مطلب فعلی :

آموزش پخش صفحه نمایش گوشی روی تلویزیون با قابلیت Cast

رفتن به بالا

آموزش پخش صفحه نمایش گوشی روی تلویزیون با قابلیت Cast

نوشته admin

10 ماه قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش پخش صفحه نمایش گوشی روی تلویزیون با قابلیت Cast

آموزش پخش صفحه نمایش گوشی روی تلویزیون با قابلیت Cast

در صورتی که تلویزیون و گوشی اندرویدی شما از قابلیت Cast پشتیبانی میکند میتوانید صفحه گوشی خود را به صفحه تلویزیون انتقال دهید. 📺 در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش پخش صفحه نمایش گوشی روی تلویزیون با قابلیت Cast میپردازیم.

آموزش استفاده از قابلیت Cast تلویزیون

How to Cast Android Smartphone Content to A TV

قابلیت Cast در تلوزیون و گوشی قابلیتی است که باعث میشود شما صفحه گوشی خود را به صفحه تلوزیون انتقال دهید و بتوانید صفحه گوشی خود را بر روی صفحه تلوزیون مشاهده کنید. برخی از تلوزیون ها و گوشی های اندرویدی از این قابلیت پشتیبانی میکنند و میتوانید با استفاده از قابلیت Cast screen در اندروید صفحه گوشی خود را در تلوزیون پخش کنید. روش های متنوعی برای استفاده از قابلیت Cast وجود دارد. در ادامه نحوه استفاده از Cast در گوشی اندرویدی و تلوزیون را بررسی میکنیم.

برای نمایش گوشی در تلویزیون باید تلوزیون و گوشی شما هر دو قابلیت Cast داشته باشند. به غیر از این در تمامی روش ها ابتدا باید تلوزیون و گوشی خود را به یک وای فای مشترک متصل کنید.

آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون با Cast و بدون نصب برنامه

در صورتی که گوشی و تلوزیون شما از قابلیت Screen cast برخوردار است میتوانید به راحتی صفحه گوشی را به صفحه تلوزیون انتقال دهید. برای پخش صفحه نمایش گوشی روی تلویزیون ابتدا تلویزیون و گوشی خود را به یک وای فای مشترک متصل کنید. بعد از آن در تلوزیون خود وارد بخش اشتراک گذاری صفحه نمایش شوید. این بخش، در مدل های مختلف تلوزیون متفاوت است. برای پیدا کردن این بخش میتوانید راهنما تلوزیون خود را مطالعه کنید.

چگونه با برنامه Fast cast به تلویزیون وصل شویم

با وارد شدن به بخش گفته شده تلوزیون شما آماده اتصال میشود. شما نام دستگاه خود را نیز میتوانید در این بخش مشاهده کنید. به نام Cast تلوزیون در ادامه نیاز خواهیم داشت.

قابلیت Cast در گوشی چیست

سپس تنظمیات سریع گوشی را با کشیدن انگشت خود از بالای صفحه به سمت پایین باز کنید. گزینه Cast را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون

یک پیام مبنی بر اینکه وای فای و لوکیشن خود را باید روشن کنید، نمایش داده میشود. برای روشن کردن وای فای و لوکیشن روی Turn On ضربه بزنید.

نمایش گوشی در تلویزیون

در آخر برای اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون در کادری که برای شما باز خواهد شد نام تلوزیون خود را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. اکنون صفحه گوشی شما به تلوزیون انتقال پیدا میکند.

استفاده از قابلیت Cast

چگونه Cast را فعال کنیم؟ با استفاده از Chromecast

Chromecast یکی از وسایلی است که به شما در استفاده از Cast در گوشی سامسونگ کمک میکند. قبل از تهیه Chromecast باید تلوزیون خود را بررسی کنید تا از قابلیت Cast پشتیبانی کند. برای بررسی این موضوع میتوانید اطلاعات تلوزیون خود را بررسی کنید. در صورتی که تلوزیون شما از Chromecast پشتیبانی میکند، میتوانید با تهیه این وسیله، آن را به تلوزیون وصل کنید و با متصل کردن گوشی به Chromecast تصویر گوشی را داخل تلوزیون انتقال دهید. برای اتصال Chromecast همانطور که گفته شد ابتدا آن را به تلوزیون متصل کنید.

نحوه استفاده از Cast

سپس در گوشی خود برنامه Google Home را دانلود کنید. بعد از اتمام دانلود برنامه آن را باز کنید و دستگاه Chromecast مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از آن روی Cast my screen ضربه بزنید. در آخر برای نمایش گوشی در تلویزیون روی Cast screen ضربه بزنید.

قابلیت Cast در گوشی شیائومی

چگونه با برنامه Fast cast به تلویزیون وصل شویم؟

در صورتی که در گوشی خود گزینه Cast را پیدا نمیکنید ولی تلوزیون شما قابلیت Cast دارد، میتوانید از نرم افزار ها برای نمایش گوشی در تلویزیون استفاده کنید. یکی از برنامه هایی که میتوانید برای استفاده از قابلیت Cast آن را نصب کنید،FastCast است. این برنامه قادر است به خوبی صفحه گوشی شما را روی تلوزیون نمایش دهد. برای استفاده از Fastcast برای تلویزیون سونی و… تلوزیون شما باید تلوزیون اسمارت و اندرویدی باشد تا بتوانید برنامه FastCast را روی آن نصب کنید. همچنین برای استفاده از این برنامه باید تلوزیون و گوشی اندرویدی شما به یک وای فای متصل باشد. برنامه را در هر دو دستگاه نصب کنید. سپس در هر دو دستگاه برنامه را باز کنید و از طریق دوربین گوشی QR code که روی تلوزیون نشان داده میشود را اسکن کنید.

بهترین برنامه اتصال گوشی به تلویزیون

چگونه Cast گوشی سامسونگ را فعال کنیم؟ با نرم افزار AirDroid

AirDroid یکی دیگر از بهترین برنامه اتصال گوشی به تلویزیون است که میتوانید برای نمایش گوشی در تلویزیون از آن استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه ابتدا تلوزیون و گوشی خود را به یک اینترنت مشترک متصل کنید. سپس از طریق گوگل تلوزیون خود AirDroid Cast web را باز کنید. سپس این برنامه را در گوشی اندرویدی خود دانلود و نصب کنید. بعد از اتمام نصب برنامه AirDroid آن را در گوشی خود باز کنید. سپس گزینه AirDroid web را انتخاب کنید.

آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون با Cast

روی Scan QR code ضربه بزنید.

پخش فیلم از گوشی روی تلویزیون بدون کابل

در آخر گوشی را به سمت تلوزیون بگیرید و QR code روی تلوزیون را اسکن کنید.

چگونه با Cast to tv کار کنیم تا صفحه گوشی در تلوزیون پخش شود؟

Cast to TV به شما امکان میدهد تا صفحه گوشی خود را بر روی تلوزیون انتقال دهید. شما میتوانید از این برنامه برای Chromecast یا تلوزیون های هوشمند سامسونگ، ال جی، شایئومی و… استفاده کنید. یکی از مزیت های این برنامه مرورگر داخلی آن است که باعث میشود تا ویدیو های وب را نیز سریعتر جست جو و مشاهده کنید. در صورتی که Chromecast نیز دارید میتوانید با روشی که بالاتر بررسی شد از برنامه Cast to TV به جای Google Home استفاده کنید.

قابلیت Cast screen در اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به این سوال پاسخ دادیم که قابلیت Cast در گوشی چیست و چگونه از قابلیت Cast در گوشی شیائومی و… استفاده کنیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای نمایش گوشی در تلویزیون استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه پخش فیلم از گوشی روی تلویزیون بدون کابل در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 10 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب