مطلب فعلی :

آموزش دانلود و نصب آفیس روی ویندوز ۱۱

رفتن به بالا

آموزش دانلود و نصب آفیس روی ویندوز ۱۱

نوشته admin

12 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش دانلود و نصب آفیس روی ویندوز 11

آموزش دانلود و نصب آفیس روی ویندوز ۱۱

برنامه مایکروسافت آفیس یکی از برنامه های کاربردی است که اکثر کاربران ویندوز از آن استفاده میکنند و به آن نیاز دارند. 🗂️ در صورتی که شما این برنامه را روی ویندوز خود ندارید، با روش های متنوعی میتوانید آن را دانلود و نصب کنید.  در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش دانلود و نصب آفیس روی ویندوز ۱۱ میپردازیم.

آموزش نصب آفیس روی ویندوز ۱۱

?How to Download Microsoft Office for Windows 11

Microsoft Office که شامل برنامه های مختلفی مانند ورد، پاورپوینت، اکسل و… میشود یکی از برنامه های پرطرفدار ویندوز است. این برنامه کاربرد های مختلفی دارد و در جا های مختلفی میتوان از آن ها استفاده کرد. در ادامه به آموزش نصب آفیس ۲۰۲۲ روی ویندوز ۱۱ میپردازیم.

نحوه نصب نرم افزار Microsoft Office

برای نصب مایکروسافت آفیس ابتدا باید آن را دانلود کنید. برای نصب رایگان آن میتوانید از سایت های داخلی و ایرانی برای دانلود این برنامه استفاده کنید. پس از اتمام دانلود موقتا آنتی ویروس ویندوز ۱۱ را غیر فعال کنید. سپس فایل نصبی مایکروسافت را باز کنید. بعد از آن از بالای کادر باز شده نسخه مورد نظر را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای نصب آفیس ۲۰۲۱ روی ویندوز ۱۱ گزینه Microsoft Office 2019-2021 را انتخاب کنید. سپس با زدن تیک کنار هر کدام از برنامه های مایکروسافت آفیس آن ها را برای نصب انتخاب کنید. در آخر روی Install Office کلیک کنید.

دانلود و نصب آفیس روی ویندوز 11

فعال سازی مایکروسافت به صورت رایگان بعد از دانلود و نصب آفیس روی ویندوز ۱۱

در صورتی که میخواهید به صورت رایگان از برنامه های آفیس استفاده کنید باید این برنامه را بعد از نصب، فعال کنید. برای فعالسازی برنامه های آفیس ابتدا برنامه های آفیس را دانلود و نصب کنید. سپس نرم افزار KMSAuto را نیز دانلود و نصب کنید. پس از اتمام نصب برنامه روی آن راست کلیک کرده و Run as administrator را انتخاب کنید.

آموزش نصب آفیس 2022 روی ویندوز 11

در کادر باز شده Activation را انتخاب کنید.

آموزش نصب آفیس روی ویندوز 11

در آخر Activate Office را انتخاب کنید.

نصب آفیس 2023 روی ویندوز 11

برای تایید و ادامه روی Yes کلیک کنید.

نحوه فعال سازی آفیس در ویندوز 11

در انتها زمانی که پیغام Successfully را مشاهده کردید برای تکمیل مراحل نصب رایگان آفیس روی ویندوز ۱۱ یک بار سیستم خود را ریستارت کنید.

نصب آفیس روی ویندوز 11

همچنین در صورتی که این نرم افزار را از سایت های داخلی دریافت کردید میتوانید بعد از خارج کردن مایکروسافت آفیس از حالت فشرده روی Setup.cmd راست کلیک کنید و Run as Administrator را انتخاب کنید. پس از اتمام نصب خودکار برنامه وارد پوشه Crack شوید و بر روی فایل KMS_VL_ALL_AIO.cmd راست کلیک کنید. گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید. در آخر در کادری که برای شما باز میشود گزینه Install Activation Auto-Renewal را انتخاب کنید. پس از ریستارت سیستم برنامه های آفیس برای شما فعال میشوند.

نصب مایکروسافت آفیس روی لپ تاپ ویندوز 11

اگر با روش گفته شده نتوانستید مایکروسافت را فعال کنید میتوانید بعد از نصب برنامه به تب Utilities & Setting بروید. سپس مسیر Office RETAIL > VL را طی کنید. در آخر روی Activate Office کلیک کنید تا فعال شود.

آموزش نصب آفیس ۲۰۲۱ روی ویندوز ۱۱ با داشتن Product key

برای نصب آفیس روی ویندوز ۱۱ با استفاده از Product key ابتدا وارد صفحه Setup Office or Microsoft 365 شوید. روی Sign in کلیک کنید. پس از ورود با اکانت مایکروسافت در بخش Enter your product key، باید Product key را وارد کنید.

نصب مایکروسافت آفیس روی کامپیوتر ویندوز 11

بعد از وارد کردن Product key در صفحه بعد روی Install Office کلیک کنید.

نصب آفیس روی ویندوز 11

با این کار دانلود مایکروسافت آفیس شروع میشود. پس از دانلود میتوانید با کلیک بر روی فایل دانلود شده آن را نصب کنید.

آموزش نصب آفیس 2021 روی ویندوز 11

نحوه دانلود نسخه تست مایکروسافت آفیس

مایکروسافت آفیس این امکان را برای شما قرار داده تا بتوانید قبل از خرید آن یک نسخه رایگان یک ماهه تهیه کنید تا با آن کار کنید. بعد از یک ماه در صورت راضی بودن از مایکروسافت میتوانید آن را تهیه کنید. برای نصب مایکروسافت آفیس روی کامپیوتر ویندوز ۱۱ و تست یک ماهه آن وارد صفحه Microsoft 365 Official free trial شوید. روی Try 1 Month Free کلیک کنید.

نصب آفیس روی ویندوز

در صورتی که اکانت مایکروسافت دارید آن را وارد کنید. اگر اکانت مایکروسافت ندارید میتوانید یکی بسازید. پس از وارد کردن اطلاعات روی Sign in کلیک کنید.

نصب مایکروسافت آفیس روی کامپیوتر ویندوز 11

سپس ۱-Month free trial و بعد از آن Next را انتخاب کنید.

نصب آفیس روی ویندوز 11 رایگان

نحوه پرداخت برای بعد از یک ماه را انتخاب کنید و اطلاعات مرود نیاز برای پرداخت را وارد کنید. صفحه را به سمت پایین بکشید و روی Save کلیک کنید.

دانلود و نصب آفیس روی ویندوز 11

سپس Start Trial, Pay Later و بعد Continue را انتخاب کنید. حالا Download the Desktop Apps را انتخاب کرده و در تبی که برای شما باز میشود روی Install Office کلیک کنید. بعد از آن باید ورژن مورد نظر و زبان خود را انتخاب کنید و روی Install کلیک کنید. بعد از اتمام دانلود، روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید تا مایکروسافت به صورت خودکار تمام برنامه های آفیس را در ویندوز شما نصب کند.

آموزش نصب آفیس 2022 روی ویندوز 11

برای نصف آفیس در ویندوز با استفاده از روش زیر، باید نام مدرسه شما در لیست مایکروسافت آفیس وجود داشته باشد. در غیر اینصورت نمیتوانید از این روش استفاده کنید و باید سایر روش ها را امتحان کنید.

نصب آفیس روی ویندوز اورجینال برای دانش آموزان و معلمان

مایکروسافت آفیس نسخه ای جداگانه برای دانش آموزان و معلمین نیز دارد که برای این افراد به صرفه تر است. اگر میخواهید این نسخه از مایکروسافت را دانلود و نصب کنید وارد سایت Microsoft Office شوید. بعد از ورود به سایت، آدرس ایمیل مدرسه خود را وارد کنید و روی Get started کلیک کنید.

آموزش نصب آفیس روی ویندوز 11

در مرحله بعد در صورتی که دانش آموز هستید I’m a student و در صورتی که معلم هستید I’m a teacher را انتخاب کنید. سپس لینک دانلود مایکروسافت برای ایمیل وارد شده ارسال میشود. شما از این لینک میتوانید برای دانلود و نصب آفیس روی ویندوز ۱۱ استفاده کنید.

نصب آفیس روی ویندوز اورجینال

استفاده از نسخه آنلاین این برنامه بدون نیاز به نصب آفیس ۲۰۲۳ روی ویندوز ۱۱

همچنین مایکروسافت آفیس نسخه وب دارد که شما در هر دستگاهی میتوانید به آن دسترسی داشته باشید و با مرورگر خود از برنامه های ورد، اکسل و… استفاده کنید. برای این کار کافیست وارد وبسایت Office شوید و با اکانت مایکروسافت وارد این سایت شوید و از نسخه وب برنامه ها استفاده کنید.

آموزش نصب آفیس 2021 روی ویندوز 11

در صورتی که حین نصب این برنامه با ارور Office has encountered an error during setup مواجه شدید میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۴ روش رفع ارور Microsoft Office encountered error during setup آفیس را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه فعال سازی آفیس در ویندوز ۱۱ صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های گفته شده برای نصب آفیس روی ویندوز استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نصب مایکروسافت آفیس روی لپ تاپ ویندوز ۱۱ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 12 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب