مطلب فعلی :

آموزش نحوه تغییر شماره در اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش نحوه تغییر شماره در اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش نحوه تغییر شماره در اینستاگرام

آموزش نحوه تغییر شماره در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم ساخته تا اگر خواستید شماره 📞 خود را تغییر دهید بتوانید این کار را انجام دهید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش نحوه تغییر شماره در اینستاگرام میپردازیم.

آموزش تغییر دادن شماره در اینستاگرام

?How To Change Your Account Phone Number In Instagram

اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که کاربران زیادی دارد. این برنامه برای راحتی کاربران خود قابلیت های زیادی دارد که میتوانید از آن استفاده کنید. یکی از این قابلیت ها ثبت کردن ایمیل و شماره تلفن است. اگر شماره ای برای حساب کاربری خود ثبت نکردید میتوانید با روش هایی که در ادامه بررسی میکنیم شماره خود را ثبت کنید و یا اگر شماره ای قبلا وارد حساب کاربری خود کردید آن را تغییر دهید. پیش از این در کلاسیک وب به آموزش ۵ روش تغییر ایمیل اینستاگرام پرداختیم. در ادامه نحوه تغییر شماره در اینستاگرام را بررسی میکنیم.

نحوه تغییر شماره در اینستاگرام از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

برای تغییر شماره تلفن در اینستاگرام ابتدا وارد حساب کاربری خود در برنامه اینستاگرام شوید.

تغییر شماره تلفن در اینستاگرام جدید

از گزینه های پایین برنامه، روی آیکن سمت راست بزنید تا وارد پروفایل خود شوید.

تغییر شماره تلفن در بیزینس اینستاگرام

روی Edit Profile ضربه بزنید.

تغییر شماره تلفن در اینستاگرام

به سمت پایین بکشید تا بخش Phone را ببینید. آن را انتخاب کنید.

شماره تلفن در اینستاگرام

حالا میتوانید شماره قدیمی خود را پاک کنید و یک شماره دیگر وارد کنید. بعد از وارد کردن شماره روی Next ضربه بزنید.

آموزش تغییر شماره در اینستاگرام

در این مرحله اینستاگرام برای شما یک کد ارسال میکند که باید آن را وارد کادر کنید. در آخر برای تغییر شماره تلفن در اینستاگرام بعد از تایید شدن شماره روی Done ضربه بزنید.

نحوه تغییر شماره در اینستاگرام

آموزش تغییر شماره در اینستاگرام پس از گذاشتن تایید دو مرحله ای

برخی کاربران اینستاگرام فکر میکنند بعد از فعالسازی تایید دو مرحله ای نمیتوانند شماره تلفن در اینستاگرام را تغییر دهند، اما شما پس از فعال کردن تایید دو مرحله ای نیز میتوانید برای تغییر شماره تلفن در اینستاگرام اقدام کنید. اگر تایید دو مرحله ای برای شما فعال نیست میتوانید مطلب آموزش ۲ روش تایید دو مرحله ای اینستاگرام در ورژن جدید را برای فعال سازی آن مطالعه کنید. پس از فعال سازی تایید دو مرحله ای برای تغییر شماره تلفن در اینستاگرام روی سه خط گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود. از منو باز شده Settings را انتخاب کنید تا تنظیمات اینستاگرام برای شما باز شود. در تنظیمات اینستاگرام گزینه Security را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. گزینه Two-factor Authentication را انتخاب کنید.

آموزش تغییر دادن شماره در اینستاگرام

روی On کنار گزینه Text Message ضربه بزنید. Text Message را انتخاب کنید. در کادر باز شده شماره فعلی خود را پاک کنید و شماره جدید را وارد کنید. برای ادامه روی Next ضربه بزنید. اینستاگرام یک کد برای شما ارسال میکند تا مطمئن شود که شماره ای که وارد کردید برای خودتان است. کد را وارد اینستاگرام کنید و در آخر برای تغییر شماره تلفن در اینستاگرام روی Next ضربه بزنید.

آموزش نحوه تغییر شماره در اینستاگرام

تغییر شماره تلفن در اینستاگرام با استفاده از نسخه وب

یکی دیگر از راه هایی که میتوانید برای تغییر شماره تلفن اینستاگرام خود استفاده کنید استفاده از نسخه وب اینستاگرام است. اگر گوشی شما در دسترس نیست و یا اگر نمیخواهید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام شماره خود را تغییر دهید میتوانید از طریق مرورگر خود نسخه وب اینستاگرام را باز کنید. بعد از وارد شدن به حساب کاربری و پروفایل خود روی Edit Profile کلیک کنید تا صفحه تغییر پروفایل برای شما باز شود.

تغییر شماره تلفن در اینستاگرام

در قسمت Phone number شماره تلفن جدید خود را وارد کنید و روی Submit ضربه بزنید. اینستاگرام برای احراز هویت شما یک کد برای شماره جدید شما ارسال میکند که باید آن را وارد کنید. بعد از وارد کردن کد تاییدیه، تغییر شماره تلفن شما با موفقیت انجام میشود.

تغییر شماره تلفن در اینستاگرام جدید

سوالات متداول

چگونه میتوان بدون لاگین کردن شماره تلفن را تغییر داد؟

اگر شما وارد حساب کاربری خود نشوید هیچکدام از اطلاعات خود را نمیتوانید تغییر دهید. برای همین اگر میخواهید شماره خود را در اینستاگرام تغییر دهید باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر رمز ورود به حساب کاربری خود را فراموش کردید و نمیتوانید وارد پروفایل خود شوید میتوانید مطلب آموزش تصویری ۴ روش تغییر پسورد اینستاگرام را برای بازیابی رمز خود بخوانید.

چگونه شماره خود را پاک کنیم؟

شما میتوانید شماره خود را پاک کنید و شماره جدیدی وارد نکنید. در این صورت حساب کاربری شما فقط به ایمیل شما متصل است. برای این کار وارد Edit Profile در پروفایل خود شوید. گزینه Personal Information را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. شماره خود را پاک کنید و کادر را خالی بگذارید روی Next ضربه بزنید. اگر بعد ها مجددا خواستید شماره خود را وارد اینستاگرام کنید میتوانید مراحل بالا را طی کنید و شماره جدید خود را وارد کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه تغییر شماره تلفن در اینستاگرام صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای تغییر شماره تلفن در اینستاگرام جدید استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تغییر شماره تلفن در بیزینس اینستاگرام را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب