مطلب فعلی :

آموزش تصویری حذف پست در اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش تصویری حذف پست در اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش تصویری حذف پست در اینستاگرام

آموزش تصویری حذف پست در اینستاگرام

اگر در اینستاگرام اکانتی ساخته اید و در آن پست هایی را به اشتراک گذاشته اید، می توانید هر زمان که خواستید، آنان را حذف کنید. ❌ برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش تصویری حذف پست در اینستاگرام میپردازیم.

چگونه پست اینستاگرام را حذف کنیم؟

?How to Delete an Instagram Post

کاربران اینستاگرام می توانند پست های اکانت خود را به صورت تکی و چندتایی حذف کنند. علاوه بر این، می توانند پست ها را برای همیشه یا به صورت موقت حذف کنند. در این مطلب از کلاسیک وب روش های حذف پست Instagram را آموزش می دهیم. با ادامه این پست ما را همراهی کنید.

چگونه فیلم در اینستاگرام را حذف کنیم؟ نحوه حذف پست

برای حذف کردن پست در اینستاگرام روی آیکون پروفایل خود در گوشه پایین و سمت راست بزنید. حال روی پست موردنظر خود بزنید. سپس روی منوی سه نقطه‌ای بالا و سمت راست پست بزنید.

حذف کردن پست در اینستاگرام

گزینه Delete را انتخاب کنید. دوباره روی Delete بزنید.

حذف کردن پست در اینستاگرام

با این کار پست شما به صورت کلی حذف خواهد شد و لایک ها و کامنت های آن هم از بین می روند.

حذف پست در اینستاگرام ورژن جدید با امکان بازگشت دادن آن

اگر شک دارید که قصد پاک کردن همیشگی پست ها را دارید یا نه، می‌توانید آن‌ها را آرشیو کنید. برای این کار روی آیکون پروفایل خود در پایین و سمت راست بزنید. سپس پست موردنظر خود را پیدا کنید. حال روی منوی سه نقطه‌ای گوشه سمت راست و بالای پست بزنید.

حذف پست در اینستاگرام ورژن جدید

گزینه Archive را انتخاب کنید.

حذف پست در اینستاگرام ورژن جدید

پست‌های شما در بخش آرشیو اینستاگرام قرار می گیرند. برای مشاهده این پست ها روی آیکون پروفایل خود بزنید. سپس روی منوی سه خطی در گوشه سمت راست و بالای صفحه بزنید و Archive را انتخاب کنید. پست ها در این بخش قرار دارند.

حذف دسته جمعی پست های اینستاگرام

هر زمان که بخواهید می توانید پست های آرشیو شده را برگردانید. لایک ها و کامنت های آن نیز برمی گردد. برای این کار وارد بخش آرشیو شوید. سپس روی پست موردنظر خود بزنید. حال روی منوی سه نقطه ای که در سمت راست و بالا قرار دارد، بزنید.

حذف پست در اینستاگرام ورژن جدید

Show on Profile را انتخاب کنید.

حذف پست در اینستاگرام ورژن جدید

در ادامه برنامه های حذف دسته جمعی معرفی میکنیم، دقت کنید بررسی امنیت برنامه های معرفی شده به عهده کاربر میباشد. در صورت بروز مشکلات احتمالی کلاسیک وب هیچگونه مسئولیتی قبول نمیکند.

حذف دسته جمعی پست های Instagram با InstaClean

برای حذف تمام پست های اینستاگرام برنامه InstaClean را دانلود و نصب کنید. وارد برنامه شوید. سپس وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. دسترسی برنامه به اکانت را تایید کنید. روی گزینه Media در پایین برنامه بزنید.

حذف دسته جمعی پست های اینستاگرام

حال پست هایی را که می خواهید حذف کنید، انتخاب کنید. سپس روی آیکون سطل زباله بزنید. در نهایت Delete را انتخاب کنید.

حذف دسته جمعی پست های اینستاگرام

تعداد پست هایی که می توانید انتخاب کنید، به سکه هایی که درون برنامه دارید، برمی گردد. در ابتدای کار شما ۵۰ سکه دارید. با خرید اشتراک یا Subscription می توانید سکه بیشتری جمع کنید.

حذف دسته جمعی پست های اینستاگرام Cleaner for Instagram

برای حذف چند پست اینستاگرام می توانید از برنامه Cleaner for Instagram استفاده کنید. این برنامه قابلیت های دیگری مثل آنفالو  کردن دسته جمعی، بلاک کردن، لایک کردن و… هم دارد. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت های آن باید اشتراک خریداری کنید.

حذف کردن پست در اینستاگرام

حذف چند پست با هم با برنامه Mass Delete

Mass Delete هم برنامه خوبی برای حذف دسته جمعی پست در اینستاگرام است. علاوه بر این، از برنامه برای لایک کردن، آنفالو کردن و… هم می‌توانید استفاده کنید. این برنامه رایگان است و به راحتی می توانید از این قابلیت های آن استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های حذف پست یا پست های Instagram را آموزش دادیم. آیا موفق به حذف پست یا پست های موردنظر خود شدید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب