مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش جلوگیری از بخار گرفتن عینک شنا

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش جلوگیری از بخار گرفتن عینک شنا

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش موبایل

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش جلوگیری از بخار گرفتن عینک شنا

آموزش ۵ روش جلوگیری از بخار گرفتن عینک شنا

یکی از مشکلاتی که در حین شنا کردن 🏊 ممکن است اتفاق بیفتد، بخار زدن عینک شنا است. این مشکل را با روش های مختلف می توانید رفع کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش روش جلوگیری از بخار گرفتن عینک شنا میپردازیم.

چکار کنیم عینک شنا بخار نکند؟

?How to Keep Goggles from Fogging Up

اگر با مشکل بخار زدن عینک شنا در هنگام استفاده از آن مواجه می شوید، می توانید با چند روش ساده از بروز آن جلوگیری کنید. در این پست از کلاسیک وب چند راهکار برای بخار نکردن عینک شنا را بررسی می کنیم.

چند روش ساده برای جلوگیری از بخار عینک شنا

۴-۵ بار روی صورت خود آب سرد بریزید. این گونه دمای صورت خود را پایین می‌آورید. سپس عینک را به چشم بزنید تا در اثر گرمای صورت بخار نکند.

راه دیگر این است که بخش داخلی شیشه را آب دهان بزنید. با انگشت خود آب دهان را پخش کنید تا شیشه بخار نزد.

روش دیگر این است که مقداری شامپوی بچه یا هر شامپوی دیگری را در بخش داخلی شیشه بمالید. می توانید از مقداری کرم ریش تراش نیست استفاده کنید. سپس عینک را درون آب تمیز غوطه ور کنید و بیرون بیاورید. مقداری از شامپو روی شیشه باقی می‌ماند جلوی بخار را می‌گیرد.

جلوگیری از بخار عینک شنا

راه حل بعدی این است که یک لایه نازک سیب زمینی را برش بزنید. سپس آن را روی شیشه بمالید. حال عینک را به آرامی بشویید. لایه‌ای روی شیشه ایجاد می‌شود که از بخار جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از بخار عینک شنا

روش شستن عینک شنا با خمیر دندان و مسواک

برای رفع بخار عینک شنا مقداری خمیر دندان را در بخش داخلی شیشه عینک بمالید.

جلوگیری از بخار عینک شنا

سپس مسواک تمیزی را خیس کنید. خمیر ندادن را پخش کنید و به آرامی با مسواک روی شیشه بمالید. با آب بدون کلر عینک را بشویید. مقداری خمیر دندان روی شیشه باقی می ماند و از بخار زدن جلوگیری می کند.

استفاده از اسپری ضد بخار عینک شنا

یک روش ساده این است که اسپری ضد بخار عینک شنا بخرید. روش های از پیش گفته شده مدت زمان کمی دوام می آورند. اما اسپری ضد بخار شیشه زمان بیشتری باقی می ماند و اثر دارد. مقداری از آن را روی بخش داخلی شیشه اسپری کنید. با پارچه تمیز آن را پاک کنید. البته نحوه استفاده از اسپری برندهای مختلف ممکن است متفاوت باشد.

از بین بردن بخار عینک شنا

گاهی نیاز به پاک کردن باقی مانده اسپری نیست. در برخی موارد باید آن را پاک کنید.

خرید عینک مناسب فرم صورت شما یا عینک ضدبخار

عینک های ضد بخار نیز وجود دارد که قیمت بالاتری دارند. اگر امکان خرید آنان را دارید، این موارد را تهیه کنید.

علاوه بر این، عینکی بخرید که فاصله زیادتری از صورت شما داشته باشد. چیزی که موجب بخار زدن می شود، نفس کشیدن شما است. اگر فاصله بین عینک و صورت زیاد باشد، بخار نماشی از تنفس کمتر روی شیشه می نشیند.

از بین بردن بخار عینک شنا

بخار نکردن عینک شنا با سوزاندن بخش داخلی عینک

برخی از عینک ها دارای روکشی هستند که روی بخش داخلی شیشه عینک را می پوشاند. این روکش محافظ سریع بخار می کند. برای جلوگیری از بخار گرفتن عینک فندکی را با فاصله ۵ سانتی از بخش داخلی شیشه عینک نگه دارید. آن را به صورت دورانی بچرخانید. همه جای بخش داخلی را پوشش دهید. این کار را برای زمانی کوتاه انجام دهید. سپس اجازه دهید عینک سرد شود. پس از خنک شدن، آن را آب بزنید.

از بین بردن بخار عینک شنا

حواس خود را جمع کنید تا بخش پلاستیکی را نسوزانید. اگر زیاد از حد بخش داحلی را گرم کنید، عینک خراب می شود.

اگر در هنگام ماسک زدن شیشه عینک بخار می کند، مطلب آموزش ۴ روش جلوگیری از بخار عینک با ماسک را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های از بین بردن بخار عینک شنا را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب