مطلب فعلی :

آموزش کامل تصویری آموزش ساخت حساب Payeer ، واریز و برداشت پول

رفتن به بالا

آموزش کامل تصویری آموزش ساخت حساب Payeer ، واریز و برداشت پول

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
انتقال پول به payeer

آموزش کامل تصویری آموزش ساخت حساب Payeer ، واریز و برداشت پول

با گذشت زمان، سیستم ها به روز می شوند تا بتوانند خدمات بهتر را به مشتریان خود ارائه دهند. مدتها قبل، مردم فقط پول نقد باهم رد و بدل میکردند که این کار از برخی نقاط چندان مناسب نبود. البته هیچ سیستم پرداخت آنلاینی وجود نداشت که افراد بتوانند از آنها برای ارسال و دریافت پول استفاده کنند. اما امروزه اینطور نیست و پول های مجازی جای خود هر روز بیشتر از قبل در معمالات ارزی باز میکنند. امروز با مطلب آموزش ساخت حساب Payeer ، واریز و برداشت پول کلاسیک وب همراه باشید تا چگونگی افتتاح حساب پایر را یاد بگیرید.

آموزش افتتاح ، برداشت و دریافت پول حساب Payeer (پایر)

How To Create Payeer To Send and Receive Money Online

خوشبختانه امروزه فعالیت های تجاری و اقتصادی با توجه به توان و میزان استفاده از اینترنت تقویت شده است زیرا مردم می توانند از یک سیستم پرداخت آنلاین یا یک دروازه پرداخت الکترونیکی برای ارسال و دریافت پول به هر کجای دنیا استفاده کنند. Payeer یک بستر پرداخت الکترونیکی است که برای دریافت و ارسال آنلاین پول مورد استفاده قرار می گیرد. شما در این بستر، میتوانید معاملات خود را در هر جای دنیا به طور لحظه ای انجام دهید.

از رقبای پایر میتوان به پی پال و وب مانی اشاره کرد. اگر نمیدانید پی پال و وب مانی چیستند و چه ویژگی هایی دارند، حتما مطالب آموزش کامل تصویری روش ساخت اکانت پی پال و همچنین آموزش تصویری گام به گام کار و ساخت اکانت وب مانی را مشاهده کنید.

انتقال پول به payeer

حساب Payeer چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مزایای پایر و ایجاد حساب Payeer این است که افراد می توانند سریعاً به هر کسی در اینترنت پول ارسال کنند و از هر کسی در جهان به راحتی پول دریافت کنند. برداشت پول از Payeer و نیز انتقال پول در آن از مهمترین مزیت های این سیستم و بستر پولی آنلاین است. از مهمترین ویژگی های پایر میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استفاده از Payeer کاملا رایگان است
  • کاربران آن مجبور نیستند به طور ماهانه یا سالانه مبغلی برای استفاده از پرداخت کنند
  • کارمزد صفر بابت معاملات شما
  • می توانید به صورت رایگان از طریق پست الکترونیکی به سایر کاربران پول ارسال کنید
  • دارا بودن پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین

لازم به ذکر است که Payeer امروزه در بیش از ۲۰۰ کشور جهان مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین از کلیدی و مهمترین ویژگی های این بستر پولی آنلاین، امنیت بسیار بالای آن میباشد. در ادامه به موارد مختلفی از جمله انتقال پول از Payeer به ایران یا شارژ حساب Payeer در ایران خواهیم پرداخت.

آموزش ساخت حساب Payeer

آموزش ساخت حساب پایر

برای ساخت حساب Payeer ابتدا به صفحه اصلی سایت Payeer رفته و بر روی گزینه CREATE ACCOUNT که به صورت رنگ سبز درآمده کلیک کنید. در صفحه جدید، ایمیل خود و کپچا (عبارت تصویر) را وارد کنید. سپس بر روی Create Account کلیک کنید. حالا به ایمیلی که تایپ کردید وارد شوید و کد یکبار مصرفی که برایتان ارسال شده را در سایت وارد کنید.

آموزش افتتاح ، برداشت و دریافت پول حساب Payeer (پایر)

حالا در اینجا باید اطلاعات امنیتی حساب خود را وارد کنید. از دو فیلد اول باید پسوردی برای خود انتخاب کنید. به طور اتوماتیک سایت برای شما پسوردی آماده میکند اما در صورت نیاز میتوانید رمز دلخواه خود را بنویسید. فیلد سوم تحت عنوان Secred World را به خاطر داشته باشید. اگر رمزتان را فراموش کنید، توسط این کد میتوانید حسابتان را بازیابی کنید. همچنان در بخش Account Name باید نام خود را وارد کنید. پس از انجام مراحل بالا، وارد حساب کاربری میشود.

نحوه انتقال پول به Payeer

روش های مختلفی برای انتقال پول و شارژ حساب Payeer وجود دارد. روشهای پرداخت زیر می توانند برای انتقال پول به Payeer در هر نقطه از جهان استفاده شود. آن ها را باهم بررسی میکنیم :

  • کارت های اعتباری مانند VISA و MasterCard
  • بیت کوین
  • PAXUM
  • انتقال بانکی
  • OKPAY
  • BTC-E
  • SEPA

وریفای حساب payeer

آموزش نحوه برداشت پول از Payeer

کاربران پایر میتوانند پس از سپردن وجوه خود در این درگاه بانکی، وجوه خود را پس بگیرند و به عبارتی آن را به کارت بانکی خود انتقال دهند. Payeer گزینه های مختلف برداشت را برای کاربران خود در دسترس گذاشته است از قبیل موارد زیر:

  • بیت کوین
  • نقل و انتقال بانکی
  • بیت کوین
  • لایت کوین
  • PAXUM
  • OKPAY

لازم به ذکر است برای انتقال پول از Payeer به ایران و برداشت پول باید از سایت های واسطه و صرافی ها استفاده کنید.

همانطور که در موارد بالا مشاهده کردید، یکی از روش های برداشت پول از پایر، بیت کوین است. اگر اطلاعاتی پیرامون بیت کوین ندارید یا میخواهید چگونگی ساخت کیف پول بیت کوین را یاد بگیرید، میتوانید از آموزش تصویری ثبت نام و ساخت کیف پول بیت کوین استفاده کنید.

چگونگی وریفای حساب Payeer

کاربران پایر نیاز برای استفاده کامل نیاز دارند تا حساب خود را در این درگاه، فعال سازی یا به اصطلاح وریفای (Verify) کنند. البته اگر این کار را انجام ندهید نیز مشکلی در استفاده از پایر وجود نخواهد داشت اما برخی از ویژگی های خاص ممکن است برای شما در دسترس نباشند. هر زمان که بخواهید میتوانید اقدام به وریفای کردن حساب Payeer خود کنید.

آموزش ساخت حساب Payeer ، واریز و برداشت پول

برای وریفای حساب Payeer وارد پنل کاربری خود شوید سپس با بردن موس بر روی عبارت Account No در بالای صفحه و کلیک بر روی کلمه GO در لیستی که در زیر قسمت قبل باز میشود، به صفحه جدیدی هدایت میشوید. در اینجا باید اطلاعات خود مانند تصاویری از پاسپورت و آی دی کارت را در سایت بارگذاری نمایید، خوشبتخانه سایت تا زمان نگارش این مطلب با پاسپورت و هویت کاربران ایرانی مشکل ندارد. تایید حساب شما ممکن است ۳۰ دقیقه به طول بیانجامد.

نتیجه گیری

Payeer بی خطر و کاملا امن است و می تواند توسط هر شخصی برای انتقال پول به ارز های مختلف دنیا مورد استفاده قرار گیرد. پایر تا کنون خوب بوده و است و خوشبختانه کاربران آن هیچ تجربه منفی از استفاده از این سیستم پرداخت را نداشته اند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به آموزش ساخت حساب Payeer پرداختیم. آیا شما از این سایت تاکنون استفاده کرده اید؟ شما چه درگاهی را برای نقل و انتقالات پول به ارز های مختلف در سراسر دنیا پیشنهاد میدهید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون این درگاه اینترنتی در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب