مطلب فعلی :

آموزش ۱۰ روش رفع ارور Could not find this item ویندوز ۱۰ ، ۱۱ و..

رفتن به بالا

آموزش ۱۰ روش رفع ارور Could not find this item ویندوز ۱۰ ، ۱۱ و..

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 10 روش رفع ارور Could not find this item ویندوز

آموزش ۱۰ روش رفع ارور Could not find this item ویندوز ۱۰ ، ۱۱ و..

آیا تا به حال شده در هنگام پاک کردن یک فایل با خطای Could not find this item 📁 مواجه شوید؟ دلایل مختلفی میتواند باعث این ارور شود. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۱۰ روش رفع ارور Could not find this item ویندوز میپردازیم.

حل مشکل ارور Could not find this item this is no longer located ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..

Fix “Could Not Find This Item” When Deleting in Windows

زمانی که شما با کامپیوتر کار میکنید ممکن است با ارور های آزار دهنده مختلفی مواجه شوید. یکی از این ارور ها ارور This is no longer located in در هارد اکسترنال است که روش های رفع این ارور را قبلا بررسی کردیم. یکی دیگر از ارور هایی که میتواند آزار دهنده باشد ارور Could not find this item در هنگام پاک کردن یک فایل است. زمانی که شما با این ارور مواجه میشوید هر بار هم که روی Delete کلیک کنید باز هم فایل پاک نمیشود. رایج ترین دلیل برای ارور Could not find this item در هنگام پاک کردن یک فایل خراب بودن آن فایل است. در ادامه به بررسی چند روش برای رفع این ارور میپردازیم.

رفع ارور Could not find this item ویندوز ۱۰ با راه اندازی مجدد Windows Explorer

یکی از راحت ترین و سریعترین راه هایی که میتوانید برای رفع ارور Could not find this item ویندوز ۱۰ و ۱۱ استفاده کنید، راه اندازی مجدد Windows Explorer است. بنابر این قبل از امتحان کردن سایر روش ها ابتدا Windows Explorer را ریستارت کنید. برای این کار در پایین صفحه روی منو Start راست کلیک کنید تا چند گزینه به شما نمایش داده شود. از بین گزینه ها Task Manager را انتخاب کنید. بعد از باز شدن Task Manager از منو بالا کادر وارد تب Processes شوید. Windows Explorer را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب روی Restart در پایین صفحه گوشه سمت راست کلیک کنید.

آموزش روش رفع ارور Could not find this item ویندوز

حالا سعی کنید فایل یا پوشه مورد نظر را پاک کنید. بررسی کنید و ببینید آیا ارور Could not find this item ویندوز ۱۰ رفع شده است یا خیر.

رفع ارور Could not find this item ویندوز ۱۱ و ۱۰ با تبدیل به فایل زیپ

یک راه دیگر برای رفع ارور Could not find this item ویندوز ۱۰ این است که فایل و یا پوشه مورد نظر را به فایل زیپ تبدیل کنید و بعد از آن فایل زیپ را پاک کنید. برای تبدیل فایل به فایل زیپ در ویندوز ۱۱ روی فایل راست کلیک کنید و از منو باز شده گزینه Compress to ZIP file را انتخاب کنید.

حل مشکل ارور Could not find this item this is no longer located

در صورتی که از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید روی فایل مورد نظر راست کلیک کنید. با این کار یک منو برای شما باز میشود. از منو باز شده گزینه Send to را انتخاب کنید تا زیر منو های Send to برای شما باز شود. در زیر منو باز شده گزینه Compressed (zipped) folder را انتخاب کنید. با این کار فایل شما تبدیل به فایل فشرده یا همان زیپ میشود.

پیغام خطای Could not find this item this is no longer located

بعد از تبدیل فایل مورد نظر به فایل زیپ باید فایل زیپ را پاک کنید.

رفع ارور Could not find this item از طریق تبدیل به فایل زیپ با WinRAR

اگر به وسیله ویندوز نتوانستید فایل خود را به فایل زیپ تبدیل کنید میتوانید از برنامه WinRAR استفاده کنید. برای همین ابتدا برنامه WinRAR را دانلود و نصب کنید. روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Add to archive را انتخاب کنید.

رفع ارور Could not find this item ویندوز 11

کادری برای شما باز میشود که میتوانید تنظیمات فایل زیپ خود را تغییر دهید. تیک گزینه Delete files after archiving را بزنید تا بعد از تبدیل فایل به فایل زیپ به صورت خودکار پاک شود. در آخر روی OK کلیک کنید.

رفع ارور Could not find this item

حالا فایل زیپ شما ساخته شده است و شما میتوانید روی آن راست کلیک کنید و گزینه Delete را انتخاب کنید تا حذف شود.

حل مشکل Could not find this item با استفاده از PowerShell

شما با استفاده از پاورشل کار های مختلفی میتوانید انجام دهید و برای رفع ارور های مختلف نیز میتوان از آن استفاده کرد. اگر در هنگام حذف فایل با ارور Could not find this item ویندوز مواجه شدید میتوانید از PowerShell برای حذف فایل مورد نظر استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید مسیر پوشه را کپی کنید تا پاورشل از طریق مسیر پوشه، فایل را پیدا کرده و آن را حذف کند. برای این کار روی پوشه و یا فایل مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Copy as path را انتخاب کنید. با این کار مسیر پوشه کپی میشود.

رفع ارور Could not find this item ویندوز 10

بعد از کپی کردن مسیر پوشه باید پاورشل ویندوز را باز کنید. برای باز کردن پاورشل کلید های Windows + S را فشار دهید تا قسمت جست جو ویندوز برای شما باز شود. در قسمت جست جو ویندوز PowerShell را تایپ کنید و روی نتیجه آن راست کلیک کنید. از گزینه های باز شده Run as administrator را انتخاب کنید. یک کادر برای شما باز میشود. برای ادامه و باز شدن پاورشل روی Yes کلیک کنید.

رفع ارور Could not find this item ویندوز 11

بعد از باز شدن پاورشل دستور “del “drive:pathfilename را وارد کنید. در این دستور شما باید به جای Drive:pathfilename مسیر پوشه خود را که قبل تر کپی کرده اید را وارد کنید. برای وارد کردن مسیر پوشه Ctrl+ V را فشار دهید.

رفع ارور Could not find this item

حالا کافیست کلید Enter را بزنید تا دستور اجرا شود.

رفع مشکل This is no longer located in با تغییر نام فایل

اگر در روش قبلی به وسیله پاورشل نتوانستید فایل مورد نظر را حذف کنید میتوانید ابتدا نام فایل را تغییر دهید و بعد از آن فایل را حذف کنید. برای تغییر نام فایل شما میتوانید از پاورشل استفاده کنید. مانند روش قبل ابتدا روی فایل و یا پوشه مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه Copy as path را انتخاب کنید تا مسیر پوشه کپی شود. بعد از کپی کردن مسیر فایل قسمت جست جو ویندوز را باز کنید و PowerShell را تایپ کنید. روی نتیجه آن راست کلیک کرده و Run as administrator را انتخاب کنید تا پاورشل باز شود.

رفع ارور Could not find this item ویندوز 11

برای تغییر نام یک فایل باید از دستور REN drive:pathOldName NewName استفاده کنید. در این دستور در قدم اول باید مسیر پوشه را به جای Drive:pathold name وارد کنید. برای وارد کردن مسیر پوشه کپی شده Ctrl+ V را از روی کیبورد خود انتخاب کنید. حالا باید نام جدید فایل را با NewName جایگزین کنید. در آخر کلید Enter را فشار دهید.

حل مشکل Could not find this item

بعد از اتمام و تغییر نام فایل، سعی کنید فایل و یا پوشه مورد نظر را با روش های معمولی پاک کنید. اگر باز هم موفق به پاک کردن فایل نشدید و با ارور Could not find this item مواجه شدید سایر روش ها را تست کنید.

حل مشکل Could not find this item از طریق Command Prompt

به غیر از پاورشل شما از طریق Command Prompt نیز میتوانید ارور Could not find this item را رفع کنید. برای حل مشکل Could not find this item از طریق Command Prompt ابتدا مسیر پوشه مورد نظر را کپی کنید و بعد در قسمت جست جو ویندوز Command Prompt را تایپ کنید و روی نتیجه آن راست کلیک کنید. Run as administrator را انتخاب کنید تا برنامه باز شود.

رفع ارور Could not find this item ویندوز 11

دستور cd file-path-of-problem را وارد کنید. به جای File-path-of-problem مسیر پوشه را که کپی کرده اید وارد کنید.

رفع ارور Could not find this item

حالا دستور dir/A/X/P را وارد کنید. این دستور اطلاعات جزئی فایل را در اختیار شما میگذارد.

حل مشکل Could not find this item

مسیر فایل را مجددا بررسی کنید و قسمت مشخص شده در عکس پایین را انتخاب کنید و با فشار دادن کلید های Ctrl+ C آن را کپی کنید.

ارور This is no longer located in در هارد اکسترنال

در خط بعد دستور ren old-file-name new-file-name را وارد کنید. به جای Old-file-name عبارت کپی شده را جایگذاری کنید و به جای New-file-name یک نام جدید وارد کنید. با این کار نام فایل تغییر میکند.

پیغام خطای Could not find this item this is no longer located

حالا نام فایل توسط Command Prompt تغییر کرده و شما میتوانید فایل را حذف کنید.

پیغام خطای Could not find this item this is no longer located

همچنین دستور دیگری برای حذف فایل وجود دارد. بعد از کپی کردن مسیر فایل و باز کردن Command Prompt دستور rd /s \?X:badfolderpath را وارد کنید. به جای عبارت X:badfolderpath مسیر فایل را جایگذاری کنید.

حذف فایل های بدون پسوند

حذف فایل هایی که بدون پسوند هستند ممکن است کمی سخت باشد اما در Command Prompt برای این یک دستور وجود دارد. برای انجام این کار ابتدا دستور CD را وارد کنید و بعد آدرس مسیر پوشه مورد نظر را وارد کنید. بعد از آن دستور *.*del را وارد کنید. تمام فایل های درون پوشه حذف میشوند.

رفع ارور Could not find this item ویندوز 10

حذف فایل در حالت Safe Mode

یکی دیگر از راه هایی که شما میتوانید به وسیله آن فایل های خود را پاک کنید و ارور Could not find this item را رفع کنید استفاده از حالت Safe Mode و پاک کردن فایل ها در این حالت است. برای رفع ارور Could not find this item با استفاده از حالت Safe Mode روی منو Start کلیک کنید. روی کلید Shift ضربه بزنید و نگه دارد. بعد از آن Power > Restart را انتخاب کنید. هنگامی که رایانه شما مجددا راه اندازی میشود منو Advanced Startup Options (ASO) را نمایش میدهد. روی Troubleshoot کلیک کنید. در مرحله بعد Advanced options را انتخاب کنید. روی Startup Settings کلیک کنید. حالا روی Restart کلیک کنید تا ویندوز مجددا راه اندازی شود.

ارور This is no longer located in در هارد اکسترنال

زمانی که کامپیوتر شما در حال روشن شدن است، تنظیمات مختلفی را میبینید. عدد ۴ را فشار دهید تا ویندوز در حالت ایمن یا Safe Mode بوت شود. حالا میتوانید بررسی کنید و ببینید میتوانید فایل را پاک کنید یا خیر. بعد از اتمام کار خود مجددا مراحل را طی کنید. کامپبوتر خود را Restart کنید و به صورت نرمال آن را بوت کنید.

استفاده از Eraser’s download page برای رفع ارور Could not find this item

اگر تمامی روش های گفته شده تا اینجا را امتحان کردید اما هنوز با مشکل مواجه هستید میتوانید از یک برنامه برای حذف فایل مورد نظر خود استفاده کنید. برای این کار ابتدا با مرورگر دلخواه خود وارد سایت Eraser’s download page شوید و نسخه آخر برنامه Eraser’s download page را دانلود کنید. پس از اتمام دانلود وارد پوشه دانلود ها شوید و برنامه Eraser را نصب کنید.

پیغام خطای Could not find this item this is no longer located

زمانی که برنامه Eraser به صورت کامل نصب شد به سراغ پوشه فایلی که میخواهید آن را پاک کنید بروید. اگر از نسخه ۱۰ ویندوز استفاده میکنید روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده تا یک منو برا شما باز شود. از منو باز شده Eraser را انتخاب کنید و از زیر منو آن روی Erase کلیک کنید. در ویندوز ۱۱ روی فایل راست کلیک کنید و Show more options را انتخاب کنید. حالا مجددا روی Eraser و از زیر منو آن روی Erase کلیک کنید.

پیغام خطای Could not find this item this is no longer located

یک کادر برای شما باز میشود مبنی بر اینکه شما در حال پاک کردن فایل انتخابی میباشید. برای ادامه روی Yes کلیک کنید. اکنون برنامه و یا فایل از سیستم شما به صورت کامل پاک میشود.

رفع ارور Could not find this item ویندوز 10

رفع ارور Could not find this item ویندوز ۱۱ و ۱۰ با برنامه DelinvFile

یکی دیگر از برنامه هایی که میتوانید برای رفع ارور Could not find this item ویندوز ۱۱ از آن استفاده کنید DelinvFile است. برای استفاده از این برنامه و پاک کردن فایل های کامپیوتر ابتدا این برنامه را دانلود کنید. بعد از اتمام دانلود، فایل برنامه را باز کنید و مراحل نصب را طی کنید تا DelinvFile نصب شود. بعد از اتمام نصب، برنامه را باز کنید و فایلی که قصد پاک کردن آن را دارید پیدا کنید. روی آن کلیک کنید تا انتخاب شود. بعد از انتخاب فایل از گزینه های پایین صفحه برنامه ،Delete File or Folder را انتخاب کنید تا حذف فایل آغاز شود.

ارور This is no longer located in در هارد اکسترنال

یک کادر برای شما باز میشود. در کادر باز شده برای تایید و حذف فایل روی OK کلیک کنید.

پیغام خطای Could not find this item this is no longer located

همچنین مطلب آموزش ۱۱ روش حذف فایل و پوشه هایی که در ویندوز و مک پاک نمیشوند میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به بررسی روش های از بین بردن پیغام خطای Could not find this item this is no longer located پرداختیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای رفع ارور Could not find this item استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه پیغام خطای Could not find this item this is no longer located در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب