مطلب فعلی :

آموزش ۳ روش تگ مخفی در استوری اینستاگرام بدون نمایش اسم

رفتن به بالا

آموزش ۳ روش تگ مخفی در استوری اینستاگرام بدون نمایش اسم

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 3 روش تگ مخفی در استوری اینستاگرام بدون نمایش اسم

آموزش ۳ روش تگ مخفی در استوری اینستاگرام بدون نمایش اسم

گاهی ممکن است بخواهید در استوری خود کسی را منشن کنید، 👤 اما از طرفی نخواهید کسی نام کاربری او را ببیند. در این زمان شاید از خود پرسیده باشید چگونه در استوری اینستاگرام تگ ها را مخفی کنیم؟ در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۳ روش تگ مخفی در استوری اینستاگرام بدون نمایش اسم میپردازیم.

چگونه در استوری اینستاگرام مخفی منشن کنیم؟

How to Tag Someone in Your Instagram Story Without Their Name Showing

شما در Instagram میتوانید افراد مختلفی را در بخش استوری و یا پست منشن کنید. این یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام است. پیش از این در کلاسیک وب به آموزش تصویری روش منشن یا تگ کردن افراد در استوری اینستاگرام پرداختیم. با این حال گاهی اوقات دوست ندارید تگ شما مشخص باشد و کسی نام کاربری او را ببیند. در این زمان شما میتوانید از چند روش تگ مخفی در اینستاگرام استفاده کنید. در ادامه نحوه منشن مخفی در اینستاگرام را بررسی میکنیم.

آموزش منشن مخفی در استوری با خارج کردن تگ از روی صفحه استوری اینستاگرام

زمانی که شما در استوری خود کسی را تگ میکنید میتوانید با انگشتان خود نام کاربری شخص را روی صفحه جابه جا کنید و در مکان دلخواه بگذارید. همچنین میتوانید با گذاشتن دو انگشت روی صفحه و دور کردن دو انگشت نام کاربری را بزرگ کنید. در صورتی که دو انگشت خود را به هم نزدیک کنید، نام کاربری کوچک میشود. برای زدن تگ نامرئی ابتدا روی صفحه استوری ضربه بزنید و نام کاربری مورد نظر خود را تایپ کنید. بعد از تایپ نام کاربری و تگ فرد مورد نظر از صفحه تایپ خارج شوید.

تگ مخفی روی فیلم استوری اینستاگرام

اکنون تگ شما روی صفحه استوری وجود دارد. انگشت خود را روی تگ بگذارید. اکنون با کشیدن انگشت به سمت راست و چپ میبنید که تگ نیز تکان میخورد. در آخر انگشت خود را به سمت کناره های گوشی ببرید تا نام کاربری از صفحه خارج شود. برای این باید سریع انگشت خود را بکشید. با این کار فرد مورد نظر تگ میشود اما روی صفحه مشخص نمیشود.

چگونه روی فیلم اینستاگرام مخفی تگ کنیم؟ با استفاده از استیکر ها

اینستاگرام در بخش استوری ابزار های مختلفی در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از این ابزار ها استیکر ها هستند. استیکر ها برای زیباتر کردن استوری های شما هستند و اگر کمی خلاق باشید میتوانید استوری های خوبی بگذارید. شما از این قابلیت نیز میتوانید برای تگ مخفی روی فیلم استوری اینستاگرام استفاده کنید. استیکر ها مانند تگ ها قابلیت جابه جایی روی صفحه را دارند و ثابت نیستند. بنابر این شما هر کجا که بخواهید میتوانید آن ها را تنظیم کنید. برای تگ مخفی روی عکس استوری اینستاگرام با استفاده از استیکر ها ابتدا روی صفحه ضربه بزنید و بعد از بالا آمدن صفحه کلید نام کاربری شخصی که میخواهید او را تگ کنید تایپ کنید.

تگ نامرئی

بعد از این کار روی آیکن استیکر ضربه بزنید. لیست استیکر های اینستاگرام برای شما باز میشود. همانطور که گفته شد اینستاگرام استیکر های جذاب و مختلفی دارد. میتوانید با کشیدن انگشت به سمت بالا و پایین بین آن ها بگردید و بهترینشان را انتخاب کنید. به عنوان مثال شما میتوانید از هشتگ استفاده کنید. روی آن ضربه بزنید و هشتگ خود را تایپ کنید. سپس با انگشت خود هشتگ را جابه جا کنید تا روی اسمی که تگ کرده اید را بپوشاند. بعد از جابه جایی هشتگ و اتمام کار میبینید که تگ مخفی در استوری اینستاگرام بدون نشان دادن اسم با موفقیت انجام شده است.

تگ مخفی در استوری اینستاگرام حین استوری کردن پست

اگر میخواهید یکی از پست های خود و یا پست یک پیج دیگر را در استوری منتشر کنید و شخص دیگری را نیز منشن کنید اما نمیخواهید دیده شود لازم نیس برای تگ نامرئی از دو روش بالا استفاده کنید. بلکه میتوانید با همان پستی که در استوری منتشر کردید تگ را مخفی کنید. برای تگ روح اینستاگرام با انتشار پست ابتدا پست مورد نظر را پیدا کرده و در استوری به اشتراک بگذارید. سپس روی صفحه ضربه بزنید و نام کاربری مورد نظر خود را تایپ کنید. اکنون روی پستی که در استوری شما است ضربه بزنید و نگه دارید. در آخر برای تگ مخفی اینستاگرام با انگشت خود پست را جابه جا کنید تا تگ را کاملا بپوشاند.

روش تگ مخفی در اینستاگرام

در صورتی که نمیتوانید کسی را تگ کنید میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۶ روش حل مشکل کار نکردن تگ در پست و استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به این سوال پاسخ دادیم که چگونه مخفی منشن کنیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای منشن مخفی اینستا استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه منشن مخفی در استوری اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب