مطلب فعلی :

آموزش ۳ روش دیدن تاریخچه برنامه های نصب شده گوگل پلی

رفتن به بالا

آموزش ۳ روش دیدن تاریخچه برنامه های نصب شده گوگل پلی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش روش دیدن تاریخچه برنامه های نصب شده گوگل پلی

آموزش ۳ روش دیدن تاریخچه برنامه های نصب شده گوگل پلی

همه ما اغلب از برنامه های رایگان یا خریداری شده گوگل پلی استور ▶️ استفاده می کنیم. برخی از این برنامه ها نیازهای ما را به خوبی برآورده می کنند، به همین دلیل علاقه خاصی به آنها داریم. با ریست فکتوری کردن یا خرید گوشی جدید ممکن است آنها را از دست بدهیم. اگر در حال تلاش برای پیدا کردن و نصب مجدد برنامه ها هستید حتما آموزش ۳ روش دیدن تاریخچه برنامه های نصب شده گوگل پلی را دنبال کنید.

چگونه برنامه گوگل پلی را دوباره نصب کنیم؟

How to Find Previously Installed Apps on The Google Play Store

چنانچه گوشی خود را تعویض کرده باشید و یا گوشی خود را ریست فکتوری کرده باشید ردیابی برنامه هایی که نصب کرده اید کار سختی است. گوگل با درک این مسئله نصب مجدد همه برنامه ها در دستگاه های جدید یا بعد از ریست فکتوری را ساده می کند. اگر به دنبال برنامه ای هستید که قبلا از آن استفاده کرده اید اما حالا نام آن را به خاطر ندارید، مراحل نصب برنامه های پاک شده از گوگل پلی زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید چنانچه در حین استفاده از این فروشگاه با خطاهایی مانند Please check your connection and try again و  Authentication is required مواجه شدید از روش هایی که قبلا آموزش داده ایم استفاده کنید.

لیست برنامه های نصب شده در گوشی

بیایید ببینیم گوگل چگونه برنامه های قدیمی شما را ردیابی می کند. این روش برای پیدا کردن برنامه هایی که خریداری کرده اید مفید نیست، مگر اینکه از قبل بدانید به دنبال چه چیزی هستید.

گوگل پلی استور را باز کنید و روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست ضربه بزنید.

Manage apps and device را انتخاب کنید و به  سربرگ Manage بروید تا همه برنامه های خود را ببینید. برنامه‌هایی که در حال حاضر روی گوشی شما نصب شده‌اند، در سربرگ Installed یافت می‌شوند. روی Installed ضربه بزنید و Not installed را انتخاب کنید  تا برنامه‌هایی که قبلاً در این گوشی و گوشی های قدیمی‌تر نصب کرده‌اید را پیدا کنید.

لیست برنامه های نصب شده در گوشی

تاریخچه برنامه های خریداری شده در گوگل پلی

هیچ راهی برای تمایز بین برنامه های رایگان و خریداری شده وجود ندارد. اگر نام برنامه ای که به دنبال آن هستید را ندانید زیاد خوش شانس نیستید. پیدا کرده برنامه های خریداری شده به چند مرحله بیشتر نیاز دارد.

بعد از اینکه گوگل پلی استور را آپدیت کردید آن را باز کنید و روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. روی Payments and subscriptions تپ کنید و به Budget and history بروید. لیستی از تمام برنامه های خریداری شده از گوگل پلی استور را خواهید دید. این لیست همچنین شامل کتاب ها، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، آهنگ ها، آلبوم ها و هر گونه خرید درون برنامه ای است. بسته به سابقه سفارش شما، ممکن است نیاز به اسکرول کردن داشته باشید اما به هر حال همه برنامه هایی که خریداری کرده اید را در اینجا پیدا خواهید کرد.

تاریخچه برنامه های خریداری شده در گوگل پلی

تاریخچه گوگل پلی کجاست؟

با استفاده از برنامه مبتنی بر وب گوگل پلی استور می توانید از تاریخچه دانلود گوگل پلی استور مطلع شوید. در یکی از مرورگرهای سیستم یا گوشی اندروید خود به play.google.com بروید، در منوی سمت چپ روی Account کلیک کنید و به سربرگ Order History بروید، مانند اپلیکیشن گوشی تاریخچه دانلود گوگل پلی استور خود را در این قسمت خواهید دید. اگر می خواهید پلی استور را روی سیستم شخصی خود نصب کنید و از آن استفاده کنید می توانید آموزش کامل ۳ روش اجرا و نصب گوگل پلی استور روی ویندوز ۱۱ را دنبال کنید.

تاریخچه گوگل پلی کجاست

مشاهده تاریخچه گوگل پلی از طریق برنامه های جانبی

اگر به دنبال برنامه های قدیمی خریداری شده خود هستید، برنامه Purchased Apps را از گوگل پلی استور دانلود کنید. بعد از نصب، برنامه را اجرا کنید و روی اکانت گوگل خود تپ کنید و کل تاریخچه سفارش خود را مشاهده کنید. با ضربه زدن روی سه خط افقی در بالا و سمت چپ تعداد کل خریدها و مبلغی که پرداخت کرده اید را مشاهده خواهید کرد.

به راحتی می توانید خریدها را فیلتر کنید. روی سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و روی Filter ضربه بزنید. می توانید برنامه های خود را بر اساس وضعیت نصب و نوع خرید مرتب کنید. No In-app را انتخاب کنید تا لیستی از همه برنامه های خریداری شده خود را مشاهده کنید.

مشاهده تاریخچه گوگل پلی از طریق برنامه های جانبی

چگونه یک برنامه را دوباره نصب کنیم؟

برای نصب مجدد یک برنامه در اندروید کافیست که بعد از پیدا کردن اپلیکیشن به روش های توضیح داده شده در بالا روی دکمه Install تپ کنید.

آیا می توانم برنامه های خریداری شده را از آیفون به دستگاه اندرویدی منتقل کنم؟

خیر، نمی‌توانید برنامه‌ها یا اشتراک‌های خریداری‌شده را از iPhone به گوشی اندروید منتقل کنید. اشتراک قبلی خود را لغو کنید و برای دریافت اشتراک جدید اقدام کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش روش دیدن تاریخچه برنامه های نصب شده گوگل پلی امروز کلاسیک وب ما سعی کردیم به شما کمک کنیم تا اپلیکیشن های رایگان و خریداری شده خود را پیدا و برای نصب مجدد آنها اقدام کنید. چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب