مطلب فعلی :

آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره

رفتن به بالا

آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره

نوشته admin

11 ماه قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 3 روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره

آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره

توییتر 🐦 یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی در جهان محسوب می‌شود. این شبکه اجتماعی بستری مناسب برای به اشتراک گذاری اخبار روزانه است. اگر تمایل دارید که در توییتر حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره خواهیم پرداخت.

ساخت اکانت توییتر با شماره ایران و ایمیل جیمیل و..

How to Create A Twitter Account with an Iran Phone Number and Email

در حال حاضر کسب و کارهای بسیاری در توییتر فعالیت کرده و از این بستر حتی برای تبلیغ کالاها و خدمات خود استفاده می‌کنند. بنابراین ساخت اکانت توییتر برای هر فرد و کسب و کاری می‌تواند امری مهم تلقی شود. از روش‌های زیر می‌توانید برای انجام این کار کمک بگیرید.

ایجاد اکانت توییتر با استفاده از مرورگر وب و ایمیل

برای انجام این کار باید به سایت Twitter بروید. در بخش آدرس بار مرورگر خود، twitter.com را تایپ کرده و پس از ورود به این سایت روی بخش Create account کلیک کنید. با انجام این کار فرآیند ساخت اکانت جدید شروع خواهد شد. شما در این مرحله همچنین می‌توانید Sign up with Google یا Sign up with Apple را انتخاب کرده که با آن حساب‌ها وارد توییتر شوید.

ساخت اکانت توییتر با ایمیل گوگل

در این بخش باید نام خود را وارد کنید. می‌توانید از نام اصلی خود یا یک نام مستعار استفاده کنید.

ساخت اکانت توییتر با جیمیل

حالا باید ایمیل خود را وارد کنید. اگر در این قسمت از ایمیلی که از قبل دارای حساب توییتر بوده است، استفاده کنید، با یک پیام اخطار مواجه خواهید شد.

ساخت اکانت توییتر با ایمیل

در این مرحله باید تاریخ تولد خود را وارد کرده و سپس روی گزینه Next کلیک کنید. تاریخ تولد شما در پروفایلتان نشان داده نخواهد شد، مگر اینکه خودتان به صورت دستی تنظیمات حریم خصوصی توییتر خود را تغییر دهید.

ساخت اکانت توییتر بدون شماره

در این صفحه شما می‌توانید تیک آبی موجود را علامت زده یا آن را بردارید. در صورت تیک زدن این گزینه، توییتر از داده‌های موجود برای سفارشی سازی تجربه کاربری شما از این برنامه استفاده خواهد کرد. روی گزینه Next کلیک کنید.

ساخت اکانت توییتر با ایمیل گوگل

فیلدهای نام، ایمیل و تاریخ تولد در این مرحله نشان داده خواهند شد. در صورت تأیید هر یک از موارد توسط توییتر، جلوی آن‌ها علامت تیک سبز قابل مشاهده خواهد بود. در صورت عدم تأیید نیز علامت ضربدر قرمز را مشاهده خواهید کرد. بنابراین شما باید اطلاعات موجود در آن فیلد را اصلاح کنید. در صورتی که هر ۳ فیلد دارای تیک سبز بودند، اطلاعات وارد شده توسط توییتر تأیید شده است.

ساخت اکانت توییتر بدون شماره موبایل

حالا باید روی گزینه Sign up در پایین صفحه کلیک کنید.

ساخت اکانت توییتر با ایمیل

یک کد از طرف توییتر برای تأیید ساخت اکانت توییتر به شما ایمیل خواهد شد. کد تأیید را وارد کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.

ساخت اکانت توییتر بدون شماره

در این مرحله باید رمز عبور خود را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که این رمز عبور، امن بوده و آن را به خاطر بسپارید. سپس روی گزینه Next کلیک کنید.

ساخت اکانت توییتر

حالا شما می‌توانید برای اکانت خود یک تصویر نمایه انتخاب کنید. با کلیک روی نماد دوربین می‌توانید تصویری را از کامپیوتر خود آپلود کنید. اگر می‌خواهید انتخاب تصویر را در زمان دیگری انجام دهید، باید روی گزینه Skip for now کلیک کنید.

ساخت اکانت توییتر بدون شماره

حالا باید نام کاربری اکانت خود را انتخاب کنید. توییتر به صورت پیش فرض و با استفاده از اطلاعات نام شما، یک نام کاربری به شما پیشنهاد خواهد داد. می‌توانید از این نام کاربری استفاده کرده یا خودتان نام کاربری جدیدی را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از نام کاربری پیشنهاد شده استفاده کنید روی Skip for now کلیک کنید. در غیر این صورت نام کاربری جدید را وارد کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.

ساخت اکانت توییتر با ایمیل

حساب کاربری شما ایجاد شده است. حالا شما می‌توانید توییتر خود را شخصی سازی کرده یا این مراحل را رد کنید. با کلیک روی گزینه Allow notifications به توییتر این امکان را می‌دهید که اعلان‌های جدید را برای شما ارسال کند. با کلیک روی Skip for now نیز می‌توانید تنظیم این کار را به زمان دیگری موکول کنید.

ساخت اکانت توییتر در ایران

ساخت اکانت توییتر با استفاده از برنامه تلفن همراه و ایمیل

برنامه توییتر را از اپ استور یا فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و باز کنید.

ساخت اکانت توییتر در ایفون

برای ساخت اکانت توییتر باید روی Create account ضربه بزنید. می‌توانید روی Continue with Google یا Continue with Apple ضربه زده و با استفاده از این حساب‌ها برای خود حساب توییتر بسازید.

ساخت اکانت توییتر در اندروید

حالا باید نام کاربری خود را وارد کنید. می‌توانید از نام مستعار یا نام اصلی خود استفاده کنید.

ساخت اکانت توییتر بدون شماره

شما باید ایمیل خود را وارد کنید. با ضربه زدن روی فیلد Phone number or email address و بالا آمدن کیبورد، اگر روی گزینه Use email instead در بالای کیبورد خود ضربه بزنید، می‌توانید از ایمیل برای ساخت اکانت استفاده کنید.

ساخت اکانت توییتر با جیمیل

با نوشتن ایمیل و تأیید آن، علامت تیک سبز ظاهر خواهد شد. در صورتی که ایمیل وارد شده قبلاً مورد استفاده قرار گرفته باشد، در این بخش با اخطار مواجه خواهید شد. بنابراین باید از ایمیلی استفاده کنید که دارای اکانت توییتر نیست.

ساخت اکانت توییتر

در فیلد سوم باید تاریخ تولد خود را وارد کنید. تاریخ تولد در پروفایل شما به صورت پیش فرض برای دیگران نمایش داده نخواهد شد. برای انتخاب تاریخ مناسب روی ماه، روز و سال ضربه بزنید. سپس روی گزینه Next ضربه بزنید.

ساخت اکانت توییتر بدون شماره

در این بخش می‌توانید کادر موجود را فعال یا غیر فعال کنید. در صورت فعال بودن این بخش توییتر از داده‌های موجود برای سفارشی سازی تجربه کاربری شما از این برنامه استفاده خواهد کرد. سپس روی گزینه Next ضربه بزنید.

ساخت اکانت توییتر بدون شماره موبایل

حالا باید اطلاعات وارد شده را تأیید کنید. در صورت وجود ضربدر قرمز، اطلاعات موجود در آن فیلد را اصلاح کنید.

ساخت اکانت توییتر با ایمیل

روی گزینه Sign up در پایین صفحه ضربه بزنید.

ساخت اکانت توییتر با جیمیل

یک کد تأیید از طرف توییتر به آدرس ایمیل شما ارسال شده است. شما باید کد تأیید را در این قسمت وارد کرده و روی گزینه Next ضربه بزنید.

ساخت اکانت توییتر در ایران

رمز عبوری قوی برای خود انتخاب کرده و آن را در فیلد مربوطه وارد کنید.

ساخت اکانت توییتر در ایفون

در این مرحله از ساخت اکانت توییتر می‌توانید برای خود تصویر پروفایل انتخاب کنید. با کلیک روی Skip for now می‌توانید این کار را در زمان دیگری انجام دهید.

ساخت اکانت توییتر بدون شماره

توییتر به صورت خودکار برای شما یک نام کاربری انتخاب خواهد کرد. شما می‌توانید در این مرحله یک نام کاربری جدید را وارد کرده یا با کلیک روی گزینه Skip for now از نام کاربری پیشنهادی خود برنامه استفاده کنید. در صورتی که خودتان نام کاربری جدید را انتخاب کردید، روی گزینه Next ضربه بزنید.

ساخت اکانت توییتر بدون شماره موبایل

حساب کاربری شما ایجاد شده است. شما می‌توانید روی OK ضربه زده که توییتر به مخاطبین شما دسترسی داشته باشد.

رفع مشکل ساخت اکانت توییتر

ایجاد حساب توییتر با شماره ایران

برای ایجاد حساب توییتر با شماره ایران شاید با مشکلاتی مواجه شده باشید. چرا توییتر شماره تلفن را قبول نمیکند؟ متأسفانه مدت زمانی است که توییتر شماره تلفن ایران را برای ثبت نام قبول نمی‌کند. برای حل مشکل ثبت نام توییتر با شماره ایران می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید. اما در صورتی که ساخت اکانت توییتر با شماره مجازی مدنظر شما نیست و شماره‌های ایران از تحریم توییتر خارج شوند می‌توانید مراحل زیر را برای ساخت اکانت توییتر انجام دهید.

برنامه توییتر را دانلود کرده و نصب کنید. می‌توانید این برنامه را از اپ استور یا فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. سپس روی برنامه ضربه بزنید که باز شود.

ساخت اکانت توییتر با شماره ایران

پس از باز شدن برنامه روی بخش Create account ضربه بزنید.

ساخت اکانت توییتر در ایران

در این صفحه باید نام خود را وارد کنید. می‌توانید از نام اصلی یا یک نام مستعار استفاده کنید. در فیلد دوم می‌توانید شماره تلفن ایران خود را وارد کرده و سپس در فیلد سوم تاریخ تولد خود را با روز، ماه و سال مشخص کنید. در صورتی که شماره تلفن شما از قبل دارای حساب توییتر باشد، با یک پیام اخطار مواجه خواهید شد. توجه کنید که باید ۰ اول شماره تلفن خود را حذف کرده و به جای آن +۹۸ را اضافه کنید.

ساخت اکانت توییتر در ایفون

در این مرحله روی گزینه Next در پایین صفحه ضربه بزنید.

رفع مشکل ساخت اکانت توییتر

برنامه به شما اعلانی داده و می‌گوید که یک پیامک حاوی کد تأیید به شما ارسال خواهد شد. برای تأیید شماره تلفن روی گزینه OK کلیک کنید.

ساخت اکانت توییتر در ایران

کد ارسال شده از طریق پیامک را در فیلد موجود وارد کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.

ساخت اکانت توییتر در اندروید

پس از تأیید شماره تلفن، باید همانند روش‌های بالا برای اکانت خود رمز عبور انتخاب کنید. پس از انتخاب رمز عبور می‌توانید برای حساب کاربری خود تصویر پروفایل، متن بایو و موضوعات مورد علاقه را انتخاب کرده و افراد مختلفی را دنبال کنید. به این ترتیب حساب کاربری شما ایجاد شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

برای ساخت حساب توییتر می‌توان از ایمیل یا شماره تلفن همراه استفاده کرد. در این مطلب به آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره پرداختیم. شما می‌توانید از روش‌های فوق استفاده کرده و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب