مطلب فعلی :

آموزش انتخاب بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی

رفتن به بالا

آموزش انتخاب بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش انتخاب بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی

آموزش انتخاب بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی

همیشه برداشت های اولیه از اهمیت خاصی برخوردار بوده اند. دوستیابی آنلاین ❤️ تا حد زیادی به برداشت های اولیه بستگی دارد. از نکاتی که در مطلب آموزش انتخاب بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی بیان می کنیم استفاده کنید و شروع خاصی را تجربه کنید.

عکس پروفایل دوست یابی چگونه باشد؟

The Perfect Online Dating Profile Picture, According to Research

انتخاب عکس پروفایل خوب یکی از مواردی است که باید برای سرویس های دوست یابی باید در نظر داشته باشید. این مسئله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که دوست نداشته باشید از عکس های خود استفاده کنید. خوشبختانه سرویس های آنلاین دوست یابی بزرگ مرتبا نظرسنجی هایی را ارائه می دهند تا متوجه شوند که کاربران چه چیزی را جذاب می دانند. شما حتی می توانید از سرویس های رای گیری و انتخاب عکس پروفایل استفاده کنید. بر اساس نتایج این تحقیقات در کمترین زمان بهترین عکس پروفایل دوست یابی را خواهید داشت.

۳ اشتباه رایج برای انتخاب عکس پروفایل دوست یابی

میزان تاثیر با عکس پروفایل نامناسب کاهش پیدا می کنید. از استفاده از عکس های زیر اجتناب کنید چون اغلب منجر به رد شدن فوری شما می شوند:

عکس شریک سابق: مهم نیست که در عکس چقدر خوب به نظر می رسید، نوشتن اینکه این دختر یا پسر پارتنر سابق من است می تواند موجب رد شدن درخواست دوست یابی شما شود چون نشان می دهد که پایان رابطه قبلی شما برایتان حل نشده است.

عدم وجود عکس چهره: کاربران می خواهند بدانند که با چه کسی صحبت می کنند. یک پس زمینه زیبا عالی است اما نداشتن عکسی از خودتان در پروفایل دوست یابی نشان می دهد که چیزی برای پنهان کردن دارید.

عکس های ویرایش شده: کاربران می خواهند بدانند که شما واقعا چه شکلی هستید. آنها دوست ندارند عکس فتوشاپی شما را مشاهده کنند.

آیا برای استفاده از سرویس های آنلاین دوست یابی باید جذاب باشم؟

وقتی که صحبت از دوست یابی آنلاین می شود، جذابیت می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. این نه تنها به این دلیل است که زیبایی در چشم بیننده است بلکه بدان خاطر است که بسیاری از آیتم ها مانند آنچه در پس زمینه عکس قرار دارد می تواند روی بیننده تاثیر بگذارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب چگونه بهترین عکس را برای پروفایل خود انتخاب کنیم ؟ علم و روانشناسی این موضوع را دنبال کنید.

برای جلب توجه؛ نیاز نیست منحصر به فردترین انسان باشید، فقط باید با اعتماد به نفس باشید و عکسی که در آن لبخند زده اید را انتخاب کنید. گرچه یک عکس پروفایل دوست یابی مناسب می تواند شروع یک مکالمه باشد اما شخصیت خوب منجر به ارتباط واقعی تر و قوی تر می شود.

3 اشتباه رایج برای انتخاب عکس پروفایل دوست یابی

آیا هنگام انتخاب عکس پروفایل در برنامه دوست یابی می توانم از عکس های سلفی استفاده کنم؟

استفاده از عکس سلفی می تواند وسوسه انگیز باشد و تحقیقات متناقض زیادی در این زمینه وجود دارد. اگر می خواهید از عکس سلفی برای پروفایل خود استفاده کنید باید این کار را با احتیاط انجام دهید.

ممکن است دوست نداشته باشید دوستانتان بدانند که شما در حال تلاش برای ایجاد یک ارتباط آنلاین هستید به همین دلیل است که از عکس خود در پروفایلتان استفاده نمی کنید با این حال اگر زمانی خواستید از عکس سلفی استفاده کنید ۴۰ درصد احتمال کمتری وجود دارد درخواستی دریافت کنید. حتی باید توجه داشته باشید که در فضاهای نامناسب مانند حمام سلفی نگیرید چون استفاده از این عکس ها باعث کاهش ۹۰ درصدی ایجاد ارتباط شما می شود.

دوربین های سلفی معمولا از کیفیت پایین تری برخوردارند و این در حالی است که استفاده از عکس های با کیفیت و صریح از اهمیت خاصی برخوردار هستند. همانطور که مهم است که از عکس هایی که در آنها واقعا لبخند می زنید استفاده کنید مهم است که تنظیمات بهینه ای را برای عکس های سلفی استفاده کنید. علاوه بر این عکس های سلفی نشان می دهند که شما دوستی ندارید و یا حداقل دوستانی که بتوانید به آنها اعتماد کنید را ندارید.

همچنین عکس های سلفی به صورت شما محدود می شوند این در حالی است که طبق گزارش Zoosk، عکس هایی که تمام بدن را نشان می دهد تا ۲۰۳ درصد احتمال ایجاد ارتباط را افزایش می دهد.

اگر می خواهید عکس های سلفی را استفاده کنید می توانید از دوربین هایی که دارای عملکرد تایمر هستند استفاده کنید وگرنه استیک سلفی می تواند به شما کمک کند تا در پس زمینه ای جالب بیشتر قسمت های خود را در عکس نشان دهید.

کدام عکس را باید در پروفایل دوست یابی استفاده کنیم؟

بهترین عکس پروفایل دوست یابی منجر به ایجاد گفتگو می شود. اما چه نوع عکس هایی به عنوان بهترین شناخته می شوند؟ اجازه دهید با آنچه که باید بپوشید شروع کنیم. سعی کنید از لباس هایی که در آن احساس راحتی می کنید استفاده کنید. لباس های شما نباید کهنه یا چروک و یا کثیف باشند. چیزی ساده مانند یک رنگ ساده را انتخاب کنید (به خصوص رنگ قرمز). دانشکده پزشکی لندن بیان می کند که پوشیدن لباس قرمز یا داشتن آیتمی قرمز رنگ در پس زمینه جذابیت کلی را افزایش می دهد.

اگر واقعا می خواهید متمایز شوید تنها ۳ درصد از عکس های پروفایل سیاه و سفید هستند که در نتیجه ۱۰۶ درصد احتمال اینکه پیام دریافت شود افزایش می یابد.

اگر حداقل یکی از عکس های پروفایل در بیرون گرفته شود مردان پیام های بیشتری دریافت می کنند این در حالی است که خانم هایی که عکس در داخل خانه را استفاده می کنند به طرز عجیبی جذاب تر خواهند بود. به گزارش eHarmony مردانی که عکس های پروفایلی استفاده می کنند که نشان دهنده علاقمندی به سیاست، سفر، ورزش یا سینما است احتمال موفقیت بیشتری در ایجاد ارتباط دارند. در مورد زنان این تصاویر به رشد شخصی، سلامت، خانواده، رقص و هنر ربط پیدا می کند.

جذابیت عکس پروفایل در Bumble , Tinder و…

چه چیزی جذابیت شما را افزایش می دهد؟ فارغ از جنسیتی که دارید، اگر سگ بامزه ای دارید با و ژست بگیرید. لازم است توجه داشته باشید که عکس گرفتن با سگ ۵۰ درصد قابل اعتماد تر و ۳۳ درصد جذاب تر از عکس گرفتن با گربه ها هستند.

عکس گرفتن با غذا هم مورد توجه آقایان و هم خانم ها قرار می گیرد. بنابراین از عکس گرفتن در رستوران نترسید.

آیا عکس پروفایل شما باید به ورزش مرتبط باشد؟

انتخاب عکس پروفایل در برنامه دوست یابی می تواند به گونه ای باشد که نشان دهد به ورزش علاقه دارید. طبق گزارش Sustain Health محبوب ترین ورزش هایی که توجه مردم را به خود جلب می کند شامل:

  • راگبی
  • فوتبال
  • گلف
  • ژیمناستیک
  • نت بال

می باشد و با کمال تعجب دوچرخه سواری محبوبیت خاصی ندارد. همچنین گفته شده است که مردان ۴۵ درصد بیشتر احتمال دارد که به عکس های مرتبط با ورزش واکنش نشان دهند در حالی که زنان ۱۶۶ درصد از خود واکنش نشان می دهند.

آیا عکس پروفایل شما باید به ورزش مرتبط باشد؟

آیا باید عکس های گروهی را در پروفایل دوستیابی خود قرار دهیم؟

بسیاری از افراد عکس های گروهی را در پروفایل خود قرار می دهند، اما شما نباید این کار را انجام دهید. ممکن است در میان جمعیت گم شوید. Photofeeler بیان می کند که ۶۱ درصد از زنان به دلیل عکس های گروهی، تصاویر تار یا سایر تکنیک ها مانند فیلترها از عدم اطمینان رنج می برند.

عکس هایی که با افراد دیگر می گیرید می تواند شما را دوست داشتنی نشان دهد. همچنین نشان می دهد زندگی اجتماعی دارید و ثابت می کنید ه بک ربات نیستید فقط باید مطمئن باشید که عکس گروهی اولین انتخاب شما نیست. عکس های گروهی افرادی که می خواهند برای بار اول با شما آشنا شوند را گیج می کند. آنها راهی ندارند تا بدانند شما کدام یک از این افراد هستید.

بنابراین اگر عکس های گروهی استفاده می کنید مطمئن شوید که بیش از ۴ نفر در عکس حضور ندارند و مطمئن شوید که متمایز از دیگران هستید. همین امر در مورد پس زمینه هم صدق می کند، هیچ چیز نباید حواس شما را پرت کند.

آیا باید عکس هایی که به دوربین لبخند زدید را باید انتخاب کنید؟

بله، لبخند زدن شانس شما را افزایش می دهد، بنابراین دفعه بعد به دوربین لبخند بزنید. ژورنال های تجاری گزارش می دهند که زنان ۴۷ درصد بیشتر از مردان در عکس ها لبخند می زنند. مردان در صورت نشان دادن دندان های خود در حین لبخند زدن احتمال کمتری دارد که جذاب باشند اما عکس این مورد درباره زنان صادق است. زنان همچنین در صورتی که انحراف کمی به صورت خود دهند ۸۵ درصد بیشتر احتمال دارد که موفق به برقراری ارتباط شوند در حالی که اگر مردان به دوربین نگاه کنند ۱۰۴ درصد احتمال موفقیت شان بیشتر است.

در عکس هایی که می گیرید بهتر است که چشمانتان معلوم باشد در غیر این صورت به نظر می رسد که چیزی را مخفی می کنید. عینک آفتابی در عکس های گرفته شده در ساحل هم بسیار مورد توجه قرار می گیرد. مشکل واقعی زمانی است که لبخندها ساختگی به نظر می رسند. برخی از بهترین عکس ها زمانی هستند که به طور ناگهانی گرفته می شوند و شما غافلگیر می شوید، این طوری گرم و راحت به نظر می رسید. اگر لبخند می زنید می توانید کمی چشمک بزنید تا طبیعی به نظر برسید.

آموزش انتخاب بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی

برای عکس پروفایل دوست یابی چه گزینه هایی را باید انتخاب کنید؟

از چند عکس باید در پروفایل دوستیابی آنلاین خود باید استفاده کنید؟ چهار تا شش عکس چشم انداز کامی از زندگی شما را ارائه می دهد. اما کدام عکس ها را باید انتخاب کنید؟

اولین عکس از خودتان باشد: این عکس باید جذاب ترین عکسی باشد که دارید. برداشت اول کمتر از یک دهم ثانیه طول می کشد. در این زمان است که مردم ناخودآگاه در مورد جذابیت، میزان قابل اعتماد بودن شما و شخصیت شما قضاوت می کنند.

عکس دوم شما باید نشان دهد که در حال شرکت در یک فعالیت هستید: معمولی و با اعتماد به نفس باشید. نشان دهید که از خود واقعی بودن تان احساس ناراحتی نمی کنید.

یک عکس تمام قد با پس زمینه ای جالب انتخاب کنید: مطمئن شوید که حداقل سر و نیمه تنه تان را به وضوح در عکس نشان داده اید. بهترین گزینه یک عکس تمام قد است.

عکس هایی که در حال شرکت در یک فعالیت سرگرمی یا فعالیت مورد علاقه تان هستید را استفاده کنید: عکس های تعطیلات یا عکس هایی که عشق به زندگی را نشان می دهد استفاده کنید یا با سگ خود ژست بگیرید.

توجه داشته باشید که از به اشتراک گذاشتن بیش از حد عکس های خود خودداری کنید. داشتن بیش از ۶ عکس می تواند شما را خودخواه جلوه دهد.

بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی : کارهایی که نباید انجام دهید

عکس سلفی باشگاه را استفاده نکنید: در صورت استفاده از این دست از عکس ها ممکن است خود شیفته به نظر برسید. علاوه بر این چهره عرق کننده و خسته نباید زیاد جذاب باشد.

از عکس های قدیمی استفاده نکنید: هی کس از عکس هایی که کیفیت پایینی دارند خوشحال نخواهد شد.

عکس اجسام بی جان را استفاده نکنید: مردم نمی خواهند ماشین شما را ببینند، بلکه علاقمند به دیدن شما هستند.

از فلاش استفاده نکنید: OKCupid بیان می کند که فلاش دوربین هفت سال به سن واقعی شما اضافه می کند. نور طبیعی بهتر است.

اگر پروفایل تان شما را به خوبی توصیف نمی کند (مثلا عکس پسر برای پروفایل دوست یابی دختر) مهم نیست که از چه عکس با کیفیتی استفاده کرده اید.

در نهایت هدف از دوستیابی آنلاین؛ ملاقات در زندگی واقعی است، به همین دلیل توصیه می کنیم به ۱۰ نشانه خطرناک در هنگام دوست یابی و آشنایی مجازی با افراد توجه داشته باشید.

بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی : کارهایی که نباید انجام دهید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش انتخاب بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی ما سعی کردیم مهمترین نکاتی که باید رعایت کنید و حتی کارهایی که نباید انجام دهید را به شما توضیح دهیم. از نظر شما بهترین عکس پروفایل برای سرویس های دوست یابی کدام است؟ اگر موردی وجود دارد که در این مطلب به آن اشاره نشده است می توانید از طریق بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب