مطلب فعلی :

آموزش ۱۰ روش حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش ۱۰ روش حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 10 روش حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

آموزش ۱۰ روش حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

یکی از مشکلاتی کاربران اینستاگرام 📷 ممکن است با آن مواجه شوند، سیاه شدن صفحه در هنگام ورود به برنامه است. این مشکل را با روش‌های مختلف می‌توانید رفع کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۱۰ روش حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام میپردازیم.

علت سیاه شدن صفحه اینستاگرام

?How to Fix Instagram Black Screen Issue

ممکن است کاربران Instagram در حین استفاده از آن متوجه سیاه شدن صفحه شوند. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می دهد و شما می توانید با چند روش آن را برطرف کنید. در این مطلب از کلاسیک وب روش های حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام را آموزش می دهیم.

چرا صفحه اصلی اینستا سیاه شده؟

ممکن است علت بروز این مشکل از جانب سرورهای اینستاگرام باشد و هیچ ربطی به گوشی یا اینترنت شما نداشته باشد. در این حالت این مشکل برای سایر کاربران نیز رخ می دهد و تنها راه این است که صبر کنید تا مشکل را برطرف کنند. برای چک کردن وجود مشکل می توانید از سایت های Downdetector و IsTheServiceDown استفاده کنید. Instagram را جستجو کنید. اگر مشکلی وجود داشته باشد، کنار آن علامت قرمز زده می شود.

حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام در اپل و اندروید با چک کردن اینترنت

ممکن است اینترنت شما مشکلی داشته باشد. بسته شما تمام شده باشد و یا قطع باشد. مودم خود را چک کنید. یک بار آن را خاموش و روشن کنید. علاوه بر این، برنامه های دیگری را که نیاز به اینترنت دارند، چک کنید و ببینید مشکل فقط در اینستاگرام است یا برنامه‌های دیگر هم این مشکل را دارند. بهتر است نوع نت خود را از وای فای به دیتا و برعکس تغییر دهید.

رفع مشکل سیاه شدن صفحه هوم اینستاگرام با بستن تمامی برنامه‌ها

ممکن است برنامه‌های زیادی را همزمان باز کرده باشید و همین امر موجب اختلال شده باشد. در بخش هوم گوشی اندروید صفحه را از پایین به بالا بکشید. ممکن است این بخش در گوشی شما فرق کند. مثلا در سامسونگ باید روی منوی سه خطی در گوشه سمت چپ و پایین بزنید. سپس روی Close all بزنید تا همه برنامه ها بسته شوند.

در اپل دو بار روی دکمه هوم بزنید. سپس تمامی برنامه ها را ببندید.

مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام در اپل با خاموش کردن Full Keyboard Access

برای رفع این مشکل در گوشی های اپل وارد settings شوید. سپس روی Accessibility بزنید. از بخش Physical and motor روی Keyboards بزنید. سپس روی Full Keyboard Access بزنید. حال علامت جلوی Full Keyboard Access را خاموش کنید.

مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

حل مشکل سیاه شدن صفحه اول اینستاگرام با ری استارت کردن گوشی

یکی از ساده ترین راه های حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام در آیفون و اندروید این است که گوشی خود را ری استارت کنید. این کار ساده بسیاری از باگ ها و مشکلات را رفع می‌کند. در هر دو گوشی اپل و اندروید می توانید این کار را برای رفع مشکل انجام دهید.

مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام با پاک کردن کش

دارندگان گوشی های اندروید می توانند برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام کش برنامه را پاک کنند. برای این کار وارد Settings و سپس Apps شوید.

مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

Instagram را پیدا کنید و روی آن بزنید. سپس روی Storage بزنید.

مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

روی Clear cache بزنید.

رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام

حل مشکل تاریک شدن صفحه اینستاگرام با آپدیت کردن برنامه

روش دیگر برای حل مشکل تاریک شدن صفحه اینستاگرام این است که اینستا را به روزرسانی کنید. برای این کار به App Store یا گوگل پلی بروید. سپس اینستاگرام را جستجو کنید. در صورت وجود آپدیت دکمه Update را می توانید مشاهده کنید. روی آن بزنید تا برنامه آپدیت شود.

رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام

حل مشکل مشکی شدن صفحه اینستاگرام با حذف و نصب مجدد برنامه

راه دیگر این است که برنامه را حذف و دوباره نصب کنید. برای این کار وارد اپ استور یا گوگل پلی شوید. سپس اینستاگرام را جستجو کنید. سپس روی Uninstall بزنید. همچنین می توانید با نگه داشتن آیکون اینستاگرام در بخش منوی گوشی آن را حذف کنید. چند ثانیه روی آیکون نگه دارید. سپس Uninstall یا Delete را بزنید.

حال گوشی را ری استارت کنید. دوباره به اپ استور یا گوگل پلی بروید. اینستا را سرچ کنید. این بار روی Install بزنید.

رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام

حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام با ورود مجدد به اکانت

راه دیگر برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام این است که از اکانت خود خارج و دوباره به آن وارد شوید. وارد اینستاگرام شوید. سپس روی آیکون پروفایل در گوشه پایین و سمت راست بزنید. حال از گوشه سمت راست و بالای روی منوی سه خطی بزنید. Settings را انتخاب کنید.

حال روی Logout بزنید.

رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام

سپس از برنامه خارج شوید. دوباره آن را باز کنید. نام کاربری و رمز را وارد کنید. سپس روی Log In بزنید.

رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام

حل مشکل سیاه شدن صفحه چت اینستاگرام با غیر فعال کردن Power Saving mode

در آیفون به Settings و سپس Battery بروید. سپس علامت Low Power Mode را خاموش کنید.

در اندروید به Settings بروید. سپس روی Battery and device care بزنید.

رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام

روی Battery بزنید.

رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام

علامت Power saving mode را خاموش کنید.

رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام

رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام با گزارش دادن مشکل

مرورگری را باز کنید. وارد سایت اینستاگرام شوید. وارد اکانت خود شوید. سپس روی پروفایل بزنید. حال روی علامت چرخ دنده بزنید. Report a Problem را انتخاب کنید. حال مشکل خود را کوتاه توضیح دهید. همچنین می توانید اسکرین شاتی از سیاه شدن قرار دهید:

Hello Instagram Team, My Instagram is not loading and it’s showing a black screen. I am not able to use my Instagram account on the app. Please help me to fix the issue as soon as possible. Thanks

از متن بالا استفاده کنید. سپس روی Report a Problem بزنید.

اگر صفحه اینستا سفید می شود، مطلب آموزش ۱۳ روش رفع مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب علت سیاه شدن صفحه اینستاگرام در آیفون و اندروید را بررسی کردیم و روش های حل این مشکل را توضیح دادیم. شما از کدام روش برای رفع این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب