مطلب فعلی :

آموزش جدید ۲ روش اشتراک گذاری رمز وای فای اندروید

رفتن به بالا

آموزش جدید ۲ روش اشتراک گذاری رمز وای فای اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش جدید 2 روش اشتراک گذاری رمز وای فای اندروید

آموزش جدید ۲ روش اشتراک گذاری رمز وای فای اندروید

داشتن رمز وای فای طولانی و پیچیده 🔑 چیز بدی نیست اما هنگام به اشتراک گذاری خواندن حروف و اعداد طولانی ممکن است دردسر ساز شود. در آموزش جدید ۲ روش اشتراک گذاری رمز وای فای اندروید ما راه حل های ساده ای را به شما یاد خواهیم داد تا بر این مشکل غلبه کنید.

نحوه اشتراک گذاری رمز وای فای از اندروید با کد QR و..

How to Share your Wi-Fi password on an Android phone

داشتن یک رمز عبور Wi-Fi قوی برای جلوگیری از ورود دیگران و استفاده از شبکه خانگی شما بسیار مهم است. اما داشتن رمز عبور طولانی و پیچیده اشتراک گذاری را مشکل ساز می کند. خوشبختانه گوشی های اندرویدی اشتراک گذاری رمزهای عبور وای فای را بسیار ساده می کنند. چند روش برای اشتراک گذاری رمز عبور وای فای در اندروید وجود دارد. اگر سوالاتی مانند چگونه اسکن وای فای را فعال کنیم؟ چگونه بارکد وای فای را پیدا کنیم؟ اشتراک گذاری از طریق وای فای دایرکت در اندروید ۱۱ ، ۱۲، ۱۳ را دارید در ادامه می توانید جواب آنها را پیدا کنید.

اشتراک گذاری پسورد وای فای در گوشی اندروید از طریق کد QR

قبلا در کلاسیک وب ۶ روش مشاهده پسورد وای فای در گوشی اندروید را آموزش دادیم، اما تاز مانی که گوشی اندروید ۱۰ به بالا داشته باشید می توانید رمز عبور Wi-Fi خود را با ایجاد یک کد QR به اشتراک بگذارید. برای اشتراک گذاری رمز وای فای اندروید ۱۱ و.. به بالا به مسیر  Settings > Wi-Fi and network > Wi-Fi بروید. به خاطر داشته باشید که این مراحل ممکن است بسته به برند یا مدل دستگاه شما متفاوت باشد اما ایده کلی این است که از تنظیمات وای فای گوشی خود استفاده کنید.

اشتراک گذاری پسورد وای فای در گوشی اندروید از طریق کد QR

روی آیکن چرخ دنده کنار نام شبکه Wi-Fi که می خواهید به اشتراک بگذارید ضربه بزنید و Share را انتخاب کنید تا کد QR باز شود. باز هم مراحل ممکن است در نسخه های اندرویدی دیگر متفاوت باشد. در دستگاه سامسونگ با اندروید ۱۲ آیکن کد QR را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد.

اشتراک گذاری پسورد وای فای در گوشی اندروید از طریق کد QR

برای اسکن کد QR وای فای برای اتصال به شبکه به مسیر Settings > Wi-Fi and network > Wi-Fi بروید و روی آیکن کد QR در کنار Add network ضربه بزنید. در برخی از دستگاه های اندروید، آیکن کد QR را در گوشه سمت راست بالا مشاهده خواهید کرد. برای پیوستن به شبکه کد گوشی دیگر را اسکن کنید.

همچنین می توانید بارکد وای فای سامسونگ و … را با استفاده از دوربین گوشی خود (در صورت پشتیبانی از این ویژگی) یا با استفاده از گوگل لنز اسکن کنید. روی آیکن Google Lens در نوار جستجوی گوگل تلفن یا برنامه دوربین ضربه بزنید. Search with your camera و سپس Join network را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری پسورد وای فای در گوشی اندروید از طریق کد QR

وصل شدن به وای فای بدون داشتن رمز با Nearby Share

برای اشتراک گذاری رمز وای فای اندروید ۱۲ یا اشتراک گذاری رمز وای فای اندروید ۱۳ می توانید رمز وای فای خود را با استفاده از Nearby Share به اشتراک بگذارید. برای وصل شدن به وای فای با بارکد به مسیر Settings > Wi-Fi بروید و روی نام شبکه ضربه بزنید، به صفحه QR code بروید. روی Nearby   یا Nearby Share ضربه بزنید.

وصل شدن به وای فای بدون داشتن رمز با Nearby Share

گوشی سایر دستگاه های نزدیک خود را اسکن می کند. می توانید گوشی را طوری تنظیم کنید که همه یا فقط افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند را اسکن کند. اگر گوشی اصلی دستگاه شما را پیدا کند، یک درخواست اتصال مشاهده خواهید کرد. برای اتصال به شبکه وای فای روی Accept ضربه بزنید. به خاطر داشته باشید که در حالی که اشتراک گذاری رمز عبور خود را استفاده از این روش فقط در اندروید ۱۲ یا ۱۳ می توانید انجام دهید، می توانید درخواست اتصال را در دستگاه های قدیمی تری که Nearby Share را پشتیبانی می کنند بپذیرید.

وصل شدن به وای فای بدون داشتن رمز با Nearby Share

ممکن است لازم باشد قبل از استفاده از این ویژگی؛ Nearby Share را فعال کنید. وقتی می خواهید اشتراک گذاری رمز عبور را با Nearby Share انجام دهید، تنظیمات باید ظاهر شوند. اگر این طور نیست به مسیر Settings > Google > Devices and sharing > Nearby share بروید.

وصل شدن به وای فای بدون داشتن رمز با Nearby Share

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش جدید ۲ روش اشتراک گذاری رمز وای فای اندروید ما به سوال چگونه بارکد وای فای را پیدا کنیم؟ پاسخ دادیم.  به غیر از اسکن وای فای به نظر شما چه راه حل دیگری وجود دارد؟ از چه نرم افزار اشتراک گذاری وای فای اندرویدی می توان استفاده کرد؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب