مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش باز کردن درب ماشین قفل شده بدون سوئیچ

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش باز کردن درب ماشین قفل شده بدون سوئیچ

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش باز كردن درب ماشين قفل شده بدون كليد

آموزش ۵ روش باز کردن درب ماشین قفل شده بدون سوئیچ

در صورتی که سوئیچ ماشین خود را داخل ماشین جا گذاشته اید و درب ماشین قفل است 🔓 لازم نیست نگران باشید. روش های مختلفی برای باز کردن درب ماشین بدون کلید وجود دارد که شما در این شرایط میتوانید از آن ها استفاده کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۵ روش باز کردن درب ماشین قفل شده بدون کلید میپردازیم.

نحوه باز کردن درب ماشین بدون سوئیچ

?How to Unlock a Car Door without A key

گاهی به اشتباه برخی از افراد سوئیچ خود را داخل ماشین جا میگذارند و یا به دلیل نچرخیدن کلید در قفل ماشین نمیتوانند از کلید برای باز کردن درب استفاده کنند. در این حال شما میتوانید از وسایل مختلفی مانند میله فلزی نازک، بند پلاستیکی، بند کفش و… برای باز کردن درب ماشین بدون کلید استفاده کنید. در ادامه به آموزش باز کردن قفل ماشین با پیچ گوشتی و… میپردازیم.

باز کردن درب خودرو در عرض یک ثانیه با استفاده از میله فلزی

در صورتی که قفل ماشین شما به صورت فشاری است و آن را باید به سمت پایین فشار دهید تا باز شود میتوانید از یک میله کمک بگیرید. برای این کار شما میتوانید یک میله فلزی بسیار نازک بردارید و آن را از بالای درب وارد ماشین کنید. سپس آن را به سمت پایین فشار دهید تا سر میله که داخل ماشین است روی قفل قرار بگیرد. سپس با یک فشار سعی کنید کلید قفل را فشار دهید تا در ماشین برای شما باز شود.

در انتهای مطلب، روش های گفته شده را در یک ویدیو میتوانید مشاهده کنید تا نحوه انجام دقیق هر یک از روش ها را متوجه شوید.

آموزش باز کردن قفل ماشین با پیچ گوشتی و بند کفش

برای باز کردن درب پژو پارس ، ۲۰۶ و.. بدون کلید میتوانید یک بند نازک مانند بند کفش یا نخ بردارید. مطمئن شوید طول بند به اندازه کافی بزرگ باشد. سپس بند را از گوشه بالای رد کنید و سعی کنید با عقب و جلو کردن طناب آن را داخل ماشین کنید. حین انجام این کار همانطور که در عکس پایین مشاهده میکنید ممکن است بند به پلاستیک شیشه گیر کند.

آموزش باز کردن قفل ماشین با پیچ گوشتی

برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید میتوانید یک وسیله باریک مانند پیچ گوشتی را از بالای در داخل ماشین کنید و سپس طناب را از روی پیچ گوشتی رد کنید و سعی کنید آن را وارد ماشین کنید.

آموزش باز کردن قفل درب ماشین با سیم

اینگونه طناب بدون آنکه به پلاستیک دور شیشه گیر کند وارد ماشین شما میشود.

باز کردن درب ماشین بدون کلید

بعد از فرستادن وسط بند یا طناب به داخل ماشین باید یک سر آن که بیرون است را طوری گره بزنید تا یک حلقه ایجاد شود و با کشیدن بند حلقه تنگ تر شود.

باز کردن قفل ماشین

بعد از ایجاد گره روی بند سر دیگر بند را بکشید تا حلقه وارد واشین شود.

اگر در ماشین قفل شد چکار کنیم؟

سپس با عقب و جلو کردن دو سر بند، حلقه را دور قفل ماشین بیندازید. حالا دو سر بند را بکشید تا حلقه تنگ تر شود. در آخر برای باز کردن قفل ماشین با نخ یا بند، دو سر بند را به سمت بالا بکشید تا قفل ماشین همراه با بند به سمت بالا بیاید و در ماشین باز شود.

نحوه باز کردن درب ماشین بدون سوئیچ

آموزش باز کردن قفل درب ماشین با سیم یا بند پلاستیکی

همچنین میتوانید از یک تیکه بند پلاستیکی استفاده کنید تا آن را از کنار در وارد ماشین کنید. سپس آن را به قفل گیر دهید. در آخر بند پلاستیکی را با فشار به سمت بالا بکشید به طوری که قفل همراه آن بالا بیاید و در باز شود.

آموزش باز کردن قفل ماشین با سنجاق

آموزش باز کردن قفل ماشین پژو ۴۰۵ ، پراید ، سمند ، کوییک ، تیبا و.. با میله فلزی نازک

شما میتوانید از آویز لباس برای باز کردن در ماشین استفاده کنید. برای اینکار یک میله فلزی نازک که سر آن شبیه به گیره باشد بردارید. سپس آن سر میله فلزی که شبیه به گیرست را از پایین شیشه ماشین، وارد درب کنید.

آموزش باز کردن قفل ماشین پژو 405 ، پراید ، سمند ، کوییک ، تیبا و..

آن را به سمت پایین هل بدید تا سر میله فلزی به پایین پایه قفل گیر کند. پس از گیر کردن میله به پایه قفل آن را به سمت بالا بکشید تا قفل باز شود.

باز کردن قفل ماشین با نخ

در صورتی که قفل شما تنها با کشیدن دستگیره درب باز میشود، میتوانید از کشیدن دستگیره درب با میله فلزی برای باز کردن درب ماشین بدون کلید خود استفاده کنید. برای این کار یک میله فلزی بردارید و با تا کردن آن از وسط یک حلقه ایجاد کنید.

نچرخیدن کلید در قفل ماشین

سپس سر حلقه را از بالای ماشین وارد کنید. آن را به سمت پایین بکشید تا حلقه میله به دستگیره درب گیر کند. اکنون کافیست سر میله که بیرون است را بکشید تا دستیگره کشیده شود و درب ماشین باز شود.

باز کردن درب ماشین بدون کلید

در ویدیو زیر روش های بالا را دقیقتر میتوانید مشاهده کنید و با استفاده از روش های گفته شده درب ماشین خود را بدون استفاده از کلید باز کنید.

در صورتی که شیشه ماشین شما مشکل پیدا کرده و باز نمیشود میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۱۹ روش حل مشکل بالا نیامدن یا کند بالا پایین رفتن شیشه ماشین را مطالعه کنید.

اگر در ماشین قفل شد چکار کنیم؟ با یک متخصص تماس بگیرید

در صورتی که با هیچکدام از روش های بالا برای باز کردن قفل ماشین مفید نبودند میتوانید ماشین خود را به یک متخصص نشان دهید تا او قفل ماشین شما را باز کند و کلید خود را از داخل ماشین بردارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به آموزش باز کردن قفل ماشین با سنجاق، بند، میله فلزی و… پرداختیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای باز کردن درب سمند ، ۲۰۶ ، پراید ، کوییک و.. بدون کلید استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه باز کردن درب خودرو در عرض یک ثانیه در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب