مطلب فعلی :

آموزش ۳ روش جدید بستن و مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

رفتن به بالا

آموزش ۳ روش جدید بستن و مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 3 روش جدید بستن و مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

آموزش ۳ روش جدید بستن و مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

زمانی که در واتساپ کار دارید اما از طرفی میخواهید کسی متوجه آنلاین بودن شما 👁️‍🗨️ نشود ممکن است از خود بپرسید چگونه آنلاین بودن خود را در واتساپ پنهان کنیم؟ در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۳ روش جدید بستن و مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ میپردازیم.

چگونه آنلاین واتساپ مخفی کنیم؟

?How to Hide Your Online Status on WhatsApp

زمانی که شما اینترنت خود را روشن میکنید و وارد واتساپ میشوید سایر مخاطبین متوجه آنلاین بودن شما میشوند. گاهی به دلایل مختلفی نیاز دارید تا به واتساپ بروید اما کسی متوجه آنلاین بودن شما نشود. در این شرایط میتوانید وضعیت خود را مخفی کنید. در ادامه به آموزش دیده نشدن آنلاین در واتساپ میپردازیم.

آموزش بستن آنلاین واتساپ

همچنین شما میتوانید برخی از چت های خود را به صورت دائم مخفی کنید. برای این کار میتوانید مطلب آموزش مخفی کردن دائمی چت در واتساپ با قابلیت جدید آرشیو را مطالعه کنید.

آموزش برداشتن آنلاین بودن در واتساپ گوشی های اندرویدی

قبل از اینکه شما بخواهید وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی و پنهان کنید باید قابلیتی که زمان آخرین ساعت آنلاین بودن شما را نشان میدهد غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن آخرین بازدید در واتساپ ابتدا برنامه را باز کنید. در گوشه سمت راست بالای برنامه روی آیکن سه نقطه ضربه بزنید. از منو باز شده Settings را انتخاب کنید تا تنظیمات واتساپ برای شما باز شود.

واتساپ آنلاین نشان ندهد

در تنظیمات روی Account ضربه بزنید. اکنون برای دسترسی به قابلیت آخرین بازدید Privacy را در صفحه Account انتخاب کنید.

چگونه آنلاین بودن خود را در واتساپ پنهان کنیم

Last seen and online را انتخاب کنید و در صفحه جدید Nobody را زیر Who can see my last seen فعال کنید. با این کار کسی نمیتواند آخرین ساعت آنلاین شدن شما را ببیند.

آموزش بستن آنلاین واتساپ

حالا شما میتوانید وضعیت آنلاین خود را پنهان کنید تا کسی متوجه نشود آنلاین هستید. برای این کار مجددا روی سه نقطه ضربه بزنید و Settings را از بین گزینه ها انتخاب کنید. بعد از آن وارد بخش Account و Privacy شوید. در قسمت Last seen and online که ساعت آخرین بازدید را غیر فعال کردید بخشی به نام Who can see when I’m online اضافه شده است. در آخر برای این که واتساپ آنلاین نشان ندهد در زیر بخش Who can see when I’m online گزینه Same as last seen را فعال کنید.

آنلاین دیده نشدن در واتساپ

آموزش بستن آنلاین واتساپ در آیفون

در گوشی های iPhone نیز شما باید ابتدا قابلیت نشان دادن آخرین ساعت آنلاین بودن خود را مخفی کنید بعد از آن به سراغ پنهان کردن وضعیت آنلاین بروید. برای غیر فعال کردن آخرین بازدید در گوشی های iPhone وارد برنامه واتساپ شوید و از منو پایین صفحه Settings را انتخاب کنید. در تنظیمات واتساپ به دنبال گزینه Account بگردید و بعد از پیدا کردن Account روی آن ضربه بزنید.

آموزش دیده نشدن آنلاین در واتساپ

وارد بخش Privacy شوید و Last Seen & Online را انتخاب کنید.

چگونه آنلاین واتساپ را برداریم

در زیر بخش Who Can See My Last Seen گزینه Nobody را فعال کنید تا کسی نتواند آخرین ساعت آنلاین بودن شما را ببیند.

مخفی کردن آنلاین در واتس اپ اندروید

بعد از انجام این کار باید نشان دادن وضعیت آنلاین بودن خود را نیز غیر فعال کنید. برای بستن انلاین واتساپ ایفون در همان صفحه Last Seen & Online بخش Who can see when I’m online مانند اندروید نشان داده میشود. در این بخش Same as last seen را انتخاب کنید تا زمانی که آنلاین میشوید کسی متوجه نشود.

چگونه در واتساپ دیگران نفهمند آنلاین هستیم؟

چگونه در واتساپ دیگران نفهمند آنلاین هستیم؟ در نسخه وب کامپیوتر

اگر شما از WhatsApp Web استفاده میکنید باز هم میتوانید قابلیت نشان دادن آخرین ساعت فعال بودن و آنلاین بودن خود را مخفی کنید. برای این کار با مرورگر دلخواه خود وارد واتساپ وب شوید. در نسخه وب واتساپ روی سه نقطه روی هم کلیک کنید و Settings را انتخاب کنید.

آموزش بستن آنلاین واتساپ

بعد از آن وارد بخش Privacy شوید.

آموزش برداشتن آنلاین بودن در واتساپ

در صفحه Privacy روی Last seen کلیک کنید.

آموزش دیده نشدن آنلاین در واتساپ

گزینه Nobody را فعال کنید تا کسی آخرین زمان فعالیت شما را نبیند.

چگونه آنلاین واتساپ مخفی کنیم؟

اکنون شما وضعیت آنلاین خود را میتوانید پنهان کنید اما بر خلاف گوشی های اندروید و iOS برای کامپیوتر شما باید از یک ابزار دیگر استفاده کنید. شما میتوانید برای آنلاین دیده نشدن در واتساپ وب از ابزار WA Web Plus for WhatsApp استفاده کنید.  برای استفاده از این افزونه بر روی مرورگر گوگل کروم خود روی Add to Chrome کلیک کنید.

آموزش ندیدن آنلاین بودن در واتساپ

بعد از اینکه نصب افزونه با موفقیت انجام شد از بالای صفحه سمت راست روی آیکن افزونه ها کلیک کنید و از منو کشویی که برای شما باز میشود WA Web Plus for WhatsApp را انتخاب کنید.

چگونه در واتساپ دیگران نفهمند آنلاین هستیم؟

به تب Enhancements بروید و Hide online status (Invisible Mode) را فعال کنید. همچنین میتوانید Hide typing status را فعال کنید تا تایپ کردن شما را اعلام نکند.

آموزش بستن آنلاین واتساپ

اگر میخواهید شماره خود را مخفی کنید میتوانید مطلب آموزش مخفی کردن شماره در واتساپ اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به آموزش ندیدن آنلاین بودن در واتساپ پرداختیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای مخفی کردن آنلاین در واتس اپ اندروید و آیفون استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه آنلاین دیده نشدن در واتساپ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب