مطلب فعلی :

آموزش اسکرین شات دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل

رفتن به بالا

آموزش اسکرین شات دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش اسکرین شات دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل

آموزش اسکرین شات دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل

اگر شما بخواهید از دایرکت کاربری دیگر اسکریت شات بگیرد، اینستاگرام آن کاربر را مطلع خواهد کرد. روش هایی وجود دارد که برای اسکرین شات گرفتن از دایرکت می توانید استفاده کنید و کاربر مطلع نشود. 👁️‍🗨️ در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش اسکرین شات دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل میپردازیم.

اسکرین شات عکس یکبار مصرف دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص

?How to Take a Screenshot of an Instagram Direct Message Without Notify the Other Person

در برخی موارد وقتی از دایرکت اینستاگرام اسکرین شات بگیرید، اعلانی برای کاربر ارسال می شود و وی را مطلع می کند. شما می توانید از روش های جایگزین برای اسکرین شات گرفتن از دایرکت اینستاگرام استفاده کنید. در این مطلب از کلاسیک وب ابتدا نحوه کار اسکرین شات دایرکت را توضیح می دهیم. سپس روش هایی را معرفی می کنیم که به شما کمک می کند تا بدون نوتیفیکیشن از دایرکت اسکرین بگیرید. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

آیا پس از اسکرین شات از صفحه دایرکت اینستاگرام، کاربر متوجه خواهد شد؟

کاربران اینستاگرام می توانند از طریق دایرکت پیام متنی، تصویری و ویدئویی ارسال کنند. برای ارسال دایرکت باید روی آیکون دایرکت در گوشه بالا و سمت راست اینستاگرام بزنید. در این بخش می توانید پیام متنی بفرستید، GIF ارسال کنید. پیام صوتی بفرستید. از گالری خود تصویر ارسال کنید. روی دوربین بزنید در لحظه عکسی بگیرید و ارسال کنید.

اسکرین شات از صفحه دایرکت اینستاگرام

همچنین می توانید ایموجی ارسال کنید یا ویدئو و تصویر یک بار مصرف بفرستید. اکثر پیام هایی که ر دایرکت رد و بدل می شوند، دائمی هستند مگر این که کاربر آنان را از دایرکت خود پاک کند. تنها تصاویر و ویدئوهای یک بار مصرف هستند که پس از دیده شدن از بین می روند.

تنها زمانی شما متوجه اسکرین شات گرفتن خواهید شد که کاربر از ویدئو یا تصویری که شما ارسال کرده بودید، اسکرین شات گرفته باشد. نوتیفیکیشن اسکرین شات از دایرکت اینستاگرام تنها در این صورت عمل می کند. فرقی ندارد آن تصویر یا ویدیو یک بار مصرف باشد یا معمولی. شما اعلانی در این زمینه دریافت خواهید کرد.

در واقع، شما می توانید از دایرکت های معمولی، پست ها، استوری ها و متن ها عکس بگیرید و کاربر متوجه نشود. حتی محتوای متنی را می توانید به سادگی کپی کنید.

به تصویر زیر که از یک گوشی آیفون گرفته شده است نگاه کنید. گزینه یک، تصویری یک بار مصرف است که آیکون بمب دارد. گزینه دو نیز تصویری عادی است که شما می توانید آن را دوباره مشاهده کنید.

اسکرین شات از صفحه دایرکت اینستاگرام

حال به نمونه اندرویدی نگاه کنید.

اسکرین شات از صفحه دایرکت اینستاگرام

وقتی اسکرین شاتی از تصویر یا ویدیوی شما گرفته شود، کنار آن ستاره دار می شود.

نمونه دیگر این است که اگر فرد از تصویر یا ویدئوی شما اسکرین شات بگیرد، شما به جای دیدن پیش نمایشی از پیام وی، واژه Screenshot را مشاهده خواهید کرد.

اسکرین شات از عکس دایرکت

اعلان اسکرین شات از عکس دایرکت چه اطلاعاتی را نشان می دهد؟

نحوه اسکرین شات دایرکت اینستاگرام به این گونه است که کاربر باید با روش سیستمی این کار را انجام دهد. منظور این است که با دکمه های گوشی و بدون برنامه اسکرین شات گرفته شود. در این حالت کاربر دیگر اعلان دریافت خواهد کرد. یعنی کاربر از دکمه پاور به همراه دکمه تنظیم صدا برای اسکرین گرفتن استفاده کند.

اسکرین شات از عکس دایرکت

هر زمان پیام شما ستاره دار شد، روی آن بزنید. حال دو گزینه برای شما نمایش داده می شود.

اسکرین شات از عکس دایرکت

با انتخاب گزینه اول می توانید پیام خود را حذف یا Unsend کنید. با انتخاب گزینه دوم می توانید جزییات دقیقی را راجع به ارسال، اسکرین شات و… مشاهده کنید.

اسکرین شات از عکس دایرکت

حال می توانید مشاهده کنید که پیام یک بار مصرف شما چه زمانی ارسال شد، چه زمانی باز شد و چه زمانی از آن اسکرین شات گرفته شد.

اسکرین شات از عکس دایرکت

نحوه اسکرین شات دایرکت اینستاگرام با برنامه های واسط

نحوه اسکرین شات دایرکت اینستاگرام

یک روش برای عدم نمایش نوتیفیکیشن اسکرین شات از دایرکت اینستاگرام وجود دارد و آن هم فیلم برداری از صفحه نمایش است. اگر گوشی اندروید دارید، می توانید برنامه های زیر را نصب کنید:

AZ Screen Recorder

ilos screen recorder

One Shot Screen Recorder

Telecine

Unlimited Screen Recorder

Mobizen

SCR Screen Recorder

برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها و اطلاع از نیاز به روت داشتن یا نداشتن آن ها، مطلب فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید را مطالعه کنید.

اسکرین شات از صفحه دایرکت اینستاگرام با گوشی دیگر

روش دیگر برای اسکرین شات از صفحه دایرکت اینستاگرام این است که از گوشی دیگری استفاده کنید. برای این کار باید دوربین گوشی را فعال کنید. سپس پیام را باز کنید. حال می توانید با گوشی دیگر از آن فیلم یا عکس بگیرید. هر چه گوشی دوربین بهتری داشته باشد، تصویر ثبت شده نیز باکیفیت تر خواهد بود.

نحوه اسکرین شات دایرکت اینستاگرام با برنامه های واسط مخصوص این کار

اسکرین شات دایرکت اینستاگرام

راه حل دیگر این است که با برنامه های واسط مخصوص اسکرین گرفتن این کار را انجام دهید. برنامه هایی مانند Screenshot Touch ، Screen Master ، Super Screenshot، Touchshot، Screenit و… از جمله نرم افزارهایی هستند که به شما کمک می کنند که از تمام صفحه گوشی یا بخشی از آن اسکرین شات بگیرید. برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها می توانید به مطلب دانلود بهترین برنامه گرفتن اسکرین شات با کیفیت بالا اندروید مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های جلوگیری از اطلاع از اسکرین شات اینستاگرام را بررسی کردیم. آیا موفق به این کار شدید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب