مطلب فعلی :

آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی

رفتن به بالا

آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی

نوشته admin

11 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی

آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی

آیا می خواهید برخی از چت های خود را در واتساپ مخفی کنید و با قفل کردن آن ها دسترسی افراد دیگر به چت ها را ببندید؟ 🔒 شما میتوانید با استفاده از قابلیت جدید واتساپ این کار را به راحتی انجام دهید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی میپردازیم.

نحوه پنهان کردن و قفل کردن چت در واتساپ

?How to Lock and Hide WhatsApp Chats

تا قبل از آخرین آپدیت واتساپ برای مخفی کردن چت در واتس اپ اندروید و آیفون باید چت های خود را بایگانی میکردید. با این حال در آخرین آپدیت واتساپ قابلیت Chat lock به این برنامه اضافه شده است. با استفاده از قابلیت Chat lock بدون آرشیو کردن چت و یا بدون نیاز به استفاده از برنامه جانبی میتوانید چت های خود را قفل و مخفی کنید. در ادامه نحوه پنهان کردن چت در واتساپ آیفون و اندروید را بررسی میکنیم.

برای اینکه بتوانید چت های خود را در واتساپ پنهان کنید و یا قفل کنید باید با آپدیت واتساپ، آخرین نسخه این برنامه را نصب کنید. بنابر این ابتدا این برنامه را آپدیت کنید.

مخفی کردن چت در واتس اپ اندروید و آیفون

نحوه مخفی کردن چت در واتساپ آیفون و اندروید یکی است و تفاوتی ندارد. برای قفل چت واتساپ بدون برنامه وارد برنامه واتساپ شوید. از بین لیست چت های خود نام مخاطب مورد نظر را پیدا کرده و صفحه چت او را باز کنید. بعد از باز کردن صفحه چت شخص مورد نظر روی نام او در بالای صفحه ضربه بزنید.

قفل چت در واتساپ

در صفحه بعد، صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه Chat lock را پیدا کنید. گزینه Chat lock را بعد از پیدا کردن انتخاب کنید.

قفل چت واتساپ

در صورتی که قبلا برای مخاطب خاصی از قابلیت آرشیو کردن چت در واتساپ استفاده کرده باشید اکنون نمیتوانید چت او را قفل کنید. این به این دلیل است که گزینه Chat lock برای چت های آرشیو شده غیر فعال است. بنابر این ابتدا باید چت را از حالت بایگانی پیام خارج کنید و بعد از Unarchive کردن چت را قفل کنید. برای این کار بعد از ضربه روی نام مخاط خود در کادر اخطار پایین صفحه روی Unarchive ضربه بزنید.

چت های مخفی واتساپ کجاست

اکنون صفحه Chat lock برای شما باز میشود. گزینه Lock this chat with fingerprint را فعال کنید. در گوشی آیفون گزینه Face ID-centric را باید فعال کنید.

مخفی کردن چت در واتساپ آیفون

در مرحله بعد یک کادر برای شما باز میشود مبنی بر اینکه این چت در دستگاه دوم شما قفل نمیشود. بنابر این اگر از واتساپ خود در دو دستگاه جدا استفاده میکنید به این نکته دقت داشته باشید. برای تایید روی OK کلیک کنید.

مخفی کردن چت در واتساپ سامسونگ و..

در آخر برای قفل چت واتساپ اثر انگشت خود یا چهره خود را برای برنامه مشخص کنید.

چت های مخفی واتساپ کجاست؟ نحوه دسترسی به چت های قفل شده

بعد از قفل چت در واتساپ، چت شما از تب Chats پنهان میشود و شما میتوانید به این چت در بخشی به نام Locked chats دسترسی پیدا کنید. برای دیدن چت مخفی شده خود برنامه واتساپ را باز کنید. در تب Chats صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه Locked chats برای شما نمایش داده شود. سپس روی Locked chats ضربه بزنید.

برداشتن قفل چت در واتساپ

حالا انگشت خود را روی سنسور گوشی خود قرار دهید تا واتساپ بعد از احراز هویت شما چت های مخفی شده را باز کند.

قفل چت های واتساپ

چگونه قفل چت واتساپ را غیر فعال کنیم؟ غیر فعال کردن Chat Lock

بعد از قفل چت های واتساپ ممکن است بخواهید چت خود را از حالت مخفی خارج کنید و به حالت عادی بازگردانید. برای برداشتن قفل چت در واتساپ ابتدا با استفاده از روش قبل وارد بخش Locked chats شوید و چت مورد نظر را باز کنید. سپس از بالای صفحه روی نام مخاطب خود ضربه بزنید.

نحوه پنهان کردن چت در واتساپ ایفون

صفحه باز شده را به سمت پایین بکشید تا گزینه Chat lock را مشاهده کنید. بعد از پیدا کردن این گزینه آن را انتخاب کنید. سپس گزینه Lock this chat with fingerprint را غیر فعال کنید.

نحوه پنهان کردن و قفل کردن چت در واتساپ

سوالات متداول

آیا میتوان یک چت را در واتساپ قفل کرد؟

بله، برای قفل چت های واتساپ شما نیازی ندارید چند چت را به صورت همزمان قفل کنید بلکه میتوانید به هر تعدادی که خواستید چت های خود را قفل کنید.

آیا برای مخفی کردن چت ها نیازی به آرشیو کردن دارد؟

قبل از اضافه شدن گزینه Chat lock به واتساپ شما برای مخفی کردن چت های خود نیاز داشتید تا با بایگانی پیام، چت خود را مخفی کنید. ولی اکنون در صورتی که با آپدیت واتساپ گزینه Chat lock به واتساپ شما اضافه شد میتوانید از این گزینه برای قفل کردن و مخفی کردن واتساپ خود استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به مخفی کردن چت در واتساپ سامسونگ و.. صحبت کردیم. آیا شما توانستید ار زوش گفته شده برای قفل واتساپ با الگو و… استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه قفل چت های واتساپ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 11 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب