مطلب فعلی :

آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 12 روش حل مشکل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام

آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام

یکی از ارور هایی آزار دهنده اینستاگرام که باعث میشود شما نتوانید وارد اکانت خود شوید ارور CSRF token missing or incorrect ❌ است. این خطا به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام میپردازیم.

رفع ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام

How to Fix CSRF Token Missing or Incorrect on Instagram

برنامه اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی با ارور های مختلفی ممکن است مواجه شود. یکی از ارور هایی که در این برنامه ممکن است با آن مواجه شوید و به دلیل این ارور نتوانید وارد اکانت خود شوید ارور CSRF token اینستا است. در ادامه به دلایل مواجه شدن با این ارور و روش های رفع ارور CSRF token missing میپردازیم.

ارور CSRF token در اینستاگرام چیست؟

گاهی حین ورود به حساب کاربری خود با ارور CSRF token missing or incorrect مواجه میشوید. ارور پیدا نکردن یا درست نبودن CSRF token به این معنی است که مرورگر قادر به ایجاد کوکی نیست. این دسترسی نداشتن باعث میشود تا ورود به حساب کاربری شما مجاز نشود و با این ارور مواجه شوید. این اتفاق دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که در ادامه این دلایل را بررسی میکنیم.

ارور CSRF token

دلایل مواجه شدن با ارور CSRF token missing or incorrect

همانطور که گفته شد دلایل مختلفی میتواند موجب شود تا با ارور CSRF token missing or incorrect حین وارد شدن به حساب کاربری خود مواجه شوید. با دانستن علت این ارور راحت تر میتوانید مشکل خود را حل کنید. برخی از دلایل این ارور عبارتست از:

  • خراب شدن سرور اینستاگرام
  • به روز نبودن نسخه ای که در حال استفاده از آن هستید
  • مسدود شدن آدرس IP
  • مشکل داشتن حافظه کش و فایل های موقت
  • متصل نبودن به اینترنت و یا اتصال ضعیف به آن
  • قدیمی بودن نسخه برنامه Webview

در صورتی که با توجه به دلایل ذکر شده، علت این ارور را متوجه شدید میتوانید مستقیما به روش حل آن بروید و مشکل خود را حل کنید. در غیر اینصورت روش هایی که در ادامه بررسی میکنیم را میتوانید به ترتیب امتحان کنید تا ارور CSRF token missing or incorrect رفع شود و بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

دقت کنید که در داخل کشور برای دسترسی به اینستاگرام نیاز به روش یا برنامه تغییر دهنده آی پی دارید و قبل از بررسی روش های زیر برنامه یا روش خود را تغییر دهید و از کار کرد صحیح آن مطمئن شوید. در صورتی که با استفاده از این روش ها مشکل شما همچنان پا برجا بود راه حل های زیر را تست کنید.

حل مشکل CSRF token missing or incorrect اینستاگرام با بررسی اینترنت

همانطور که میدانید برای استفاده از برنامه هایی مانند اینستاگرام شما نیاز به اینترنت دارید. به غیر از اتصال به اینترنت باید اینترنتی که به آن متصل هستید سرعت مناسبی داشته باشد تا بتواند محتوای این برنامه را برای شما باز کند و با اروری مواجه نشوید. بنابر این در صورتی که به اینترنت متصل نیستید ابتدا اینترنت وای فای یا گوشی خود را روشن کنید. سپس با استفاده از ابزار های تست سرعت اینترنت سرعت اینترنت خود را بررسی کنید. اگر اینترنت شما ضعیف بود میتوانید آن را تغییر دهید. این یعنی اگر به اینترنت گوشی متصل هستید آن را قطع کنید و به اینترنت وای فای متصل شوید و بالعکس.

رفع مشکل CSRF token missing or incorrect در مرورگر کروم

به غیر از تعویض اینترنت روشن خاموش کردن اینترنت میتواند برای بهتر کردن سرعت آن مفید باشد. اگر از وای فای استفاده میکنید میتوانید روتر خود را یک بار خاموش و بعد از چند ثانیه روشن کنید. یکی دیگر از ساده ترین روش هایی که مشکلات اینترنتی شما را حل میکند ریست تنظیمات شبکه گوشی است. دقت داشته باشید با ریست تنظیمات شبکه گوشی تمام تنظمیات مرتبط با اینترنت بازنشانی میشود و پسورد وای فای را باید از اول وارد کنید.

بررسی وضعیت سرور اینستاگرام

گاهی مشکلاتی و ارور هایی که برای برنامه اینستاگرام پیش میاید به دلیل گوشی و برنامه ای که روی گوشی شما نصب است نیست، بلکه ممکن است مشکل از سرور های اینستاگرام باشد. سرور های این برنامه گاهی به دلایل مختلفی ممکن است با مشکل مواجه شود. زمانی که سرور های این برنامه با مشکل مواجه میشود شما نمیتوانید کاری انجام دهید و باید صبر کنید تا خود اینستاگرام این مشکل را حل کند. برای بررسی این موضوع میتوانید از سایت Downdetector کمک بگیرید. این سایت میزان گزارش خرابی این برنامه در ۲۴ ساعت گذشته را ارئه میکند.

رفع مشکل CSRF token missing or incorrect اینستاگرام

راه اندازی مجدد گوشی و یا برنامه اینستاگرام

زمانی که گوشی خود را روشن میکنید ممکن است سیستم عامل گوشی به درستی راه اندازی نشود. در صورتی که سیستم عامل گوشی به صورت کامل راه اندازی نشود برخی از برنامه ها با مشکل مواجه میشوند و درست کار نمیکنند. بنابر این میتوانید گوشی خود را ریستارت کنید تا مشکلتان حل شود. برای این کار دکمه پاور گوشی را فشار دهید و بعد از چند ثانیه روی Restart یا Reboot ضربه بزنید.

ارور CSRF token در اینستاگرام

به غیر از گوشی، خود برنامه اینستاگرام نیز ممکن است به صورت کامل راه اندازی نشود و برخی از فایل های این برنامه کار نکنند. در این صورت ممکن است با ارور هایی مانند CSRF token missing or incorrect مواجه شوید. پس با توقف اجباری برنامه آن را ببندید. بعد از بستن برنامه به صورت کامل مجددا برنامه را باز کنید تا فایل های این برنامه مجددا راه اندازی شوند.

حذف حافظه کش برنامه اینستاگرام برای حل مشکل CSRF token

هر بار که شما وارد برنامه اینستاگرام میشوید و با این برنامه کار میکنید در گوشی شما فایل هایی ساخته میشود که موقت هستند و در حافظه کش ذخیره میشوند. بعد از مدتی این فایل های موقت ممکن است قدیمی و یا خراب شوند. بنابر این شما میتوانید حین مواجه شدن با ارور CSRF token missing or incorrect فایل های موقت را از حافظه کش حذف کنید. بعد از پاک کردن حافظه پنهان کش Cache و داده های برنامه اینستاگرام وارد این برنامه شوید و بررسی کنید مشکل CSRF token missing or incorrect در اینستاگرام رفع شده است یا خیر.

به غیر از حافظه کش برنامه، در صورتی که از نسخه وب این برنامه در مرورگر استفاده میکنید میتوانید با حذف کش مرورگر که در حال استفاده از آن هستید مشکل خود را حل کنید.

آپدیت نبودن برنامه اینستاگرام دلیل مشکل CSRF token اینستاگرام

آپدیت برنامه اینستاگرام به غیر از اضافه کردن برخی از ویژگی های جدید برنامه ممکن است باعث شود تا مشکلاتی که در نسخه ها قبل این برنامه وجود داشت از بین بروند. بنابر این در صورت وجود نسخه جدیدتر برای رفع ارور CSRF token میتوانید برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.

Csrf token missing or incorrect یعنی چه

آپدیت کردن برنامه Web View برای رفع پیغام CSRF token missing or incorrect

یکی دیگر از ساده ترین راه حل هایی که میتوانید با استفاده از آن ارور CSRF token را رفع کنید استفاده از برنامه Web View است. در صورتی که از گوشی اندرویدی استفاده میکنید برنامه Web View به صورت پیش فرض روی گوشی شما نصب است. این برنامه به شما کمک میکند تا بدون باز کردن مرورگر خاصی یک صفحه وب را مشاهده کنید. اینگونه اگر ارور CSRF token missing or incorrect به دلیل مرورگر باشد مشکل شما حل میشود. بنابر این در صورتی که این برنامه را ندارید آن را نصب کنید.

مشکل CSRF token

همچنین ممکن است نسخه ای که در حال استفاده از آن هستید قدیمی باشد. بنابر این وارد گوگل پلی شوید. در صورت آپدیت نبودن روی Update ضربه بزنید تا نسخه این برنامه به روز شود.

رفع ارور CSRF token با آپدیت سیستم عامل گوشی

یکی دیگر از روش هایی که میتواند به رفع ارور CSRF token در اینستاگرام کمک کند آپدیت گوشی است. زمانی که سیستم عامل گوشی شما بروز نباشد با مشکلات مختلفی مواجه میشوید و برنامه هایی مانند اینستاگرام با ارور های مختلفی مواجه شود. بنابر این به طور مرتب بررسی کنید و در صورت در دسترس قرار گرفتن نسخه جدید تر، سیستم عامل گوشی خود را بروز کنید.

بررسی میزان فضای آزاد گوشی

در صورتی که حافظه ذخیره سازی گوشی شما پر باشد برنامه های گوشی شما به درستی کار نمیکنند. بنابر این زمانی که با ارور CSRF token در اینستاگرام مواجه شدید فضای ذخیره سازی گوشی را چک کنید و در صورت پر بودن برخی از فایل های غیر ضروری گوشی مانند برنامه ها، فیلم ها، عکس ها و… را حذف کنید تا فضای ذخیره سازی گوشی آزاد شود.

پیغام CSRF token missing or incorrect

تغییر پسورد اکانت برای حل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام

زمانی که اینستاگرام، شما را به عنون یک روبات تشخیص دهد باعث میشود تا نگذارد شما وارد اکانت خود شوید. به همین دلیل ممکن است پسورد را به صورت خودکار تغییر دهد. با تغییر پسورد توسط اینستاگرام شما حین ورود با ارور CSRF token missing or incorrect مواجه میشوید. بنابر این میتوانید بدون وارد شدن به اکانت خود پسورد اکانت اینستاگرامی خود را تغییر دهید. پس از تغییر پسورد میتوانید با رمز عبور جدید وارد برنامه اینستاگرام شوید.

رفع ارور CSRF token missing or incorrect با حذف و نصب مجدد برنامه

گاهی برخی از برنامه ها به درستی بر روی گوشی نصب نمیشوند. به غیر از آن در صورتی که درست نصب شود بعد از مدتی ممکن است فایل های برنامه با مشکل مواجه شوند و برخی از آن ها خراب شود. در این شرایط شما میتوانید برنامه مورد نظر را یک بار به طور کامل حذف کنید. بعد از حذف برنامه اینستاگرام از روی گوشی خود وارد سایت Instagram شوید و برنامه آن را برای گوشی خود دانلود و نصب کنید.

مشکل CSRF token اینستاگرام

استفاده از یک دستگاه دیگر برای ورود به اینستاگرام

اگر با حذف و نصب مجدد برنامه ارور CSRF token missing or incorrect رفع نشده است ممکن است به دلیل دستگاهی باشد که در حال استفاده از آن هستید. در این شرایط اگر سرور های این برنامه مشکل نداشته باشد میتوانید از گوشی دیگری برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید. برای این کار در یک گوشی دیگر وارد برنامه اینستاگرام شوید و نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید.

ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام برای رفع ارور های مختلف

در صورتی که هیچکدام از روش های گفته شده برای رفع مشکل CSRF token missing or incorrect اینستاگرام کارساز نبود میتوانید با تماس با پشتیبانی اینستاگرام این مشکل را به پشتیبانی این برنامه گزارش کنید.

پیغام CSRF token missing or incorrect

سوالات متداول

چگونه میتوان برای اینستاگرام CSRF token تهیه کرد؟

برخی از کاربران تصور میکنند حین مواجه شدن با این خطا باید CSRF token تیه کنند. در اینستاگرام شما نیازی به تهیه توکن CSRF ندارید و این فقط یک خطا است. شما میتوانید برای رفع این خطا روش های گفته شده را امتحان کنید.

آیا میتوان از مواجه شدن با ارور CSRF token جلوگیری کرد؟

بله در صورتی که هنوز با این ارور مواجه نشدید و میتوانید وارد اکانت خود شوید، میتوانید برای جلوگیری از CSRF گاهی از اکانت خود خارج شوید و مجددا وارد اکانت اینستاگرامی خود شوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به این سوال پاسخ دادیم که Csrf token missing or incorrect یعنی چه و چگونه این ارور را رفع کنیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای رفع مشکل CSRF token missing or incorrect در مرورگر کروم و… استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ارور CSRF token در اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب