مطلب فعلی :

آموزش ۴ روش دیدن و خواندن پیام دایرکت بدون فهمیدن طرف مقابل و سین شدن

رفتن به بالا

آموزش ۴ روش دیدن و خواندن پیام دایرکت بدون فهمیدن طرف مقابل و سین شدن

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش دیدن و خواندن پیام دایرکت بدون فهمیدن طرف مقابل و سین شدن

آموزش ۴ روش دیدن و خواندن پیام دایرکت بدون فهمیدن طرف مقابل و سین شدن

در حال حاضر افراد بسیاری از دایرکت اینستاگرام برای ارسال پیام، پست، استوری و.. استفاده می‌کنند. خوشبختانه ترفندهای مختلفی برای دیدن دایرکت بدون سین شدن وجود دارد. 👀 ما در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۴ روش دیدن و خواندن پیام دایرکت بدون فهمیدن طرف مقابل و سین شدن خواهیم پرداخت، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص

How to Read Instagram Direct Message Without Seen

شاید دایرکت اینستاگرام را به عنوان یکی از پیام رسان‌های اصلی در نظر نگیریم. اما در حال حاضر کسب‌وکارهای بسیاری نیز وجود دارند که از طریق دایرکت با مشتریان خود در ارتباط هستند. گاهی اوقات ممکن است که بخواهیم پیامی را بدون اینکه فرد مقابل متوجه شود، بخوانیم و عبارت seen زیر پیام نوشته نشود. روش‌های زیر در دیدن دایرکت بدون سین شدن به شما کمک خواهند کرد.

محدود کردن (Restrict) برای دیدن دایرکت بدون سین خوردن

قابلیت محدود کردن یکی از قابلیت‌های اینستاگرام بوده که در سال ۲۰۱۹ به این برنامه اضافه شد. این قابلیت برای ایجاد احساس امنیت بیشتر در کاربران ایجاد شده است. وقتی شما شخصی را محدود کنید، اینستاگرام کامنت‌های آن فرد زیر پست‌های شما را از دیگران پنهان خواهد کرد. پیام‌های این فرد نیز به بخش درخواست‌ها انتقال داده می‌شود. با توجه به این‌که وقتی پیام‌های موجود در بخش درخواست‌ها را می‌خوانید، فرد مقابل متوجه نخواهد شد، محدود کردن افراد می‌تواند روش خوبی برای سین نخوردن پیام در اینستاگرام باشد. مراحل زیر را برای محدود کردن سایر افراد و انتقال پیام آن‌ها به بخش درخواست‌ها می‌توانید انجام دهید.

برنامه اینستاگرام را باز کرده و سپس به حساب کاربری فردی که می‌خواهید پیام‌های او را بدون سین شدن بخوانید، بروید. حالا روی شکل سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

آموزش خواندن پیام بدون سین شدن در اینستا

از بین گزینه‌های موجود، گزینه Restrict را انتخاب کنید.

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن

برای تأیید روی Restrict Account ضربه بزنید. پس از انجام این کار پیغام زیر برای شما به نمایش داده می‌شود. روی Dismiss ضربه بزنید.

نحوه خواندن پیام بدون سین شدن اینستاگرام

روی بخش Message یا پیام‌ها در حساب کاربری فرد مورد نظر کلیک کنید.

خواندن دایرکت دیگران بدون فهمیدن آنها

حالا شما می‌توانید به خواندن دایرکت بدون فهمیدن طرف مقابل بپردازید. پس از خواندن پیام‌ها می‌توانید دوباره به حساب کاربری فرد مقابل رفته و محدود سازی حساب او را متوقف کنید. با انجام این کار، پیام‌های فرد مورد نظر همچنان در دایرکت شما بدون سین خوردن باقی خواهند ماند و هر وقت که بخواهید می‌توانید زمانی را برای پاسخگویی اختصاص دهید.

سین نخوردن پیام در اینستاگرام

خاموش کردن وای فای و داده تلفن همراه برای دیدن دایرکت بدون سین شدن

این روش ساده‌ترین راه برای دیدن دایرکت بدون سین شدن است. اما روش خوبی برای مشاهده تصاویر و ویدیوهای ارسال شده نیست. همچنین به محض روشن کردن وای فای و داده تلفن همراه و آنلاین شدن شما، پیام‌ها سین خورده خواهند شد. مراحل زیر را برای انجام این روش انجام دهید.

داده تلفن همراه یا اتصال WiFi گوشی هوشمند خود را خاموش کرده و آن را آفلاین کنید.

خاموش کردن داده تلفن همراه برای خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن

اکنون به بخش دایرکت های اینستاگرام رفته و پیام دریافتی را بخوانید.

خواندن پیام خصوصی در اینستاگرام

افرادی که از گوشی‌های با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، در این مرحله می‌توانند به Settings بروند. سپس وارد بخش Apps شده و برنامه Instagram را باز کرده و روی Force Stop ضربه بزنند. با انجام این کار برنامه اینستاگرام دیگر در پس زمینه اجرا نخواهد شد.

دیدن دایرکت بدون سین شدن

حالا می‌توانید بار دیگر اتصال WiFi یا داده تلفن همراه خود را برقرار کنید. با انجام این کار پیام سین نمی‌خورد، مگر اینکه برنامه اینستاگرام را باز کنید. به افرادی که دارای گوشی‌های آیفون هستند، پیشنهاد می‌کنیم که تا زمانی که آماده پاسخگویی به پیام در دایرکت نیستند، اتصالشان را وصل نکنند. زیرا در گوشی‌های آیفون به محض آنلاین شدن پیام سین خواهد خورد.

خاموش کردن اینترنت و خروج از حساب کاربری

این روش بسیار شبیه به روش قبلی بوده، اما تفاوتش با روش قبلی آن است که اگر به صورت تصادفی آنلاین شوید یا برنامه اینستاگرام در پس زمینه اجرا شود، خطر سین خوردن پیام وجود نخواهد داشت. مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

داده تلفن همراه یا اتصال WiFi گوشی خود را غیرفعال کرده که آفلاین شوید. پیام دایرکت اینستاگرامی را که می‌خواهید مخفیانه بخوانید، باز کنید. حالا در همین حالت و بدون روشن کردن اینترنت به بخش Settings اینستاگرام بروید.

دیدن دایرکت بدون سین خوردن

به پایین صفحه رفته و روی Log Out ضربه بزنید.

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن

می‌توانید در این مرحله  دیدن دایرکت بدون سین شدن به صورت مستقیم داده‌های برنامه اینستاگرام را از تنظیمات تلفن خود پاک کنید. سپس از برنامه اینستاگرام خارج شده و دوباره به اینترنت متصل شوید. پیامی که شما خوانده بودید، سین نخواهد خورد.

خواندن دایرکت های اینستاگرام از بخش اعلان ها

آسان‌ترین و کارآمدترین راه برای دیدن دایرکت بدون سین شدن، خواندن آن‌ها از بخش اعلان‌ها است. تنها باید توجه کنید که وقتی پیامی را در دایرکت اینستاگرام دریافت می‌کنید، برای باز کردن آن عجله نکنید. در ادامه این روش در گوشی‌های اندرویدی و آیفون به طور جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در سیستم عامل اندروید

اگر از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید با ضربه زدن روی فلش رو به پایین در کنار اعلان، پیام‌های دایرکت را بخوانید. اما باید مراقب باشید. اگر به صورت تصادفی روی اعلان‌ها ضربه بزنید، پیام‌ها باز شده و سین خواهند خورد. پس ضربه زدن روی فلش رو به پایین و خواندن پیام‌ها، می‌توانید با ضربه زدن روی فلش رو به بالا دوباره پیام‌ها را ببندید.

خوانده نشدن پیام در دایرکت اینستاگرام

اگر پیام‌ها در این قسمت به طور کامل قابل مشاهده نیستند یا اعلان را حذف کرده‌اید، می‌توانید از ویژگی تاریخچه اعلان اندروید برای خواندن پیام‌ها استفاده کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید

تنظیمات را در گوشی همراه اندرویدی خود باز کرده و روی Notifications ضربه بزنید.

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن

در مرحله بعد روی Notification History ضربه بزنید.

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستا

در این قسمت شما می‌توانید همه اعلان‌هایی را که از دایرکت اینستاگرام دریافت کرده‌اید، بدون این که سین خورده شوند بخوانید.

در گوشی های آیفون یا آیپد

در گوشی‌های آیفون وقتی چندین پیام را دریافت کردید، می‌توانید روی مجموعه اعلان‌ها ضربه زده و آنان را باز کنید. با این حال باید حتماً توجه کنید که پیام‌ها به صورت گروهی باشند، اگر تنها یک پیام در بخش اعلان وجود داشته باشد، با ضربه زدن روی اعلان پیام باز شده و سین خواهد خورد.

خواندن دایرکت بدون فهمیدن طرف مقابل

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب سعی شد که ۴ روش عالی برای دیدن دایرکت بدون سین شدن مورد بررسی قرار گیرند. اگر تا به حال از روش‌های موجود استفاده کرده و نتیجه گرفته‌اید، می‌توانید تجربیات خود را با ما و سایر مخاطبان کلاسیک وب در قسمت نظرات در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب