مطلب فعلی :

آموزش ۱۰ روش رفع ارور Message Status Fail اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش ۱۰ روش رفع ارور Message Status Fail اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 10 روش رفع ارور Message Status Fail اینستاگرام

آموزش ۱۰ روش رفع ارور Message Status Fail اینستاگرام

ممکن است در حین استفاده از اینستاگرام متوجه ارورهای مختلفی شوید. یکی از خطاها Message Status Fail ⚠️ است. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۱۰ روش رفع ارور Message Status Fail اینستاگرام می پردازیم.

حل مشکل پیغام خطای Message Status Fail در اینستاگرام

?How to Fix Instagram Message Status Fail Error

ارور Message Status Fail یکی از خطاهایی است که ممکن است در زمان استفاده از اینستاگرام با آن مواجه شوید. این خطا ممکن است به دلایل مختلفی رخ بدهد. در این مطلب از کلاسیک وب معنی Message status fail در اینستاگرام و روش های رفع این مشکل را بررسی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

دلیل پیغام Message status fail در اینستاگرام چیست؟ مشکل سرور

ممکن است علت بروز این مشکل، خراب شدن سرور اینستاگرام باشد و ربطی به گوشی، اکانت و… شما نداشته باشد. در این صورت مشکل برای تمامی کاربران یا اکثر آن‌ها رخ می‌دهد. برای چک کردن این مورد می توانید سایت Downdetector را بررسی کنید. اگر مشکلی وجود داشته باشد که از سرورها باشد، در این سایت اعلام می‌شود.

اخطار message status fail در اینستاگرام

علت پیغام Message status fail در اینستاگرام چیست؟ نبود اینترنت

ممکن است مشکل از اینترنت باشد. بسته شما تمام شده باشد یا اینترنت ضعیف باشد. برای چک کردن این مورد اگر از وای فای استفاده می کنید، آن را خاموش کنید. کمی صبر کنید و دوباره آن را روشن کنید. برای اینترنت دیتا هم همین کار را بکنید. در صورت امکان مودم را یک بار خاموش و روشن کنید. علاوه بر این، می توانید اینترنت وای فای را خاموش کنید و از اینترنت دیتا استفاده کنید و برعکس.

ارور message status fail در اینستاگرام

حتما برنامه دیگری را که نیاز به اینترنت دارد، چک کنید. مثلا مرورگری را باز کنید و چیزی سرچ کنید تا مطمئن شوید اینترنت به طور کلی قطع شده است یا فقط در اینستاگرام مشکل دارد.

معنی Message status fail در اینستاگرام چیست و چرا رخ می‌دهد؟

ممکن است علت بروز این ارور در زمان کامنت گذاشتن رعایت نکردن موارد زیر باشد:

شما نمی توانید بیش از ۵ نفر را در یک کامنت منشن کنید.

شما نمی توانید در یک کامنت از بیش از ۳۰ هشتگ استفاده کنید.

کاربران نمی توانند یک کامنت را چند بار تکرار کنند.

در صورت رعایت موارد بالا و وجود مشکل، روش هایی را که در ادامه می‌آوریم، اجرا کنید.

رفع ارور Message status fail در اینستاگرام با ری استارت کردن گوشی

پیش از هر کاری برای حل ارور Message status fail در اینستاگرام گوشی خود را یک بار ری استارت کنید. بسیاری از مشکلات با همین روش ساده رفع می شوند.

رفع ارور Message status fail در اینستاگرام

رفع خطای اینستاگرام Message status fail با آپدیت برنامه

برای حل این مشکل وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید. سپس اینستاگرام را جستجو کنید. حال روی آن بزنید. اگر آپدیتی برای برنامه وجود داشته باشد، دکمه Update فعال میشود. روی آن بزنید و صبر کنید برنامه به روزرسانی شود. سپس گوشی را ری استارت کنید و مشکل را پس از روشن شدن، بررسی کنید.

خطای اینستاگرام Message status fail

رفع پیغام Message status fail در اینستاگرام با نصب مجدد برنامه

راه حل دیگر برای رفع پیغام Message status fail در اینستاگرام این است که برنامه را حذف و مجددا نصب کنید. روی آیکون اینستاگرام نگه دارید. سپس روی ضربدر قرمز یا Delete بزنید. راه دیگر این است که وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید. سپس روی Uninstall بزنید. صبر کنید برنامه حذف شود. سپس گوشی را ری استارت کنید. دوباره وارد این دو منبع شوید. این بار روی Install بزنید تا برنامه نصب شود.

پیغام Message status fail در اینستاگرام

حل مشکل Message status fail در اینستاگرام با پاک کردن کش

اگر گوشی شما اندروید است، بهتر است کش برنامه را پاک کنید. برای این کار به تنظیمات بروید. سپس روی Apps بزنید. حال اینستاگرام را در لیست پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس روی Storage بزنید. حال گزینه Clear data را انتخاب کنید. سپس روی Clear cache بزنید. صبر کنید تا کش برنامه پاک شود.

حل مشکل Message status fail در اینستاگرام

حل پیام Message status fail در اینستاگرام با عدم استفاده از برنامه‌های واسط

ممکن است علت پیام Message status fail در اینستاگرام این باشد که شما برای مدیریت اینستاگرام خود از برنامه های واسط استفاده می کنید. این برنامه ها در اکثر موارد قابل اعتماد نیستند و ممکن است اطلاعات شما را بدزدند. بهتر است این برنامه ها را حذف کنید و اینستاگرام را از برنامه اصلی آن مدیریت کنید.

حل مشکل پیام Message status fail در اینستاگرام با تغییر رمز

در برخی موارد تغییر رمز اکانت می‌تواند مشکل را رفع کند. برای این کار روی آیکون پروفایل خود بزنید. سپس روی منوی سه خطی بزنید و Settings را انتخاب کنید. حال روی Security و سپس Password بزنید. رمز کنونی خود را وارد کنید. سپس رمز جدید را وارد کنید. در نهایت روی Save یا تیک در گوشه بالا و سمت راست بزنید تا تغییرات ذخیره شود.

خطای اینستاگرام message status fail

سپس با رمز جدید وارد اکانت خود شوید و مشکل را تست کنید.

رفع اخطار Message status fail در اینستاگرام با استفاده از مرورگر یا دستگاهی دیگر

راه دیگر برای رفع اخطار Message status fail در اینستاگرام این است که با دستگاه دیگری وارد اکانت خود شوید یا از طریق مرورگر دیگر در حالت ناشناس وارد اکانت خود شود. برای این کار می‌توانید از کامپیوتر خود هم استفاده کنید. فقط به صورت همزمان از هر دو دستگاه استفاده نکنید.

رفع اخطار Message status fail در اینستاگرام

در صورت دریافت ارور Feedback Required مطلب آموزش ۵ روش رفع ارور Feedback Required در اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های رفع خطای اینستاگرام Message status fail را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب