مطلب فعلی :

آموزش بلاک شخص و اکانت های احتمالی جدید او در اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش بلاک شخص و اکانت های احتمالی جدید او در اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش بلاک شخص و اکانت های احتمالی جدید او در اینستاگرام

آموزش بلاک شخص و اکانت های احتمالی جدید او در اینستاگرام

مدیران اینستاگرام در تلاش هستند تا قوانینی ایجاد کنند که بر امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران افزوده شود. یکی از این قابلیت‌های جدید Instagram، امکان بلاک کردن ⛔ تمامی اکانت‌های یک شخص است. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش بلاک شخص و اکانت های احتمالی جدید او در اینستاگرام می‌پردازیم.

آموزش بلاک کردن کامل فرد در اینستاگرام

?How to Block All Accounts a Person Uses on Instagram

با بلاک کردن یک کاربر دسترسی وی را به پروفایل خود غیرممکن می‌سازید. با این حال ممکن است شخص پروفایل دیگری درست کند و دوباره مزاحم شما شود. اینستاگرام اخیرا قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که با آن می‌توانید به بلاک شخص و اکانت‌‌های احتمالی جدید او در اینستاگرام بپردازید. در این مطلب از کلاسیک وب نحوه بلاک در اینستاگرام به این شیوه را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چگونه یک نفر را در اینستاگرام بلاک کنیم؟

برای بلاک کردن در اینستاگرام کافی است به پروفایل کاربر بروید. سپس روی منوی سه نقطه‌ای که در بالا و سمت راست صفحه Instagram قرار دارد، بزنید. حال از منوی باز شده گزینه Block را انتخاب کنید.

پیامی نمایش داده می‌شود. در جواب آن نیز Block را بزنید.

بلاک شخص و اکانت های احتمالی

برای یادگیری نحوه Unblock کردن یک کاربر به مطلب آموزش ۳ روش جدید آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام مراجعه کنید.

بلاک کردن پروفایل های دیگر شخص در اینستاگرام

در این بخش به آموزش بلاک کامل شخص در اینستاگرام می‌پردازیم. قابلیت جدیدی به Instagram اضافه شده است که در آن می‌توانید نه تنها پروفایل حال حاضر یک کاربر را بلاک کنید، بلکه سایر پروفایل‌های وی به همراه پروفایل‌هایی که ممکن است در آینده بسازد هم بلاک خواهد شد.

برای بلاک پروفایل اینستاگرام به صورت کامل، به پروفایل کاربر بروید. سپس روی منوی سه نقطه‌ای بزنید. حال گزینه Block را از منو انتخاب کنید. سپس دو گزینه دیگر برایتان نمایش داده می‌شود. گزینه Block this person and any new accounts they may create (بلاک کردن این شخص و تمام اکانت هایی که احتمالا خواهد ساخت) را انتخاب کنید تا تمامی اکانت‌های آن کاربر بلاک شود.

بلاک شخص و اکانت های احتمالی

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این قابلیت بسیار جدید است و زمان می‌برد تا تمامی اکانت‌ها به آن دست پیدا کنند. در نتیجه، ممکن است در اینستاگرام شما چنین گزینه‌ای وجود نداشته باشد. بهتر است اینستاگرام خود را آپدیت کنید تا این گزینه فعال شود. با این حال، با وجود آپدیت کردن هم ممکن است این گزینه را نداشته باشید و در این صورت باید صبر کنید تا این قابلیت برایتان فعال شود.

برای اینکه بدانید در اینستاگرام بلاک شده‌اید یا خیر، مطلب آشنایی با روش های تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام را مطالعه کنید.

آموزش نحوه بلاک در اینستاگرام: بلاک کردن پیام‌های زننده و آزاردهنده

قابلیت جدید دیگر اینستاگرام این است که می‌توانید دایرکت‌ها و پیام‌های زشت را فیلتر کنید و پیام‌هایی که دارای اموجی یا کلمات خاصی هستند، برایتان نمایش داده نشوند. این پیام‌ها وارد بخشی خواهند شد و شما می‌توانید این بخش را نادیده بگیرید و باز نکنید. علاوه بر این، آن کاربر نیز متوجه بلاک شدن پیام‌هایش از جانب شما نخواهد شد.

بلاک شخص و اکانت های احتمالی

برای جلوگیری از دریافت پیام‌های زننده و زشت و بلاک کردن در اینستاگرام، به Settings و سپس Privacy & Safety بروید. سپس Hidden Words را انتخاب کنید و سپس روی Hide Messages Requests بزنید تا قابلیت فیلتر کردن پیام فعال شود. پیشتر، اینستاگرام این قابلیت را برای کامنت فعال کرده بود. با فعال کردن این گزینه، این قابلیت برای کامنت هم فعال می‌شود.

اینستاگرام فهرستی آماده از واژگان زشت و آزاردهنده دارد اما شما می‌توانید با زدن روی Add to List در بخش Manage Custom Words List، واژگان دیگر را هم اضافه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش بلاک شخص و اکانت های احتمالی جدید او در اینستاگرام پرداختیم. آیا این قابلیت برای شما هم اضافه شده است؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب