساپ پیام های ذخیره شده درست کنیم؟

مجددا در صفحه ای که باز میشود میتوانید تمام مخاطبین خود را مشاهده کنید. در زیر بخش Contacts on Whats app نام یا شماره خود را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن نام خود برای چت با خود در واتساپ روی آن کلیک کنید.

ارسال پیام به خود واتساپ

در صفحه چت یک پیام ارسال کنید. با این کار نام شما در صفحه اصلی چت جایی که با بقیه مخاطبین خود صحبت میکنید اضافه میشود.

چگونه در واتساپ آیفون ، اندروید و وب به خودمان پیام دهیم؟

چگونه در واتساپ پیام های ذخیره شده درست کنیم؟ از طریق ساخت گروه

اگر نتوانستید از روش های بالا برای ارسال پیام به خود واتساپ استفاده کنید میتوانید یک گروه در واتساپ ایجاد کنید و اعضای گروه فقط خودتان باشید. اینگونه فقط به خودتان در گروه پیام میدهید. برای ساخت گروه در واتساپ وارد برنامه واتساپ شوید. روی آیکن گفت گوی جدید ضربه بزنید. سپس در صفحه باز شده New group را انتخاب کنید.

آموزش پیام های ذخیره شده در واتساپ

سپس یک مخاطب انتخاب کنید تا به گروه شما اضافه شود. در مرحله بعد یک نام برای گروه خود انتخاب کنید.

لینک پیام به خود در واتساپ

بعد از ایجاد گروه و اتمام مراحل ساخت آن روی نام گروه ضربه بزنید. روی مخاطبی دومی که به گروه اضافه شده است ضربه بزنید و نگه دارید.

چت با خود در واتساپ

یک منو برای شما باز میشود از منو باز شده Remove را انتخاب کنید و برای تایید روی OK کلیک کنید. با این کار مخاطب دوم حذف میشود و فقط شما درون گروه هستید. زمانی که در گروه پیامی بدهید فقط شما میتوانید آن را مشاهده کنید.

پیام دادن به خود واتساپ

گذاشتن نام به جای شماره

معمولا بعد از ساخت پیوی شخصی در واتساپ به جای نام، شماره تماس شما نوشته شده است. شما میتوانید آن را تغییر دهید و به جای شماره نام خود را بگذارید. برای این کار واتساپ را در گوشی خود باز کنید. وارد صفحه چت خود شوید و روی شماره بالای صفحه ضربه بزنید. سپس Edit یا Contact Details را انتخاب کنید.

ساخت پیوی شخصی در واتساپ

در کادر باز شده نام خود را تایپ کنید و روی Save ضربه بزنید.

چگونه یک صفحه با شماره خودمان در واتساپ درست کنیم

همچنین مطلب آموزش ۸ روش ذخیره پیام در واتساپ میتواند برای شما مفید باشد.

سوالات متداول

پیام های ذخیره شده واتساپ کجاست؟

بعد از ساخت پیوی شخصی اگر به خودتان پیام داده باشید صفحه چت در صفحه اصلی واتساپ قرار دارد و پیام های ذخیره شده خود را میتوانید در صفحه اصلی واتساپ پیدا کنید.

چگونه در واتساپ پیام های ذخیره شده درست کنیم؟

همانطور که گفته شد برای درست کردن محلی برای ذخیره پیام های واتساپ میتوانید پیوی شخصی بسازید. برای ساخت پیوی شخصی در واتساپ میتوانید از روش های بالا استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به آموزش پیام های ذخیره شده در واتساپ و پیام به خود پرداختیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای ارسال پیام به خود در واتساپ بدون ذخیره شماره استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت پیوی شخصی در واتساپ در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب