مطلب فعلی :

آموزش حذف تبلیغات برنامه های اندروید بدون نیاز به روت

رفتن به بالا

آموزش حذف تبلیغات برنامه های اندروید بدون نیاز به روت

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها

آموزش حذف تبلیغات برنامه های اندروید بدون نیاز به روت

احتمالا بلاک تبلیغات در اپ های اندرویدی بدون نیاز به روت ، خواسته اکثر کاربرانی است که از برنامه های رایگان اندرویدی استفاده میکنند ، برای اینکه همیشه از شر تبلیغات مزاحم داخل اپلیکیشن ها خلاص شوید امروز در این آموزش با ما همراه باشید. با استفاده از اپلیکیشنی که در این آموزش به شما معرفی میکنیم قادر خواهید بود از نمایش تبلیغات در اپ ها جلوگیری بعمل آورید.

جلوگیری از نمایش تبلیغات در اندروید بدون نیاز به روت و کاهش شدید باتری

Block Ads in All Your Android Apps Without Root 

برای اینکه بتوانید تمام آگهی های تبلیغاتی را در اپلکیشن های دستگاه اندرویدی خود غیرفعال کنید بدون اینکه نیاز به روت کردن گوشی خود داشته باشید و همچنین حداقل استفاده از باتری را نیز تجربه کنید می بایست از یک اپ تخصصی استفاده نمایید. برخلاف اپ های دیگری مانند NetGuard و AdGuard ، برنامه ای که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم از DNS level برای بلاک و حذف تبلیغات اندروید استفاده میکند و به این معنی است که در همان لحظه اول اتصال ، ترافیک را از سایت تبلیغاتی فیلتر کرده و سپس غیرفعال خواهد شد که این امر باعث به حداقل رساندن مصرف باتری گوشی میشود. البته مزیت دیگر این اپ اینست که منبع باز و رایگان می باشد.

اگر همین مشکل را در مرورگر خود دارید و از دست تبلیغات های فراوان به ستوه آمده اید ، ما قبلا ۱۳ روش مسدود کردن و جلوگیری از باز شدن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر را آموزش داده ایم و توصیه میکنیم برای حذف تبلیغات آزاردهنده ، از راهکارهای مطرح شده در این پست کمک بگیرید.

آموزش نصب و حذف تبلیغات در گوشی با استفاده از DNS66

اپ DNS66 رایگان بوده و شما میتوانید آن را از F-Droid دانلود نمایید که در حال حاضر برای تمامی ورژن های اندروید فعال است. شما میتوانید فایل APK آخرین ورژن این اپ ( Version 0.1.3 ) را دانلود کنید.

2016-11-10_194931

برای اولین بار که این برنامه را اجرا میکنید نیاز دارید فیلترهای دامنه را انتخاب و تنظیم نمایید. همانطور که در تصویر زیر مشخص است بر روی Domain Filters تپ کنید. در اینجا باید حداقل یک میزبان مسدود کننده تبلیغات را انتخاب کنید که البته این اپ یک لیست از سرویس دهنده های تبلیغاتی شناخته شده است را برای شما مسدود میکند. از این رو پیشنهاد ما اینست که گزینه “Adaway hosts file” را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید گزینه Enable Domain Filtering را در بالا سمت راست صفحه فعال نمایید.

2016-11-10_195105

در این مرحله مجددا وارد صفحه اصلی این اپ شده و از منوی پایین بر روی گزینه Start / Stop تپ کرده و نهایتا آیکون رفرش در بالای برنامه را انتخاب کنید. سپس پیغامی دریافت خواهید کرد با این عنوان که فایل میزبان در حال دانلود شدن است بنابراین صبر کنید تا این مرحله به پایان برسد. در نهایت بر روی آیکون اصلی پاور در برنامه تپ کرده تا پیغامی مانند تصویر زیر برایتان نمایش داده شود که باید بر روی OK کلیک نمایید.

2016-11-10_203923

حالا دیگر با خیالت راحت میتوانید از اپلیکیشن های دستگاه اندرویدی مثل گوگل پلی و.. خود بدون تبلیغات مزاحم لذت ببرید. هنگامی که این اپ فعال باشد یک آیکون در نوار ابزار بالای گوشی شما به حالت کلید وجود خواهد شد که از کارکرد و فعال بودن این اپ خبر میدهد. همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، اسکرین شات سمت چپ از اپ IMDB قبل از فعال بودن DNS66 و اسکرین شات سمت راست بعد از فعال بودن این برنامه و حذف تبلیغات گوگل در اندروید گرفته شده است.

2016-11-10_205623

برخلاف اپلیکیشن های دیگر بر پایه VPN برای غیرفعال کردن تبلیغات ، این اپ با استفاده از DNS level منابع تبلیغاتی را فیلتر میکند از همین رو مصرف باتری در مقایسه با برنامه های مشابه در این اپ به شدت بهینه می باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید مصرف باتری هنگام استفاده از اپ Adguard که یک برنامه مشابه برای بلاک تبلیغات در اندروید است در صدر استفاده مصرف باتری است در حالی که برنامه DNS66 در اسکرین شات سمت راست حتی در لیست برنامه های پر مصرف باتری قابل مشاهده نیست.

2016-11-10_210811

اگر این پست را مفید میدانید حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و چنانچه به دنبال راهی برای خواندن مطالب سایت بدون نمایش تبلیغات و موارد مزاحم هستید که بتوانید بدون استفاده از اپ های بلاک تبلیغات براحتی و بدون مزاحمت وب گردی کنید حتما به پست مربوطه مراجعه نمایید.

تجربه و نظر شما ؟

امروز با آموزش بلاک تبلیغات در اپ های اندرویدی بدون نیاز به روت با شما همراه بودیم، اگر شما هم برنامه ای برای جلوگیری از تبلیغات در برنامه های اندروید بدون نیاز ریشه می شناسید که در بالا مطرح نشده است میتوانید از طریق دیدگاه در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب