مطلب فعلی :

آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل

رفتن به بالا

آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل

آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل

یکی از قابلیت‌ هایی که اپراتور ایرانسل در اختیار کاربران خود قرار داده، شارژ اضطراری است. 🆘 با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید بدون پرداخت وجه آنی، شارژ سیم کارت خود را افزایش دهید. ما در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل خواهیم پرداخت، پس در ادامه با ما همراه باشید.

طریقه غیر فعال سازی شارژ اضطراری ایرانسل

How to Disable the Irancell Emergency Charge

غیر فعال سازی شارژ اضطراری ایرانسل به راحتی قابل انجام بوده و تنها با انجام چند گام می‌توان آن را غیر فعال کرد. قبل از این که روش لغو شارژ اضطراری ایرانسل را بیاموزیم، باید بدانیم که شارژ اضطراری چیست و چه زمانی کاربرد دارد.

شارژ اضطراری ایرانسل چیست و چه زمانی کاربرد دارد؟

برای افرادی که از سیم کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند، گاهی اوقات ممکن است که به دلایل مختلفی امکان شارژ مجدد وجود نداشته باشد. به همین سبب اپراتور ایرانسل قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار داده که شارژ اضطراری نامیده می‌شود. با استفاده از این قابلیت در صورت اتمام شارژ سیم کارت، بدون نیاز به پرداخت وجه آنی، می‌توانید شارژ اضطراری را دریافت کرده و از آن استفاده کنید.

برای برخورداری از این قابلیت تنها کافی است که از عضویت شما در شبکه ایرانسل ۳ ماه گذشته باشد و به صورت ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان تراکنش انجام داده باشید. برای دریافت شارژ اضطراری ایرانسل، هم می‌توانید از طریق کد دستوری *۸۱۵# و هم از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید. حتی می‌توانید این کار را از طریق ارسال پیامک به شماره ۸۱۵ نیز انجام دهید. تنها کافی است مبلغ مورد نیازتان را به ریال وارد کرده (تا سقف ۱۰۰ هزار ریال) و سپس پیامک را ارسال کنید.

لازم به ذکر است که مبلغ شارژ اضطراری دریافت شده به صورت خودکار از اعتبار بعدی شما کسر می‌شود. کارمزد دریافت شده برای این نوع شارژ ۵۰ تومان به ازای هر ۵۰۰ تومان شارژ دریافتی خواهد بود. به عنوان مثال اگر ۲ هزار تومان شارژ اضطراری دریافت کنید، مبلغ ۲ هزار و ۲۰۰ تومان از اعتبار بعدی شما کسر می‌شود.

شارژ اضطراری تنها قابلیت ایرانسل نبوده و امکان دریافت اینترنت اضطراری نیز وجود دارد. هنگامی که اینترنت شما به اتمام رسیده و نیاز سریع به اینترنت دارید می‌توانید از این قابلیت استفاده کرده و بدون نیاز به پرداخت، اینترنت اضطراری دریافت کنید. در ادامه روش لغو شارژ اضطراری ایرانسل را بررسی خواهیم کرد.

لغو شارژ اضطراری ایرانسل از طریق کد دستوری *۸۱۵#

برای غیر فعال سازی شارژ اضطراری ایرانسل خودکار در ابتدا به بخش شماره گیر تلفن همراه خود بروید. سپس کد دستوری *۸۱۵# را وارد کنید. حالا روی علامت تماس سبز رنگ ضربه بزنید.

چگونه شارژ اضطراری خودکار را لغو کنیم

صفحه زیر برای شما به نمایش درآمده که دارای قسمت‌های مختلفی است. در این بخش هم می‌توانید به فعال کردن شارژ اضطراری و هم به غیر فعال کردن این نوع شارژ بپردازید.

غیرفعال کردن شارژ اضطراری ایرانسل

برای لغو شارژ اضطراری ایرانسل گزینه ۳ را در کادر موجود و با اعداد انگلیسی تایپ کنید. سپس روی گزینه Reply در بالای ضربه بزنید.

کد غیر فعال سازی شارژ اضطراری ایرانسل

در این مرحله پیامی با عنوان “غیر فعال سازی سرویس شارژ خودکار اضطراری با ارسال عدد ۲” نمایش داده می‌شود. در کادر موجود عدد ۲ را تایپ کرده و مجدد روی Reply ضربه بزنید.

غیرفعال سازی شارژ اضطراری خودکار ایرانسل

در این مرحله پیامی حاوی متن زیر برای شما به نمایش داده می‌شود.

نحوه غیر فعال سازی شارژ اضطراری ایرانسل

پس از گذشت چند ثانیه پیامکی برای شما ارسال خواهد شد. این پیامک به شما اطلاع می‌دهد که غیر فعال سازی دریافت شارژ خودکار اضطراری با موفقیت ثبت شده است.

کد لغو شارژ اضطراری ایرانسل 815

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل پرداختیم. با استفاده از این روش شما می‌توانید به آسانی دریافت شارژ اضطراری خودکار را لغو کنید. شما می‌توانید تجربیات خود از استفاده از این روش را در قسمت نظرات با ما و سایر مخاطبان کلاسیک وب در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب