مطلب فعلی :

آموزش روشن و خاموش کردن می بند هوشمند شیائومی

رفتن به بالا

آموزش روشن و خاموش کردن می بند هوشمند شیائومی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش روشن و خاموش کردن می بند هوشمند شیائومی

آموزش روشن و خاموش کردن می بند هوشمند شیائومی

کاربرانی که از ساعت‌ های می‌ بند هوشمند شیائومی استفاده می‌ کنند، حتماً متوجه این موضوع شده‌اند که روی دستگاه هیچ دکمه‌ای برای خاموش و روشن کردن ⬛ آن وجود ندارد.  اما آیا واقعاً هیچ راهی برای خاموش کردن ساعت شیائومی وجود ندارد؟ ما در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش روشن و خاموش کردن می‌بند هوشمند شیائومی خواهیم پرداخت، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه می بند ۷ ، ۶ ، ۵ ، ۴ و.. را خاموش کنیم؟

How to Turn Off the Xiaomi Mi Band

به‌طور کلی نمی‌توان راهی مشخص را برای روشن و خاموش کردن ساعت شیائومی می‌بند ۷، ۶، ۵، ۴ و … در نظر گرفت. به را این کار شما می‌توانید چند روز صبر کنید که باتری ساعت هوشمند تمام شود. با تمام شدن باتری دستگاه خاموش خواهد شد یا برای این کار باید دستگاه خود را ریست کنید. اما ما در ادامه به آموزش ترفندها و جایگزین‌هایی خواهیم پرداخت که شما بتوانید این کار را انجام دهید.

روش خاموش کردن Mi Band 7

برای این که بدانیم چگونه می بند ۷ را خاموش کنیم، باید مراحل زیر را دنبال کرد.

به قسمت Settings دستگاه بروید.

خاموش کردن ساعت شیائومی Mi Band 7

حالا به پایین رفته و به دنبال قسمت System بگردید و روی آن ضربه بزنید.

خاموش کردن Mi Band 7

در این زمان اعلانی به شما نمایش داده می‌شود. در پایین صفحه روی علامت تیک آبی ضربه بزنید. با انجام این کار دستبند Xiaomi خاموش می‌شود.

نحوه خاموش کردن بند هوشمند شیائومی

متن اعلان به شما می‌گوید که برای روشن شدن مجدد دستگاه، باید آن را به شارژر وصل کنید. با وصل کردن ساعت به شارژ مشاهده می‌کنید که دستگاه روشن خواهد شد.

نحوه روشن شدن ساعت هوشمند شیائومی

نحوه خاموش کردن بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 و Mi Band 6

هیچ راهی برای روشن و خاموش کردن ساعت شیائومی Mi Band 5 و Mi Band 6 وجود ندارد. اما در صورت نیاز به انجام این کار شما می‌توانید با ریست کردن دستبند شیائومی و بازگشت به تنظیمات کارخانه این کار را انجام دهید. برای ریست کردن دستگاه مراحل زیر را دنبال کنید.

انگشت خود را روی صفحه ساعت هوشمند کشیده که به صفحه بیشتر (More) دستیابی پیدا کنید.

حالا صفحه را به پایین پیمایش کرده که گزینه‌های reboot یا reset را مشاهده کنید.

راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 5

با ضربه زدن روی این گزینه، دستبند ریست شده و باید منتظر بمانید که روشن شود.

قفل کردن به جای خاموش کردن ساعت شیائومی

اگر نتوانستید که دستبند شیائومی خود را خاموش کنید، می‌توانید آن را قفل کنید. با انجام این کار هیچ فرد دیگری نمی‌تواند به پیام‌ها و اعلان‌های موجود روی دستبند شما دسترسی پیدا کند. این قابلیت تنها برای مدل‌های Mi Band 4 به بعد پشتیبانی می‌شود. برای قفل کردن دستگاه باید از برنامه My Fit کمک بگیرید. پس اطمینان حاصل کنید که دستگاه و گوشی به یکدیگر متصل هستند.

برنامه My Fit را باز کرده و منوی Profile را در سمت راست پایین صفحه اصلی انتخاب کنید.

در این صفحه باید Mi Band مورد استفاده خود را انتخاب کرده و به Smartband Configuration بروید.

پس از ورود به این قسمت، گزینه Lab را انتخاب کنید.

حالا باید روی bracelet lock ضربه بزنید که به صفحه مشخص کردن رمز یا پین وارد شوید.

رمز عبوری ۴ رقمی تعریف کرده و بار دیگر آن را تأیید کنید. پس برای ذخیره روی عبارت Save در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.

با انجام این کار، هر وقت دستبند را از دستان خود باز کردید، برای دسترسی به آن نیازمند به وارد کردن رمز عبور ۴ رقمی خواهید داشت.

فعال کردن حالت مزاحم نشوید (Do Not Disturb Mode) به جای خاموش کردن ساعت شیائومی

با فعال کردن حالت مزاحم نشوید، قادر خواهید بود که در زمان‌هایی که جلسات کاری دارید یا اعلان‌های زیاد برایتان آزاردهنده هستند، جلوی اعلان‌های خود را بگیرید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

به منوی بیشتر (More) بروید. روی اولین مورد یعنی Do Not Disturb ضربه بزنید.

در این قسمت شما می‌توانید حالت مزاحم نشوید را فعال یا غیر فعال کنید. همچنین می‌توانید عملکرد هوشمند آن را فعال کرده که تشخیص دهد شما چه زمانی به خواب رفته‌اید تا نمایش اعلان‌ها را متوقف کند.

قطع اتصال گوشی با دستبند و ریست کردن آن به جای خاموش کردن ساعت شیائومی

یکی از روش‌هایی که ما آن را توصیه نمی‌کنیم، اما شما می‌توانید از آن برای خاموش کردن دستبند هوشمند خود استفاده کنید، همین مورد است. برای این کار ابتدا باید اتصال دستبند و تلفن همراه خود را قطع کرده و سپس با انجام ریست دستبند خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

گرچه روش‌هایی مشخص برای روشن و خاموش کردن ساعت‌های هوشمند شیائومی وجود ندارد، اما در این مطلب سعی شده بهترین گزینه‌ها برای روشن و خاموش کردن ساعت شیائومی گرد هم آورده شود. شما می‌توانید تجربیات خود از استفاده از این روش‌ها را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب