مطلب فعلی :

آموزش جدید تصویری ریکاوری ایمیل های پاک شده یاهو

رفتن به بالا

آموزش جدید تصویری ریکاوری ایمیل های پاک شده یاهو

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش جدید تصویری ریکاوری ایمیل های پاک شده یاهو

آموزش جدید تصویری ریکاوری ایمیل های پاک شده یاهو

همانطور که میدانید ایمیل ها ✉️ کاربرد زیادی در زندگی روزمره ما دارند و ما برای موارد مختلف ممکن است ایمیل ارسال و یا دریافت کنیم. در این بین گاهی اوقات به اشتباه ممکن است یکی از ایمیل های مهم خود را پاک کنیم. در این شرایط شما میتوانید با انجام یکسری کارها ایمیل پاک شده خود را بازیابی و مجددا از آن استفاده کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش جدید تصویری ریکاوری ایمیل های پاک شده یاهو میپردازیم.

چگونه ایمیل های پاک شده یاهو را بازیابی کنیم؟

How to Recover Deleted Yahoo! Emails

در مطلب قبل به آموزش ۴ روش جدید ریکاوری ایمیل های پاک شده جیمیل (Gmail) پرداختیم. یکی دیگر از سرویس هایی که ممکن است ایمیل های خود را در آن به اشتباه پاک کنید سرویس یاهو است. در ادامه نحوه برگرداندن ایمیل های پاک شده یاهو در کامپیوتر و موبایل را بررسی میکنیم.

نحوه بازیابی ایمیل های پاک شده در یاهو از طریق دسکتاپ

احتمالا وقتی ایمیلی را به اشتباه پاک کردید اولین سوالی که از خودتان پرسیدید این بود که قسمت بازیابی ایمیل یاهو کجاست؟ زمانی که شما ایمیلی را حذف میکنید، یاهو به جای حذف کامل ایمیل آن را به بخشی به نام Deleted Items منتقل میکند. این کار به این دلیل است که اگر بعدا خواستید ایمیلی را بازیابی کنید راحت تر انجام دهید. ممکن است هنوز ایمیل شما در این بخش باشد، در این صورت میتوانید ایمیل را به راحتی بازیابی کنید.

برای بازیابی ایمیل های پاک شده در Yahoo ابتدا مرورگر دلخواه خود را باز کنید. وارد سایت Yahoo Mail شوید. با وارد کردن ایمیل و پسورد خود وارد حساب کاربری خود شوید. اگر پسورد خود را فراموش کردید میتوانید مطلب آموزش تصویری بازیابی رمز ایمیل یاهو را مطالعه کنید. بعد از ورود به حساب کاربری از منو سمت چپ Deleted Items را پیدا کرده و انتخاب کنید.

چگونه ایمیل های پاک شده یاهو را بازیابی کنیم؟

حالا در سمت راست صفحه شما میتوانید تمام ایمیل های پاک شده خود را ببینید. در این مرحله روی هر ایمیلی که میخواهید بازیابی کنید کلیک کنید.

برگرداندن ایمیل های پاک شده یاهو

بعد از اینکه ایمیل شما باز شد، روی گزینه Restore to Inbox در بالای صفحه کلیک کنید تا بازیابی شود. با این کار یاهو ایمیل شما را به بخش Inbox انتقال میدهد.

بازگردانی ایمیل های پاک شده یاهو

بازیابی ایمیل های پاک شده یاهو در موبایل

شما در موبایل خود میتوانید از برنامه رسمی Yahoo Mail برای بازیابی ایمیل های پاک شده یاهو استفاده کنید. ابتدا این برنامه را باز کنید و بعد داخل برنامه از منو پایین صفحه روی Inbox ضربه بزنید.

بازیابی ایمیل های پاک شده در yahoo

از منو باز شده گزینه Trash را انتخاب کنید.

قسمت بازیابی ایمیل یاهو کجاست؟

اکنون برای شما لیست ایمیل های پاک شده باز میشود. برای بازیابی ایمیل مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب ایمیل از منو پایین صفحه روی Move ضربه بزنید.

بازیابی ایمیل های پاک شده یاهو

از منو باز شده بخشی که میخواهید ایمیل را به آنجا انتقال دهید انتخاب کنید. به عنوان مثال برای انتقال ایمیل به صندوق دریافتی خود Inbox را انتخاب کنید.

ریکاوری ایمیل های پاک شده یاهئ

حالا ایمیل پاک شده شما بازیابی شده و میتوانید از بخشی که در مرحله قبل انتخاب کردید ایمیل خود را مشاهده کنید.

بازگردانی ایمیل های پاک شده یاهو با ارسال درخواست به پشتیبانی

اگر شما نتوانستید ایمیل خود را با روش های بالا و در بخش های Deleted Items یا Trash پیدا کنید میتوانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. در این شرایط ایمیل های شما به طور کامل حذف شده اند و شما دیگر نمیتوانید آن ها را بازیابی کنید. با این حال میتوانید از پشتیبانی یاهو درخواست کنید تا ایمیل های شما را بازیابی کنند. شما برای این کار میتوانید هم از کامپیوتر و هم از گوشی استفاده کنید. در اکثر موارد یاهو میتواند ایمیل های هفت روز گذشته شما را بازیابی کند. وارد مرورگر دلخواه خود شوید و سایت Yahoo’s email recovery page را باز کنید. در صفحه باز شده گزینه Send a Restore Request را انتخاب کنید.

نحوه بازیابی ایمیل های پاک شده در یاهو

ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود میتوانید صفحه Email a Specialist را مشاهده کنید. در اینجا باید فرم بازیابی ایمیل را پر کنید.

  • Describe the Problem: از طریق این منو کشویی میتوانید مشخص کنید که چه مشکلی دارید و ایمیل شما چگونه پاک شده است.
  • When Did You Last See the Missing Messages: در این قسمت شما باید زمان آخرین باری که ایمیل گمشده خود را مشاهده کردید مشخص کنید.
  • Yahoo ID: ایمیل خود را در این بخش وارد کنید.
  • Email Address That You Have Access To: در این بخش یک ایمیل دیگر وارد کنید تا یاهو بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

بعد از پر کردن فرم تیک کادر Im not a robot را بزنید و بعد Create Request را انتخاب کنید تا یاهو ایمیل های شما را بازیابی کند.

بازیابی ایمیل های پاک شده یاهو

همچنین مطلب آموزش تصویری بکاپ گرفتن و برگرداندن ایمیل های اوت لوک (Microsoft Outlook) میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه ریکاوری ایمیل های حذف شده یاهو صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای ریکاوری ایمیل های پاک شده یاهو استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ریکاوری ایمیل یاهو در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب